|
|
| Pagina 333 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 331 332 333 334 335 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bericht Re: Eerste klasse
Lucas Biglia blijft langer bij Anderlecht
Lucas Biglia heeft zijn toekomst aan Anderlecht verbonden. De 25-jarige Argentijnse international ligt nu tot 2015 onder contract. "Dit voelt als een transfer", zegt Herman Van Holsbeeck, de manager van Anderlecht. Het huidige contract van Lucas Biglia liep nog één seizoen. Het bestuur van Anderlecht drong al een tijdje aan op een verlenging. "Anderlecht heeft altijd in Lucas Biglia geloofd en heeft hem in alle moeilijke momenten gesteund", zegt clubmanager Herman Van Holsbeeck. "Dit voelt als een transfer. We zijn trots om een Argentijns international in onze gelederen te hebben. Lucas is een meerwaarde voor Anderlecht én het Belgisch voetbal." Biglia: "International dankzij Anderlecht" Lucas Biglia speelt binnenkort met Argentinië de Copa America. Hiervoor moest hij een schouderoperatie uitstellen. Als wederdienst vroeg Anderlecht dat hij zijn contract zou verlengen. "Ik ben opgelucht", zegt de middenvelder. "Ik heb me altijd goed gevoeld in Brussel. Anderlecht beantwoordt aan mijn sportieve ambities. Ik heb ook een goede relatie met het bestuur en de fans." "Ik ben international dankzij Anderlecht. Dat vergeet ik niet. Ik wil ook Van Holsbeeck bedanken voor de inspanningen die Anderlecht levert. Nu doe ik er alles aan om volgend seizoen kampioen te worden." _________________
|
| 02 Jun 2011, 3:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Haha Gent zou een akkoord hebben met Trond Sollied.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 03 Jun 2011, 10:03 |
|
|
Ancien
Iendrachters, misschien geen slecht idee voor volgend seizoen.
Afhaling DVD seizoensoverzicht voor Club-abonnees Bericht aan alle abonnees 2011-12. Club-abonnees 2011-2012 kunnen hun gratis DVD "seizoen 2010-2011 in beeld" vanaf woensdag 15 juni afhalen bij een filiaal van Free Record Shop in hun buurt. De Clubfan ontvangt de DVD bij afgifte van de voucher die bij aankoop van het abonnement werd overhandigd. Deze DVD geeft een overzicht van het volledige seizoen 2010-2011 met alle doelpunten, een pak sfeerbeelden, de beste achtergrondreportages uit CLUBtv en zoveel meer... _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 03 Jun 2011, 11:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Hugo schreef: Iendrachters, misschien geen slecht idee voor volgend seizoen. Afhaling DVD seizoensoverzicht voor Club-abonnees Bericht aan alle abonnees 2011-12. Club-abonnees 2011-2012 kunnen hun gratis DVD "seizoen 2010-2011 in beeld" vanaf woensdag 15 juni afhalen bij een filiaal van Free Record Shop in hun buurt. De Clubfan ontvangt de DVD bij afgifte van de voucher die bij aankoop van het abonnement werd overhandigd. Deze DVD geeft een overzicht van het volledige seizoen 2010-2011 met alle doelpunten, een pak sfeerbeelden, de beste achtergrondreportages uit CLUBtv en zoveel meer... en wat zeggen we dan allemaal? DANK U ORLANS ! ![]() |
| 03 Jun 2011, 14:49 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bij Anderlecht leuke geruchten. Natuurlijk zullen er daar zeer weinig van uitkomen maar toch:
Enzo Perez Molins Koen Casteels Roland Vargas Carlos Vela Pavle Ninkov Met al Diogo, Safari en Odoi aangekocht, zou het wel eens beter kunnen zijn als dit jaar. Maarja, ik zeg het, de geruchtenmolen is begonnen rond de aanvang van de periode voor de hernieuwingen van de abonnementen _________________
|
| 03 Jun 2011, 18:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Carlos Vela is toch om te lachen ?
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Jun 2011, 18:16 |
|
|
Bram schreef: Carlos Vela is toch om te lachen ? ![]() Als we alle geruchten mogen geloven zou milan jovanovic naar club brugge gaan. Minstens even onwaarschijnlijk als carlos vela naar rsca... ![]() |
| 04 Jun 2011, 11:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Vargas rond met Anderlecht, Club Brugge vraagt 5 miljoen.
Speelt Ronald Vargas volgend jaar voor Anderlecht? Als het van de Venezolaan afhangt, moet Club zijn smaakmaker aan de vijand uit Brussel afstaan. Vargas heeft een akkoord voor 3 of 4 jaar met Anderlecht, schrijft Het Laatste Nieuws. Voor Club is de zaak nog niet gesloten. Vargas moet zo'n 5 miljoen euro kosten. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Jun 2011, 12:32 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Bakkie schreef: Vargas rond met Anderlecht, Club Brugge vraagt 5 miljoen. Speelt Ronald Vargas volgend jaar voor Anderlecht? Als het van de Venezolaan afhangt, moet Club zijn smaakmaker aan de vijand uit Brussel afstaan. Vargas heeft een akkoord voor 3 of 4 jaar met Anderlecht, schrijft Het Laatste Nieuws. Voor Club is de zaak nog niet gesloten. Vargas moet zo'n 5 miljoen euro kosten. andere beweringen zeggen dat hij in een Venezolaans programma gezegd heeft dat hij bij Club wilt blijven... _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 04 Jun 2011, 12:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Dominique D'Onofrio én Conceicao verlaten Standard (HLN-online).
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 06 Jun 2011, 16:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Jules Destrooper schreef: Bram schreef: Carlos Vela is toch om te lachen ? ![]() Als we alle geruchten mogen geloven zou milan jovanovic naar club brugge gaan. Minstens even onwaarschijnlijk als carlos vela naar rsca... ![]() Ipv Carlos Vela is het dan Mbokani geworden Hoe de club met het meest potentieel van heel dit land, er telkens opnieuw in slaagt om aan pure kapitaalsvernietiging te doen.... 't blijft mooi om volgen. Club Brugge en Racing Genk leken tot vorig jaar gedegradeerd tot middenmotors, door het eigen geklungel bij Anderlecht zijn ze volgend jaar alvast grotere kanshebbers op de titel dan Anderlecht zelf. _________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Jun 2011, 12:38 |
|
|
Bram schreef: Jules Destrooper schreef: Bram schreef: Carlos Vela is toch om te lachen ? ![]() Als we alle geruchten mogen geloven zou milan jovanovic naar club brugge gaan. Minstens even onwaarschijnlijk als carlos vela naar rsca... ![]() Ipv Carlos Vela is het dan Mbokani geworden Hoe de club met het meest potentieel van heel dit land, er telkens opnieuw in slaagt om aan pure kapitaalsvernietiging te doen.... 't blijft mooi om volgen. Club Brugge en Racing Genk leken tot vorig jaar gedegradeerd tot middenmotors, door het eigen geklungel bij Anderlecht zijn ze volgend jaar alvast grotere kanshebbers op de titel dan Anderlecht zelf. Euhm, als Lukaku weg gaat vind ik Mbokani toch wel een mooie opvolger. Geen makkelijke gast maar voor Lukaku waren de beste spitsen Aruna, Tchité en Jestrovic. Toch niet echt makkelijke gasten. Soit, ook Moussa Maazou zou in de belangstelling staan. Speelde ook bij Monaco maar is eigendom van CSKA Moskou en maakte furore bij Lokeren. Ik zeg het, veel geruchten, we zien wel wat er van komt. Jovanovic, Mbokani en Vargas zie ik volgend jaar bij RSCA spelen. Klinkt raar maar ik heb zo een voorgevoel ![]() _________________
|
| 07 Jun 2011, 19:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Sven KSK Opwijk schreef: Euhm, als Lukaku weg gaat vind ik Mbokani toch wel een mooie opvolger. Ah, ik dacht dat gij zei (ergens nadat Mbokani voor de tweede opeenvolgende keer Standard eigenhandig de titel had bezorgd ten koste van Anderlecht) dat Anderlecht een goeie zaak gedaan had door hem weg te doen omdat hij zo een moeilijk karakter had. Al heeft hij zich dit seizoen wel herpakt, want hij is maar bij twee verschillende clubs uit de kern gesmeten ... allé, dat is als ge er zijn levenslange ban voor Congo niet bijtelt . |
| 07 Jun 2011, 20:11 |
|
|
Freak
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Euhm, als Lukaku weg gaat vind ik Mbokani toch wel een mooie opvolger. Ah, ik dacht dat gij zei (ergens nadat Mbokani voor de tweede opeenvolgende keer Standard eigenhandig de titel had bezorgd ten koste van Standard) dat Anderlecht een goeie zaak gedaan had door hem weg te doen omdat hij zo een moeilijk karakter had. Al heeft hij zich dit seizoen wel herpakt, want hij is maar bij twee verschillende clubs uit de kern gesmeten ... allé, dat is als ge er zijn levenslange ban voor Congo niet bijtelt .BBQ @ appartement Mbokani ![]() |
| 07 Jun 2011, 20:12 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: Jovanovic, Mbokani en Vargas zie ik volgend jaar bij RSCA spelen. Klinkt raar maar ik heb zo een voorgevoel ![]() Ik denk niet dat Anderlecht het geld heeft om die allemaal te betalen (en dan heb ik het niet over de transfersom, maar over het loon). Als er een van die drie volgend jaar bij RSCA te zien is, zal het al veel zijn. |
| 07 Jun 2011, 20:18 |
|
| Pagina 333 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 331 332 333 334 335 … 500 Volgende |