|
|
| Pagina 555 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 553 554 555 556 557 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: de Dendertopic
Smetje schreef: Ik vind Thiebaut nog altijd een heel goede speler en dikke transfer voor dender. Maakt volgens mij weer 20 goals in tweede. Ik vraag mij echt af op welke basis ge dat denkt. Tis toch ondertussen al enkele jaren geleden dat die nog eens iets gepresteerd heeft. Ik denk dat het in de eerste plaats nen transfer zal zijn die hen veel geld zal kosten, misschien bedoelt ge dat met nen dikken transfer. |
| 06 Jul 2011, 8:53 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Bartos schreef: Smetje schreef: Ik vind Thiebaut nog altijd een heel goede speler en dikke transfer voor dender. Maakt volgens mij weer 20 goals in tweede. Ik vraag mij echt af op welke basis ge dat denkt. Tis toch ondertussen al enkele jaren geleden dat die nog eens iets gepresteerd heeft. Ik denk dat het in de eerste plaats nen transfer zal zijn die hen veel geld zal kosten, misschien bedoelt ge dat met nen dikken transfer. _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 06 Jul 2011, 9:00 |
|
|
Freak
t zal gene vetten meer zijn met thiebaut,vliegt de laatste jaren overal buiten.
|
| 06 Jul 2011, 9:13 |
|
|
forumlegende
Thiebaut speelde bij Lierse op een gegeven moment (als hij al mocht meedoen) op positie verdedigende middenvelder.
Dat zegt volgens mij al genoeg. Al ben ik er wel van overtuigd dat hij zijn goaltjes wel zal meepikken..maar of dat er 20 zullen zijn dat zou me wel verbazen. |
| 06 Jul 2011, 9:30 |
|
|
Ancien
Smetje schreef: El Corredor schreef: Smetje schreef: Ik vind Thiebaut nog altijd een heel goede speler en dikke transfer voor dender. Maakt volgens mij weer 20 goals in tweede. En hoe spijtig ik het ook vind, ze lijken me bij dender een meer dan degelijke ploeg te bouwen. Best niet te veel verwachten van onze onderlinge duels. Thiebaut is al lang de man niet meer van 20 goals. ik denk zelfs niet dat ze hem vooraan gaan zetten, dus 20 goals zie ik hem niet maken . ik heb hem in twee jaar geleden in tweede zien spelen, vorig jaar in eerste, en wild ben ik er niet meer van. Hij zegt toch dat hij met Borkelmans gesproken heeft en dat het voor de spits is. Hij zegt zelf nu nog geen rij lager te willen spelen. Borkelmans doet het niet slecht, dank zij zijn relaties haalt hij toch goede spelers naar de verkeerde ploeg, volgens dat ik vandaag gehoord heb zouden er nog beloften van Club naar Dender verhuizen, waaronder twee spelers die tegen den Iendracht gespeeld hebben. Dat er misschien nog een belofte zou komen kan ik nog geloven, maar van diegene die tegen ons gespeeld hebben, daar geloof ik niets van. Die gasten kunnen volgens mij toch naar een andere eersteklasser gaan, waarom zouden die naar Dender gaan. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Jul 2011, 11:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Hugo schreef: Borkelmans doet het niet slecht, dank zij zijn relaties haalt hij toch goede spelers naar de verkeerde ploeg, volgens dat ik vandaag gehoord heb zouden er nog beloften van Club naar Dender verhuizen, waaronder twee spelers die tegen den Iendracht gespeeld hebben. Dat er misschien nog een belofte zou komen kan ik nog geloven, maar van diegene die tegen ons gespeeld hebben, daar geloof ik niets van. Die gasten kunnen volgens mij toch naar een andere eersteklasser gaan, waarom zouden die naar Dender gaan. ![]() Mja, maar Brugge heeft de visie om zijn youngsters stap voor stap te laten groeien. Daarom is een constant niveau halen bij een tweedeklasser (en regelmatig aan spelen toekomen) voor hen prioritair ipv haar spelers te stallen bij een eersteklasser waar ze af en toe eens 10 minuten mogen invallen... Als je per week maar een handvol minuten speelt bij een modale eersteklasser ga je minder bijleren dan elke week meerdere minuten te mogen maken bij een tweedeklasser... Anderlecht volgt die strategie niet (enkel de spelers waar ze zelf niet in geloven zoals Siani en Barrios mogen naar tweede), met het resultaat dat haar spelers meteen hoge toppen scheren bij de concurrentie (Reynaldo bijvoorbeeld) of direct in de vergeetput belanden zoals Mukendi die nu bij Union zit nadat zijn verhuur aan Cercle een echte ramp was. En de factor Borkelmans doet het hem wel natuurlijk voor een Club Brugge-speler - als je toch een reeksje moet zakken, waar kan je dan beter zijn dan voetballen voor een van hun oud-idolen? Waren wij ook maar zo slim... |
| 06 Jul 2011, 12:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Dani schreef: Thiebaut speelde bij Lierse op een gegeven moment (als hij al mocht meedoen) op positie verdedigende middenvelder. Dat zegt volgens mij al genoeg. Al ben ik er wel van overtuigd dat hij zijn goaltjes wel zal meepikken..maar of dat er 20 zullen zijn dat zou me wel verbazen. Bij Lierse was het vorig jaar natuurlijk wel redelijk rampzalig. Hoeveel keer werd dezelfde ploeg opgesteld? En daar zal het ook wel zo geweest zijn dat bepaalde spelers moesten spelen en dan nog op vooraf afgesproken plaatsen... Als ze liever die Kovacs in de spits hadden, ja dan is dat zo hé... Ben blij dat hij niet naar hier komt, maar hem helemaal afschrijven zou ik toch ook niet doen... Ook al was hij dan verdedigende middenvelder, hij speelde wel vaak onder Sollied in eerste terwijl mannen als Dequevy of Cavens nooit of nauwelijks de kern haalden... Zo slecht zal hij dan toch wel niet geweest zijn denk ik. |
| 06 Jul 2011, 12:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
De Bilde als trainer binnen halen bedoel je dan ?
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Jul 2011, 12:56 |
|
|
Ancien
Bram schreef: De Bilde als trainer binnen halen bedoel je dan ? ![]() You've read my thoughts!! ![]() |
| 06 Jul 2011, 12:59 |
|
|
Nationale Ploeg
![]() |
| 06 Jul 2011, 13:29 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
|
| 06 Jul 2011, 13:35 |
|
|
Freak
DT schreef: Bram schreef: De Bilde als trainer binnen halen bedoel je dan ? ![]() You've read my thoughts!! ![]() ze kunnen dan evengoed Sugar Jackson pakken ![]() |
| 06 Jul 2011, 18:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: Smetje schreef: Ik vind Thiebaut nog altijd een heel goede speler en dikke transfer voor dender. Maakt volgens mij weer 20 goals in tweede. En hoe spijtig ik het ook vind, ze lijken me bij dender een meer dan degelijke ploeg te bouwen. Best niet te veel verwachten van onze onderlinge duels. Thiebaut is al lang de man niet meer van 20 goals. ik denk zelfs niet dat ze hem vooraan gaan zetten, dus 20 goals zie ik hem niet maken . ik heb hem in twee jaar geleden in tweede zien spelen, vorig jaar in eerste, en wild ben ik er niet meer van. Volledig mee eens. Al jaren geleden dat hij nog iets gepresteerd heeft bovendien. Ik had hem niet graag naar ons zien komen. |
| 06 Jul 2011, 22:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Thiebaut is in ieder geval op en top prof, zie die bij Dender wel nog een sterk seizoen draaien. Bij Lierse was de concurrentie nu ook enorm groot hé (en voor eerste komt hij toch wel iets tekort).
|
| 06 Jul 2011, 23:59 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 23 Jun 2008, 23:04 Berichten: 97 |
Jullie hebben dan ook al 3 spitsen, waarvan 2 deftige.
Wij hebben(hadden) geen enkele spits, dan ben ik blij dat ze een Gunter Thiebaut halen. Al mag er nog altijd een youngsterke bijkomen. Laat die beloften van Club maar komen, die mannen doen dat goed! |
| 07 Jul 2011, 2:22 |
|
| Pagina 555 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 553 554 555 556 557 … 711 Volgende |