|
|
| Pagina 15 van 21 |
[ 307 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Fandag op zondag 26 juni
Bartos schreef: Heeft er trouwens iemand een idee of de abonnementen en de gratis truitjes op de fandag al afgehaald kunnen worden? Ik denk niet dat effectief het nieuwe abonnement zal klaar zijn, maar je moet wel je betalingsbewijs meebrengen om je gratis truitje af te halen. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Jun 2011, 9:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ge kunt uw abonnement nog niet afhalen? Dus dan zou je enkel voor een truitje naar daar moeten gaan? Gaan ze bij de effectieve afhaling van de abo's nog een BBQ organiseren ook misschien, om nog meer geld in het laatje te brengen
![]() |
| 23 Jun 2011, 10:51 |
|
|
forumlegende
Jeroen schreef: Ge kunt uw abonnement nog niet afhalen? Dus dan zou je enkel voor een truitje naar daar moeten gaan? Gaan ze bij de effectieve afhaling van de abo's nog een BBQ organiseren ook misschien, om nog meer geld in het laatje te brengen ![]() Moet gij nu echt uw abonnement al hebben op 26 juni?? Leer eens wat geduld te hebben! |
| 23 Jun 2011, 11:11 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Abonnementen zullen uitgereikt worden eind Juli, precieze data volgt later...
Op de fandag zelf kan je nog CASH abonnement kopen en krijg je ook nog uw truitje... Er is op de fandag geen voorverkoop voor wedstrijd tegen Club Brugge _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 23 Jun 2011, 12:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Ik heb abonnement gisteren eergisteren via online overschrijving betaald.
Hoe kan ik aan mijn truitje geraken? Of zullen zij er één opzij houden voor mij tot ik het ga ophalen (op fandag ofzo). _________________
|
| 23 Jun 2011, 13:16 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Fanatix schreef: Ik heb abonnement gisteren eergisteren via online overschrijving betaald. Hoe kan ik aan mijn truitje geraken? Of zullen zij er één opzij houden voor mij tot ik het ga ophalen (op fandag ofzo). Je moet een bewijs van overschrijving of bevestiging meenemen naar de fandag, daar dat bewijs laten zien, en je zal de eigenaar worden van een nieuw truitje... Zo heb ik het althans begrepen. _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 23 Jun 2011, 13:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachtzot schreef: Fanatix schreef: Ik heb abonnement gisteren eergisteren via online overschrijving betaald. Hoe kan ik aan mijn truitje geraken? Of zullen zij er één opzij houden voor mij tot ik het ga ophalen (op fandag ofzo). Je moet een bewijs van overschrijving of bevestiging meenemen naar de fandag, daar dat bewijs laten zien, en je zal de eigenaar worden van een nieuw truitje... Zo heb ik het althans begrepen. Inderdaad indien je on-line betaalde kan je dat toch afdrukken. Ondertussen zullen ze wel al bevestiging hebben van je betaling. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Jun 2011, 14:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Onderkroiper schreef: Iendrachtzot schreef: Fanatix schreef: Ik heb abonnement gisteren eergisteren via online overschrijving betaald. Hoe kan ik aan mijn truitje geraken? Of zullen zij er één opzij houden voor mij tot ik het ga ophalen (op fandag ofzo). Je moet een bewijs van overschrijving of bevestiging meenemen naar de fandag, daar dat bewijs laten zien, en je zal de eigenaar worden van een nieuw truitje... Zo heb ik het althans begrepen. Inderdaad indien je on-line betaalde kan je dat toch afdrukken. Ondertussen zullen ze wel al bevestiging hebben van je betaling. idd afdrukken en ginder tonen, of anders als je geen printer hebt gewoon naar de bank achter een uittreksel _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 23 Jun 2011, 17:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Jean schreef: Jeroen schreef: Ge kunt uw abonnement nog niet afhalen? Dus dan zou je enkel voor een truitje naar daar moeten gaan? Gaan ze bij de effectieve afhaling van de abo's nog een BBQ organiseren ook misschien, om nog meer geld in het laatje te brengen ![]() Moet gij nu echt uw abonnement al hebben op 26 juni?? Leer eens wat geduld te hebben! Ik moet just niks, ik ga gewoon liever in 1x om mijn abo en dat truitje. Mag het? |
| 23 Jun 2011, 18:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Jeroen schreef: Jean schreef: Jeroen schreef: Ge kunt uw abonnement nog niet afhalen? Dus dan zou je enkel voor een truitje naar daar moeten gaan? Gaan ze bij de effectieve afhaling van de abo's nog een BBQ organiseren ook misschien, om nog meer geld in het laatje te brengen ![]() Moet gij nu echt uw abonnement al hebben op 26 juni?? Leer eens wat geduld te hebben! Ik moet just niks, ik ga gewoon liever in 1x om mijn abo en dat truitje. Mag het? zojuist mail gekregen van Frank Schraets , secretariaat Eendracht: op de fandag GEEN truitjes, noch abbo's deze volgen later en zal nog medegedeeld worden waar en wanneer ! ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 23 Jun 2011, 18:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik vrees dat er nie veel volk zal komen opdagen dan.
|
| 23 Jun 2011, 18:08 |
|
|
Jeroen schreef: Ik vrees dat er nie veel volk zal komen opdagen dan. dat denk ik er ook van, spijtig genoeg. Ze hadden beter die fandag later moeten plannen en samen met de uitreiking van abbo's en truitjes, maar ja, ik zie hier ook geen logica in hoor ... _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 23 Jun 2011, 18:47 |
|
|
Vaste Waarde
zwetzat schreef: Jeroen schreef: Ik vrees dat er nie veel volk zal komen opdagen dan. dat denk ik er ook van, spijtig genoeg. Ze hadden beter die fandag later moeten plannen en samen met de uitreiking van abbo's en truitjes, maar ja, ik zie hier ook geen logica in hoor ... Ze hadden dat gewoon zaterdag moeten doen. Met s´avonds een match tegen Westerlo. Goe weer, bbq, drank, miss verkiezing, voetbal...nen betere namiddag bestaat er niet. |
| 23 Jun 2011, 18:59 |
|
|
zwetzat schreef: Jeroen schreef: Jean schreef: Moet gij nu echt uw abonnement al hebben op 26 juni?? Leer eens wat geduld te hebben! Ik moet just niks, ik ga gewoon liever in 1x om mijn abo en dat truitje. Mag het? zojuist mail gekregen van Frank Schraets , secretariaat Eendracht: op de fandag GEEN truitjes, noch abbo's deze volgen later en zal nog medegedeeld worden waar en wanneer ! ![]() Spijtig ik dacht deze trui te laten handtekenen door de spelers op de fandag Een teleurgestelde fan in Eindhoven vrees ik die ik dit beloofd had ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Jun 2011, 19:27 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Spijtig ik dacht deze trui te laten handtekenen door de spelers op de fandag
Een teleurgestelde fan in Eindhoven vrees ik die ik dit beloofd had [/quote]ik wil haar anders wel troosten ze ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 23 Jun 2011, 19:46 |
|
| Pagina 15 van 21 |
[ 307 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 21 Volgende |