|
|
| Pagina 325 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 323 324 325 326 327 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior
Bericht Re: Eerste klasse
Wanneer een speler bij de trui wordt genomen als hij alleen op doel af gaat dan krijgt de speler die de fout
veroorzaakt heeft een rode kaart en terecht zou ik zeggen. De scheids aarzelt niet en geeft rood. Wanneer nu een speler een kaaksbeenbreuk een neusbreuk en vier tanden worden uitgeschopt op een moment dat hij een tegenstrever voorbij loopt en de tegenstander geen kans meer maakt de bal te raken en de speler die de fout veroorzaakt heeft mag achteraf op het veld blijven staan !!!! |
| 18 Mei 2011, 11:08 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
De bleeckere krijgt ook de bekerfinale tussen standard en westerlo.
|
| 18 Mei 2011, 11:18 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
nonkel august schreef: Wanneer een speler bij de trui wordt genomen als hij alleen op doel af gaat dan krijgt de speler die de fout veroorzaakt heeft een rode kaart en terecht zou ik zeggen. De scheids aarzelt niet en geeft rood. Wanneer nu een speler een kaaksbeenbreuk een neusbreuk en vier tanden worden uitgeschopt op een moment dat hij een tegenstrever voorbij loopt en de tegenstander geen kans meer maakt de bal te raken en de speler die de fout veroorzaakt heeft mag achteraf op het veld blijven staan !!!! En dieje lijnrechter stond er dan nog met zijne neus op. Donkerrood was het. Maar toch ben ik content dat Genk kampioen is, de enigste ploeg die het dit jaar verdiende in eerste. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 18 Mei 2011, 11:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Stel u voor dat Witsel zo een schop had uitgedeeld aan Vossen of De Bruyne, het kot zou te klein geweest zijn.
|
| 18 Mei 2011, 11:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
dat De Bleeckere het niet zag tot daar aan toe, maar die lijnrechter ?
Waar zat die met zijn gedachten ? Wel verschoten hoe weinig Standard achteraf geprobeerd heeft om iets uit te lokken, De Bleeckere had hem daar ook zien liggen (nadat de gele kaart al getrokken was) en zal toch ook wel op dat moment gedacht hebben dat rood eerder op zijn plaats was. Bon, de verdiende kampioen.... dat wel maar om zoveel andere zaken had ik het Standard veel liever gegund: het gros van de Genk-supporters weet met moeite dat een bal rond is, hun manier van vieren was ook weer triest tot en met (hoezeer ze ook het tegendeel beweren), kampioen worden met een half punt verschil, kampioen worden via een play-off systeem dat door niemand nog ondersteund wordt , omdat quasi alle Anderlecht-fans voor Genk aan het supporteren waren, enzovoort enzoverder _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Mei 2011, 11:59 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Bram schreef: dat De Bleeckere het niet zag tot daar aan toe, maar die lijnrechter ? Waar zat die met zijn gedachten ? Wel verschoten hoe weinig Standard achteraf geprobeerd heeft om iets uit te lokken, De Bleeckere had hem daar ook zien liggen (nadat de gele kaart al getrokken was) en zal toch ook wel op dat moment gedacht hebben dat rood eerder op zijn plaats was. Bon, de verdiende kampioen.... dat wel maar om zoveel andere zaken had ik het Standard veel liever gegund: het gros van de Genk-supporters weet met moeite dat een bal rond is, hun manier van vieren was ook weer triest tot en met (hoezeer ze ook het tegendeel beweren), kampioen worden met een half punt verschil, kampioen worden via een play-off systeem dat door niemand nog ondersteund wordt , omdat quasi alle Anderlecht-fans voor Genk aan het supporteren waren, enzovoort enzoverder Dan verdiende Standard de titel nog veel minder... Zonder play offs konden ze nog tegen Westerlo spelen om een Europees ticket in de bekerfinale. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 18 Mei 2011, 12:05 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
josken1 schreef: Bram schreef: dat De Bleeckere het niet zag tot daar aan toe, maar die lijnrechter ? Waar zat die met zijn gedachten ? Wel verschoten hoe weinig Standard achteraf geprobeerd heeft om iets uit te lokken, De Bleeckere had hem daar ook zien liggen (nadat de gele kaart al getrokken was) en zal toch ook wel op dat moment gedacht hebben dat rood eerder op zijn plaats was. Bon, de verdiende kampioen.... dat wel maar om zoveel andere zaken had ik het Standard veel liever gegund: het gros van de Genk-supporters weet met moeite dat een bal rond is, hun manier van vieren was ook weer triest tot en met (hoezeer ze ook het tegendeel beweren), kampioen worden met een half punt verschil, kampioen worden via een play-off systeem dat door niemand nog ondersteund wordt , omdat quasi alle Anderlecht-fans voor Genk aan het supporteren waren, enzovoort enzoverder Dan verdiende Standard de titel nog veel minder... Zonder play offs konden ze nog tegen Westerlo spelen om een Europees ticket in de bekerfinale. dat laatste klopt niet denk ik. Ik dacht deze week in de krant gezien te hebben dat zonder de play-offs Standard derde zou geworden zijn en dus hadden ze sowieso een Europees ticket (al hebben ze natuurlijk door de play-offs nu wel CL) _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 18 Mei 2011, 12:08 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dat zeg ik toch ook niet ?
Het zou alleen nog veel lachwekkender geweest zijn als Standard het net daarom gehaald had ? Over de titel verdienen ben ik het helemaal eens: dat moest Genk ( of misschien zelfs Anderlecht) zijn. _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Mei 2011, 12:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Vicky schreef: Vond het ook maar stom dat de supporters van Genk allemaal samentroepten aan de cornervlag waar de standardsupps zaten. Als mijn ploeg kampioen speelt, dan kan de tegenstander mij gestolen worden ze na het fluitsignaal. Nee, we gaan allemaal die eens gaan jennen en dan hopen dat die niet op het plein geraken, anders krijgen we nog slaag ook... Op zo'n moment zou ik mijn eigen club/spelers toch eerder bejubelen dan de andere supps te provoceren, ma bon, 't ligt aan mij zeker? En Carcela, brr, dat zag er vies uit! En aan de gezichten van sommige Standardspelers te zien, was het een vreselijk zicht. Maar het zou nu allemaal nog meevallen, lees ik. Een chance voor hem, al vrees ik dat zijn verlof al annulé is... Remember OHL-EA zoveel jaar geleden, toen gebeurde exact hetzelfde... |
| 18 Mei 2011, 12:36 |
|
|
Jeroen schreef: Vicky schreef: Vond het ook maar stom dat de supporters van Genk allemaal samentroepten aan de cornervlag waar de standardsupps zaten. Als mijn ploeg kampioen speelt, dan kan de tegenstander mij gestolen worden ze na het fluitsignaal. Nee, we gaan allemaal die eens gaan jennen en dan hopen dat die niet op het plein geraken, anders krijgen we nog slaag ook... Op zo'n moment zou ik mijn eigen club/spelers toch eerder bejubelen dan de andere supps te provoceren, ma bon, 't ligt aan mij zeker? En Carcela, brr, dat zag er vies uit! En aan de gezichten van sommige Standardspelers te zien, was het een vreselijk zicht. Maar het zou nu allemaal nog meevallen, lees ik. Een chance voor hem, al vrees ik dat zijn verlof al annulé is... Remember OHL-EA zoveel jaar geleden, toen gebeurde exact hetzelfde... ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Mei 2011, 12:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Geruststellende berichten over de toestand van Mehdi Carcela.
Tijdens de eerste helft werd de onfortuinlijke Standard-speler met een zware blessure afgevoerd naar het Genkse ZOL In de loop van de tweede speelhelft sijpelden de eerste berichten uit het ziekenhuis van Genk binnen. Deze waren gezien de omstandigheden geruststellend : een kaakfractuur maar een operatie was niet nodig. De aanvankelijke ademhalingsproblemen waren snel opgelost. De speler was vannacht reeds per ambulance naar het Luikse Universitair Ziekenhuis Sar Tilman overgebracht. Mehdi Carcela zal er nog enkele dagen moeten verblijven maar zijn entourage reageerde zeer opgelucht. « Alles is in orde », meldde een van zijn neven vanuit het ziekenhuis. Mehdi kon al gewoon praten met ons. De schade valt gelukkig best mee. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Mei 2011, 12:45 |
|
|
toevallige voorbijganger Lid geworden op: 17 Feb 2011, 0:24 Berichten: 11 |
josken1 schreef: nonkel august schreef: Wanneer een speler bij de trui wordt genomen als hij alleen op doel af gaat dan krijgt de speler die de fout veroorzaakt heeft een rode kaart en terecht zou ik zeggen. De scheids aarzelt niet en geeft rood. Wanneer nu een speler een kaaksbeenbreuk een neusbreuk en vier tanden worden uitgeschopt op een moment dat hij een tegenstrever voorbij loopt en de tegenstander geen kans meer maakt de bal te raken en de speler die de fout veroorzaakt heeft mag achteraf op het veld blijven staan !!!! En dieje lijnrechter stond er dan nog met zijne neus op. Donkerrood was het. Maar toch ben ik content dat Genk kampioen is, de enigste ploeg die het dit jaar verdiende in eerste. ![]() |
| 18 Mei 2011, 13:09 |
|
|
Freak
|
| 18 Mei 2011, 13:18 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bram schreef: Jeroen schreef: Vicky schreef: Vond het ook maar stom dat de supporters van Genk allemaal samentroepten aan de cornervlag waar de standardsupps zaten. Als mijn ploeg kampioen speelt, dan kan de tegenstander mij gestolen worden ze na het fluitsignaal. Nee, we gaan allemaal die eens gaan jennen en dan hopen dat die niet op het plein geraken, anders krijgen we nog slaag ook... Op zo'n moment zou ik mijn eigen club/spelers toch eerder bejubelen dan de andere supps te provoceren, ma bon, 't ligt aan mij zeker? En Carcela, brr, dat zag er vies uit! En aan de gezichten van sommige Standardspelers te zien, was het een vreselijk zicht. Maar het zou nu allemaal nog meevallen, lees ik. Een chance voor hem, al vrees ik dat zijn verlof al annulé is... Remember OHL-EA zoveel jaar geleden, toen gebeurde exact hetzelfde... Dat was toch ook dwaas ? ![]() Ik herinner me dat eerlijk gezegd niet, maar da's wsl omdat ik op de zittrib zat en ik ff nimmer van deze wereld was, gewoon van blijdschap _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 18 Mei 2011, 13:29 |
|
|
Freak
|
| 18 Mei 2011, 15:17 |
|
| Pagina 325 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 323 324 325 326 327 … 500 Volgende |