Rode Duivels - Pagina 150 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 148 149 150 151 152 242
 Rode Duivels 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 61
Bericht Re: Rode Duivels
lot schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Vicky schreef:

Sorry panoleon, ik stel de kern samen en op verzoek van Lot moet er aan volgende eisen voldaan worden:
- ongeveer 26 jaar
- vrijgezel
- knap
- kunnen voetballen.

Iedereen die aan AL deze criteria voldoet, mag zich aanmelden. Lot (hulptrainer) beslist over de aanwervingen. :D

Eerst vooraf een oraal moment zeker?

eens testen hoe het zit met die spelers hun uithoudingsvermogen he

we zullen eens laten zien dat we qua 'diepgaan' nog niet veel ingeboet hebben

18 Jun 2011, 19:20
Freak

Tchité stap dichter bij Rode Duivels

Mémé Tchité is opnieuw een stap dichter om selecteerbaar te worden voor de Rode Duivels. De KBVB stuurde dinsdag een officiële brief naar de FIFA met de vraag Tchité te erkennen als voetbal-Belg.

22 Jun 2011, 13:03
Ancien

Leeftijd: 38
de Sjors laat zien dat Hazard niet met zijn voeten moet spelen, 2 matchen niet opgeroepen.

04 Aug 2011, 14:25
Nationale Ploeg

Gilles schreef:
de Sjors laat zien dat Hazard niet met zijn voeten moet spelen, 2 matchen niet opgeroepen.

En terecht. Topper of niet, ploeg primeert.

04 Aug 2011, 14:47
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
AlostanA schreef:
Gilles schreef:

En terecht. Topper of niet, ploeg primeert.

Pfff, ik vind dat Leekens eerlijk gezegd meer en meer een grap aan het worden is. Ik heb den indruk dat als er ene is bij de Rode Duivels die zich beter voelt dan de rest dat het eigenlijk Leekens zelf is.

04 Aug 2011, 15:00
forumlegende

WLM: [email protected]
Ik vind dat hij hier toch gelijk heeft... 't Is ni omdat Hazard kan voetballen dat hij alles mag he. Efkes disciplinaire schorsing en daarna terug dikke vriendjes :-)

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

04 Aug 2011, 15:27
Ancien

Ik geef hem nu toch ook wel gelijk hoor. Hazard heeft dit zelf gezocht.

04 Aug 2011, 15:41
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Ik blijf erbij: enkel in België zoiets
We staan jaren te roepen dat we dringend talent nodig hebben, dat we aan het zakken zijn op de ranking, dat we niet meer kunnen voetballen etc.
We hebben nu een absolute klasbak (ge wordt niks voor niks verkozen tot beste voetballer van Frankrijk (!)) en we zetten hem simpelweg naast de ploeg omwille van een hamburger...

04 Aug 2011, 15:44
forumlegende

Leeftijd: 45
team staat voorop bij Leekens,het is in het verleden anders geweest

04 Aug 2011, 15:56
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Op zich vind ik het terecht : een hamburger eten als de match nog bezig is doe je niet, en daarvoor mag een speler bestraft worden. Anders staan ze volgende match allemaal aan dat hamburgerkot.

Anderzijds is Leekens zelf de oorzaak van de hele hetze en polemiek rond Hazard. Als je ziet hoe hij presteerde in Frankrijk moest Hazard al veel matchen eerder een volwaardige kans gekregen hebben. Toch bleef Leekens hem vaak op de bank houden, vaak wisselen, ... zo creëer je natuurlijk spanning bij de pers en bij de speler, en dan kan het makkelijk in de foute richting omslaan... wat ook gebeurd is.

Ik hoop dat hij Hazard gewoon volgende keren gewoon weer oproept en eindelijk wat geloof toont in die gast zijn capaciteiten. Laat hem eens een match of 3 - 4 volledig spelen en in zijn ritme komen. Zijn vertrouwen zal stijgen en het resultaat zal er naar zijn ook. Er zijn er anderen die veel meer krediet krijgen. (ik denk spontaan aan onze 'Duitse' vriend)
Zoals hij Hazard nu behandelt (maximaal beperkte speltijd) denkt die dat hij zich bij ieder balbezit geweldig hard moet gaan bewijzen.

04 Aug 2011, 16:03
forumlegende

Iemand zoals Dries Mertens zal met gemak de leemte die Hazard nalaat de komende interlands wel opvullen.

04 Aug 2011, 16:34
Ancien

Leeftijd: 55
Ik vind Leekens een "klet" en dan ben ik nog mild...Emile m'penza die kreeg meer krediet ondanks al zijn fratsen en die was op de koop toe zo goed niet ook. Leekens hanteert vriendjespolitiek.

04 Aug 2011, 16:44
Vaste Waarde

DavidSeal schreef:
Ik vind Leekens een "klet" en dan ben ik nog mild...Emile m'penza die kreeg meer krediet ondanks al zijn fratsen en die was op de koop toe zo goed niet ook. Leekens hanteert vriendjespolitiek.

:juij: Goe gesproken, wacht als ze geen punten halen de komende wedstrijden, hij zal een pak kritiek moeten slikken, en terrecht, altijd al nen averechten geweest! (n)

04 Aug 2011, 18:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Ik vind nu wel dat de situatie vrij simpel ligt, Leekens koppelt hiermee toch zijn lot aan dat van al dan niet kwalificatie ? Als we de eindronde niet halen mag hij dus al opkrassen. De zoveelste trainer in de rij die dol in het hoofd werd nadat hij aangesteld werd als bondscoach. De omstandigheden bekeken, tussen wat volk ge daar natuurlijk dagelijks in Brussel u dagen moet doorbrengen is dat nog niet eens verwonderlijk te noemen.

Neeje, als je zelf "het probleem" Hazard creëert dan vind ik niet dat je achteraf moet gaan kleinzerig doen.
En op Mertens zou ik ook al niet gaan rekenen, daar heeft Sjors van minuut 1 niet van moeten hebben, 'k zie het tussen die ook nooit klikken.

04 Aug 2011, 18:16
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Bram schreef:
Ik vind nu wel dat de situatie vrij simpel ligt, Leekens koppelt hiermee toch zijn lot aan dat van al dan niet kwalificatie ? Als we de eindronde niet halen mag hij dus al opkrassen. De zoveelste trainer in de rij die dol in het hoofd werd nadat hij aangesteld werd als bondscoach. De omstandigheden bekeken, tussen wat volk ge daar natuurlijk dagelijks in Brussel u dagen moet doorbrengen is dat nog niet eens verwonderlijk te noemen.

Neeje, als je zelf "het probleem" Hazard creëert dan vind ik niet dat je achteraf moet gaan kleinzerig doen.En op Mertens zou ik ook al niet gaan rekenen, daar heeft Sjors van minuut 1 niet van moeten hebben, 'k zie het tussen die ook nooit klikken.

Dat is wel een feit. Ik denk dat Hazard nooit echt problemen heeft veroorzaakt. Misschien dat hij iets minder trainde dan de rest. Maar het lijkt me logisch dat mensen à la Ciman en Van Buyten meer training nodig hebben dan Hazard. Hazard kan een pas geven. Om daar dan een hele polemiek rond te beginnen...

Laat Hazard op dat plein staan. En laat ons genieten van zijn schone acties. Lukt het, genieten we met zen allen. Mislukt het, dan staan er nog 10 achter hem om de bal te recuperen.

04 Aug 2011, 18:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 148 149 150 151 152 242