|
|
| Pagina 115 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 113 114 115 116 117 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Zienaa schreef: Jeroen schreef: Zienaa schreef: Klinkt vrij onrealistisch, maar waarom zou een Tom De Sutter geen (half) seizoen aan ons kunnen uitgeleend worden? Ja, waarom zou dat toch niet kunnen ... ![]() Eerlijk gezegd vind ik dat toch zo absurd niet. Die zit te verkommeren bij Anderlecht, en is in het verleden ook rechtstreeks uit derde gepiloteerd naar Cercle. Die zou volgens mij toch volledig terug openbloeien als hij terug ergens in de basis kan staan (bij vertrek van Wouter bv). En in tweede is een (nieuwe) sponser misschien bereid om een extra inspanning te doen? sorry maar je meent het blijkbaar om De Sutter te huren voor een (half) jaar. Zin voor humor heb je wel. Die jongen is Rode Duivel, staat in binnen- en buitenland op de shortlist van diverse ploegen, en jij denkt dat die naar ons gaat willen komen omdat hij in derde begonnen is, en dat wij een sponsor hebben die een "extra" inspanning zou willen doen. Mertens zat dit weekend ook op de bank, anders eens even bellen met Foeke Booy om Dries een jaartje te huren... wees al blij als ze een aantal sterkhouders uit tweede gaan aantrekken, jongens toch bankzitters van Anderlecht, het gemiddelde loon van een Anderlecht speler bedraagt 300.000 euro Zie je daar nu echt het onnozele niet van in... |
| 26 Apr 2011, 18:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
heb ook mijn twijfels over thompson, zeker voor tweede klasse. Zijn beste tijd zit er vrees ik op!
|
| 26 Apr 2011, 18:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
witteken schreef: de transfer periode komt er aan, en wij hebben een 10 nodig. dan moeten ze niet proberen om in onze kern enen in die rol te duwen maar moeten ze enen te kopen. de helft van de kern zit zo al ineen. de schutter , podevijn en brecht op de backlinks , kestens en filipovic centraal vanachter, yombo hebben ze op links al geprobeerd en coppens heeft overal al gespeeld, en dan zeg ik nog niets van denys. het wordt tijd dat ze eens zien wat we nodig hebben en welke spelers voor welke positie we al hebben, ipv van te zeggen dienen kan daar ook spelen en den anderen kan ginder spelen. het is simpel hé , kestens hebben ze binnen gehaald als verdedigende middenvelder maar is er te traag voor geworden , dan moeten ze niet proberen van hem een verdediger te maken . maar moeten ze die jongen wegdoen en ofwel een verdedigende middenvelder of een centrale verdediger binnen halen . stop ook om van de schutter een backlinks te maken , laat die jongen op zijn plaats spelen en haal voor die back positie iemand binnen. das mijn gedacht hé ![]() Een tien heb je al in de persoon van Wouter - als die zou weggaan, zoek je wat mij betreft liever een hangende spits of een pure centrale middenvelder ipv een tien want die heb je intrinsiek al met Yombo lopen... De Schutter gaat nu zijn keuze moeten maken waar hij wenst te spelen, maar ik zou hem niet afschrijven voor de backposities... Is gewoon enorm polyvalent, maar voor zijn eigen carrière gaat hij stilaan moeten kiezen... En dan denk ik dat hij er niet slecht aan doet om te investeren in een back-carrière, gelet op het feit dat ze ook in eerste helemaal niet dik lopen... Als je ziet dat Opare, Wasyl, Van Audenaerde, Deferm daar in eerste lopen, zou ik toch nog even twee keer nadenken... Als Kestens zich blijft manifesteren als centrale verdediger, moet die van mij niet weg als het veranderen is om te veranderen... Als je een ervaren centrale verdediger zoekt met een goed kopspel, die inschuift wanneer het kan, met een voorbeeldige mentaliteit en goed man tegen man, dan hoef je van mij niet te veranderen... In uw optiek zou Filipovic dus ook niet meer centraal mogen spelen want is in weze aangetrokken als linksback... Vergelijking Kestens/Denys is wel schrijnend moet ik zeggen - de eerste bracht toegevoegde waarde (defensie gaf minder weg sinds Kestens zijn plaats achterin innam en Niels doorschoof naar links), Denys heeft op een heel seizoen veel te weinig gebracht... Blijf het een goeie voetballer vinden, maar bracht te weinig op, waar hij ook stond - zo objectief moet je zijn... Laatst gewijzigd door DT op 26 Apr 2011, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 26 Apr 2011, 18:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer
El Corredor schreef: Zienaa schreef: Jeroen schreef: Ja, waarom zou dat toch niet kunnen ... ![]() Eerlijk gezegd vind ik dat toch zo absurd niet. Die zit te verkommeren bij Anderlecht, en is in het verleden ook rechtstreeks uit derde gepiloteerd naar Cercle. Die zou volgens mij toch volledig terug openbloeien als hij terug ergens in de basis kan staan (bij vertrek van Wouter bv). En in tweede is een (nieuwe) sponser misschien bereid om een extra inspanning te doen? sorry maar je meent het blijkbaar om De Sutter te huren voor een (half) jaar. Zin voor humor heb je wel. Die jongen is Rode Duivel, staat in binnen- en buitenland op de shortlist van diverse ploegen, en jij denkt dat die naar ons gaat willen komen omdat hij in derde begonnen is, en dat wij een sponsor hebben die een "extra" inspanning zou willen doen. Mertens zat dit weekend ook op de bank, anders eens even bellen met Foeke Booy om Dries een jaartje te huren... wees al blij als ze een aantal sterkhouders uit tweede gaan aantrekken, jongens toch bankzitters van Anderlecht, het gemiddelde loon van een Anderlecht speler bedraagt 300.000 euro Zie je daar nu echt het onnozele niet van in... ![]() |
| 26 Apr 2011, 18:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Zienaa schreef: Jeroen schreef: Zienaa schreef: Klinkt vrij onrealistisch, maar waarom zou een Tom De Sutter geen (half) seizoen aan ons kunnen uitgeleend worden? Ja, waarom zou dat toch niet kunnen ... ![]() Eerlijk gezegd vind ik dat toch zo absurd niet. Die zit te verkommeren bij Anderlecht, en is in het verleden ook rechtstreeks uit derde gepiloteerd naar Cercle. Die zou volgens mij toch volledig terug openbloeien als hij terug ergens in de basis kan staan (bij vertrek van Wouter bv). En in tweede is een (nieuwe) sponser misschien bereid om een extra inspanning te doen? ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Apr 2011, 18:30 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
DT schreef: witteken schreef: de transfer periode komt er aan, en wij hebben een 10 nodig. dan moeten ze niet proberen om in onze kern enen in die rol te duwen maar moeten ze enen te kopen. de helft van de kern zit zo al ineen. de schutter , podevijn en brecht op de backlinks , kestens en filipovic centraal vanachter, yombo hebben ze op links al geprobeerd en coppens heeft overal al gespeeld, en dan zeg ik nog niets van denys. het wordt tijd dat ze eens zien wat we nodig hebben en welke spelers voor welke positie we al hebben, ipv van te zeggen dienen kan daar ook spelen en den anderen kan ginder spelen. het is simpel hé , kestens hebben ze binnen gehaald als verdedigende middenvelder maar is er te traag voor geworden , dan moeten ze niet proberen van hem een verdediger te maken . maar moeten ze die jongen wegdoen en ofwel een verdedigende middenvelder of een centrale verdediger binnen halen . stop ook om van de schutter een backlinks te maken , laat die jongen op zijn plaats spelen en haal voor die back positie iemand binnen. das mijn gedacht hé ![]() Een tien heb je al in de persoon van Wouter - als die zou weggaan, zoek je wat mij betreft liever een hangende spits of een pure centrale middenvelder ipv een tien want die heb je intrinsiek al met Yombo lopen... De Schutter gaat nu zijn keuze moeten maken waar hij wenst te spelen, maar ik zou hem niet afschrijven voor de backposities... Is gewoon enorm polyvalent, maar voor zijn eigen carrière gaat hij stilaan moeten kiezen... En dan denk ik dat hij er niet slecht aan doet om te investeren in een back-carrière, gelet op het feit dat ze ook in eerste helemaal niet dik lopen... Als je ziet dat Opare, Wasyl, Van Audenaerde, Deferm daar in eerste lopen, zou ik toch nog even twee keer nadenken... Als Kestens zich blijft manifesteren als centrale verdediger, moet die van mij niet weg als het veranderen is om te veranderen... Als je een ervaren centrale verdediger zoekt met een goed kopspel, die inschuift wanneer het kan, met een voorbeeldige mentaliteit en goed man tegen man, dan hoef je van mij niet te veranderen... In uw optiek zou Filipovic dus ook niet meer centraal mogen spelen want is in weze aangetrokken als linksback... Vergelijking Kestens/Denys is wel schrijnend moet ik zeggen - de eerste bracht toegevoegde waarde (defensie gaf minder weg sinds Kestens zijn plaats achterin innam en Niels doorschoof naar links), Denys heeft op een heel seizoen veel te weinig gebracht... Blijf het een goeie voetballer vinden, maar bracht te weinig op, waar hij ook stond - zo objectief moet je zijn... wij hebben een zuivere 10 nodig achter de 9 en 11 en dat is wouter niet. nu zakt hij tot daar terug omdat ons centraal middenveld te zwak is, ook depoitre deed dat . yombo is inderdaad die 10 , maar nog niet klaar om 34 matchen in 2de te spelen. jij ziet toch een andere kestens hoor filipovic centraal was een goede zet , maar daarom moet je dat niet met elke speler beginnen doen hé. |
| 26 Apr 2011, 18:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
witteken schreef: DT schreef: witteken schreef: de transfer periode komt er aan, en wij hebben een 10 nodig. dan moeten ze niet proberen om in onze kern enen in die rol te duwen maar moeten ze enen te kopen. de helft van de kern zit zo al ineen. de schutter , podevijn en brecht op de backlinks , kestens en filipovic centraal vanachter, yombo hebben ze op links al geprobeerd en coppens heeft overal al gespeeld, en dan zeg ik nog niets van denys. het wordt tijd dat ze eens zien wat we nodig hebben en welke spelers voor welke positie we al hebben, ipv van te zeggen dienen kan daar ook spelen en den anderen kan ginder spelen. het is simpel hé , kestens hebben ze binnen gehaald als verdedigende middenvelder maar is er te traag voor geworden , dan moeten ze niet proberen van hem een verdediger te maken . maar moeten ze die jongen wegdoen en ofwel een verdedigende middenvelder of een centrale verdediger binnen halen . stop ook om van de schutter een backlinks te maken , laat die jongen op zijn plaats spelen en haal voor die back positie iemand binnen. das mijn gedacht hé ![]() Een tien heb je al in de persoon van Wouter - als die zou weggaan, zoek je wat mij betreft liever een hangende spits of een pure centrale middenvelder ipv een tien want die heb je intrinsiek al met Yombo lopen... De Schutter gaat nu zijn keuze moeten maken waar hij wenst te spelen, maar ik zou hem niet afschrijven voor de backposities... Is gewoon enorm polyvalent, maar voor zijn eigen carrière gaat hij stilaan moeten kiezen... En dan denk ik dat hij er niet slecht aan doet om te investeren in een back-carrière, gelet op het feit dat ze ook in eerste helemaal niet dik lopen... Als je ziet dat Opare, Wasyl, Van Audenaerde, Deferm daar in eerste lopen, zou ik toch nog even twee keer nadenken... Als Kestens zich blijft manifesteren als centrale verdediger, moet die van mij niet weg als het veranderen is om te veranderen... Als je een ervaren centrale verdediger zoekt met een goed kopspel, die inschuift wanneer het kan, met een voorbeeldige mentaliteit en goed man tegen man, dan hoef je van mij niet te veranderen... In uw optiek zou Filipovic dus ook niet meer centraal mogen spelen want is in weze aangetrokken als linksback... Vergelijking Kestens/Denys is wel schrijnend moet ik zeggen - de eerste bracht toegevoegde waarde (defensie gaf minder weg sinds Kestens zijn plaats achterin innam en Niels doorschoof naar links), Denys heeft op een heel seizoen veel te weinig gebracht... Blijf het een goeie voetballer vinden, maar bracht te weinig op, waar hij ook stond - zo objectief moet je zijn... wij hebben een zuivere 10 nodig achter de 9 en 11 en dat is wouter niet. nu zakt hij tot daar terug omdat ons centraal middenveld te zwak is, ook depoitre deed dat . yombo is inderdaad die 10 , maar nog niet klaar om 34 matchen in 2de te spelen. jij ziet toch een andere kestens hoor filipovic centraal was een goede zet , maar daarom moet je dat niet met elke speler beginnen doen hé. Wat DT over Kestens zegt is waar. Toen hij centraal werd gezet en Niels back gaven we achteraan toch minder weg vind ik. Niels zijn favoriete plaats is centraal en nu wij met Ringoot/ Van Rentergem 2 backs hebben zal Niels wel niet meer op back staan. Potjes is genen linksback ma deed het daar wel goed wanneer hij er speelde. Als Cousin/Gallucci op de flank blijven spelen , is er voor Potjes daar geen plaats. En ik denk dat die toch graag zal spelen , eender welke positie. Zie naar Wouter Moreels , hij werd binnengehaald als flankmiddenvelder(was dat ook bij Zottegem) , wie had durven denken dat hij 2 jaar topschutter van ons ploeg zou worden. Als ge dan zegt dat er EN nen 10 bij moet en dat Kestens achteraan niks goed brengt en het centraal middenveld ook niet marcheert , dan gaan we volgend jaar een grotere kern hebben dan 23 man. Voor mij nog ne centrale middenvelder erbij opt midden en nog nen back. En da moet genen specifieke 10 zijn. Als ge ziet dat onze flankspelers + spitsen toch het merendeel van de doelpunten maken en zeer aanvallend ingesteld zijn , kan je naast Ken gerust een gewone centrale middenvelder zetten en geen echte spelmaker , maar een speler die een degelijke passing heeft. |
| 26 Apr 2011, 18:54 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
gweninho schreef: witteken schreef: DT schreef: Een tien heb je al in de persoon van Wouter - als die zou weggaan, zoek je wat mij betreft liever een hangende spits of een pure centrale middenvelder ipv een tien want die heb je intrinsiek al met Yombo lopen... De Schutter gaat nu zijn keuze moeten maken waar hij wenst te spelen, maar ik zou hem niet afschrijven voor de backposities... Is gewoon enorm polyvalent, maar voor zijn eigen carrière gaat hij stilaan moeten kiezen... En dan denk ik dat hij er niet slecht aan doet om te investeren in een back-carrière, gelet op het feit dat ze ook in eerste helemaal niet dik lopen... Als je ziet dat Opare, Wasyl, Van Audenaerde, Deferm daar in eerste lopen, zou ik toch nog even twee keer nadenken... Als Kestens zich blijft manifesteren als centrale verdediger, moet die van mij niet weg als het veranderen is om te veranderen... Als je een ervaren centrale verdediger zoekt met een goed kopspel, die inschuift wanneer het kan, met een voorbeeldige mentaliteit en goed man tegen man, dan hoef je van mij niet te veranderen... In uw optiek zou Filipovic dus ook niet meer centraal mogen spelen want is in weze aangetrokken als linksback... Vergelijking Kestens/Denys is wel schrijnend moet ik zeggen - de eerste bracht toegevoegde waarde (defensie gaf minder weg sinds Kestens zijn plaats achterin innam en Niels doorschoof naar links), Denys heeft op een heel seizoen veel te weinig gebracht... Blijf het een goeie voetballer vinden, maar bracht te weinig op, waar hij ook stond - zo objectief moet je zijn... wij hebben een zuivere 10 nodig achter de 9 en 11 en dat is wouter niet. nu zakt hij tot daar terug omdat ons centraal middenveld te zwak is, ook depoitre deed dat . yombo is inderdaad die 10 , maar nog niet klaar om 34 matchen in 2de te spelen. jij ziet toch een andere kestens hoor filipovic centraal was een goede zet , maar daarom moet je dat niet met elke speler beginnen doen hé. Wat DT over Kestens zegt is waar. Toen hij centraal werd gezet en Niels back gaven we achteraan toch minder weg vind ik. Niels zijn favoriete plaats is centraal en nu wij met Ringoot/ Van Rentergem 2 backs hebben zal Niels wel niet meer op back staan. Potjes is genen linksback ma deed het daar wel goed wanneer hij er speelde. Als Cousin/Gallucci op de flank blijven spelen , is er voor Potjes daar geen plaats. En ik denk dat die toch graag zal spelen , eender welke positie. Zie naar Wouter Moreels , hij werd binnengehaald als flankmiddenvelder(was dat ook bij Zottegem) , wie had durven denken dat hij 2 jaar topschutter van ons ploeg zou worden. Als ge dan zegt dat er EN nen 10 bij moet en dat Kestens achteraan niks goed brengt en het centraal middenveld ook niet marcheert , dan gaan we volgend jaar een grotere kern hebben dan 23 man. Voor mij nog ne centrale middenvelder erbij opt midden en nog nen back. En da moet genen specifieke 10 zijn. Als ge ziet dat onze flankspelers + spitsen toch het merendeel van de doelpunten maken en zeer aanvallend ingesteld zijn , kan je naast Ken gerust een gewone centrale middenvelder zetten en geen echte spelmaker , maar een speler die een degelijke passing heeft. De waarheid komt uit ne kindermond Nu serieus,gweninho heeft idd gelijk,als iedereen die hier niet voldoet volgens ........ en consoorten zou moeten vertrekken,dan kunnen we meteen een nieuwe ploeg kopen.En zeg respect zegt da woordje sommige iets?Want respect voor mannen die ons 1week geleden kampioen gemaakt hebben is hier nog altijd op zijn plaats. |
| 26 Apr 2011, 18:59 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Iendrachter90 schreef: gweninho schreef: witteken schreef: wij hebben een zuivere 10 nodig achter de 9 en 11 en dat is wouter niet. nu zakt hij tot daar terug omdat ons centraal middenveld te zwak is, ook depoitre deed dat . yombo is inderdaad die 10 , maar nog niet klaar om 34 matchen in 2de te spelen. jij ziet toch een andere kestens hoor filipovic centraal was een goede zet , maar daarom moet je dat niet met elke speler beginnen doen hé. Wat DT over Kestens zegt is waar. Toen hij centraal werd gezet en Niels back gaven we achteraan toch minder weg vind ik. Niels zijn favoriete plaats is centraal en nu wij met Ringoot/ Van Rentergem 2 backs hebben zal Niels wel niet meer op back staan. Potjes is genen linksback ma deed het daar wel goed wanneer hij er speelde. Als Cousin/Gallucci op de flank blijven spelen , is er voor Potjes daar geen plaats. En ik denk dat die toch graag zal spelen , eender welke positie. Zie naar Wouter Moreels , hij werd binnengehaald als flankmiddenvelder(was dat ook bij Zottegem) , wie had durven denken dat hij 2 jaar topschutter van ons ploeg zou worden. Als ge dan zegt dat er EN nen 10 bij moet en dat Kestens achteraan niks goed brengt en het centraal middenveld ook niet marcheert , dan gaan we volgend jaar een grotere kern hebben dan 23 man. Voor mij nog ne centrale middenvelder erbij opt midden en nog nen back. En da moet genen specifieke 10 zijn. Als ge ziet dat onze flankspelers + spitsen toch het merendeel van de doelpunten maken en zeer aanvallend ingesteld zijn , kan je naast Ken gerust een gewone centrale middenvelder zetten en geen echte spelmaker , maar een speler die een degelijke passing heeft. De waarheid komt uit ne kindermond Nu serieus,gweninho heeft idd gelijk,als iedereen die hier niet voldoet volgens ........ en consoorten zou moeten vertrekken,dan kunnen we meteen een nieuwe ploeg kopen. wie spreekt hier over een nieuwe ploeg kopen ,zeveraar . ga een beetje tikkertje spelen met u vriendje , het is toch nog goed weer. |
| 26 Apr 2011, 19:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Ik hoop dat het de volgende dagen wat afkoelt want sommigen kunnen blijkbaar niet tegen die warmte.
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 26 Apr 2011, 19:09 |
|
|
Freak
jammen schreef: Ik hoop dat het de volgende dagen wat afkoelt want sommigen kunnen blijkbaar niet tegen die warmte. ![]() come on witteken lotj ze anne wereld nekker zing. ![]() |
| 26 Apr 2011, 19:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
witteken schreef: wij hebben een zuivere 10 nodig achter de 9 en 11 en dat is wouter niet. nu zakt hij tot daar terug omdat ons centraal middenveld te zwak is, ook depoitre deed dat . yombo is inderdaad die 10 , maar nog niet klaar om 34 matchen in 2de te spelen. jij ziet toch een andere kestens hoor filipovic centraal was een goede zet , maar daarom moet je dat niet met elke speler beginnen doen hé. Met andere woorden, jij zou nog een echte 10 zetten achter Moreels en Depoitre?? Met alle respect, maar dat is in het huidige voetbal zelfmoord omdat 1 verdedigende middenvelder dat gewoon niet meer kan belopen. Allemaal goed in balbezit, maar je moet de bal nog hebben ook hé eerst. Vifj counters tegen op een match en er liggen er twee in het mandje, haal je in tweede nooit meer op... Je hebt het gezien onder VDH toen Troch daar speelde, met enkel Depoitre voor hem en zelfs twee man in zijn rug... Resultaat was een zeer knappe startreeks met een ploeg die organisatorisch nergens was en nooit of te nimmer op resultaat kon spelen... Je zegt zelf dat Moreels en Depoitre berenwerk verzetten in de recuperatie maar toch zou je er nog een 10 tussen gooien ook? Een echte tien speler schuwt het verdedigende werk hoor... En ik vraag me toch af wat Kestens de laatste twee maanden verkeerd heeft gedaan centraal achterin - ik kan me echt geen blunders herinneren en nam in verschillende matchen waarin het op slot zat, het initiatief door van achteraan uit in te schuiven waardoor er zelfs een man meer op het middenveld werd gecreërd. Welke CVs staan er dan zoal op uw lijstje als ik vragen mag - en kom jij nu ook niet af met gasten à la Juhasz of Donk die misschien voor zes maand willen uitgeleend worden hé... |
| 26 Apr 2011, 19:12 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
witteken schreef: Iendrachter90 schreef: gweninho schreef: Wat DT over Kestens zegt is waar. Toen hij centraal werd gezet en Niels back gaven we achteraan toch minder weg vind ik. Niels zijn favoriete plaats is centraal en nu wij met Ringoot/ Van Rentergem 2 backs hebben zal Niels wel niet meer op back staan. Potjes is genen linksback ma deed het daar wel goed wanneer hij er speelde. Als Cousin/Gallucci op de flank blijven spelen , is er voor Potjes daar geen plaats. En ik denk dat die toch graag zal spelen , eender welke positie. Zie naar Wouter Moreels , hij werd binnengehaald als flankmiddenvelder(was dat ook bij Zottegem) , wie had durven denken dat hij 2 jaar topschutter van ons ploeg zou worden. Als ge dan zegt dat er EN nen 10 bij moet en dat Kestens achteraan niks goed brengt en het centraal middenveld ook niet marcheert , dan gaan we volgend jaar een grotere kern hebben dan 23 man. Voor mij nog ne centrale middenvelder erbij opt midden en nog nen back. En da moet genen specifieke 10 zijn. Als ge ziet dat onze flankspelers + spitsen toch het merendeel van de doelpunten maken en zeer aanvallend ingesteld zijn , kan je naast Ken gerust een gewone centrale middenvelder zetten en geen echte spelmaker , maar een speler die een degelijke passing heeft. De waarheid komt uit ne kindermond Nu serieus,gweninho heeft idd gelijk,als iedereen die hier niet voldoet volgens ........ en consoorten zou moeten vertrekken,dan kunnen we meteen een nieuwe ploeg kopen. wie spreekt hier over een nieuwe ploeg kopen ,zeveraar . ga een beetje tikkertje spelen met u vriendje , het is toch nog goed weer. Gedraagt a is nor uwe leeftijd jongen ![]() |
| 26 Apr 2011, 19:16 |
|
|
Nationale Ploeg
DT schreef: witteken schreef: wij hebben een zuivere 10 nodig achter de 9 en 11 en dat is wouter niet. nu zakt hij tot daar terug omdat ons centraal middenveld te zwak is, ook depoitre deed dat . yombo is inderdaad die 10 , maar nog niet klaar om 34 matchen in 2de te spelen. jij ziet toch een andere kestens hoor filipovic centraal was een goede zet , maar daarom moet je dat niet met elke speler beginnen doen hé. Met andere woorden, jij zou nog een echte 10 zetten achter Moreels en Depoitre?? Met alle respect, maar dat is in het huidige voetbal zelfmoord omdat 1 verdedigende middenvelder dat gewoon niet meer kan belopen. Allemaal goed in balbezit, maar je moet de bal nog hebben ook hé eerst. Vifj counters tegen op een match en er liggen er twee in het mandje, haal je in tweede nooit meer op... Je hebt het gezien onder VDH toen Troch daar speelde, met enkel Depoitre voor hem en zelfs twee man in zijn rug... Resultaat was een zeer knappe startreeks met een ploeg die organisatorisch nergens was en nooit of te nimmer op resultaat kon spelen... Je zegt zelf dat Moreels en Depoitre berenwerk verzetten in de recuperatie maar toch zou je er nog een 10 tussen gooien ook? Een echte tien speler schuwt het verdedigende werk hoor... En ik vraag me toch af wat Kestens de laatste twee maanden verkeerd heeft gedaan centraal achterin - ik kan me echt geen blunders herinneren en nam in verschillende matchen waarin het op slot zat, het initiatief door van achteraan uit in te schuiven waardoor er zelfs een man meer op het middenveld werd gecreërd. Welke CVs staan er dan zoal op uw lijstje als ik vragen mag - en kom jij nu ook niet af met gasten à la Juhasz of Donk die misschien voor zes maand willen uitgeleend worden hé... waarom zou dat zelfmoord zijn. het is niet omdat je een 10 binnen haalt dat die geen defensieve taken heeft hé. als yombo daar staat ipv ewen speelt hij hoger maar verzet ook veel werk verdedigend. een de meersman bij st niklaas aanvallend sterk , maar die matchen tegen ons liep die heel wat kilometers af om zijn verdedigende taken uit te voeren.dus denken dat een 10 daar alleen maar loopt om aan te vallen en voor de rest niets is ook niet waar hoor. |
| 26 Apr 2011, 19:26 |
|
|
Freak
in feite moet er een verdedigende middenvelder bijkomen met meer voetballende kwaliteiten dan van damme of verheyden.
|
| 26 Apr 2011, 19:31 |
|
| Pagina 115 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 113 114 115 116 117 … 345 Volgende |