|
|
| Pagina 339 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 337 338 339 340 341 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Eerste klasse
Bartos schreef: Ik wil toch nog eens zien hoe dit uitdraait bij Standard. Want het is wel een zeker feit dat Duchatelet qua voetbalkennis en connecties in de voetbalwereld nog niet in de buurt komt van Luciano D'Onofrio. Het zal zaak zijn van zich daar zeer goed te laten omringen. Hij heeft bij STVV al bewezen dat dat niet zijn sterkste kant is. Beslist denk ik graag alles zelf. |
| 23 Jun 2011, 15:32 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Kort na het nieuws was het eerste nieuwe logo van Standard een feit, ze zijn eens niet traag in Limburg vdanaag
![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 23 Jun 2011, 15:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Twee jonge Algerijnse testers bij Anderlecht
Anderlecht is nog steeds op zoek naar jonge talenten. Daarvoor speurt het nu blijkbaar de Algerijnse markt af. Ver moeten ze niet zoeken in Schaarbeek genoeg algerijnen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Jun 2011, 16:03 |
|
|
Freak
volgend jaar een fusie tussen standard en stvv.is er dan geen stijger méér?
![]() |
| 23 Jun 2011, 16:06 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
snap hem niet goed,nieuwe tribunes bouwen,ondergrondse parking aan het leggen,een hotel zetten en nu dat ze in de laatste fase van de verbouwingen zitten is hij weg
naar het schijnt gebeurd dit bij meer koppels,de stress van de verbouwingen |
| 23 Jun 2011, 16:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
acrid schreef: snap hem niet goed,nieuwe tribunes bouwen,ondergrondse parking aan het leggen,een hotel zetten en nu dat ze in de laatste fase van de verbouwingen zitten is hij weg naar het schijnt gebeurd dit bij meer koppels,de stress van de verbouwingen _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 23 Jun 2011, 16:53 |
|
|
Vaste Waarde
Bartos schreef: Ik wil toch nog eens zien hoe dit uitdraait bij Standard. Want het is wel een zeker feit dat Duchatelet qua voetbalkennis en connecties in de voetbalwereld nog niet in de buurt komt van Luciano D'Onofrio. Het zal zaak zijn van zich daar zeer goed te laten omringen. Pas op, niet aan mispakken. Als ge hem ziet lopen, ziet het maar nen simpele mens uit met weinig verstand van zaken. Maar ge moet er eens mee praten. Hij weet potverdikke goed met wat hij bezig is. Ik denk dat die mannen van Standard zich daar eerder in de pollekes kunnen wrijven. |
| 23 Jun 2011, 18:18 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
voorbijganger schreef: Bartos schreef: Ik wil toch nog eens zien hoe dit uitdraait bij Standard. Want het is wel een zeker feit dat Duchatelet qua voetbalkennis en connecties in de voetbalwereld nog niet in de buurt komt van Luciano D'Onofrio. Het zal zaak zijn van zich daar zeer goed te laten omringen. Pas op, niet aan mispakken. Als ge hem ziet lopen, ziet het maar nen simpele mens uit met weinig verstand van zaken. Maar ge moet er eens mee praten. Hij weet potverdikke goed met wat hij bezig is. Ik denk dat die mannen van Standard zich daar eerder in de pollekes kunnen wrijven. Inderdaad, qua zaken. De voetbalwereld en het bedrijfsleven ligt ver uit elkaar. Als hij zich kan omringen met capabele mensen, is dit een goeie zaak voor Standard. Anders niet... _________________
|
| 23 Jun 2011, 18:34 |
|
|
Freak
Sven KSK Opwijk schreef: voorbijganger schreef: Bartos schreef: Ik wil toch nog eens zien hoe dit uitdraait bij Standard. Want het is wel een zeker feit dat Duchatelet qua voetbalkennis en connecties in de voetbalwereld nog niet in de buurt komt van Luciano D'Onofrio. Het zal zaak zijn van zich daar zeer goed te laten omringen. Pas op, niet aan mispakken. Als ge hem ziet lopen, ziet het maar nen simpele mens uit met weinig verstand van zaken. Maar ge moet er eens mee praten. Hij weet potverdikke goed met wat hij bezig is. Ik denk dat die mannen van Standard zich daar eerder in de pollekes kunnen wrijven. Inderdaad, qua zaken. De voetbalwereld en het bedrijfsleven ligt ver uit elkaar. Als hij zich kan omringen met capabele mensen, is dit een goeie zaak voor Standard. Anders niet... en dat komt uit de mond van nen RSCA supporter. Duchatelet had voor mij beter E. Aalst gekocht, ik had content geweest met zo nen bekwame mens! |
| 23 Jun 2011, 19:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
In ieder geval nen zeer capabele zakenman. Ik denk dat er weinig zijn die 600 miljoen euro zelf bij elkaar gestampt hebben. Hoe er dus twijfel kan over bestaan dat ze er op vooruit gaan nadat de club in handen van de D'onofrio's was versta ik niet echt.... . behalve van Sven natuurlijk
Nu er ECHT kapitaal achter Standard zit zou het daar wel eens een serieuze vlucht kunnen nemen._________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Jun 2011, 19:33 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
El Corredor schreef: Sven KSK Opwijk schreef: voorbijganger schreef: Pas op, niet aan mispakken. Als ge hem ziet lopen, ziet het maar nen simpele mens uit met weinig verstand van zaken. Maar ge moet er eens mee praten. Hij weet potverdikke goed met wat hij bezig is. Ik denk dat die mannen van Standard zich daar eerder in de pollekes kunnen wrijven. Inderdaad, qua zaken. De voetbalwereld en het bedrijfsleven ligt ver uit elkaar. Als hij zich kan omringen met capabele mensen, is dit een goeie zaak voor Standard. Anders niet... en dat komt uit de mond van nen RSCA supporter. Duchatelet had voor mij beter E. Aalst gekocht, ik had content geweest met zo nen bekwame mens! Daarom dat ik het weet. Anderlecht staat onder leiding van mensen die het voetbal zien als een bedrijf. En daaraan gaat de club kapot. Ik kan hem niet uitstaan, zoals hij zich belachelijk heeft gemaakt toen hij uitschoof op dat veld van STVV, dat vond ik schitterend. Maar ik zeg het, als hij zich laat omringen door capabele mensen met verstand van voetbal (zoals D'Onofrio er een was) dan is Standard voor een aantal jaar vertrokken denk ik. _________________
|
| 23 Jun 2011, 19:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Sven KSK Opwijk schreef: Ik kan hem niet uitstaan, zoals hij zich belachelijk heeft gemaakt toen hij uitschoof op dat veld van STVV, dat vond ik schitterend. Bij Anderlecht hebben ze alleszins ne voorzitter die niet (bijna) op zijn gezicht moet vallen om zich belachelijk te maken . |
| 24 Jun 2011, 9:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ex Flik gaat het proberen bij de maffia "Francky Dury in poleposition voor job bij Charleroi"
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Jun 2011, 12:48 |
|
|
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ik kan hem niet uitstaan, zoals hij zich belachelijk heeft gemaakt toen hij uitschoof op dat veld van STVV, dat vond ik schitterend. Bij Anderlecht hebben ze alleszins ne voorzitter die niet (bijna) op zijn gezicht moet vallen om zich belachelijk te maken .Ge kunt daar mij ni mee kwetsen ofzo ze, ik ben zelf uiterst kritisch voor het beleid van RSCA Trouwens, Biglia in de selectie van de Argentijnse nationale ploeg van Argentinië. Toen ik over laatst deze topic eens helemaal heb doorlezen waren er hier veel die zeiden dat hij nooit zou opgeroepen worden en dat hij zelfs geen top was in België. I love it when I'm right ![]() _________________
|
| 24 Jun 2011, 13:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Club Brugge wil een 11e nieuwe naam aan zijn kern toevoegen: volgens de Noorse pers is Club Brugge sterk geïnteresseerd in de Nigeriaanse linkerspits Anthony Ujah (21 j; Lilleström). Hij scoorde in de Noorse 1e klasse al 13 goals in 12 wedstrijden.
|
| 24 Jun 2011, 15:49 |
|
| Pagina 339 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 337 338 339 340 341 … 500 Volgende |