|
|
| Pagina 549 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 547 548 549 550 551 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bericht Re: de Dendertopic
laat ze hier maar posten, ik lees dat wel nog eens graag hun miserie
![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 08 Jun 2011, 14:41 |
|
|
Scholier
geeroms schreef: CALIMERO schreef: geeroms schreef: Tuurlijk wouden we allemaal overgaan. Maar de gratis flessen champagne, allen drank da verdween... ik denk niet dat iedereen dat wou? Al die dikkenekkerij in eerste had de gewone supporter niet nodig. Maar nu we terug in den beirput zitten, waar zitten al die dikke nekken? Ik zie ze niet meer dansen op de tafels ze. En 5000 euro per maand geven aan iemand die daar maar halftijds is, en daar dan amper iets moet doen, is ook wat van het goeie. Over die nieuwe investeerders weet ik ook niks, maar we doen toch al transfers, dus er zal wel iets van waar zijn zeker? Over de eerste punten hebt ge gelijk!!!Maar dat we transfers doen,vergeet het maar,de dure sterkhouders zijn weg en in de plaats ,voor mij, weinig indrukwekkende namen(gratis wegmogen bij hun club en met een laag loon).En ik denk niet dat we het halen met deze ploeg,halvering sportief budget,allemaal bijna youngsters,weinig ervaringrijke spelers.Als we dit seizoen voor nieuwjaar niet veel punten halen,waren we de klos. We hebben na nieuwjaar wel dikwijls de overwinning gewoon cadeau gegeven e (heist, wetteren, brussels,...) Sterkhouders? Mollez is niet zo spijtig want De Raes zal dat wel goed doen. Van den Brandt koos er zijn matchen uit maar voor de rest ook niks! Enkel Roy Meeus is spijtig, en die heeft nog geen club gevonden dus wie weet zien we hem volgend jaar nog in ons shirt (?) Over de nieuwkomers kan ik inderdaad niet veel vertellen, maar dat zullen we wel zien tijdens de competitie. En inderdaad, kunnen we deze discussie niet beter voeren op ons forum? ![]() Serbest,luvagho,mollez,vandanbrandt,jans en simov.En van die cadeaus,vergeet dat,ze werden betaald(zelfs de trainer) per punt,als ge iets anders gelooft,zit ge er ver naast... ![]() |
| 08 Jun 2011, 14:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Er is hier vandaag meer gepost,dan op hun forum in 3 weken
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Jun 2011, 14:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bakkie schreef: Er is hier vandaag meer gepost,dan op hun forum in 3 weken ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 08 Jun 2011, 16:34 |
|
|
Nationale Ploeg
wa is da hier met die fusieadepten seg ?
pfff, ik kijk er volgend jaar niet naar uit se: 2 keers tegen die schijtploeg en die schijtkadaverzieligaards. neen, geef mij maar Antwerp, Chalala, Beveren,... échte clubs, ipv éénsnorploegen. _________________ may the FORCE be with you. |
| 08 Jun 2011, 21:08 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 04 Nov 2008, 23:55 Berichten: 156 Leeftijd: 36 Locatie: Aaigem |
Still standing ! schreef: wa is da hier met die fusieadepten seg ? pfff, ik kijk er volgend jaar niet naar uit se: 2 keers tegen die schijtploeg en die schijtkadaverzieligaards. neen, geef mij maar Antwerp, Chalala, Beveren,... échte clubs, ipv éénsnorploegen. |
| 08 Jun 2011, 21:18 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Heb toch zo de (pijnlijke) indruk dat het fusiegedrocht hun huiswerk goed aan 't maken is en dat wij nog steeds onze siesta houden!
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 09 Jun 2011, 11:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
witzwet schreef: Heb toch zo de (pijnlijke) indruk dat het fusiegedrocht hun huiswerk goed aan 't maken is en dat wij nog steeds onze siesta houden! zeg da wel, aantrekken van nieuwe sponsers, spelers, manager. |
| 09 Jun 2011, 11:29 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 23 Jun 2008, 23:04 Berichten: 97 |
CALIMERO schreef: Serbest,luvagho,mollez,vandanbrandt,jans en simov.En van die cadeaus,vergeet dat,ze werden betaald(zelfs de trainer) per punt,als ge iets anders gelooft,zit ge er ver naast... ![]() Ik dacht dat we over sterkhouders aan het praten waren Buiten Serbest en Jans, deden de anderen amper mee. Serbest kan gemakkelijk vertrekken, De Paepe en Gillis kunnen zijn plek innemen. En dan zijn we ineens van dat zwaar contract af. En Jans kunnen we gewoon niet meer betalen. Laat die 2 weg, en we kunnen Thiebaut terug halen! Lol, op Heist staan we na 30 min 3-0 achter, en nog zijn ze aan het slaapwandelen. Op Brussels maakt Serbest een onnodige fout waardoor ze penalty krijgen en tegen Wetteren durf ik het zelfs niet zeggen. Die handsbal van Coppin is marginaal belachelijk. En dan zouden we de 3 punten niet cadeau geven? |
| 09 Jun 2011, 12:03 |
|
|
Still standing ! schreef: wa is da hier met die fusieadepten seg ? pfff, ik kijk er volgend jaar niet naar uit se: 2 keers tegen die schijtploeg en die schijtkadaverzieligaards. neen, geef mij maar Antwerp, Chalala, Beveren,... échte clubs, ipv éénsnorploegen. Toch een schoon reeksken e infeite. Antwerp, Charleroi, Lommel, Oostende, Aalst, Beveren, Brussels, Roeselare, Dender Tzal volgend jaar spannend worden, geen enkele uitgesproken favoriet voor de titel. |
| 09 Jun 2011, 12:05 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
geeroms schreef: Still standing ! schreef: wa is da hier met die fusieadepten seg ? pfff, ik kijk er volgend jaar niet naar uit se: 2 keers tegen die schijtploeg en die schijtkadaverzieligaards. neen, geef mij maar Antwerp, Chalala, Beveren,... échte clubs, ipv éénsnorploegen. Toch een schoon reeksken e infeite. Antwerp, Charleroi, Lommel, Oostende, Aalst, Beveren, Brussels, Roeselare, Dender Tzal volgend jaar spannend worden, geen enkele uitgesproken favoriet voor de titel. Laat Aalst,Brussels,Roeselare en Dender er maar van tussen voor de titel Maar het is inderdaad een schoon reekske. Buiten de topploegen is het in eerste niet veel beter..._________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 09 Jun 2011, 12:08 |
|
|
josken1 schreef: geeroms schreef: Still standing ! schreef: wa is da hier met die fusieadepten seg ? pfff, ik kijk er volgend jaar niet naar uit se: 2 keers tegen die schijtploeg en die schijtkadaverzieligaards. neen, geef mij maar Antwerp, Chalala, Beveren,... échte clubs, ipv éénsnorploegen. Toch een schoon reeksken e infeite. Antwerp, Charleroi, Lommel, Oostende, Aalst, Beveren, Brussels, Roeselare, Dender Tzal volgend jaar spannend worden, geen enkele uitgesproken favoriet voor de titel. Laat Aalst,Brussels,Roeselare en Dender er maar van tussen voor de titel Maar het is inderdaad een schoon reekske. Buiten de topploegen is het in eerste niet veel beter...Ja kzeg niet dat die ploegen gaan meedoen voor de titel ze Oostende zal een gevaarlijke outsider worden, evenals Wezet |
| 09 Jun 2011, 12:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
geeroms schreef: Oostende zal een gevaarlijke outsider worden, evenals Wezet Zou een leuke aanwinst zijn voor eerste klasse én een Waalse ploeg extra. |
| 09 Jun 2011, 12:27 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Zienaa schreef: geeroms schreef: Oostende zal een gevaarlijke outsider worden, evenals Wezet Zou een leuke aanwinst zijn voor eerste klasse én een Waalse ploeg extra. En dan zijn wij er van af ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 09 Jun 2011, 12:42 |
|
|
josken1 schreef: Zienaa schreef: geeroms schreef: Oostende zal een gevaarlijke outsider worden, evenals Wezet Zou een leuke aanwinst zijn voor eerste klasse én een Waalse ploeg extra. En dan zijn wij er van af ![]() ² ![]() |
| 09 Jun 2011, 13:16 |
|
| Pagina 549 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 547 548 549 550 551 … 711 Volgende |