|
|
| Pagina 343 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 341 342 343 344 345 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bericht Re: Eerste klasse
tympanum2 schreef: KV Mechelen stuurt Huyghebaert naar Roeselare Roeselare heeft zijn derde aanwinst in twee dagen tijd beet. Na Birger Longueville en Serhiy Serebrennikov komt Jérémy Huyghebaert over van KV Mechelen. Huyghebaert ruilde in januari nog het Franse Auxerre voor KV Mechelen, maar de verdediger kwam onder Marc Brys niet in actie. KV Mechelen verhuurt Huyghebaert nu een jaar aan tweedeklasser Roeselare. De 22-jarige Belgische jeugdinternational speelde in het verleden al anderhalf seizoen voor de West-Vlaamse club. Bij KV Mechelen is het al de vierde speler die uitgeleend wordt, na Yannick Thoelen (Lommel), Romeo Van Dessel (Antwerp) en Laurens Paulussen (Waasland-Beveren).Bron : Voetbalkrant Je zou er haast moedeloos van worden. Drie aankopen en niet de minste. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 01 Jul 2011, 12:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik vraag mij af of dat hier tot en met 31 augustus gaat duren dat er spel gemaakt worden van elke transfer die een reeksgenoot van ons doet zeg.
Ik weet ook wel dat er bij ons nog kwaliteit bij moet komen, maar vooralsnog vind ik dat we ons beter te concentreren op onszelf ipv bij werkelijk elken transfer een gans bos omver te zagen. |
| 01 Jul 2011, 12:43 |
|
|
Ancien
Bartos schreef: Ik vraag mij af of dat hier tot en met 31 augustus gaat duren dat er spel gemaakt worden van elke transfer die een reeksgenoot van ons doet zeg. Ik weet ook wel dat er bij ons nog kwaliteit bij moet komen, maar vooralsnog vind ik dat we ons beter te concentreren op onszelf ipv bij werkelijk elken transfer een gans bos omver te zagen. Over welk onderwerp mag je dan nog iets posten, zonder een gans bos om te zagen? _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 01 Jul 2011, 12:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Hugo schreef: Bartos schreef: Ik vraag mij af of dat hier tot en met 31 augustus gaat duren dat er spel gemaakt worden van elke transfer die een reeksgenoot van ons doet zeg. Ik weet ook wel dat er bij ons nog kwaliteit bij moet komen, maar vooralsnog vind ik dat we ons beter te concentreren op onszelf ipv bij werkelijk elken transfer een gans bos omver te zagen. Over welk onderwerp mag je dan nog iets posten, zonder een gans bos om te zagen? Van mij moogt gij over elk onderwerp posten man, maar ik vraag me af of het vandoen is om bij werkelijk elke transfer in tweede klasse te doen alsof we de kans van ons leven gemist hebben. Wat hadden we dan gedacht? Dat er dit seizoen geen enkele transfer gingen gebeuren in tweede klasse? |
| 01 Jul 2011, 12:56 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
We kunnen er misschien ook eens rekening mee houden dat er ploegen zijn die zich versterken om bovenin mee te draaien (cfr Roeselare) en ploegen zoals wij die moeten proberen om erin te blijven.
Als Anderlecht of Club Brugge een speler kopen, gaan ze op het forum van pakweg Cercle Brugge ook niet gaan panikeren. |
| 01 Jul 2011, 12:59 |
|
|
Urzua schreef: We kunnen er misschien ook eens rekening mee houden dat er ploegen zijn die zich versterken om bovenin mee te draaien (cfr Roeselare) en ploegen zoals wij die moeten proberen om erin te blijven. Als Anderlecht of Club Brugge een speler kopen, gaan ze op het forum van pakweg Cercle Brugge ook niet gaan panikeren. Tis dat, dat vergeten er precies veel. We moeten hier toch nog niet panikeren omdat er ploegen zijn in tweede met meer ambities dan wij. Der genoeg achter ons houden voor een rustig seizoen te draaien, lijkt me al ruimschoots een mooie ambitie voor ons. Ondermeer het binnenhalen van Devroe doet me alleszins vermoeden dat ze bij Roeselare meer ambiëren dan een rustig seizoen. |
| 01 Jul 2011, 13:02 |
|
|
Vaste Waarde
Bartos schreef: Urzua schreef: We kunnen er misschien ook eens rekening mee houden dat er ploegen zijn die zich versterken om bovenin mee te draaien (cfr Roeselare) en ploegen zoals wij die moeten proberen om erin te blijven. Als Anderlecht of Club Brugge een speler kopen, gaan ze op het forum van pakweg Cercle Brugge ook niet gaan panikeren. Tis dat, dat vergeten er precies veel. We moeten hier toch nog niet panikeren omdat er ploegen zijn in tweede met meer ambities dan wij. Der genoeg achter ons houden voor een rustig seizoen te draaien, lijkt me al ruimschoots een mooie ambitie voor ons. Ondermeer het binnenhalen van Devroe doet me alleszins vermoeden dat ze bij Roeselare meer ambiëren dan een rustig seizoen. Gella Vandecaveye zou daar 'vallessen' komen geven. Of hoe ge best nen Schwalbe uitvoert.. Wij moeten naar het schijnt meer body hebben in het team. Misschien is zien of Sugar Ray Jackson nog vrij is dan. ![]() |
| 01 Jul 2011, 16:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
voorbijganger schreef: Bartos schreef: Urzua schreef: We kunnen er misschien ook eens rekening mee houden dat er ploegen zijn die zich versterken om bovenin mee te draaien (cfr Roeselare) en ploegen zoals wij die moeten proberen om erin te blijven. Als Anderlecht of Club Brugge een speler kopen, gaan ze op het forum van pakweg Cercle Brugge ook niet gaan panikeren. Tis dat, dat vergeten er precies veel. We moeten hier toch nog niet panikeren omdat er ploegen zijn in tweede met meer ambities dan wij. Der genoeg achter ons houden voor een rustig seizoen te draaien, lijkt me al ruimschoots een mooie ambitie voor ons. Ondermeer het binnenhalen van Devroe doet me alleszins vermoeden dat ze bij Roeselare meer ambiëren dan een rustig seizoen. Gella Vandecaveye zou daar 'vallessen' komen geven. Of hoe ge best nen Schwalbe uitvoert.. Wij moeten naar het schijnt meer body hebben in het team. Misschien is zien of Sugar Ray Jackson nog vrij is dan. ![]() http://www.youtube.com/watch?v=jWVGQQAS ... re=related ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Jul 2011, 17:01 |
|
|
Ancien
21-jarige dribbelaar voetbalt straks liever niet meer bij AA Gent
El Ghanassy stuurt aan op vertrek Yassine El Ghanassy (21), de Belgisch-Marokkaanse smaakmaker van AA Gent, wil vertrekken uit de Arteveldestad. In een interview dat morgen in Het Nieuwsblad/Sportwereld verschijnt, neemt hij geen blad voor de mond. 'Als het kan, vertrek ik.' Yassine El Ghanassy lijkt uitgekeken op AA Gent. In een uitgebreid interview met Het Nieuwsblad Sportwereld dat morgen verschijnt, laat hij weinig aan de verbeelding over. 'Ik steek niet weg dat ik liever vertrek bij AA Gent', aldus El Ghanassy. 'Ik ben nu drie jaar in AA Gent, ik vind dat op basis van mijn prestaties misschien wel het moment is gekomen. In de Europese matchen heb ik mijn naam zo'n beetje gemaakt. En bewezen dat ik een hoger niveau aankon. Niet dat ik geen plezier meer heb bij AA Gent, maar als ik kan, vertrek ik. Hoe groot ik die kans inschat? Laten we zeggen fifty-fifty. Dan krijg ik geen problemen (grijnst).' Er werden tal van geïnteresseerde clubs genoemd voor El Ghanassy, het ene gerucht al realistischer en geloofwaardiger dan het andere: AC Milan, Celtic, Everton, Lyon, het Saudische Al Shabab van Michel Preud'homme en zelfs Manchester City. Een tijdlang dacht Anderlecht aan El Ghanassy als vervanger van Mbark Boussoufa, maar er was geen overeenstemming bij de Brusselaars. 'Vier à vijf miljoen' 'Anderlecht heeft inmiddels Vargas... Al Shabab stond niet bovenaan mijn lijstje en wellicht blijf ik liever in Europa. Anderzijds heb ik nog geen weet van wat ik daar zou kunnen verdienen, maar het kan over veel geld gaan natuurlijk. En dan wil ik daar ook niet flauw over doen. Standard? Dat is niet mijn droom. Ik heb andere dromen. Ik weet dat die andere clubs mij volgen. Eerst moeten ze bij AA Gent komen, dan zien we wel of het mij interesseert. Vier à vijf miljoen euro zou een correcte prijs zijn voor mij, maar als er niets uit komt, dan blijf ik gewoon', zegt El Ghanassy, die in 2008 van La Louvière overkwam naar AA Gent _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 02 Jul 2011, 8:45 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Flaminganten, sluit de ogen (ik vond het niet in het Nederlands)
Jovanovic : « Oui j’ai rencontré Anderlecht et c’est intéressant » mercredi 06 juillet 2011 à 17h20 Exclusif ! Sport/Foot Magazine a contacté l'ex-attaquant du Standard qui s'explique sur son futur. " Anderlecht n'est pas le seul sur la balle. Benfica et le Sporting Lisbonne sont aussi dans la course. La presse a récemment fait état du fait que « Jova avait été libéré par Liverpool ». Actuellement à Novi Sad où il s’entraîne, le joueur nous a précisé : « L’info n’est pas tout à fait exacte. J’appartiens toujours aux Reds. Mais si je trouve un club, ils me libéreront gratuitement. » Il a été question de pistes grecques mais Jova dément : « Je n’ai pas été en contact avec des clubs de ce pays depuis mon transfert à Liverpool. » Benfica et le Sporting Portugal, par contre, sont par contre bien venus à sa rencontre. Tout comme Anderlecht qu’il a rencontré il y a quelques semaines au Qatar où il a été opéré sans problème au genou (ménisque) alors que la délégation mauve y était pour affaires. « Oui, j’ai rencontré Anderlecht et c’est intéressant », dit-il. « J’ai dîné avec MM. Vanden Stock et Van Holsbeek. Ils m’ont impressionné. L’échange a été instructif, vraiment… » Pour Jova, c’est le temps de la réflexion. Ce défi l’intéresse certainement mais, sans le dire, il se demande si ce passage du Standard à Anderlecht, via Liverpool, ne ferait pas trop de bruit. Mais, d’autre part, Jelle Van Damme a bien troqué le mauve pour le rouge. « On verra mais, c’est vrai, c’est intéressant. » _________________
|
| 06 Jul 2011, 18:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Gaat veel te veel kosten en waarschijnlijk te weinig opbrengen. Ik betwijfel of hij z'n niveau van bij de eerste twee seizoenen bij Standard nog zal halen. Dat hij maar naar Benfica of Sporting gaat, waar hij waarschijnlijk ook meer op de bank zal zitten dan spelen...
|
| 06 Jul 2011, 19:23 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Jovanovic 99% zeker van RSCA...
http://www.hln.be/hln/nl/1284/Anderlecht/article/detail/1290915/2011/07/11/Jovanovic-naar-Anderlecht-99-procent-zeker.dhtml _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 11 Jul 2011, 17:03 |
|
|
Nationale Ploeg
Als dat doorgaat is dat nog maar eens een vreemde transfer voor Anderlecht.
|
| 11 Jul 2011, 19:00 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
De Jean schreef: Als dat doorgaat is dat nog maar eens een vreemde transfer voor Anderlecht. Wat is daar vreemd aan dan? _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 11 Jul 2011, 20:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Een speler met een (meer dan waarschijnlijk) hoog loon die vorig seizoen amper wedstrijden heeft gespeeld? Ik vind dat vreemd.
Als hij natuurlijk terug zijn oude vorm haalt (van voor hij begon uit te bollen bij Standard), kan het meevallen. Maar ik geloof daar niet echt in. |
| 11 Jul 2011, 22:05 |
|
| Pagina 343 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 341 342 343 344 345 … 500 Volgende |