|
|
| Pagina 341 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 339 340 341 342 343 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bericht Re: Eerste klasse
chunga schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Cambiasso: "Biglia kan mijn opvolger worden" De Argentijnse bonsdcoach Sergio Batista neemt Lucas Biglia op in zijn definitieve selectie voor de Copa America. Inter Milaan-speler Esteban Cambiasso ziet in de Anderlecht- middenvelder al zijn opvolger. "Biglia heeft zijn plaats in de nationale ploeg", aldus Cambiasso. "Zijn parcours lijkt op het mijne. Hij speelde bij Argentinos Juniors en ging al vroeg naar Europa. Lucas kan mijn opvolger worden." Biglia staat in de belangstelling van onder meer Wolfsburg en Leverkusen. Anderlecht laat de Argentijnse international echter niet onder de acht miljoen euro vertrekken. Toen Cambiasso naar europa ging was dat volgens mij naar Real Madrid en vervolgens naar Inter Milaan wreed gelijklopend parcours moet ik zeggen.Sssssst, dat deel snap ik ook niet goed. Cambiasso is volgens mij ook gewoon naar Real eerst gegaan. Misschien bedoelde hij paars-witte kleuren ![]() Stijn schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ik zou echt meer beginnen kijken als ze tegen de top spelen want dat is nu echt iets da je Biglia niet kan verwijten. Staat er altijd in topmatchen. Meer kijken ga ik zeker niet beginnen doen In de topwedstrijden vind ik er hem nooit bovenuitsteken, gewoon meespelen. Ik herinner mij ook een Europese wedstrijd dit jaar waarin hij bijzonder zwak was. De tegenstander kan ik me niet meer herinneren, en sorry, maar ik ga het niet opzoeken Bovendien maakt hij voor een middenvelder veel te weinig goals. Zelfs als verdedigende middenvelder zou je toch meer eens een goal moeten maken. Voor mij maakt hij ook te weinig doelpunten. Maar die visie snap ik niet goed eigenlijk. De meerderheid (ik weet niet hoe jij er over denkt) zou vinden dat Defour top is. En die maakt dus minder goals, geeft minder assists en is nog meer geblesseerd als Biglia... _________________
|
| 27 Jun 2011, 1:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Sven KSK Opwijk schreef: chunga schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Cambiasso: "Biglia kan mijn opvolger worden" De Argentijnse bonsdcoach Sergio Batista neemt Lucas Biglia op in zijn definitieve selectie voor de Copa America. Inter Milaan-speler Esteban Cambiasso ziet in de Anderlecht- middenvelder al zijn opvolger. "Biglia heeft zijn plaats in de nationale ploeg", aldus Cambiasso. "Zijn parcours lijkt op het mijne. Hij speelde bij Argentinos Juniors en ging al vroeg naar Europa. Lucas kan mijn opvolger worden." Biglia staat in de belangstelling van onder meer Wolfsburg en Leverkusen. Anderlecht laat de Argentijnse international echter niet onder de acht miljoen euro vertrekken. Toen Cambiasso naar europa ging was dat volgens mij naar Real Madrid en vervolgens naar Inter Milaan wreed gelijklopend parcours moet ik zeggen.Sssssst, dat deel snap ik ook niet goed. Cambiasso is volgens mij ook gewoon naar Real eerst gegaan. Misschien bedoelde hij paars-witte kleuren ![]() Stijn schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ik zou echt meer beginnen kijken als ze tegen de top spelen want dat is nu echt iets da je Biglia niet kan verwijten. Staat er altijd in topmatchen. Meer kijken ga ik zeker niet beginnen doen In de topwedstrijden vind ik er hem nooit bovenuitsteken, gewoon meespelen. Ik herinner mij ook een Europese wedstrijd dit jaar waarin hij bijzonder zwak was. De tegenstander kan ik me niet meer herinneren, en sorry, maar ik ga het niet opzoeken Bovendien maakt hij voor een middenvelder veel te weinig goals. Zelfs als verdedigende middenvelder zou je toch meer eens een goal moeten maken. Voor mij maakt hij ook te weinig doelpunten. Maar die visie snap ik niet goed eigenlijk. De meerderheid (ik weet niet hoe jij er over denkt) zou vinden dat Defour top is. En die maakt dus minder goals, geeft minder assists en is nog meer geblesseerd als Biglia... Ik vind Defour ook beter. En het is een Belg. ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 27 Jun 2011, 5:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Sven KSK Opwijk schreef: chunga schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Cambiasso: "Biglia kan mijn opvolger worden" De Argentijnse bonsdcoach Sergio Batista neemt Lucas Biglia op in zijn definitieve selectie voor de Copa America. Inter Milaan-speler Esteban Cambiasso ziet in de Anderlecht- middenvelder al zijn opvolger. "Biglia heeft zijn plaats in de nationale ploeg", aldus Cambiasso. "Zijn parcours lijkt op het mijne. Hij speelde bij Argentinos Juniors en ging al vroeg naar Europa. Lucas kan mijn opvolger worden." Biglia staat in de belangstelling van onder meer Wolfsburg en Leverkusen. Anderlecht laat de Argentijnse international echter niet onder de acht miljoen euro vertrekken. Toen Cambiasso naar europa ging was dat volgens mij naar Real Madrid en vervolgens naar Inter Milaan wreed gelijklopend parcours moet ik zeggen.Sssssst, dat deel snap ik ook niet goed. Cambiasso is volgens mij ook gewoon naar Real eerst gegaan. Misschien bedoelde hij paars-witte kleuren ![]() Stijn schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ik zou echt meer beginnen kijken als ze tegen de top spelen want dat is nu echt iets da je Biglia niet kan verwijten. Staat er altijd in topmatchen. Meer kijken ga ik zeker niet beginnen doen In de topwedstrijden vind ik er hem nooit bovenuitsteken, gewoon meespelen. Ik herinner mij ook een Europese wedstrijd dit jaar waarin hij bijzonder zwak was. De tegenstander kan ik me niet meer herinneren, en sorry, maar ik ga het niet opzoeken Bovendien maakt hij voor een middenvelder veel te weinig goals. Zelfs als verdedigende middenvelder zou je toch meer eens een goal moeten maken. Voor mij maakt hij ook te weinig doelpunten. Maar die visie snap ik niet goed eigenlijk. De meerderheid (ik weet niet hoe jij er over denkt) zou vinden dat Defour top is. En die maakt dus minder goals, geeft minder assists en is nog meer geblesseerd als Biglia... ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 27 Jun 2011, 5:25 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
DavidSeal schreef: Sven KSK Opwijk schreef: chunga schreef: Das ook om iets te zeggen zeker Toen Cambiasso naar europa ging was dat volgens mij naar Real Madrid en vervolgens naar Inter Milaan wreed gelijklopend parcours moet ik zeggen.Sssssst, dat deel snap ik ook niet goed. Cambiasso is volgens mij ook gewoon naar Real eerst gegaan. Misschien bedoelde hij paars-witte kleuren ![]() Stijn schreef: Meer kijken ga ik zeker niet beginnen doen In de topwedstrijden vind ik er hem nooit bovenuitsteken, gewoon meespelen. Ik herinner mij ook een Europese wedstrijd dit jaar waarin hij bijzonder zwak was. De tegenstander kan ik me niet meer herinneren, en sorry, maar ik ga het niet opzoeken Bovendien maakt hij voor een middenvelder veel te weinig goals. Zelfs als verdedigende middenvelder zou je toch meer eens een goal moeten maken. Voor mij maakt hij ook te weinig doelpunten. Maar die visie snap ik niet goed eigenlijk. De meerderheid (ik weet niet hoe jij er over denkt) zou vinden dat Defour top is. En die maakt dus minder goals, geeft minder assists en is nog meer geblesseerd als Biglia... ![]() ? _________________
|
| 27 Jun 2011, 12:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: Voor mij maakt hij ook te weinig doelpunten. Maar die visie snap ik niet goed eigenlijk. De meerderheid (ik weet niet hoe jij er over denkt) zou vinden dat Defour top is. En die maakt dus minder goals, geeft minder assists en is nog meer geblesseerd als Biglia... Defour maakt zeker niet minder goals (dat kan bijna niet) en geeft zeker niet minder assists. Hij is vaker geblesseerd, dat is wel een feit. Ik vind hem vooral een veel betere speler dan Biglia omdat hij veel meer duels aangaat (en wint), veel meer terrein bestrijkt. Biglia is ook overal, maar gaat veel minder in duel. Hij is er vooral om de bal te krijgen, als een ander hem afpakt. Tot daar aan toe, maar dan moet je er ook wel iets meer mee doen. Biglia is teveel aanvallende middenvelder voor een verdedigende, en teveel verdedigende voor een aanvallende. Dan blijft er natuurlijk niet veel over. |
| 27 Jun 2011, 18:37 |
|
|
Stijn schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Voor mij maakt hij ook te weinig doelpunten. Maar die visie snap ik niet goed eigenlijk. De meerderheid (ik weet niet hoe jij er over denkt) zou vinden dat Defour top is. En die maakt dus minder goals, geeft minder assists en is nog meer geblesseerd als Biglia... Defour maakt zeker niet minder goals (dat kan bijna niet) en geeft zeker niet minder assists. Hij is vaker geblesseerd, dat is wel een feit. Ik vind hem vooral een veel betere speler dan Biglia omdat hij veel meer duels aangaat (en wint), veel meer terrein bestrijkt. Biglia is ook overal, maar gaat veel minder in duel. Hij is er vooral om de bal te krijgen, als een ander hem afpakt. Tot daar aan toe, maar dan moet je er ook wel iets meer mee doen. Biglia is teveel aanvallende middenvelder voor een verdedigende, en teveel verdedigende voor een aanvallende. Dan blijft er natuurlijk niet veel over. Biglia: 2010-2011 Wedstrijden: 37 Goals: 0 Assists: 3 2009-2010 Wedstrijden: 45 Goals: 5 Assists: 9 2008-2009 Wedstrijden: 34 Goals: 3 Assists: 5 2007-2008 Wedstrijden: 42 Goals: 1 Assists: 8 2006-2007 Wedstrijden: 39 Goals: 1 Assists: 8 Defour 2010-2011 Wedstrijden: 38 Goals: 3 Assists: 11 2009-2010 Wedstrijden: 18 Goals: 1 Assists: 2 2008-2009 Wedstrijden: 53 Goals: 5 Assists: 10 2007-2008 Wedstrijden: 36 Goals: 1 Assists: 3 2006-2007 Wedstrijden: 33 Goals: 4 Assists: 7 Ok, vergelijkend met de seizoenen die beide clubs altijd doormaken komt het ongeveer gelijk (als ik het echt is op zoek )Qua statistieken was Defour bijvoorbeeld beter dit jaar, terwijl Biglia vorig jaar duidelijk beter was. Daarin hebt ge dus gedeeltelijk gelijk. En geloof mij, dat is moeilijk voor mij om toe te geven. Maar over het andere geef ik je geen gelijk. Defour is positioneel niet zo sterk en staat vaak verkeerd opgesteld. Dat is trouwens ook het probleem van een Simons, Kouyaté, Camara,... (zonder die specifieke spelers te willen vergelijken). Is heel moeilijk om te zien. Die lijken veel ballen af te pakken, terwijl die gewoon zo vaak verkeerd lopen waardoor ze meer terrein moeten bestrijken en ook meer in duel moeten gaan. Biglia speelt met dezelfde stijl als Musonda. Weinig tackles en altijd de bal al staand veroveren. Is echt wel zijn stijl zo, daarom werd hij zo geprezen in Argentinië (en komt die waardering door zijn ex- Indepediente coach gewoon terug). Dat Biglia gewoon de bal zou aannemen als iemand die voor hem afpakt is quatsch. En dat van aanvallend/verdedigend is het probleem van beide. Ze zijn alletwee doorgebroken als aanvallende middenvelder, om af te zakken naar verdedigende middenvelder. Waarna ze beiden in hetzelfde systeem (bij een andere ploeg) dezelfde positie moeten invullen. Pure centrale middenvelder die overal steun zou moeten geven (zowel aanvallend als verdedigend). _________________
|
| 28 Jun 2011, 4:28 |
|
|
Ancien
Vargas dient doktersbriefje in: ‘Ik kan Club mentaal niet meer aan'
. Club Brugge lijkt nu echt wel een afgesloten hoofdstuk voor Ronald Vargas. De 24-jarige Venezolaan wil liever niet meer op de club verschijnen. Illustratief voor de nakende definitieve breuk: de revaliderende Zuid-Amerikaan bracht prompt een doktersbriefje binnen om zijn afwezigheid te wettigen. Zaterdag was al duidelijk geworden dat de brokken niet meer te lijmen vielen. In de voormiddag werkte Vargas nog gewoon zijn hersteloefeningen af, maar in de namiddag gaf hij verstek voor de fotosessie. ‘Eigenlijk wil hij zich liever niet meer laten zien op Club', zo vertrouwde iemand uit zijn naaste omgeving ons afgelopen weekend toe. Gisteren voegde de Venezolaan de daad bij het woord. ‘Mentaal kan ik het niet meer aan om naar Brugge te komen', zo ongeveer luidde de boodschap die Vargas, gewapend met een doktersbriefje, uitstuurde. Hij is van plan om voortaan ook aan het gezamenlijke ontbijt met de ploeg te verzaken. Vargas oefende gisteren in Westkapelle wel apart met kinesist Thomas Geschier. ‘Bepaalde mensen wil hij liever niet meer onder ogen komen', zo luidt het in zijn entourage. Ondertussen draait de transfermolen op volle toeren. Anderlecht wil de speler niet loslaten, maar hoopt dat de transfersom zakt naar een bedrag van hooguit twee miljoen euro. ‘Heel wat ploegen tonen interesse', bevestigt Vargas zelf in de Venezolaanse krant El Nacional. ‘Galatasaray is daar één van. Maar ik moet zeggen dat het nog niet zo concreet is.' ‘Vrijdag belde er ook iemand uit Portugal', aldus nog Vargas in Lider en Deportes. Eerder werd hij al gelinkt aan Benfica. Wet van ‘78 Normaal moet er eerstdaags een beslissing vallen. De entourage van de voetballer ziet in de wet van '78 een mogelijk drukkingmiddel, maar de termijn daarvoor loopt eind deze maand af. Er resten dus nog slechts enkele dagen. Anderlecht heeft al aangegeven dat het de wet van '78 niet wil gebruiken. Maar theoretisch kan het dat er met dit achterpoortje geschermd wordt, wat toelaat achteraf toch een (lager) transferbedrag te betalen. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Jun 2011, 10:27 |
|
|
Ancien
Hugo schreef: Vargas dient doktersbriefje in: ‘Ik kan Club mentaal niet meer aan' . Club Brugge lijkt nu echt wel een afgesloten hoofdstuk voor Ronald Vargas. De 24-jarige Venezolaan wil liever niet meer op de club verschijnen. Illustratief voor de nakende definitieve breuk: de revaliderende Zuid-Amerikaan bracht prompt een doktersbriefje binnen om zijn afwezigheid te wettigen. Zaterdag was al duidelijk geworden dat de brokken niet meer te lijmen vielen. In de voormiddag werkte Vargas nog gewoon zijn hersteloefeningen af, maar in de namiddag gaf hij verstek voor de fotosessie. ‘Eigenlijk wil hij zich liever niet meer laten zien op Club', zo vertrouwde iemand uit zijn naaste omgeving ons afgelopen weekend toe. Gisteren voegde de Venezolaan de daad bij het woord. ‘Mentaal kan ik het niet meer aan om naar Brugge te komen', zo ongeveer luidde de boodschap die Vargas, gewapend met een doktersbriefje, uitstuurde. Hij is van plan om voortaan ook aan het gezamenlijke ontbijt met de ploeg te verzaken. Vargas oefende gisteren in Westkapelle wel apart met kinesist Thomas Geschier. ‘Bepaalde mensen wil hij liever niet meer onder ogen komen', zo luidt het in zijn entourage. Ondertussen draait de transfermolen op volle toeren. Anderlecht wil de speler niet loslaten, maar hoopt dat de transfersom zakt naar een bedrag van hooguit twee miljoen euro. ‘Heel wat ploegen tonen interesse', bevestigt Vargas zelf in de Venezolaanse krant El Nacional. ‘Galatasaray is daar één van. Maar ik moet zeggen dat het nog niet zo concreet is.' ‘Vrijdag belde er ook iemand uit Portugal', aldus nog Vargas in Lider en Deportes. Eerder werd hij al gelinkt aan Benfica. Wet van ‘78 Normaal moet er eerstdaags een beslissing vallen. De entourage van de voetballer ziet in de wet van '78 een mogelijk drukkingmiddel, maar de termijn daarvoor loopt eind deze maand af. Er resten dus nog slechts enkele dagen. Anderlecht heeft al aangegeven dat het de wet van '78 niet wil gebruiken. Maar theoretisch kan het dat er met dit achterpoortje geschermd wordt, wat toelaat achteraf toch een (lager) transferbedrag te betalen. Dieje gast komt hier toe destijds, kan geen 2matchen per week aan, krijgt speciale begleiding om zijn fysiek te verbeteren, mag na zijn zware blessure in zijn thuisland revalideren, en nu komt die zo wat arrogant doen...ik zette hem in de B-kern voor de rest van zijn lopende contract. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 28 Jun 2011, 10:36 |
|
|
Ancien
Abba zingt zo een lieken van money money ..het zijn die managers geldwolven.
_________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Jun 2011, 10:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
José Riga nieuwe trainer van Standard, Balette assistent
De 53-jarige José Riga is de nieuwe hoofdtrainer van vicekampioen Standard Luik. De voormalige coach van onder andere Bergen en tweedeklasser Wezet ondertekende in de Vurige Stede een contract voor twee seizoenen en krijgt Peter Balette (ex-Club Brugge) als assistent. Voormalig assistent-trainer Jean-François De Sart is de nieuwe sportief directeur. Dat maakte Standard Luik vandaag bekend. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Jun 2011, 16:46 |
|
|
Freak
@Sven ksk opwijk:
Biglia met Musonda vergelijken, ik mag hopen dat ge daar zelf de mop van inziet? |
| 28 Jun 2011, 18:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
El Corredor schreef: @Sven ksk opwijk: Biglia met Musonda vergelijken, ik mag hopen dat ge daar zelf de mop van inziet? Ik vond Musonda ook wel een schitterende speler vroeger, maar ge moet ook durven toegeven dat Biglia nu al meer bereikt heeft dan Musonda in zijn carrière. Die Musonda was een groot talent, maar kampte met zoveel blessures dat die in de verste verte niet uit zijn carrière haalde wat erin zat. |
| 28 Jun 2011, 18:17 |
|
|
Freak
Bartos schreef: El Corredor schreef: @Sven ksk opwijk: Biglia met Musonda vergelijken, ik mag hopen dat ge daar zelf de mop van inziet? Ik vond Musonda ook wel een schitterende speler vroeger, maar ge moet ook durven toegeven dat Biglia nu al meer bereikt heeft dan Musonda in zijn carrière. Die Musonda was een groot talent, maar kampte met zoveel blessures dat die in de verste verte niet uit zijn carrière haalde wat erin zat. qua talent kan je charly niet mee Biglia vergelijken vind ik |
| 28 Jun 2011, 18:25 |
|
|
El Corredor schreef: @Sven ksk opwijk: Biglia met Musonda vergelijken, ik mag hopen dat ge daar zelf de mop van inziet? Ik heb ze niet vergeleken in hun geheel. Ik vergelijk ze met hun gave om ballen te recupereren zonder constant op de grond te liggen en te sliden. Gewoon hun lichaam zetten en op een correcte manier de bal afnemen. _________________
|
| 28 Jun 2011, 19:43 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Club Brugge neemt afscheid van Ronald VargasClub Brugge heeft vanmiddag een princiepsovereenkomst bereikt over de onmiddellijke overgang van Ronald Vargas naar Anderlecht.
De voorbije weken stelde Club vast dat de speler elk overleg afwees en niet wou ingaan op de aanzienlijk verbeterde contractverlenging die Club Brugge hem aanbood. De jongste dagen escaleerde de situatie. Vargas bleef weg van de trainingen en de ploegfoto en maakte zich met die houding onmogelijk bij de spelersgroep en de technische staf. Via zijn advocaat probeerde hij intussen, met de wet van '78, een quasi gratis overgang te forceren. Om deze redenen en omwille van het voorbehoud van de medische staf aangaande de opgelopen blessure en de lange revalidatie die hem nog te wachten staat, is Club Brugge ingegaan op de vraag van Anderlecht (de enige club die concrete interesse toonde) om onderhandelingen op te starten. Die besprekingen hebben geleid tot een akkoord, waarin Club zich volledig kan vinden. Sportief heeft het vertrek van Vargas geen gevolgen. Met de komst van Refaelov anticipeerde Club immers al op een mogelijk vertrek. Met de transfers van de voorbije maanden voelt Club Brugge zich kwalitatief meer dan gewapend om beter te doen dan vorig seizoen. Bovendien heeft Club met het inkomende transfergeld de mogelijkheid om de ploeg bijkomend, gericht te versterken, wanneer de gelegenheid zich voordoet. |
| 29 Jun 2011, 14:35 |
|
| Pagina 341 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 339 340 341 342 343 … 500 Volgende |