|
|
| Pagina 104 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 102 103 104 105 106 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Transfers 2010-2011
wat ze dus nog zoeken:
- back rechts - centrale middenvelder, die ook op centrale verdediger kan spelen - spits indien W.Moreels vertrekt, nog een extra spits. voor de rest blijft nagenoeg de ganse kern: - delcleffie naar bornem - denys terug naar STW of Deinze |
| 19 Apr 2011, 22:10 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
El Corredor schreef: wat ze dus nog zoeken: - back rechts - centrale middenvelder, die ook op centrale verdediger kan spelen - spits indien W.Moreels vertrekt, nog een extra spits. voor de rest blijft nagenoeg de ganse kern: - delcleffie naar bornem - denys terug naar STW of Deinze Geen linksachter? Dat betekent dan waarschijnlijk dat De Schutter het toch ziet zitten om op linksachter te spelen volgend seizoen? En back rechts als concurrentie van De Castro veronderstel ik, want van een vertrek van De Castro is er toch nog niks gezegd precies. |
| 19 Apr 2011, 22:14 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bartos schreef: El Corredor schreef: wat ze dus nog zoeken: - back rechts - centrale middenvelder, die ook op centrale verdediger kan spelen - spits indien W.Moreels vertrekt, nog een extra spits. voor de rest blijft nagenoeg de ganse kern: - delcleffie naar bornem - denys terug naar STW of Deinze Geen linksachter? Dat betekent dan waarschijnlijk dat De Schutter het toch ziet zitten om op linksachter te spelen volgend seizoen? En back rechts als concurrentie van De Castro veronderstel ik, want van een vertrek van De Castro is er toch nog niks gezegd precies. Of Potjes links back. |
| 19 Apr 2011, 22:15 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bartos schreef: El Corredor schreef: wat ze dus nog zoeken: - back rechts - centrale middenvelder, die ook op centrale verdediger kan spelen - spits indien W.Moreels vertrekt, nog een extra spits. voor de rest blijft nagenoeg de ganse kern: - delcleffie naar bornem - denys terug naar STW of Deinze Geen linksachter? Dat betekent dan waarschijnlijk dat De Schutter het toch ziet zitten om op linksachter te spelen volgend seizoen? En back rechts als concurrentie van De Castro veronderstel ik, want van een vertrek van De Castro is er toch nog niks gezegd precies. Ringoot,podevijn?Ik veronderstel dat glen coppens ook blijft en dat hij de doublure van gallucci wordt? |
| 19 Apr 2011, 22:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Iendrachter90 schreef: Ringoot,podevijn?Ik veronderstel dat glen coppens ook blijft en dat hij de doublure van gallucci wordt? Mja, Podevijn is natuurlijk uw enig echt alternatief voor als er iets met Cousin of Gallucci gebeurt en bovendien is het toch afwachten hoe snel Potjes terug volledig fit is en op niveau is en ook of hij een niveautje hoger kan bevestigen op den back, want tis wel vooral nen back voor als ge dominant wil spelen (enorm aanvallend ingesteld). En Ringoot, ik mag hopen dat ze daar toch niet echt gaan op rekenen. Eerst en vooral altijd geblesseerd en ten tweede ... mja, laat ik het voorzichtig uitdrukken en zeggen dat hij het in derde al niet gemakkelijk heeft met het niveau. |
| 19 Apr 2011, 22:22 |
|
|
Trouwens, ik weet dat hij er zelf nie graag speelt en tegen zijn goesting moet ge hem daar niet zetten, maar met De Schutter hebt ge eigenlijk echt al nen topback hé.
|
| 19 Apr 2011, 22:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ik zou graag Jerry Poorters zien komen,als Boom moest zakken moet dit toch een haalbare kaart zijn.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Apr 2011, 22:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Potjes en Van Renterghem als doublure op links lijkt me meer dan waarschijnlijk. En dan neemt Niels centraal plaats, naast flippo. Het is uiteraard afwachten hoe goed die twee jonge gasten zijn die ze hebben gekocht in maart...
|
| 19 Apr 2011, 22:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Joren schreef: Potjes en Van Renterghem als doublure op links lijkt me meer dan waarschijnlijk. En dan neemt Niels centraal plaats, naast flippo. Het is uiteraard afwachten hoe goed die twee jonge gasten zijn die ze hebben gekocht in maart... Van Renterghem had toch redelijk wat matchen gespeeld voor Ronse dacht ik? |
| 19 Apr 2011, 22:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
janos schreef: Van Renterghem had toch redelijk wat matchen gespeeld voor Ronse dacht ik? Delclef had ook ervaring in tweede klasse... |
| 19 Apr 2011, 22:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Joren schreef: janos schreef: Van Renterghem had toch redelijk wat matchen gespeeld voor Ronse dacht ik? Delclef had ook ervaring in tweede klasse... En Van Mieghem had ervaring in eerste, als je zo redeneert moet je niemand meer kopen. Ik ben zeker dat delclef de juiste kwaliteiten had, maar ze rendeerden hier niet. Hij paste misschien niet in de groep, misschien kon hij de concurrentie niet aan... |
| 19 Apr 2011, 23:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
janos schreef: Ik ben zeker dat delclef de juiste kwaliteiten had, maar ze rendeerden hier niet. Hij paste misschien niet in de groep, misschien kon hij de concurrentie niet aan... Akkoord wat de kwaliteiten betreft, maar ik denk dat het vooral een mentale kwestie was dat hem uiteindelijk de das heeft omgedaan. Vaak ook geblesseerd gespeeld en dan uiteindelijk toch moeten afhaken. Blijkbaar werd er toch geen rekening gehouden met het feit dat hij voor de ploeg ten koste van zijn eigen gezondheid toch verder deed en werd hij steeds op enorm veel kritiek onthaald. Toen hij eindelijk fit was, geraakte hij nooit meer in de ploeg, mede door de uitstekende prestaties van Kestens. Daaraan zie je dat er 1 ding - naast voetbalcapaciteiten - enorm belangrijk is als je voor Aalst speelt: morele kracht en mentale weerbaarheid. Ik denk ook dat Denys een beetje met hetzelfde probleem worstelde, met die uitzondering dat Preben nooit met baude uitspraken in de krant is verschenen en nooit moeilijk heeft gedaan. Ja, soms is de "match" er niet met een bepaalde ploeg (+ hier vooral ook nog eens met de supporters): Van Mieghem is een beetje hetzelfde verhaal eigenlijk - absolute ramp hier maar doet het nu toch ook niet onaardig bij Deinze en veel Antwerpsupporters zijn er tot op heden nog altijd vol lof over... Dan over de nog circulerende namen zoals Schamp en Ternier - allemaal goed en wel maar we kunnen toch niet met 4 flankspelers de wei in??? Ik vind dat er crucialere plaatsen zijn die moeten versterkt worden dan onze flanken en vooral dan ook met spelers die iets meer ervaring hebben, zeker op het niveau van tweede klasse. Als je doorgaat met Bob en Damien heb je al uw basisspelers, dan zoek je volgens mij beter naar aanstormende talenten voor die posities (zoals ze hebben gedaan met die gast van Deinze) dan naar basisspelers uit derde die zich niet zonder slag of stoot zullen neerleggen bij een bankzittersstatuut. Ik denk persoonlijk dat we meer zouden hebben aan iemand die de lijnen centraal vanop het middenveld kan uitzetten, die goed is voor een 5-tal doelpunten en 10 assists per seizoen, dan nog wat extra flanken. Niet vergeten dat Podevijn, Ringoot, (voorlopig ook Coppens) en zelfs De Castro en Van Renthergem daar kunnen spelen. Toch voldoende terwijl je centraal op het middenveld voorlopig enkel Ewen, Ken en Yombo hebt lopen voor volgend seizoen (bij uitbreiding Kestens en De Schutter maar die reken ik als verdedigers). Ipv Thompson zouden ze beter ook eens met die andere zwarte van Oudenaarde praten of met De Jonckheere - een van die twee sneuvelt sowieso voor Van Nieuwenhuyze daar en Gayé tekent voorlopig niet bij. |
| 20 Apr 2011, 6:57 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik weet niet of het hier al ergens vernoemd is maar Glenn Coppens zou wsl naar Hoek gaan volgens HNB.
En de Pape ligt zoals te verwachten buiten. |
| 20 Apr 2011, 8:09 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51 Berichten: 180 Locatie: Zwijnaarde |
janos schreef: Joren schreef: Potjes en Van Renterghem als doublure op links lijkt me meer dan waarschijnlijk. En dan neemt Niels centraal plaats, naast flippo. Het is uiteraard afwachten hoe goed die twee jonge gasten zijn die ze hebben gekocht in maart... Van Renterghem had toch redelijk wat matchen gespeeld voor Ronse dacht ik? Toch efkes zeggen dat Van Renterghem volgens mij niet gekocht is om bij de reserven te gaan spelen hoor. Is denk ik een heel goede aanwinst voor ons en zal een geduchte concurrent worden van potjes op back links. Krijgt heel goede kritieken van mensen die hem kennen. Balaj dat lijkt mij volgens een andere bron dan weer een versterking "in de breedte" te zijn. Heeft talent maar is wel wisselvallig. |
| 20 Apr 2011, 9:11 |
|
|
Vaste Waarde
Glenn Coppens mag ook zijn valiezen pakken.
Dat vind ik persoonlijk een minder goeie zet. Dieje jongen heeft een heel goede mentaliteit getoond. In het begin van het seizoen was iedereen vergeten dat hij nog voor ons speelde en hij heeft nooit van zijn oren gemaakt. Ook alle invalbeuren dat hij heeft gedaan (zowel op de back als op de flank) konden bij bekoren. Misschien te licht voor 2de klasse, maar dat gaan we nu nooit weten. |
| 20 Apr 2011, 10:10 |
|
| Pagina 104 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 102 103 104 105 106 … 345 Volgende |