|
|
| Pagina 66 van 100 |
[ 1486 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 64 65 66 67 68 … 100 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: 3e Klasse A (2010 - 2011)
Eventjes ter info het resterende programma voor ons en Hoogstraten:
zo 20/03 15u Sint Niklaas - Hoogstraten zo 20/03 15u Eendracht Aalst - Olsa Brakel za 26/03 20u Hoogstraten - Geel Meerhout zo 27/03 15u Coxyde - Eendracht Aalst vr 01/04 20u30 Eendracht Aalst - Oudenaarde za 02/04 20u Temse - Hoogstraten za 09/04 20u Hoogstraten - Wielsbeke zo 10/04 15u Racing Waregem - Eendracht Aalst zo 17/04 15u Cappellen - Hoogstraten zo 17/04 15u Eendracht Aalst - Dessel zo 01/05 15u Coxyde - Hoogstraten zo 01/05 15u Eendracht Aalst - Torhout zo 08/05 15u Hoogstraten - Eendracht Aalst Ik wil nog niet te ver vooruitlopen op de feiten, maar nu de kloof stilaan heel riant wordt, kan ik het toch niet laten stiekem al eens te kijken wanneer we stilaan voor de titel kunnen gaan spelen. En dan valt toch op dat, als we de kloof de komende weken nog een beetje zouden uitdiepen, we in de weekends waar we tegen Oudenaarde en Racing Waregem spelen toch wel het risico lopen naast het veld kampioen te spelen (door eventueel puntenverlies van Hoogstraten). En ook al telt vooral het feit dat we gewoon kampioen spelen, dat zou toch wel een teleurstelling zijn, ik denk dat iedereen toch liever de titel op het veld zelf pakt. |
| 14 Mar 2011, 12:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bartos schreef: Eventjes ter info het resterende programma voor ons en Hoogstraten: zo 20/03 15u Sint Niklaas - Hoogstraten zo 20/03 15u Eendracht Aalst - Olsa Brakel za 26/03 20u Hoogstraten - Geel Meerhout zo 27/03 15u Coxyde - Eendracht Aalst vr 01/04 20u30 Eendracht Aalst - Oudenaarde za 02/04 20u Temse - Hoogstraten za 09/04 20u Hoogstraten - Wielsbeke zo 10/04 15u Racing Waregem - Eendracht Aalst zo 17/04 15u Cappellen - Hoogstraten zo 17/04 15u Eendracht Aalst - Dessel zo 01/05 15u Coxyde - Hoogstraten zo 01/05 15u Eendracht Aalst - Torhout zo 08/05 15u Hoogstraten - Eendracht Aalst Ik wil nog niet te ver vooruitlopen op de feiten, maar nu de kloof stilaan heel riant wordt, kan ik het toch niet laten stiekem al eens te kijken wanneer we stilaan voor de titel kunnen gaan spelen. En dan valt toch op dat, als we de kloof de komende weken nog een beetje zouden uitdiepen, we in de weekends waar we tegen Oudenaarde en Racing Waregem spelen toch wel het risico lopen naast het veld kampioen te spelen (door eventueel puntenverlies van Hoogstraten). En ook al telt vooral het feit dat we gewoon kampioen spelen, dat zou toch wel een teleurstelling zijn, ik denk dat iedereen toch liever de titel op het veld zelf pakt. indien en ik zeg wel degelijk indien, we nu 6 op 6 kunnen nemen en Hoogstraten verliest bvb op St-Niklaas, kunnen we thuis tegen Oudenaarde zelf kampioen spelen. Ik verklaar mij. We staan nu 9 pt voor en hebben 4 wedstr meer gewonnen, uitgaande van bovenstaande zouden we met nog 5 wedstr te spelen een voorsprong hebben van 12 pt. Winst tegen Oudenaarde zorgt dan voor de titel, want Hoogstraten kan dan nog gelijk komen, maar we hebben altijd een wedstr meer gewonnen. Nogmaals daarvoor moeten we wel winnen tegen Brakel en op Coxyde en moet Hoogstraten minstens 3 pt verliezen. Officieel nog 4 keer winnen, maar ik vermoed dat 3 keer zal volstaan en hoe sneller, hoe beter. ![]() _________________ geer'n bè |
| 14 Mar 2011, 12:32 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik hoop dat Wielsbeke en Cappellen nog kans op redding maken op het moment dat ze tegen Hoogstraten spelen.
|
| 14 Mar 2011, 12:33 |
|
|
Vaste Waarde
En ondanks alle statistieken die in ons voordeel spreken, durf ik echt nog nie dromen van waar we kampioen gaan spelen.
Het kan allemaal zo snel gaan en keren dat we binnen 2 weken misschien nog maar een voorsprong hebben van 3 punten. En dan wordt het nog bibberen en beven. Ik hoop van niet uiteraard, maar alles is mogelijk. |
| 14 Mar 2011, 12:39 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Ik zou nog altijd liefst Waregem hebben, maar volgend mij halen we dat niet... Ik gok op Coxyde (erg optimistisch) of Oudenaarde. Wel telkens in een scenario waarbij het beslist wordt op het moment dat we zelf spelen he...
_________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 14 Mar 2011, 12:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Het kan mij eigenlijk niet schelen waar of wanneer we kampioen spelen, als ik er maar bij kan zijn.
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 14 Mar 2011, 12:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Vicky schreef: Ik zou nog altijd liefst Waregem hebben, maar volgend mij halen we dat niet... Ik gok op Coxyde (erg optimistisch) of Oudenaarde. Wel telkens in een scenario waarbij het beslist wordt op het moment dat we zelf spelen he... Mja, Coxyde dat moet dan al 6 op 6 voor ons en 0 op 6 voor Hoogstraten zijn, is inderdaad heel optimistisch. Tegen Oudenaarde kan ik er niet bijzijn, dus laat ons maar gewoon in Racing Waregem onder Kris Van Der Haegen zijne neus kampioen gaan spelen . |
| 14 Mar 2011, 12:47 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Bartos schreef: Tegen Oudenaarde kan ik er niet bijzijn, dus laat ons maar gewoon in Racing Waregem onder Kris Van Der Haegen zijne neus kampioen gaan spelen .Same here, aub niet tegen Oudenaarde _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 14 Mar 2011, 13:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
In Oudenaarde ervoor zorgen dat we het de week nadien zelf in handen hebben om het dan tegen Waregem af te maken
mooi compromis ? ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Mar 2011, 13:47 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bram schreef: In Oudenaarde ervoor zorgen dat we het de week nadien zelf in handen hebben om het dan tegen Waregem af te maken mooi compromis ? ![]() In het geval dat we beiden 6/6halen(hoogstraten en aalst) en dat wij dan winnen van oudenaarde,is het misschien het beste om naar temse te bellen dat ze express moeten verliezen zaterdagavond? ![]() |
| 14 Mar 2011, 13:54 |
|
|
De topschutters in Derde A na 27 speeldagen:
30 doelpunten Jimmy Fockaert (Hoogstraten) 17 doelpunten Wouter Moreels (Eendracht Aalst) 16 doelpunten Papa Ngom (Deinze) 15 doelpunten Jelle Delie (Olsa Brakel), Ode Thompson (Oudenaarde) 14 doelpunten Karel Ternier (Coxyde) 13 doelpunten Stijn De Wilde (Bornem) 12 doelpunten Tom Coghe (Izegem), Yannick Lacam (Ronse) 11 doelpunten Dirk Mathyssen (Hoogstraten) 10 doelpunten Papa Sene (Coxyde), Robby Van De Weyer (Geel-Meerhout), Xavier Deschacht (SK Sint-Niklaas) 9 doelpunten Timothy Van De Wouwer (Deinze), Mathias Schamp (Oudenaarde), Koen Carlier (Temse) 8 doelpunten Laurent Depoitre, Damien Gallucci (Eendracht Aalst), Kjell Knipping (Olsa Brakel), Nick De Groote (Coxyde), Wouter Smeets (Geel-Meerhout), Christof Maes, Alexis Kubilskis (Temse) 7 doelpunten Predrag Filipovic (Eendracht Aalst), Jens Verroken (Bornem), Mohamed El Idrissi (Dessel), Martijn Plessers (Geel-Meerhout), Dieter Wittesaele (Izegem), Dempsey Vervaecke (Racing Waregem) 6 doelpunten Gertjan Martens (Bornem), Maxim Van Hoydonck (Cappellen), Glenn Verdonck (Coxyde), Hans Hannes, Prince Asubonteng (Dessel), Thomas Van Aerschot (Geel-Meerhout), Thomas De Meyer (Hamme), Wouter Vandendriessche (Ronse), Tim De Meersman (SK Sint-Niklaas), Gwenny Opbrouck (Racing Waregem), Tidjy Carton (Wielsbeke) 5 doelpunten Bob Cousin (Eendracht Aalst), Stijn De Keukeleire (Bornem), Stijn Antheunis, Nico Praet (Olsa Brakel), Bart Syx (Coxyde), Gauthier Lauwers, Frederik Declercq (Deinze), Agatino Pellegriti (Dessel), Fabiano Scarpino (Hamme), Daniel Rodrigo De Oliveira, Nicky Melkert (SK Sint-Niklaas), Yannick Dekeyzer, Klaas Devriendt (Torhout), Nicolas Gezelle (Racing Waregem) 4 doelpunten Samuel Crispijn (Eendracht Aalst), Quinten Schollaert (Olsa Brakel), Alan Grozdanic, Nkuman Michel (Cappellen), Nils Sarrazyn (Coxyde), Gilles Pottie, Sampson Twum (Deinze), Tim Nelemans, Zico Gielis (Dessel), Jochen Sucaet (Hamme), Stijn Dedeygere (Izegem), Sandy Martens (Oudenaarde), Jonas De Landtsheer, Alexandre Frutos (Ronse), Dries Bernaert, Bjorn Derycke, Michael Cornelis (Torhout), Cuzet Filiz (Wielsbeke) 3 doelpunten Jonathan Yombo (Eendracht Aalst), Kevin Haezebroeck (Olsa Brakel), Stanley Aboraa (Cappellen), Darius Hillewaere (Coxyde), Tanju Burhan, Wouter Vosters, Alan Ven (Dessel), Jelle Claes, Kevin Janssens (Geel-Meerhout), Jessy Lebsir, Nicolas De Lange, Joachim De Wilde (Hamme), Niels Cox, Bob Swaegers (Hoogstraten), Jens Van Damme, Lieven Cnudde (Izegem), Klaas Van Den Bossche, Jesse Martens (Oudenaarde), Anthony Palmieri (Ronse), Dieter Yde (Torhout), Quissem Zarti, Dimitri Geldhof (Racing Waregem), Donjet Shkodra, Valentin Romont (Wielsbeke) 2 doelpunten Wouter Koppen (Bornem), Thomas Ampe (Olsa Brakel), Hamid Bouyfoulktine, Eric Asante, Leo Uzoma, Wesley Geuens (Cappellen), Thor Laleman (Coxyde), Joeri Pardo (Deinze), Thomas Frederix, Kurt Remen (Dessel), Sam Belmans (Geel-Meerhout), Sander Van Eyk (Hamme), Michiel Lanslots, Ruben Tilburgs, Karim Didi, Thijs Schrauwen (Hoogstraten), Wim Vandoorne (Izegem), Nabil Guelsifi, Thomas Vivé, Malick Gaye (Oudenaarde), Cedric Arena (Ronse), Sil Boeykens, Lode Vertonghen, Philippe Janssens (SK Sint-Niklaas), Sebastian Hermans, Jonah Remans, Yve Thijs, Sammy Van Den Bossche, Marko Petrovic (Temse), Sam De Ruyter, Maarten Cobbaert, Mickenson De Pessemier (Torhout), David Hoyois (Wielsbeke) 1 doelpunt Olivier De Castro, Ken Van Damme, Jens Podevijn, Niels De Schutter, Ewen Verheyden, Ewout Denys (Eendracht Aalst), Koen Stabel, Jente Van Ongeval, Christian Van Hoeylandt (Bornem), Pieter-Jan Foket, Kenneth Weytens, Tim Van Gijseghem (Olsa Brakel), Thierry Nana Diela, Kwakye Oduro (Cappellen), Nico Vandendriessche, Kenneth Vanhoecke, Karel Tanghe (Coxyde), Frédéric Dindeleux (Deinze), Serkan Kocaslan, Maarten Van Lieshout, Alexander Kolev (Dessel), Steven Schurmann, Tim Verstraeten, Sofiane Moumou, Lee Roy De Keersmaecker, Yoshua Duyols (SK Sint-Niklaas), David Vandecauter, Dieter Conderaerts, Yusuf Eren, Jo Christiaens (Geel-Meerhout), Jan Criel, Kristof Dupont, Brecht Vierstraete, Steven Maes (Hamme), Glenn Van Der Linden, Nick Van Huffel, Roy Van Der Linden (Hoogstraten), Frederique Ollivier, Nasreddine Hariti, Swiftnick Verbrugghe (Izegem), Mathieu Dejonckheere, Nico Blondeel, Tom Raes (Oudenaarde), Mory Antrope, Glenn Timmerman, Brecht De Rouck (Ronse), Thomas Declercq, Kristof De Witte, Tim Scheers (Temse), Nicholas Vandille, Lars Blieck, Harry Hollevoet (Torhout), Denzel Vanfleteren, Samba Ly, Sander Damman, Thomas Bourgeois, Bart Vlaeminck (Racing Waregem), Vladan Devic, Emir Ujkani, Jurriën Beeuwsaert, Guillaume Rubulotta (Wielsbeke) |
| 14 Mar 2011, 15:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Tegen Oudenaarde zou ik fantastisch vinden, op een vrijdagavond, moet een massa volk geven en een dik fistjen achteraf!
|
| 14 Mar 2011, 15:49 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Bartos schreef: Eventjes ter info het resterende programma voor ons en Hoogstraten: zo 20/03 15u Sint Niklaas - Hoogstraten zo 20/03 15u Eendracht Aalst - Olsa Brakel za 26/03 20u Hoogstraten - Geel Meerhout zo 27/03 15u Coxyde - Eendracht Aalst vr 01/04 20u30 Eendracht Aalst - Oudenaarde za 02/04 20u Temse - Hoogstraten za 09/04 20u Hoogstraten - Wielsbeke zo 10/04 15u Racing Waregem - Eendracht Aalst zo 17/04 15u Cappellen - Hoogstraten zo 17/04 15u Eendracht Aalst - Dessel zo 01/05 15u Coxyde - Hoogstraten zo 01/05 15u Eendracht Aalst - Torhout zo 08/05 15u Hoogstraten - Eendracht Aalst Ik wil nog niet te ver vooruitlopen op de feiten, maar nu de kloof stilaan heel riant wordt, kan ik het toch niet laten stiekem al eens te kijken wanneer we stilaan voor de titel kunnen gaan spelen. En dan valt toch op dat, als we de kloof de komende weken nog een beetje zouden uitdiepen, we in de weekends waar we tegen Oudenaarde en Racing Waregem spelen toch wel het risico lopen naast het veld kampioen te spelen (door eventueel puntenverlies van Hoogstraten). En ook al telt vooral het feit dat we gewoon kampioen spelen, dat zou toch wel een teleurstelling zijn, ik denk dat iedereen toch liever de titel op het veld zelf pakt. na de recente kustseizoenen maakt het geen zak uit hoe of waar. En anders de tegenstander van Hoogstraten massaal gaan aanmoedigen he en desnoods daar vieren he ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 14 Mar 2011, 16:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Jeroen schreef: Tegen Oudenaarde zou ik fantastisch vinden, op een vrijdagavond, moet een massa volk geven en een dik fistjen achteraf! Inderdaad en geen dag verlof moeten nemen,dat zou een droom zijn thuis tegen Oudenaarde _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 14 Mar 2011, 17:00 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 25 Mei 2010, 18:03 Berichten: 133 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
Dat zou idd. goe zijn tegen Oudenaarde !!!!!!
Ik tel af. ![]() |
| 14 Mar 2011, 17:16 |
|
| Pagina 66 van 100 |
[ 1486 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 64 65 66 67 68 … 100 Volgende |