|
|
| Pagina 85 van 95 |
[ 1414 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 83 84 85 86 87 … 95 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Vierde Klasse
Ondertussen vernomen dat SK Berlare voor dit weekend 2 geschorsten heeft, waaronder ... jawel Koen Schockaert. Dat geeft me toch al iets beter voorgevoel voor zondag.
_________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 12 Apr 2011, 18:31 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Gruunwit schreef: Gilles schreef: Hoe doet Troch het bij jullie? Ik vind Troch echt wel een aanwinst, ook al zit hij eigenlijk vrij vaak op de bank. Alleen is de speelstijl van Racing niet ideaal om Thomas optimaal te laten renderen. En dan is natuurlijk de vraag wie moet zich aan wie aanpassen? Ah hij is bankzitter. En hij kan zich daar in schikken. Gaat die nu naar Coxyde volgend seizoen? |
| 13 Apr 2011, 10:33 |
|
|
Nationale Ploeg
In Mechelen lopen er ook al een aantal erg nerveus rond en dan kan het zelfs zijn dat we zondag, na winst, zelfs nog geen kampioen zijn. Ik vraag me af hoe die de 2 weken nadien gaan overleven, want zolang duurt het tot onze enige concurrent voor de titel, Wijgmaal, op bezoek komt.
_________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 15 Apr 2011, 14:27 |
|
|
Nationale Ploeg
KAMPIOENENVIERING RACING MECHELEN VIA REFLEXTV
Als Racing Mechelen morgen kampioen speelt (het moet dan wel rekenen op een misstap van Wijgmaal) zal Radio Reflex de laatste spannende minuten van de wedstrijd en de ontlading nadien rechtsteeks in de huiskamer brengen via REFLEXtv. Via videostream zullen de beelden aangeboden worden. Vanaf 16.30u verschijnt er op de startpagina van radioreflex.be een tv-scherm. De thuisblijvers, werkers of vakantiegangers zullen zo dichter betrokken worden bij de mogelijke kampioenenviering. Uiteraard zijn het wedstrijdverslag van Racing Mechelen - SK Berlare en Londerzeel - Wijgmaal rechtstreeks te volgen via Radio Reflex 104.8fm en via radioreflex.be http://www.radioreflex.be/artikel.php?id=14785 Onze mogelijke kampioenenviering lijkt ook al tot in de puntjes voorbereid. Waarom krijg ik daar zo'n slecht gevoel bij? _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 16 Apr 2011, 19:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Gruunwit schreef: KAMPIOENENVIERING RACING MECHELEN VIA REFLEXTV Als Racing Mechelen morgen kampioen speelt (het moet dan wel rekenen op een misstap van Wijgmaal) zal Radio Reflex de laatste spannende minuten van de wedstrijd en de ontlading nadien rechtsteeks in de huiskamer brengen via REFLEXtv. Via videostream zullen de beelden aangeboden worden. Vanaf 16.30u verschijnt er op de startpagina van radioreflex.be een tv-scherm. De thuisblijvers, werkers of vakantiegangers zullen zo dichter betrokken worden bij de mogelijke kampioenenviering. Uiteraard zijn het wedstrijdverslag van Racing Mechelen - SK Berlare en Londerzeel - Wijgmaal rechtstreeks te volgen via Radio Reflex 104.8fm en via radioreflex.be http://www.radioreflex.be/artikel.php?id=14785 Onze mogelijke kampioenenviering lijkt ook al tot in de puntjes voorbereid. Waarom krijg ik daar zo'n slecht gevoel bij? Ik vrees wel dat er niet veel mensen van dit forum morgen zullen kijken naar REFLEXtv... Allez, 't kan maar een gedacht zijn, hoor... |
| 16 Apr 2011, 20:25 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
salvador schreef: Gruunwit schreef: KAMPIOENENVIERING RACING MECHELEN VIA REFLEXTV Als Racing Mechelen morgen kampioen speelt (het moet dan wel rekenen op een misstap van Wijgmaal) zal Radio Reflex de laatste spannende minuten van de wedstrijd en de ontlading nadien rechtsteeks in de huiskamer brengen via REFLEXtv. Via videostream zullen de beelden aangeboden worden. Vanaf 16.30u verschijnt er op de startpagina van radioreflex.be een tv-scherm. De thuisblijvers, werkers of vakantiegangers zullen zo dichter betrokken worden bij de mogelijke kampioenenviering. Uiteraard zijn het wedstrijdverslag van Racing Mechelen - SK Berlare en Londerzeel - Wijgmaal rechtstreeks te volgen via Radio Reflex 104.8fm en via radioreflex.be http://www.radioreflex.be/artikel.php?id=14785 Onze mogelijke kampioenenviering lijkt ook al tot in de puntjes voorbereid. Waarom krijg ik daar zo'n slecht gevoel bij? Ik vrees wel dat er niet veel mensen van dit forum morgen zullen kijken naar REFLEXtv... Allez, 't kan maar een gedacht zijn, hoor... Hopelijk zijn wij rond 16u30 zelf al aan het feesten! _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 17 Apr 2011, 9:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Proficiat Gruunwit.
Eendracht Aalst in 3de en Racing Mechelen in 4de kampioen, zeg nu zelf, die namen hebben toch wel een grotere weerklank dan pakweg OHL of KVSK United die (één van de twee) kampioen gaan spelen in 2de. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 17 Apr 2011, 18:11 |
|
|
Junior
jammen schreef: Proficiat Gruunwit. Eendracht Aalst in 3de en Racing Mechelen in 4de kampioen, zeg nu zelf, die namen hebben toch wel een grotere weerklank dan pakweg OHL of KVSK United die (één van de twee) kampioen gaan spelen in 2de. en in 4C Patro Eisden en in 4A waarschijnlijk Moeskroen |
| 17 Apr 2011, 18:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Proficiat aan de Racing, bijzonder aan Gruunwit, mijn schoonzus zal ook content zijn...
|
| 17 Apr 2011, 18:50 |
|
|
Nationale Ploeg
Allemaal bedankt voor jullie felicitaties.
En nu jullie ons volgend jaar niet voor de voeten kunnen lopen, mogen we misschien weer ambities tonen. Allé toch van vocaal sterkste aanhang van derde. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 18 Apr 2011, 0:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Proficiat RC Mechelen
|
| 18 Apr 2011, 1:03 |
|
|
proficiat iendracht!!
!ik herinner me de wedstrijden van de Reesing en Iendracht van in de jaren 70 en later.Altijd mooie confrontaties met supportersaantallen waar menig eerste klasser jaloers op mag zijn .Prachtig hoe jullie nog steeds zo'n supporterslegioen blijven behouden ook al hebben jullie het sportief ook moeilijk gehad net zoals de Reesing.2 clubs met een traditie waar vele andere clubs mogen naar opkijken!! Succes alvast gewenst voor volgend seizoen van een Racinger! |
| 18 Apr 2011, 7:56 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Tes Gruun, tes Wit, tis beter als Madrid: Tis de Racing, tis de Racing!
Proficiat Racing Mechelen. Schitterend en oververdiend! _________________
|
| 18 Apr 2011, 11:18 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Ge zout beter naar Aalst komen zien.
![]() |
| 18 Apr 2011, 11:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Sven KSK Opwijk schreef: Tes Gruun, tes Wit, tis beter als Madrid: Tis de Racing, tis de Racing! Proficiat Racing Mechelen. Schitterend en oververdiend! Tes black, tes waait en tes Madrid woar dak op schaait. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 18 Apr 2011, 13:03 |
|
| Pagina 85 van 95 |
[ 1414 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 83 84 85 86 87 … 95 Volgende |