|
|
| Pagina 107 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 105 106 107 108 109 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Bartos schreef: Peper en zaat schreef: Bestekes, ik reageer niet altijd want er zijn er die weten wat ik doe/deed en beter weten. Onwaarheden doen mijn Eendracht hart wel pijn. Soms denk ik supporter te zijn van Tweedracht oiljst. Bon, mijn hobby (met enkele kameraden, Aalst.TV, onrecht aandoen kan niet. Dat internetproject bracht nu al, en wij hebben verder geen middelen de betere voetbalbeelden van deze club. Nieuws uit de kleedkamers brengen we ook, slecht of goed. de oproep voor de voorzitter zat dan ook online op 23/6. In de krant verscheen het bericht over de actie op de sportpagina's. Ik heb daar niets over te zeggen. De redactie beslist. Over de sponsor activiteiten? Als we met 4 binnenbrengen wat ik heb binnengebracht, inclusief opkuisen scheefgegroeide relaties met goeie sponsors, zijn we uit de rode cijfers. Geen gebakken lucht dus. Tot aan de toog eens, is dat niet veel directer mannen? Wat wilt ge eigenlijk zeggen? Misschien hangt het aan mij, maar tis precies dat ge nen hoop woorden lukraak op nen hoop gesmeten hebt, ik heb het twee keer proberen te lezen en hoe meer ik het tracht te begrijpen hoe meer koppijn ik ervan krijg .Ik begrijp alleszins diene mens zijn antwoord. Wordt hier van de "leeghanger" (probeer de verwijten wa te bundelen in 1 woord) verweten terwijl hij het daar duidelijk niet mee eens is. Ik zou ook gefrustreerd zijn als ik diene zever hier allemaal lees. En uit frustratie smijt men al eens wa woorden op nen hoop. Iemand die het wil begrijpen, zal het dan ook wel begrijpen. Ik heb hier al andere epistels gelezen waar ik koppijn van krijg ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 28 Jun 2011, 10:14 |
|
|
Junior
Wie de nieuwe voorzitter word is mij om het even. Een ding staat vast , organisatorisch is onze club
een regelrechte ramp, wie dat niet ziet is stekeblind. En om aan die organisatie iets te veranderen heeft het bestuur al minstens twee jaar de tijd gehad om dit te doen. Iedereen mag er het zijne van denken !!! |
| 28 Jun 2011, 10:39 |
|
|
Nationale Ploeg
BVW schreef: Ik begrijp alleszins diene mens zijn antwoord. Wordt hier van de "leeghanger" (probeer de verwijten wa te bundelen in 1 woord) verweten terwijl hij het daar duidelijk niet mee eens is. Ik zou ook gefrustreerd zijn als ik diene zever hier allemaal lees. En uit frustratie smijt men al eens wa woorden op nen hoop. Iemand die het wil begrijpen, zal het dan ook wel begrijpen. Ik heb hier al andere epistels gelezen waar ik koppijn van krijg ![]() ik vrees dat het een beetje eigen is aan onze Aalsterse mentaliteit dat wij ietwat 'rotzakjes' zijn soms, en te vaak mensen die het goed met de club menen (ook al draait dat soms wat verkeerd om 1 of andere reden) veel te vaak uitzeiken en negatief maken. mensen die bij een andere club voor hetzelfde misschien ferm geapprecieerd zouden zijn. vooral hier op het forum zitten er een paar die op dat vlak niet echt 100% normaal zijn. pas op, loop soms ook te balen als een stekker zenne en doe dan soms ook eens een minder positieve uitspraak of zo. zeker met die bestuursdingens nu weer voor de zoveelste keer op een paar jaar, pffffffff. maar het zou niet mogen. _________________ may the FORCE be with you. |
| 28 Jun 2011, 10:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
nonkel august schreef: Wie de nieuwe voorzitter word is mij om het even. Een ding staat vast , organisatorisch is onze club een regelrechte ramp, wie dat niet ziet is stekeblind. En om aan die organisatie iets te veranderen heeft het bestuur al minstens twee jaar de tijd gehad om dit te doen. Iedereen mag er het zijne van denken !!! Veel staat of valt ook met communicatie volgens mij, en die communicatie op dit gebied ronduit onbestaande. Ooit was er een tijd dat men een gerucht pas voor waarheid aannam nadat het op de officiële website bevestigd werd, maar nu daar geen nieuws meer op verschijnt, zijt ge al lang content dat we via het forum nog eens iets vernemen omdat het momenteel de enige vorm van communicatie is. Alleen sluipen er op die manier ook valse berichten tussen die voor waarheid aangenomen worden. |
| 28 Jun 2011, 10:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Communicatie en structuur, dat is inderdaad het grote probleem...
Probleem is dat het bestuur bestaat uit een hoop mensen die daar 25.000 euro hebben voor neergelegd (of hoeveel was't om deel uit te maken van de vzw?)... En al die mensen moeten nu voor het beleid zorgen, en iedereen daarvan zal in dat beleid zijn persoonlijke inbreng willen hebben Er moeten gewoon mensen aangesteld worden op basis van hun kwaliteiten... Maar de manier waarop organisatorisch en communicatief alles de soep in draait de laatste jaren, dat is nu eens echt triestig... Zo'n fandag is allemaal goed en wel, maar als je zo'n dingen van slechts 3 weken op't voorhand gaat organiseren ben je toch ongelofelijk slecht bezig? Met enkele simpele maatregelen kan je dat allemaal verhelpen hoor. En het secretariaat van een tweedeklasser organiseren, zo'n onmogelijke taak lijkt mij dat nu niet. |
| 28 Jun 2011, 10:49 |
|
|
Vaste Waarde
Bartos schreef: Veel staat of valt ook met communicatie volgens mij, en die communicatie op dit gebied ronduit onbestaande. Ooit was er een tijd dat men een gerucht pas voor waarheid aannam nadat het op de officiële website bevestigd werd, maar nu daar geen nieuws meer op verschijnt, zijt ge al lang content dat we via het forum nog eens iets vernemen omdat het momenteel de enige vorm van communicatie is. Alleen sluipen er op die manier ook valse berichten tussen die voor waarheid aangenomen worden. Dat is deels ook de reden waarom er hier een groot deel er opgefokt bijloopt. Iedereen post hier wat hij/zij hoort. Zelfs de verhalen die bij de plaatselijke bakker te horen zijn, worden hier op gesmeten. Op zich niks mis mee, want het is en blijft een forum. Maar omdat er vaak geen officiele berichten te horen of te lezen zijn, voeden die geruchten alleen maar de frustraties. Ge moet vaak meer informatie gaan halen uit de kranten, dan op uw eigen clubwebsite. Zaken die zo gemakkelijk te vermijden zijn, door gewoon af en toe (en op tijd) een officieel bericht te plaatsen. Volgens het organigram op die site zijn ze met 2 webmasters. Zoveel moeite kan dat dan toch niet zijn? 1 ding is wel een zekerheid: We zijn inderdaad de beste supporters die er zijn. Ongeacht wat er zich afspeelt en wat er staat te gebeuren, we gaan altijd en overal gaan zien. Maar ze moeten er nu ook niet teveel van gaan profiteren. |
| 28 Jun 2011, 11:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
voorbijganger schreef: Bartos schreef: Veel staat of valt ook met communicatie volgens mij, en die communicatie op dit gebied ronduit onbestaande. Ooit was er een tijd dat men een gerucht pas voor waarheid aannam nadat het op de officiële website bevestigd werd, maar nu daar geen nieuws meer op verschijnt, zijt ge al lang content dat we via het forum nog eens iets vernemen omdat het momenteel de enige vorm van communicatie is. Alleen sluipen er op die manier ook valse berichten tussen die voor waarheid aangenomen worden. Dat is deels ook de reden waarom er hier een groot deel er opgefokt bijloopt. Iedereen post hier wat hij/zij hoort. Zelfs de verhalen die bij de plaatselijke bakker te horen zijn, worden hier op gesmeten. Op zich niks mis mee, want het is en blijft een forum. Maar omdat er vaak geen officiele berichten te horen of te lezen zijn, voeden die geruchten alleen maar de frustraties. Ge moet vaak meer informatie gaan halen uit de kranten, dan op uw eigen clubwebsite. Zaken die zo gemakkelijk te vermijden zijn, door gewoon af en toe (en op tijd) een officieel bericht te plaatsen. Volgens het organigram op die site zijn ze met 2 webmasters. Zoveel moeite kan dat dan toch niet zijn? 1 ding is wel een zekerheid: We zijn inderdaad de beste supporters die er zijn. Ongeacht wat er zich afspeelt en wat er staat te gebeuren, we gaan altijd en overal gaan zien. Maar ze moeten er nu ook niet teveel van gaan profiteren. dat gevoel heb ik ook , en daarom ben ik ook niet naar de fandag geweest. eerst gingen de truitjes er wel zijn , dan weer niet dan weer wel , ik dacht in mijn eigen foert. waarom zouden ze moeite doen ,ze weten toch dat we er staan. mijn abbo en mijn kaarten voor westerlo en brugge waren betaald ,en den dag nadien trapt onzen voorzitter het af , dikken ambrass in het bestuur en windstil op de transfermarkt. wat is het toch leuk om iendrachter te zijn ![]() |
| 28 Jun 2011, 11:49 |
|
|
Ancien
witteken schreef: voorbijganger schreef: Bartos schreef: Veel staat of valt ook met communicatie volgens mij, en die communicatie op dit gebied ronduit onbestaande. Ooit was er een tijd dat men een gerucht pas voor waarheid aannam nadat het op de officiële website bevestigd werd, maar nu daar geen nieuws meer op verschijnt, zijt ge al lang content dat we via het forum nog eens iets vernemen omdat het momenteel de enige vorm van communicatie is. Alleen sluipen er op die manier ook valse berichten tussen die voor waarheid aangenomen worden. Dat is deels ook de reden waarom er hier een groot deel er opgefokt bijloopt. Iedereen post hier wat hij/zij hoort. Zelfs de verhalen die bij de plaatselijke bakker te horen zijn, worden hier op gesmeten. Op zich niks mis mee, want het is en blijft een forum. Maar omdat er vaak geen officiele berichten te horen of te lezen zijn, voeden die geruchten alleen maar de frustraties. Ge moet vaak meer informatie gaan halen uit de kranten, dan op uw eigen clubwebsite. Zaken die zo gemakkelijk te vermijden zijn, door gewoon af en toe (en op tijd) een officieel bericht te plaatsen. Volgens het organigram op die site zijn ze met 2 webmasters. Zoveel moeite kan dat dan toch niet zijn? 1 ding is wel een zekerheid: We zijn inderdaad de beste supporters die er zijn. Ongeacht wat er zich afspeelt en wat er staat te gebeuren, we gaan altijd en overal gaan zien. Maar ze moeten er nu ook niet teveel van gaan profiteren. dat gevoel heb ik ook , en daarom ben ik ook niet naar de fandag geweest. eerst gingen de truitjes er wel zijn , dan weer niet dan weer wel , ik dacht in mijn eigen foert. waarom zouden ze moeite doen ,ze weten toch dat we er staan. mijn abbo en mijn kaarten voor westerlo en brugge waren betaald ,en den dag nadien trapt onzen voorzitter het af , dikken ambrass in het bestuur en windstil op de transfermarkt. wat is het toch leuk om iendrachter te zijn ![]() Diene fandag is wel de dag van de supporters, daar hebben de bestuursonenigheden toch niets mee te zien. Ik denk dat het aangewezen is de bestuursvergadering van 2 juli af te wachten, maar dat er veranderingen op til zijn is evident, maar of dit een reden is om op alles direct foert te zeggen, als wij als vrijwilligers op alles zo reageren dan kan een club als Aalst niet verder functioneren nietwaar, wij zijn Chelsea of Barcelona niet hé. Er moeten nu eenmaal mensen zijn die zich willen engageren om de club bij evenementen enz. te helpen. Stel je voor dat de supportersclubs en alle vrijwilligers foert zeggen, is dat dan clubliefde,wij doen het voor onze club, niet voor het bestuur. Apropos, ik vind het nog altijd fijn om Iendrachter te zijn! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Jun 2011, 12:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Hugo schreef: witteken schreef: voorbijganger schreef: Dat is deels ook de reden waarom er hier een groot deel er opgefokt bijloopt. Iedereen post hier wat hij/zij hoort. Zelfs de verhalen die bij de plaatselijke bakker te horen zijn, worden hier op gesmeten. Op zich niks mis mee, want het is en blijft een forum. Maar omdat er vaak geen officiele berichten te horen of te lezen zijn, voeden die geruchten alleen maar de frustraties. Ge moet vaak meer informatie gaan halen uit de kranten, dan op uw eigen clubwebsite. Zaken die zo gemakkelijk te vermijden zijn, door gewoon af en toe (en op tijd) een officieel bericht te plaatsen. Volgens het organigram op die site zijn ze met 2 webmasters. Zoveel moeite kan dat dan toch niet zijn? 1 ding is wel een zekerheid: We zijn inderdaad de beste supporters die er zijn. Ongeacht wat er zich afspeelt en wat er staat te gebeuren, we gaan altijd en overal gaan zien. Maar ze moeten er nu ook niet teveel van gaan profiteren. dat gevoel heb ik ook , en daarom ben ik ook niet naar de fandag geweest. eerst gingen de truitjes er wel zijn , dan weer niet dan weer wel , ik dacht in mijn eigen foert. waarom zouden ze moeite doen ,ze weten toch dat we er staan. mijn abbo en mijn kaarten voor westerlo en brugge waren betaald ,en den dag nadien trapt onzen voorzitter het af , dikken ambrass in het bestuur en windstil op de transfermarkt. wat is het toch leuk om iendrachter te zijn ![]() Diene fandag is wel de dag van de supporters, daar hebben de bestuursonenigheden toch niets me te zien. Ik denk dat het aangewezen is de bestuursvergadering van 2 juli af te wachten, maar dat er veranderingen op til zijn is evident, maar of dit een reden is om op alles direct foert te zeggen, als wij als vrijwilligers op alles zo reageren dan kan een club als Aalst niet verder functioneren nietwaar, wij zijn Chelsea of Barcelona niet hé. Er moeten nu eenmaal mensen zijn die zich willen engageren om de club bij evenementen enz. te helpen. Stel je voor dat de supportersclubs en alle vrijwilligers foert zeggen, is dat dan clubliefde,wij doen het voor onze club, niet voor het bestuur. Apropos, ik vind het nog altijd fijn om Iendrachter te zijn! ![]() ik heb veel respect voor de vrijwilligers , en zal ook altijd iendrachter blijven. maar als ik hier sommige dingen lees , zijn jullie echt wel naief en ook de reden waarom ik de vorige post heb geschreven , wat er ook gebeurd wij blijven daar als stomme kloten staan. je zal wel al langer dan mij naar den iendracht gaan , maar zeggen dat dit geen reden is om direct foert te zeggen ,direct foert .wat zijn we de laatste jaren allemaal al niet tegen gekomen ,orlans, de cock, garre , schots die ze buiten hebben gewerkt , geert buiten en ddb nu al den 2de keer ,en een bestuur die als los zand aanéén hangt.en dan nog durven zeggen dat dit geen reden is om eens foert te zeggen een heel jaar tussen de 2000 a 3000 man de laatste matchen zelf 6000 supporters, en we kunnen onze spelers niet betalen en op onze schulden moeten ze het niet steken want het is al 2 jaar dat het op 400000 euro blijft staan. op het verslag van de laatste supportersavond staat ; nieuwe sponsor coca-cola en een budget van 1.750.000 euro . en dan zeg ik nog niets van al de spelers die gingen komen vanaf we zeker waren van tweede. ze mogen veel , maar er zijn grenzen . |
| 28 Jun 2011, 12:41 |
|
|
Ancien
witteken schreef: Hugo schreef: witteken schreef: dat gevoel heb ik ook , en daarom ben ik ook niet naar de fandag geweest. eerst gingen de truitjes er wel zijn , dan weer niet dan weer wel , ik dacht in mijn eigen foert. waarom zouden ze moeite doen ,ze weten toch dat we er staan. mijn abbo en mijn kaarten voor westerlo en brugge waren betaald ,en den dag nadien trapt onzen voorzitter het af , dikken ambrass in het bestuur en windstil op de transfermarkt. wat is het toch leuk om iendrachter te zijn ![]() Diene fandag is wel de dag van de supporters, daar hebben de bestuursonenigheden toch niets me te zien. Ik denk dat het aangewezen is de bestuursvergadering van 2 juli af te wachten, maar dat er veranderingen op til zijn is evident, maar of dit een reden is om op alles direct foert te zeggen, als wij als vrijwilligers op alles zo reageren dan kan een club als Aalst niet verder functioneren nietwaar, wij zijn Chelsea of Barcelona niet hé. Er moeten nu eenmaal mensen zijn die zich willen engageren om de club bij evenementen enz. te helpen. Stel je voor dat de supportersclubs en alle vrijwilligers foert zeggen, is dat dan clubliefde,wij doen het voor onze club, niet voor het bestuur. Apropos, ik vind het nog altijd fijn om Iendrachter te zijn! ![]() ik heb veel respect voor de vrijwilligers , en zal ook altijd iendrachter blijven. maar als ik hier sommige dingen lees , zijn jullie echt wel naief en ook de reden waarom ik de vorige post heb geschreven , wat er ook gebeurd wij blijven daar als stomme kloten staan. je zal wel al langer dan mij naar den iendracht gaan , maar zeggen dat dit geen reden is om direct foert te zeggen ,direct foert .wat zijn we de laatste jaren allemaal al niet tegen gekomen ,orlans, de cock, garre , schots die ze buiten hebben gewerkt , geert buiten en ddb nu al den 2de keer ,en een bestuur die als los zand aanéén hangt.en dan nog durven zeggen dat dit geen reden is om eens foert te zeggen een heel jaar tussen de 2000 a 3000 man de laatste matchen zelf 6000 supporters, en we kunnen onze spelers niet betalen en op onze schulden moeten ze het niet steken want het is al 2 jaar dat het op 400000 euro blijft staan. op het verslag van de laatste supportersavond staat ; nieuwe sponsor coca-cola en een budget van 1.750.000 euro . en dan zeg ik nog niets van al de spelers die gingen komen vanaf we zeker waren van tweede. ze mogen veel , maar er zijn grenzen . Zoals ik al gezegd heb besteken, die bestuursstrubbelingen zijn op de fandag voor mij van ondergeschikt belang, op de fandag is het ons doel dat de fans samen met hun gezin en vriendenkring er een fijne leuke en gezellige dag van maken, los van alle miserie. Wat niet wil zeggen dat ik geen begrip heb voor je ongenoegdheid over de huidige gang van zaken, zoals iedereen hoop ik dat ze op 2 juli tot een verstandige oplossing komen en dat er eens een bestuur kan samengesteld worden, waar er mensen zetelen die wel de nodige tijd in de club kunnen steken om de club op een meer professionele manier te kunnen runnen. Dat je een echte Iendrachter bent daar twijfel ik niet aan. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Jun 2011, 14:26 |
|
|
Freak
Peper en zaat schreef: Bestekes, ik reageer niet altijd want er zijn er die weten wat ik doe/deed en beter weten. Onwaarheden doen mijn Eendracht hart wel pijn. Soms denk ik supporter te zijn van Tweedracht oiljst. Bon, mijn hobby (met enkele kameraden, Aalst.TV, onrecht aandoen kan niet. Dat internetproject bracht nu al, en wij hebben verder geen middelen de betere voetbalbeelden van deze club. Nieuws uit de kleedkamers brengen we ook, slecht of goed. de oproep voor de voorzitter zat dan ook online op 23/6. In de krant verscheen het bericht over de actie op de sportpagina's. Ik heb daar niets over te zeggen. De redactie beslist. Over de sponsor activiteiten? Als we met 4 binnenbrengen wat ik heb binnengebracht, inclusief opkuisen scheefgegroeide relaties met goeie sponsors, zijn we uit de rode cijfers. Geen gebakken lucht dus. Tot aan de toog eens, is dat niet veel directer mannen? we stonden op de laatste supportersvergadering 400.000 euro in de poef, delen door 4, is een 100.000 euro. Dan factureert ge toch te weinig als ge zoveel binnenbrengt : ge moogt hier gerust eens een paar namen zetten van (vette) sponsors die ge hebt binnengebracht... Laatst gewijzigd door El Corredor op 28 Jun 2011, 21:46, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 28 Jun 2011, 18:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
El Corredor schreef: Peper en zaat schreef: Bestekes, ik reageer niet altijd want er zijn er die weten wat ik doe/deed en beter weten. Onwaarheden doen mijn Eendracht hart wel pijn. Soms denk ik supporter te zijn van Tweedracht oiljst. Bon, mijn hobby (met enkele kameraden, Aalst.TV, onrecht aandoen kan niet. Dat internetproject bracht nu al, en wij hebben verder geen middelen de betere voetbalbeelden van deze club. Nieuws uit de kleedkamers brengen we ook, slecht of goed. de oproep voor de voorzitter zat dan ook online op 23/6. In de krant verscheen het bericht over de actie op de sportpagina's. Ik heb daar niets over te zeggen. De redactie beslist. Over de sponsor activiteiten? Als we met 4 binnenbrengen wat ik heb binnengebracht, inclusief opkuisen scheefgegroeide relaties met goeie sponsors, zijn we uit de rode cijfers. Geen gebakken lucht dus. Tot aan de toog eens, is dat niet veel directer mannen? we stonden op de laatste supportersvergadering 400.000 euro in de poef, delen door 4, is een 100.000 euro. Dan factureert ge toch te weinig als ge zoveel binnenbrengt ![]() reactie? _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 28 Jun 2011, 21:20 |
|
|
Freak
is dat morgen die algemene vergadering?
|
| 30 Jun 2011, 19:22 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: is dat morgen die algemene vergadering? Die vergadering was idd op 1july,tenzij ze het nog veranderd hebben |
| 30 Jun 2011, 19:26 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: is dat morgen die algemene vergadering? Die vergadering was idd op 1july,tenzij ze het nog veranderd hebben Ik heb in de krant gelezen 2 juli |
| 30 Jun 2011, 19:30 |
|
| Pagina 107 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 105 106 107 108 109 … 289 Volgende |