Eerste klasse - Pagina 299 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 297 298 299 300 301 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eerste klasse
Wat kunt ge er op tegen hebben dat iemand kiest voor de club van zijn hart ? :D

11 Mar 2011, 20:50
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
salvador schreef:
eendrachtfan schreef:
Boussoufa niet naar terek Grozny maar naar Malakskalah of zoiets in Rusland

Van GRozny had ik tenminste al gehoord (al ben ik niet zeker of het in de sport was, zeker ook in verband met "troubles"), maar dit ploegske, is dat het Russisch equivalent van Eupen of zo?

Grozny is inderdaad al meer in het nieuws geweest, da klopt wel :D .

11 Mar 2011, 21:13
Ancien

Leeftijd: 65
Dus als ik het goed begrijp (zie krant vanmorgen) zal de degradatieregeling toch geen stand houden.
Wat een verrassing, zeg, dat het gezond verstand zegeviert in het Belgisch voetbal!
En als ik het nog altijd even goed begrijp wil dat dus zeggen dat er helemaal geen akkoord is, want het akkoord was in zijn geheel te nemen of te laten.
Dat betekent dat die gasten van de G4 (geschifte vier) en en de K 11 (krankzininge 11) terug gaan moeten samenzitten om een nieuw akkoord te "onderhandelen" (allez, te "verkopen"...)
Ik wil niet dromen wat die gasten nu weer uit hun hoed gaan toveren, hé...
Kan er iemand ervoor zorgen dat die gasten geen hallucinerende middelen meer krijgen, want dat vorig akkoord, daarvoor moet ge toch al serieus aan de paddo's gezeten hebben, hé, om zoiets bijeen te fantaseren!

11 Mar 2011, 21:31
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
salvador schreef:
Dat betekent dat die gasten van de G4 (geschifte vier) en en de K 11 (krankzininge 11) terug gaan moeten samenzitten om een nieuw akkoord te "onderhandelen" (allez, te "verkopen"...)
Kan er iemand ervoor zorgen dat die gasten geen hallucinerende middelen meer krijgen, want dat vorig akkoord, daarvoor moet ge toch al serieus aan de paddo's gezeten hebben, hé, om zoiets bijeen te fantaseren!

Misschien kunnen ze een formule bedenken waarin de prijs van de tickets, het gemiddelde toeschouwersaantal en de breedte van het plein ook opgenomen zijn om de degradanten te bepalen :D

11 Mar 2011, 22:25
forumlegende

Leeftijd: 45
Smetje schreef:
salvador schreef:

Misschien kunnen ze een formule bedenken waarin de prijs van de tickets, het gemiddelde toeschouwersaantal en de breedte van het plein ook opgenomen zijn om de degradanten te bepalen :D

of de ploeg met gemiddeld het hoogste drankverbruik/toeschouwer
tis tenslotte de Jupiler league

12 Mar 2011, 0:19
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Wrm de transfer naar Grozny niet is doorgegaan...

Eisen Boussouffa.. :crazy:
Aparte voorbereiding voor elke wedstrijd
14 bussinestickets per match
4 lijfwachten

Mijn hart is wit en zwart !

12 Mar 2011, 0:38
Freak

De Nationale Studiecommissie is immers een apart geval binnen de structuur van de KBVB. In de Studiecommissie zetelen geen gekozenen, maar afgevaardigden van de verscheidene liga's. Bij een stemming weegt de stem van de Pro League voor 19,85 procent door, 13,24 procent voor de Nationale Voetballiga (tweede klasse), 11,76 procent voor derde klasse en eveneens voor bevordering en 43,39 procent voor alle lagere afdelingen samen.

Als lambrecht rap is kan hij iedereen nog vlug omkopen :D
Anders zal de stemming voor die degradatieregel morgen heel duidelijk zijn.

12 Mar 2011, 0:55

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
De_steve schreef:
Wrm de transfer naar Grozny niet is doorgegaan...

Eisen Boussouffa.. :crazy:
Aparte voorbereiding voor elke wedstrijd
14 bussinestickets per match
4 lijfwachten

Dat zal het nu niet echt gedaan hebben geloof ik, allé ja als 10 miljoen euro over 4 jaar + een transfersom van 12 miljoen euro u niet tegen zal houden, wat zal 4 lijfwachten en 14 bussinestickets dan het verschil gaan maken ?

Die aparte voorbereiding, mja...

12 Mar 2011, 11:12
Vaste Waarde

Spelers protesteren tegen play-offs met T-shirts

Niet alleen supporters protesteren tegen de play-offs. Spelers van Standard, Charleroi, KV Mechelen, Germinal Beerschot, Lierse en STVV zullen vanavond voor de aftrap van de 29e speeldag een T-shirt dragen met de tekst "anti-play-offs

Olivier Renard is een van de initiatiefnemers. "We dachten er eerst aan om de matchen wat later te laten beginnen", vertelt de doelman van KV Mechelen in Het Laatste Nieuws. "Maar we wilden niet staken. Dan liever een ludieke actie met T-shirts."
"Waar draait ons voetbal nog om? Toch niet om het sportieve? En de groten vullen hun zakken met die play-offs"
"Wij willen tonen dat het ons niet om het financiële gaat. Met meer matchen kunnen we meer premies winnen, maar onze supporters betalen zich blauw en onze vakantie wordt zwaar ingekort."
"Waar draait ons voetbal nog om? Toch niet om het sportieve? En de groten vullen hun zakken met die play-offs."
"80 tot 90 procent van de spelers in eerste klasse is tegen play-offs. Maar de meesten stuitten op een veto van hun club."
"Ik heb de clubleiders gebeld om te vragen of hun spelers groen licht kregen, maar bij de meesten stuitte ik op een "njet"".

12 Mar 2011, 12:05
Freak

eendrachter'80 schreef:
Spelers protesteren tegen play-offs met T-shirts

Niet alleen supporters protesteren tegen de play-offs. Spelers van Standard, Charleroi, KV Mechelen, Germinal Beerschot, Lierse en STVV zullen vanavond voor de aftrap van de 29e speeldag een T-shirt dragen met de tekst "anti-play-offs

Olivier Renard is een van de initiatiefnemers. "We dachten er eerst aan om de matchen wat later te laten beginnen", vertelt de doelman van KV Mechelen in Het Laatste Nieuws. "Maar we wilden niet staken. Dan liever een ludieke actie met T-shirts."
"Waar draait ons voetbal nog om? Toch niet om het sportieve? En de groten vullen hun zakken met die play-offs"
"Wij willen tonen dat het ons niet om het financiële gaat. Met meer matchen kunnen we meer premies winnen, maar onze supporters betalen zich blauw en onze vakantie wordt zwaar ingekort."
"Waar draait ons voetbal nog om? Toch niet om het sportieve? En de groten vullen hun zakken met die play-offs."
"80 tot 90 procent van de spelers in eerste klasse is tegen play-offs. Maar de meesten stuitten op een veto van hun club."
"Ik heb de clubleiders gebeld om te vragen of hun spelers groen licht kregen, maar bij de meesten stuitte ik op een "njet"".

Clubleiders=dictators
de G4 dat was te verwachten dat ze weigeren.Maar cercle,eupen,westerlo,zulte waregem,lokeren wat dat die hun reden is ontgaat mij toch,buiten dat ze geld toegeworpen krijgen dan,maar dat krijgen die andere clubs ook.

12 Mar 2011, 13:17
Ancien

acrid schreef:
Smetje schreef:
salvador schreef:

Als ze zo de titel bepalen, dan zijn we gewoon onklopbaar!
Ik stem voor...

12 Mar 2011, 18:30
forumlegende

Leeftijd: 45
salvador schreef:
acrid schreef:
Smetje schreef:

Als ze zo de titel bepalen, dan zijn we gewoon onklopbaar!
Ik stem voor...

in 1ste klasse is het gemiddelde het hoogst bij Lierse hebben ze mij verteld
maar moesten ze 3de meerekenen doen we mee voor de prijzen :)

12 Mar 2011, 18:41
Ancien

Allez, vooruit, terug naar den ouwen tijd: Charleroi-Standard stopgezet wegens supportersgeweld!

12 Mar 2011, 23:32

Leeftijd: 68
salvador schreef:
Allez, vooruit, terug naar den ouwen tijd: Charleroi-Standard stopgezet wegens supportersgeweld!

Ouwen tijd .... hopelijk moeten we volgend seizoen opnieuw naar dit zottekot :hmm:

13 Mar 2011, 0:32
Scholier

Leeftijd: 31
Racing Genk 0-2 Westerlo
Germinal Beerschot 1-1 KV Mechelen
Lokeren 1-1 Lierse SK
Eupen 1-1 Anderlecht
AA Gent 1-0 Cercle Brugge
Club Brugge 4-1 Kortrijk
Zulte Waregem 1-2 STVV
Charleroi 0-2 Standard

13 Mar 2011, 4:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 297 298 299 300 301 500