|
|
| Pagina 152 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 150 151 152 153 154 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
In HLN staat vandaag dat de piste Serebrenikov waarschijnlijk niet haalbaar is en dat Aalst daarom andere pistes bewandelt.
Ter info _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 27 Mei 2011, 8:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bart Van den Neste schreef: In HLN staat vandaag dat de piste Serebrenikov waarschijnlijk niet haalbaar is en dat Aalst daarom andere pistes bewandelt. Ter info Een zwarte piste ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Mei 2011, 8:48 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bakkie schreef: Bart Van den Neste schreef: In HLN staat vandaag dat de piste Serebrenikov waarschijnlijk niet haalbaar is en dat Aalst daarom andere pistes bewandelt. Ter info Een zwarte piste ![]() Gaye? |
| 27 Mei 2011, 8:50 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: Tom_1919 schreef: Ik heb totaal geen idee of die haalbaar zou zijn, dus don't shoot me. Maar Jonas Vandermarliere is vrij van bij Brussels, ik denk wel dat ne redelijke duren ga zijn. Maar als ge hier over een dikke 2 maand sprak van Van Nieuwenhuyze, denk ik nu toch dat die ni zoveel zullen schelen zeker... Ik volg Vandermarliere niet, maar wat ik terug vind op internet is da het toch ne CM is en publiekslieveling bij Brussels dit seizoen. over ne speler spreken is één ding, hem kunnen betalen is iets anders natuurlijk. Dat verhaal van Van Nieuwenhuyse was enkel een managerstruukje dat nog wonderwel gelukt is ook .. Sommige vergeten hier echt wel dat we genen nagel hebben om aan ons kl*t*n te krabben. Jongens de namen die ge hier leest, dat is hier ne serieuze zevertopic geworden...En toch zal Vandermarliere ni veel overdreven zijn, geeft zelf aan dat hij naar top 3de wil als het moet. En gaat Van Nieuwenhuyze dan zoveel meer rapen bij Oudenaarde?? Tis maar een vraag natuurlijk... Het feit da Thompson nu bij ons zit, zal ook ni alleen voor het sportieve zijn toch...Of doen spelers da wel nog den dag van vandaag: hoger op en een pak inleveren ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 27 Mei 2011, 9:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Sven KSK Opwijk schreef: Jules Destrooper schreef: dubbelpunt schreef: Waarom niet proberen voor walter baseggio? Ik denk dat die wel nog een seizoen het beste van zichzelf wil geven. en zal dat volgend jaar doen bij Tempo Overijse... Dat was een 1 april grap van Overijse. Ey Bartos, Iakovenko en Bulykin zoeken nog een club hé, niks voor ullen ![]() Geraakt ge misschien weer van jullie brol nie vanaf ? |
| 27 Mei 2011, 9:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
El Corredor schreef: Tom_1919 schreef: Ik heb totaal geen idee of die haalbaar zou zijn, dus don't shoot me. Maar Jonas Vandermarliere is vrij van bij Brussels, ik denk wel dat ne redelijke duren ga zijn. Maar als ge hier over een dikke 2 maand sprak van Van Nieuwenhuyze, denk ik nu toch dat die ni zoveel zullen schelen zeker... Ik volg Vandermarliere niet, maar wat ik terug vind op internet is da het toch ne CM is en publiekslieveling bij Brussels dit seizoen. over ne speler spreken is één ding, hem kunnen betalen is iets anders natuurlijk. Dat verhaal van Van Nieuwenhuyse was enkel een managerstruukje dat nog wonderwel gelukt is ook .. Sommige vergeten hier echt wel dat we genen nagel hebben om aan ons kl*t*n te krabben. Jongens de namen die ge hier leest, dat is hier ne serieuze zevertopic geworden...Ons budget ging toch 1.750.000Euro bedragen ? Dàt zou meer zijn dan bij veel 2-de klassers..._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 27 Mei 2011, 9:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
dubbelpunt schreef: Waarom niet proberen voor walter baseggio? Ik denk dat die wel nog een seizoen het beste van zichzelf wil geven. Thomatt schreef: Zou nu cafebaas zijn, dus da kan wel nog goekomen precies.. Jah, waarom niet eigelijk? Verder komt in mij op: Foley, Dekelver, .. Dezen topic is in razend tempo oscar's voor grappigste topic aan het verzamelen . Ik vraag mij nu echt af of degene die met zulke berichten afkomen het zelf als grap bedoelen. |
| 27 Mei 2011, 9:44 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Bartos schreef: dubbelpunt schreef: Waarom niet proberen voor walter baseggio? Ik denk dat die wel nog een seizoen het beste van zichzelf wil geven. Thomatt schreef: Zou nu cafebaas zijn, dus da kan wel nog goekomen precies.. Jah, waarom niet eigelijk? Verder komt in mij op: Foley, Dekelver, .. Dezen topic is in razend tempo oscar's voor grappigste topic aan het verzamelen . Ik vraag mij nu echt af of degene die met zulke berichten afkomen het zelf als grap bedoelen.Het is soms erg, sommige blijken niet te beseffen dat we al content dat we content mogen zijn met spelers die al iet of wat 2deklasse ervaring hebben en waar talent in zit. Dit jaar er in blijven en het seizoen is toch geslaagd zeker. En dan moet het <el de bedoeling zijn om jaar na jaar uw ploeg te versterken. Naar het voorbeeld van OH Leuven dus _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 27 Mei 2011, 10:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bartos schreef: dubbelpunt schreef: Waarom niet proberen voor walter baseggio? Ik denk dat die wel nog een seizoen het beste van zichzelf wil geven. Thomatt schreef: Zou nu cafebaas zijn, dus da kan wel nog goekomen precies.. Jah, waarom niet eigelijk? Verder komt in mij op: Foley, Dekelver, .. Dezen topic is in razend tempo oscar's voor grappigste topic aan het verzamelen . Ik vraag mij nu echt af of degene die met zulke berichten afkomen het zelf als grap bedoelen.We gaan er nog een lap opgeven Naast Simaeys en Geraerts mogen ook Jorn Vermeulen, Marcos Camozzato, Joseph Akpala, Dorge Kouemaha, Junior Diaz en Stepan Scepovic de club verlaten bij een degelijk bod. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Mei 2011, 10:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Er worden hier inderdaad wel veel onhaalbare namen gegeven maar langs den andere kant is de poging tot onderhandelen met Serebrenikov toch ook een naam waarvan je denkt dat dit geen spek voor de bek van Aalst is, dus je weet soms maar nooit wat er uit de bus kan komen.
![]() _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 27 Mei 2011, 11:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bart Van den Neste schreef: Er worden hier inderdaad wel veel onhaalbare namen gegeven maar langs den andere kant is de poging tot onderhandelen met Serebrenikov toch ook een naam waarvan je denkt dat dit geen spek voor de bek van Aalst is, dus je weet soms maar nooit wat er uit de bus kan komen. ![]() Ik vraag mij alleen af waarom zo'n namen altijd meteen in de krant te vinden zijn, waardoor er plots een hele resem andere geïnteresseerden opduiken. Is dat nu zo moeilijk om discreet ergens met een speler te gaan spreken? Oudenaarde had daar precies niet zoveel moeite mee zenne bij Van Nieuwenhuyze... Voor dat de pers het wist, was het contract al getekend... Ik snap eigenlijk wel niet goed waarom er plots zoveel ploegen geïnteresseerd zijn in Serebrennikov... Precies of er zijn geen andere middenvelders meer in België... Dat GBA interesse heeft kan ik nog begrijpen - daar moet een nieuwe wind komen waaien en de Jacky kent Sergiy nog van bij Charleroi... maar al die ploegen uit tweede??? Zit er dan niks deftig in tweede zelf? Ik hoop dat ze bij ons bestuur natuurlijk ook wel realistisch zijn wat Serebrennikov betreft: als uw onderhandelingen lang zouden aanslepen, met iemand van 35 die nauwelijks nog van de bank afkomt, dat zijn toch geen bemoedigende signalen hé... Als er concrete interesse was/is voor De Ly, Serebrennikov en Van Nieuwenhuyze (de eerste en de laatste trouwens tegelijkertijd) dan moet er toch wel nog een portefeuilleken te openen zijn zeker... Nog dit: erin blijven is zeker een succes volgend seizoen, maar ik ben niet akkoord met de stelling dat we ons dan pas gestaag moeten versterken jaar na jaar. Gewoon omdat dat ijdele hoop zal zijn gezien het feit dat er op het eind van het seizoen 11-12 een pak contracten aflopen, en niet van de minste zenne... Eigenlijk moet je nu duchtig versterken zodat je tegen Nieuwjaar redelijk veilig staat en je uw sterkhouders met het oog op volgende jaren kan laten verlengen... Als je tot het einde van de rit moet knokken om erin te blijven en het contract van ongeveer 10 man loopt tegelijkertijd af, dan mag je nog zwaarder aan de bak dan nu... Laatst gewijzigd door DT op 27 Mei 2011, 11:30, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Mei 2011, 11:28 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
In de wetenschap dat we de eerste 5 jaar niet voor promotie naar eerste zullen spelen, zou het al te gek zijn een ploeg bij elkaar te kopen die top 5 gaat spelen. De financiële gevolgen zullen dan navenant zijn. Met een ploegske dat zich de eerste jaren kan handhaven zou ik al heel content zijn, al heb je die garantie nooit.
|
| 27 Mei 2011, 11:30 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
DT schreef: Bart Van den Neste schreef: Er worden hier inderdaad wel veel onhaalbare namen gegeven maar langs den andere kant is de poging tot onderhandelen met Serebrenikov toch ook een naam waarvan je denkt dat dit geen spek voor de bek van Aalst is, dus je weet soms maar nooit wat er uit de bus kan komen. ![]() Ik vraag mij alleen af waarom zo'n namen altijd meteen in de krant te vinden zijn, waardoor er plots een hele resem andere geïnteresseerden opduiken. Is dat nu zo moeilijk om discreet ergens met een speler te gaan spreken? Oudenaarde had daar precies niet zoveel moeite mee zenne bij Van Nieuwenhuyze... Voor dat de pers het wist, was het contract al getekend... Ik snap eigenlijk wel niet goed waarom er plots zoveel ploegen geïnteresseerd zijn in Serebrennikov... Precies of er zijn geen andere middenvelders meer in België... Dat GBA interesse heeft kan ik nog begrijpen - daar moet een nieuwe wind komen waaien en de Jacky kent Sergiy nog van bij Charleroi... maar al die ploegen uit tweede??? Zit er dan niks deftig in tweede zelf? Ik hoop dat ze bij ons bestuur natuurlijk ook wel realistisch zijn wat Serebrennikov betreft: als uw onderhandelingen lang zouden aanslepen, met iemand van 35 die nauwelijks nog van de bank afkomt, dat zijn toch geen bemoedigende signalen hé... Als er concrete interesse was/is voor De Ly, Serebrennikov en Van Nieuwenhuyze (de eerste en de laatste trouwens tegelijkertijd) dan moet er toch wel nog een portefeuilleken te openen zijn zeker... Nog dit: erin blijven is zeker een succes volgend seizoen, maar ik ben niet akkoord met de stelling dat we ons dan pas gestaag moeten versterken jaar na jaar. Gewoon omdat dat ijdele hoop zal zijn gezien het feit dat er op het eind van het seizoen 11-12 een pak contracten aflopen, en niet van de minste zenne... Eigenlijk moet je nu duchtig versterken zodat je tegen Nieuwjaar redelijk veilig staat en je uw sterkhouders met het oog op volgende jaren kan laten verlengen... Als je tot het einde van de rit moet knokken om erin te blijven en het contract van ongeveer 10 man loopt tegelijkertijd af, dan mag je nog zwaarder aan de bak dan nu... Ongeveer 10man?Maakt er maar 16 af,de enige die voor langer dan volgend seizoen onder contract liggen zijn van crispyn,van damme,filipovic,vervaeke,balaj en van renterghem |
| 27 Mei 2011, 11:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Iendrachter90 schreef: Ongeveer 10man?Maakt er maar 16 af,de enige die voor langer dan volgend seizoen onder contract liggen zijn van crispyn,van damme,filipovic,vervaeke,balaj en van renterghem Ik probeerde nog wat optimistischer te zijn hé Ik hoop alleen dat er inzake centrale middenvelders nog een lijst klaarligt ipv een post-it met enkel Serebrennikov en Van Nieuwenhuyze... Vandemarliere is zeker gene slechten, maar als je zijn parcours zowat bekijkt, is er van standvastigheid niet echt veel sprake en is ook geen echte leider + ervaren rot ook hé. Ik hoop alleen dat ze het door paniek niet in hun bol gaan krijgen om Magerman aan te trekken... Is oud, heeft ervaring en zit zonder ploeg... gevaarlijk dus... Dan kunnen ze beter Merir nog ergens trachten los te weken... Dan is het bijna Peruwelz reunited... |
| 27 Mei 2011, 11:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Merir,die is toch ook al 35 zèker?
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 27 Mei 2011, 11:44 |
|
| Pagina 152 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 150 151 152 153 154 … 345 Volgende |