|
|
| Pagina 21 van 57 |
[ 843 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2011-2012
waly 2 schreef: gisteren gezien hoe een van renterghem ,balaj en vervaeke werden weggezet door fysiek sterkere tegenstanders?dat belooft toch ook niet veel goeds voor 2 e klasse.als het zo moet zal het zo zijn,we zullen de ploeg niet laten vallen,al gaan ze naar 4e provinciale.het is alleen spijtig dat je naar 2e klasse gaat en er weer grote onzekerheid is. Uiteraard dat klopt, maar als die gasten aangezocht worden om voor onze club te spelen, zullen ze uiteraard niet nee zeggen hé. We moeten gewoon durven toegeven dat de club veel te laat in gang is geschoten en de interne strubbelingen hebben zeker niet geholpen. Als je onder zo een negatief gesternte een moeilijk jaar in tweede moet aanvatten, wreekt zich dat vroeg of laat, ook op de spelers... Dat wachten op het loon, de kampioenenpremie, enz. zal evenmin een positieve invloed hebben gehad... Nogmaals: wat heeft de hoogconjunctuur ons nu eigenlijk opgeleverd? Een extra sponsor en een fulltime manager + assistent... Vorig seizoen konden we met Gueye nog iemand vastleggen die redelijk hoge eisen had... nu vestigen we al onze hoop op een Fransman uit de Engelse derde klasse waar niemand ooit van heeft gehoord buiten Antwerpen... Toch een domper in vergelijking met wat er ons beloofd werd niet? En dat vind ik niet de schuld van de spelers, maar wel van het door ons zo bejubelde bestuur... |
| 24 Jul 2011, 19:22 |
|
|
forumlegende
Wanneer gaan ze Depoitre nog eens opstellen ?
Ze hebben toch schrik om een woordje uitleg teveel te geven op de officiële site blijkbaar... Geen nieuws over de nieuwe transfer, absoluut geen nieuws omtrent de selecties voor de oefenwedstrijden, etc. Amateurisme ten top als je't mij vraagt... |
| 24 Jul 2011, 21:34 |
|
|
Freak
DT schreef: waly 2 schreef: gisteren gezien hoe een van renterghem ,balaj en vervaeke werden weggezet door fysiek sterkere tegenstanders?dat belooft toch ook niet veel goeds voor 2 e klasse.als het zo moet zal het zo zijn,we zullen de ploeg niet laten vallen,al gaan ze naar 4e provinciale.het is alleen spijtig dat je naar 2e klasse gaat en er weer grote onzekerheid is. Uiteraard dat klopt, maar als die gasten aangezocht worden om voor onze club te spelen, zullen ze uiteraard niet nee zeggen hé. We moeten gewoon durven toegeven dat de club veel te laat in gang is geschoten en de interne strubbelingen hebben zeker niet geholpen. Als je onder zo een negatief gesternte een moeilijk jaar in tweede moet aanvatten, wreekt zich dat vroeg of laat, ook op de spelers... Dat wachten op het loon, de kampioenenpremie, enz. zal evenmin een positieve invloed hebben gehad... Nogmaals: wat heeft de hoogconjunctuur ons nu eigenlijk opgeleverd? Een extra sponsor en een fulltime manager + assistent... i rest my case |
| 24 Jul 2011, 21:40 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Voor mij mag hij zo es starten tegen FC Eindhoven:
VDN De Castro-Flippo-De Schutter-Podevijn Vervaeke-Gbarssin-Van Damme-Cousin Depoitre-Moreels of VDN De Schutter-Kestens-Flippo-Podevijn Vervaeke-Gbarssin-Van Damme-Cousin Depoitre-Moreels Met Galucci,Kempeneer,Yombo,Verheyden,(De Castro,) en Crispijn om respectievelijk te vervangen. (Bij Depoitre, lees Thompson) Kom eigenlijk tot de conclusie dat een extra middenvelder niet slecht zou zijn, hadden ze het zware contract van Verheyden niet verlengd natuurlijk. Ma die discussie is al genoeg gevoerd. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 24 Jul 2011, 22:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Tkan aan mij liggen, ma ik vind Verheyden zo slecht nog ni..
Kvind Kestens minder goe spelen dan Verheyden eigelijk. |
| 24 Jul 2011, 22:46 |
|
|
Scholier
Elektronized schreef: Tkan aan mij liggen, ma ik vind Verheyden zo slecht nog ni.. Kvind Kestens minder goe spelen dan Verheyden eigelijk. Zedde na aan het zeveren,of is dit gemeend? Kom jij wel naar oefenmatchen kijken?Of lul je gewoon een beetje van uit je zetel?Kestens was gisteren 1van de betere op veld,mochten ze allemaal zo een inzet tonen stonden we al een heel eind verder,ok die jongen is niet van de snelsten en zijn uitverdedigen kan beter ,maar hij vecht tenminste voor zijn plaats in de ploeg. |
| 24 Jul 2011, 22:57 |
|
|
Vaste Waarde
Elektronized schreef: Tkan aan mij liggen, ma ik vind Verheyden zo slecht nog ni.. Kvind Kestens minder goe spelen dan Verheyden eigelijk. ik denk neen ben zeker dat het aan uw ligt,kestens was gisteren een van de weinige lichtpunten die ik gezien heb en zet zich altijd voor 200 procent in ,ik denk dat je gisteren niet gaan kijken bent? |
| 24 Jul 2011, 23:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
wittebolle schreef: Elektronized schreef: Tkan aan mij liggen, ma ik vind Verheyden zo slecht nog ni.. Kvind Kestens minder goe spelen dan Verheyden eigelijk. ik denk neen ben zeker dat het aan uw ligt,kestens was gisteren een van de weinige lichtpunten die ik gezien heb en zet zich altijd voor 200 procent in ,ik denk dat je gisteren niet gaan kijken bent? Volledig akkoord maar desondanks is nog maar eens gebleken dat flippo centraal achterin onmisbaar is! _________________ MCMXIX |
| 24 Jul 2011, 23:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Elektronized schreef: Tkan aan mij liggen, ma ik vind Verheyden zo slecht nog ni.. Kvind Kestens minder goe spelen dan Verheyden eigelijk. Persoonlijk zag ik gisteren toch wel degelijk inzet bij Ewen, maar of dat in de competitie genoeg is. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Jul 2011, 23:32 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Onderkroiper schreef: Elektronized schreef: Tkan aan mij liggen, ma ik vind Verheyden zo slecht nog ni.. Kvind Kestens minder goe spelen dan Verheyden eigelijk. Persoonlijk zag ik gisteren toch wel degelijk inzet bij Ewen, maar of dat in de competitie genoeg is. ![]() Kwa inzet vond ik de meeste nog wel ok,maar om nu te zeggen dat verheyden beter speelt als kestens. |
| 24 Jul 2011, 23:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
wittebolle schreef: ik denk neen ben zeker dat het aan uw ligt,kestens was gisteren een van de weinige lichtpunten die ik gezien heb en zet zich altijd voor 200 procent in ,ik denk dat je gisteren niet gaan kijken bent? Kheb al elke oefenmatch gezien, ma ik spreek ni over de match tegen Oudenaarde, Ewen als aanvaller is een slechte keus, ma int middeveld vinnek em echt ni slecht (vorig seizoen in 3de). Voorlopig eeftem nog ni schitterend gespeeld, volledig akkoord, ma wie wel ? |
| 25 Jul 2011, 0:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
witzwet schreef: Voor mij mag hij zo es starten tegen FC Eindhoven: VDN De Castro-Flippo-De Schutter-Podevijn Vervaeke-Gbarssin-Van Damme-Cousin Depoitre-Moreels of VDN De Schutter-Kestens-Flippo-Podevijn Vervaeke-Gbarssin-Van Damme-Cousin Depoitre-Moreels Met Galucci,Kempeneer,Yombo,Verheyden,(De Castro,) en Crispijn om respectievelijk te vervangen. (Bij Depoitre, lees Thompson) Kom eigenlijk tot de conclusie dat een extra middenvelder niet slecht zou zijn, hadden ze het zware contract van Verheyden niet verlengd natuurlijk. Ma die discussie is al genoeg gevoerd. Eerst en vooral denk ik dat we Depoitre morgen zeker nog niet moeten verwachten. Hij is nog maar net beginnen trainen en zal met stappen naar competitieritme moeten groeien - stond laatst toch in het kranteartikel ivm de stage??. Hem nu brengen zou het domste zijn wat je kan doen. Hebben gezien met Troch, Nguekam, enz. wat er gebeurt als je iemand forceert om terug te komen uit blinde paniek. Ik start liever met een 0 op 15 in de competitie en vanaf match 6 met een volledig fitte Laurent, dan Laurent nu in een krakkemikkig team kost wat kost te willen opstellen met het risico dat het helemaal over is. Depoitre is onze beste transfer - kijk maar eens naar de beelden van begin vorig seizoen... Wereld van verschil, dus niet verbranden die handel. Zou trouwens ook een boost van vertrouwen geven aan de rest van de ploeg wanneer hij volledig fit zou worden verklaard... Hem nu brengen, is voor niemand goed. Ik zie voorlopig niet in waarom Ode de voorkeur moet blijven krijgen op Sam. Heeft 0,0 laten zien tot op heden waar Sam duidelijk al veel verder staat opnieuw. Ode heeft zijn onverzettelijkheid, uitstekende balaanname en snelheid precies in Oudenaarde laten liggen. Het duurt voorlopig drie dagen vooraleer hij een bal gecontroleerd krijgt, komt amper in de vijandige zestien en in het duel verliest hij alles - zelfs kopbalduels van Tidiany Coulibaly afgelopen donderdag... Bovendien zijn Ode en Wouter ook totaal niet complementair is gebleken... Dus de tandem Sam en Wouter in ere herstellen zou ik zeggen - laat Thompson maar wat spelen met de beloften op Geraardsbergen en Teralfene om vertrouwen te tanken... Op linksachter moet je De Schutter gewoon laten staan - is een deel van het team en het beste team moet spelen, dus geen persoonlijke voorkeuren maar spelen waar de trainer je opstelt en op basis van wat ik al gezien heb, is de verdediging van vorig seizoen nog de beste van al dus met De Castro (die je voorlopig heel weinig kan verwijten vind ik persoonlijk), Kestens, Filipovic en De Schutter. Ik vind eerlijk gezegd dat Niels Ringoot beter speelt op linksback dan Jens die ik voluit zijn kans zou geven op linksmidden, gezien het triestige niveau van Cousin op dit moment. Met uw centrale duo ben ik het ook eens, maar dan moet er op training toch eens zwaar op passing worden gewerkt want de passing - zeker centraal op het midden - is rampzalig waardoor je in balbezit niets voorstelt... Op rechts bekoort Galucci me toch nog meer dan Vervaeke voorlopig... De discussie over Ewen is inderdaad al genoeg gevoerd, maar hij heeft zeker zijn waarde. Als de trainerstaf en het bestuur besluit om met hem verder te gaan, dan is dat zo en daar moeten we ons bij neerleggen. Je weet tenminste wat je aan hem hebt... We hebben hier andere Van Mieghems en Francks gehad die het ook eens gingen doen en helemaal afgingen... Ik troost me bovendien met de gedachte dat de voorbereiding van Ewen nooit goed is geweest (zeker de voorbije twee jaar niet) maar vanaf het bekertornooi begint, staat hij er wel... Als het klikt met die Gbarssin weet je nooit... Voorlopig blijft het gewoon een heel groot gebrek aan vorm en worstelen we met een periode zoals vorig jaar die inging met de bekerconfrontatie tegen GBA - vanaf de tweede helft daar, Oudenaarde erna, Waregem, Coxyde, enz. liep het ook totaal niet, met exact dezelfde spelers die ons wel het kampioenschap bezorgden. Ik denk bovendien ook dat Kempeneer weer zal spelen morgen en dat BVR een Ceulemansje doet: twee volwaardige keepers die elk een zelfde aantal volledige matchen zullen spelen waarna de keuze zal worden gemaakt... Grootste gevaar zit hem misschien wel in het feit dat meerdere spelers zich iets te zeker voelen van een basisplaats, zeker gezien het grote vertrouwen dat BVR vaak stelt in zijn troepen en het is nu ook niet zo dat de aanwinsten de keuze moeilijk maken... Ik had gehoopt dat de concurrentie van Podevijn en Balaj, Cousin zou kunnen inspireren, en dat die concurrentie ook zou spelen bij Galucci, Vervaeke en Jens op de rechterkant... Voorlopig zie ik helaas niets terug van dat alles omdat de niveaus gewoon ondermaats zijn bij nagenoeg iedereen... Dringend nood aan een opmonterende prestatie, al dan niet gepaard met een goed resultaat. Morgen misschien? |
| 25 Jul 2011, 7:17 |
|
|
forumlegende
Ik weet dat het allemaal nog vroeg is, maar het wordt toch tijd dat het verbetert. Over amper 3 weken begint de competitie!! Kampioen in derde met 12 punten voorsprong, dat telt allemaal niet meer. Eén ding is zeker : ze zullen onze steun goe kunnen gebruiken! Hopelijk blijven ze die ook volledig verdienen. En hopelijk komt het extrasportieve ook in orde.
|
| 25 Jul 2011, 9:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Hopelijk staan ze er 17 augustus en dan is da allemaal vergeten
En over Wouter : Binnen 6 dagen begint de competitie in eerste klasse , hij sprak 2 maand om te vertrekken. Hij is niet vertrokken dus zal hij dat volgens mij ook niet doen. Hij zei zelf dat als hij kon dat deed , maar hij is hier nog dus had hij blijkbaar geen kans. Dat Wouter zich eerst in 2de nog een jaartje bewijst. |
| 25 Jul 2011, 10:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Bergen trekt Jeremy Perbet en Freddy Mombongo aan, dus de kans wordt al kleiner dat Moreels naar ginder gaat.
|
| 25 Jul 2011, 11:37 |
|
| Pagina 21 van 57 |
[ 843 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 57 Volgende |