|
|
| Pagina 118 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 116 117 118 119 120 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Heeft kestens nu eigenlijk al bijgetekend ofniet?
Dat thompson getekend heeft daar zullen we maar vanuit gaan. |
| 27 Apr 2011, 12:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Iendrachter90 schreef: Heeft kestens nu eigenlijk al bijgetekend ofniet? Nog niets van gelezen. Mocht Kestens beslissen om de stap naar tweede niet meer te zetten, zou Malick Gaye wel een goede optie zijn denk ik. |
| 27 Apr 2011, 12:37 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Smetje schreef: Iendrachter90 schreef: Heeft kestens nu eigenlijk al bijgetekend ofniet? Nog niets van gelezen. Mocht Kestens beslissen om de stap naar tweede niet meer te zetten, zou Malick Gaye wel een goede optie zijn denk ik. Malick Gaye is altijd een goede optie.Een echte versterking voor het middenveld. |
| 27 Apr 2011, 12:46 |
|
|
Ancien
lolo4ever schreef: voorbijganger schreef: Bakkie schreef: Ze kunnen Wouter toch een dik contract geven,eentje alla Troch,of het zou moeten zijn dat ze iets beters vinden,maar ik weet begod niet waar Mja, een dik contract geven is een dubbeltje op zijn kant e. Het bestuur heeft nu door dat ze geen 'zotte' dingen moeten gaan doen zoals in het verleden (waaronder Troch en zijn contract). Stel dat ze hem een goed contract (kunnen) geven, en W. Moreels valt uit met een zware blessure, gaan we dan niet met zen allen roepen dat het bestuur een fout heeft gemaakt en zich beter hadden gericht op de schuldenafbouw? En iemand met dezelfde klasse als W. Moreels, loopt er inderdaad niet rond voor een appel en ei. Heel moeilijke beslissing als ge het mij vraagt. Zowel voor bestuur als voor Wouter persoonlijk. Die Thompson zal ook een dure vogel zijn en het valt toch nog altijd af te wachten.Van Wouter ben je toch zeker dat hij past in het systeem.En door hem te vergelijken met Troch(met alle respect voor Thomas) doe je hem toch tekort.Als OHL hem binnenhaalt doen ze zeker een goede zaak.Gelukkig voor ons komt Depoitre nu niet in beeld want samen vormen ze toch wel een koningskoppel. Ik wil maar zeggen dat ik liever mijn geld zou gebruiken om het contract van Wouter open te breken dan om Thompson binnen te halen. Wouter heeft duidelijk te kennen gegeven dat hij maar al te graag in eerste klasse zou spelen, dus ik denk niet dat het alleen maar een geldkwestie is. Elke voetballer droomt toch van eens op het hoogste niveau te spelen, dan kan je die jongen zijn carriére toch niet afremmen. Of hij zal slagen in eerste klasse is een ander paar mouwen, de toekomst zal het uitwijzen. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 27 Apr 2011, 12:51 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
lolo4ever schreef: Smetje schreef: Iendrachter90 schreef: Heeft kestens nu eigenlijk al bijgetekend ofniet? Nog niets van gelezen. Mocht Kestens beslissen om de stap naar tweede niet meer te zetten, zou Malick Gaye wel een goede optie zijn denk ik. Malick Gaye is altijd een goede optie.Een echte versterking voor het middenveld. Dan moet ge al zeker 2middenvelders halen en dan klopt het niet meer in wat ons bestuur gezegd heeft.1spits,1ne rechtsback en 1ne centrale middenvelder die het spel kan maken.We gaan er van uit dat ze hun daar aan gaan houden bij hun transfers,dus gaye kunt ge halen moest idd bv kestens vertrekken,want hij kan ook centraal vanachter uit de voeten gaye.We zien wel wat ons bestuur doet,maar iedereen wou hier spelers met ervaring in 2de,dus er van uitgaande dat ze nog maar 2-3spelers aantrekken,zal het die middenvelder moeten zijn dat ervaring heeft in 2de klasse. En altijd voorzichtig blijven ,want denys was ook een echte versterking voor het middenveld Vanaf nu wacht ik altijd af tot ik iemand een paar wedstrijden in ons shirt heb zien spelen,vooraleer te zeggen of het ne goeie of ne slechte is. |
| 27 Apr 2011, 12:53 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Iendrachter90 schreef: lolo4ever schreef: Smetje schreef: Nog niets van gelezen. Mocht Kestens beslissen om de stap naar tweede niet meer te zetten, zou Malick Gaye wel een goede optie zijn denk ik. Malick Gaye is altijd een goede optie.Een echte versterking voor het middenveld. Dan moet ge al zeker 2middenvelders halen en dan klopt het niet meer in wat ons bestuur gezegd heeft.1spits,1ne rechtsback en 1ne centrale middenvelder die het spel kan maken.We gaan er van uit dat ze hun daar aan gaan houden bij hun transfers,dus gaye kunt ge halen moest idd bv kestens vertrekken,want hij kan ook centraal vanachter uit de voeten gaye.We zien wel wat ons bestuur doet,maar iedereen wou hier spelers met ervaring in 2de,dus er van uitgaande dat ze nog maar 2-3spelers aantrekken,zal het die middenvelder moeten zijn dat ervaring heeft in 2de klasse. En altijd voorzichtig blijven ,want denys was ook een echte versterking voor het middenveld Vanaf nu wacht ik altijd af tot ik iemand een paar wedstrijden in ons shirt heb zien spelen,vooraleer te zeggen of het ne goeie of ne slechte is. Het is nochtans de kunst op voorhand te zien of iemand goed of slecht is en vooral in je systeem past. |
| 27 Apr 2011, 12:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Moeilijke beslissing ?
Als iedereen eerlijk is dan is dat toch helemaal geen moeilijke beslissing ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Apr 2011, 13:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Poging tot overzicht van de A-kern van de officiële website. Sla mij ni dood als er iets niet juist is, maar twijfel niet om mij te verbeteren.
Vraagtekens staan bij de 'geruchten'. Gaan weg: Preben Delclef - Bornem Lothar Devidts - Meldert Arne Verhoeven - Meldert Thomas Coppens - Terjoden-Welle Glenn Coppens - Terjoden-Welle Ewout Denys? (nergens gevonden tot wanneer hij hier nog een contract heeft) Pape Gueye? (is einde contract) Komen: Alteron Balaj – Deinze (getekend tot 2013) Thomas Van Renterghem – Ronse (getekend tot 2013) Ode Thompson? - Oudenaarde - Onder contract tot 2010-2011 Kestens - Onder contract tot 2011-2012 Kempeneer Depoitre De Castro De Schutter Galucci W. Moreels B. Moreels Podevijn Van Den Noortgaete Yombo Ringoot Verheyden (onlangs verlengd) De trainerstaf (Gerland De Latte, Bart Van Renterghem, Jacques Szilar en Ronny Schollaert) - Onder contract tot 2012-2013 Van Damme (onlangs verlengd) Crispijn (onlangs verlengd, niet vermeld op de site) - Onder contract tot 2013-2014 Predrag Filipovic - Niet geweten Cousin (tekende samen met Denys, geen idee tot wanneer) Jorden De Batselier Laatst gewijzigd door De Jean op 27 Apr 2011, 15:12, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Apr 2011, 13:22 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
De Jean schreef: Poging tot overzicht van de A-kern van de officiële website. Sla mij ni dood als er iets niet juist is, maar twijfel niet om mij te verbeteren. Vraagtekens staan bij de 'geruchten'. Gaan weg: Preben Delclef - Bornem Thomas Coppens? (is einde contract) Ewout Denys? (nergens gevonden tot wanneer hij hier nog een contract heeft) Pape Gueye? (is einde contract) Komen: Alteron Balaj – Deinze (getekend tot 2013) Thomas Van Renterghem – Ronse (getekend tot 2013) Ode Thompson? - Oudenaarde - Onder contract tot 2010-2011 Kestens Crispijn (ik wist niet dat die einde contract was, en ik vind geen verlenging op de officiële site...) - Onder contract tot 2011-2012 Kempeneer Depoitre De Castro De Schutter Galucci W. Moreels B. Moreels Podevijn Van Den Noortgaete Yombo Ringoot Verheyden (onlangs verlengd) De trainerstaf (Gerland De Latte, Bart Van Renterghem, Jacques Szilar en Ronny Schollaert) - Onder contract tot 2012-2013 Van Damme (onlangs verlengd) - Onder contract tot 2013-2014 Predrag Filipovic - Niet geweten Cousin (tekende samen met Denys, geen idee tot wanneer) Jorden De Batselier Lothar Devidts (ging die jongen niet vertrekken?) Crispijn heeft onlangs ook bij getekend en blijft zeker. G Coppens mag je ook bij de vertrekkers plaatsen. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 27 Apr 2011, 13:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Heb een aantal dingen aangepast, bedankt voor de hulp.
|
| 27 Apr 2011, 13:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Iendrachter90 schreef: Blijkbaar zijn er bij aalst 200jeugdspelers buiten gebonjourd?Is al eventjes geleden gebeurd vermoed ik,maar ik lees het nu pas op de facebook van een van die spelers dat buitenligt. 350 zelfs, zodanig dat we volgend jaar GEEN jeugdploegen meer hebben. Er verdwijnt volgend jaar 1 ploeg (de U15 gewestelijke) omdat 1. we kwalitatief iets willen aanbieden en de mensen geen geld uit hun zakken willen kloppen. Een jaartje EA staat gelijk aan +/- 400 €, een jaartje Erembodegem bvb 120€ om in dezelfde reeks te spelen en gezien de leeftijd er zeer weinig kans is dat er iemand nog doorbreekt. Maak zelf de rekening. 2. we onvoldoende ruimte hebben om iedereen optimaal te laten trainen en spelen. Er trainen op zandberg 26 jeugdploegen, de 1ste ploeg (veld apart), 3 damesploegen en daar komt om de 14 dagen nog een eens ploeg uit het MTSA bij. Verder hebben er een 30-tal spelers te horen gekregen dat ze nationaal niet voldoen, maar provinciaal mochten blijven. Als die natuurlijk eieren kiezen voor hun geld en liever provinciaal bij Lede of Meldert gaan spelen (met alle respect trouwens) dan kom je straks aan een 40-tal spelers die de club gaan verlaten en 50-tal die de club vervoegen. Meer spelers dus, neen hoor, we zijn er een 20-tal kwijt aan Anderlecht, Gent, Lokeren, Zulte-Waregem, Kortijk, de beteren helaas, maar voorlopig kunnen we hiertegen niet concureren. Nogmaals 1 ploeg van ongeveer 14 spelers verdwijnt. Dus al wie beweert dat er bij ons heel veel spelers de club moeten verlaten, mogen altijd met mij in discussie gaan. Ik zit elke dag op de zandberg, werk nauwgezet samen met onze GC en weet dus verdomd goed hoe het in elkaar zit. ![]() _________________ geer'n bè |
| 27 Apr 2011, 13:36 |
|
|
panoleon schreef: Iendrachter90 schreef: Blijkbaar zijn er bij aalst 200jeugdspelers buiten gebonjourd?Is al eventjes geleden gebeurd vermoed ik,maar ik lees het nu pas op de facebook van een van die spelers dat buitenligt. 350 zelfs, zodanig dat we volgend jaar GEEN jeugdploegen meer hebben. Er verdwijnt volgend jaar 1 ploeg (de U15 gewestelijke) omdat 1. we kwalitatief iets willen aanbieden en de mensen geen geld uit hun zakken willen kloppen. Een jaartje EA staat gelijk aan +/- 400 €, een jaartje Erembodegem bvb 120€ om in dezelfde reeks te spelen en gezien de leeftijd er zeer weinig kans is dat er iemand nog doorbreekt. Maak zelf de rekening. 2. we onvoldoende ruimte hebben om iedereen optimaal te laten trainen en spelen. Er trainen op zandberg 26 jeugdploegen, de 1ste ploeg (veld apart), 3 damesploegen en daar komt om de 14 dagen nog een eens ploeg uit het MTSA bij. Verder hebben er een 30-tal spelers te horen gekregen dat ze nationaal niet voldoen, maar provinciaal mochten blijven. Als die natuurlijk eieren kiezen voor hun geld en liever provinciaal bij Lede of Meldert gaan spelen (met alle respect trouwens) dan kom je straks aan een 40-tal spelers die de club gaan verlaten en 50-tal die de club vervoegen. Meer spelers dus, neen hoor, we zijn er een 20-tal kwijt aan Anderlecht, Gent, Lokeren, Zulte-Waregem, Kortijk, de beteren helaas, maar voorlopig kunnen we hiertegen niet concureren. Nogmaals 1 ploeg van ongeveer 14 spelers verdwijnt. Dus al wie beweert dat er bij ons heel veel spelers de club moeten verlaten, mogen altijd met mij in discussie gaan. Ik zit elke dag op de zandberg, werk nauwgezet samen met onze GC en weet dus verdomd goed hoe het in elkaar zit. ![]() Ik beweer dat niet,ik stelde de vraag.Ik vond 200ook al overdreven ![]() |
| 27 Apr 2011, 13:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
panoleon schreef: Iendrachter90 schreef: Blijkbaar zijn er bij aalst 200jeugdspelers buiten gebonjourd?Is al eventjes geleden gebeurd vermoed ik,maar ik lees het nu pas op de facebook van een van die spelers dat buitenligt. 350 zelfs, zodanig dat we volgend jaar GEEN jeugdploegen meer hebben. Er verdwijnt volgend jaar 1 ploeg (de U15 gewestelijke) omdat 1. we kwalitatief iets willen aanbieden en de mensen geen geld uit hun zakken willen kloppen. Een jaartje EA staat gelijk aan +/- 400 €, een jaartje Erembodegem bvb 120€ om in dezelfde reeks te spelen en gezien de leeftijd er zeer weinig kans is dat er iemand nog doorbreekt. Maak zelf de rekening. 2. we onvoldoende ruimte hebben om iedereen optimaal te laten trainen en spelen. Er trainen op zandberg 26 jeugdploegen, de 1ste ploeg (veld apart), 3 damesploegen en daar komt om de 14 dagen nog een eens ploeg uit het MTSA bij. Verder hebben er een 30-tal spelers te horen gekregen dat ze nationaal niet voldoen, maar provinciaal mochten blijven. Als die natuurlijk eieren kiezen voor hun geld en liever provinciaal bij Lede of Meldert gaan spelen (met alle respect trouwens) dan kom je straks aan een 40-tal spelers die de club gaan verlaten en 50-tal die de club vervoegen. Meer spelers dus, neen hoor, we zijn er een 20-tal kwijt aan Anderlecht, Gent, Lokeren, Zulte-Waregem, Kortijk, de beteren helaas, maar voorlopig kunnen we hiertegen niet concureren. Nogmaals 1 ploeg van ongeveer 14 spelers verdwijnt. Dus al wie beweert dat er bij ons heel veel spelers de club moeten verlaten, mogen altijd met mij in discussie gaan. Ik zit elke dag op de zandberg, werk nauwgezet samen met onze GC en weet dus verdomd goed hoe het in elkaar zit. ![]() Kan je ons misschien ook eens inlichten hoe het zit met de komst van Thompson en het vertrek van Wouter? |
| 27 Apr 2011, 13:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
De Jean schreef: Poging tot overzicht van de A-kern van de officiële website. Sla mij ni dood als er iets niet juist is, maar twijfel niet om mij te verbeteren. Niet echt A kern, maar toch een paar keer in de selectie gezeten en ingevallen: Arne Verhoeven vertrekt naar Meldert |
| 27 Apr 2011, 13:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
supersossis schreef: in plaats van hier gans dienen topic vol te zeveren over het al dan niet zien zitten van de ( al dan niet)aangetrokken spelers heb ik een duidelijk lijstje dat ze eens goed moeten lezen... : Voorzitter: Dirk de Bruecker Ondervoorzitter: Frank de Roose Penningmeester: Vincent Monfort Secretaris: Luc van Hauwermeiren Sportief verantwoordelijke: Marcel van den Steen Bart Van Renterghem :Hoofdtrainer Gerland De Latte : Assistent - Trainer Jacques Szylar :Assistent - Trainer Ronny Schollaert :Trainer doelmannen Odilon De Schrijver :Afgevaardigde ze zijn daar met genoeg mensen (met het nodige spelers- en voetbalverstand) om de ploeg samen te stellen en er het beste uit te halen zeker.... t seizoen is nog niet gedaan of de eerste wannabe trainers en bestuurders zijn er al..... niks houd u tegen om zelf een ploeg te beginnen en uw goesting te doen toch? ( op football manager dan...) gasten al beginnen bekritiseren en zwart te maken van voor zelfs geweten is of hij wel degelijk getekend zou hebben is er ver over , waar is da "respect voor iedereen" van de laatste twee matchen naartoe ? of zijn sommigen onder jullie echt tweegezichters? in 't zicht braaf , mor achter t gat ... den topic gaat hier over "transfers" en niet over wie wel en wie niet kan of mag voor u of wie dan ook, uiteindelijk hebben wij daar niks in te zeggen ....'t bestuur zal nu op deze moment wel doen wat het denkt dat goed is en aantrekken wie ze denken nodig te hebben, valt het tegen , dan zijn er nog altijd de wintertransfers he... wij kunnen op deze moment enkel enorm fier zijn dat we volgend jaar opnieuw in tweede mogen naar de voetbal gaan kijken! en fier zijn op de spelers en t bestuur dat hiervoor gezorgd heeft! ![]() Groot gelijk, we hebben de titel en laten we er nog 2 matchen van genieten, het bestuur zal wel weten wat ze doen ![]() _________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 27 Apr 2011, 15:08 |
|
| Pagina 118 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 116 117 118 119 120 … 345 Volgende |