|
|
| Pagina 666 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 664 665 666 667 668 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Bomber schreef: 't gaat er hier vooral over dat de mensen die daar wonen hun frustraties uiten omtrent de problemen die daar zijn, dat het nu net naar aanleiding is van een geval dat in feite losstaat van al deze problemen is mss een beetje jammerlijk of zelfs misplaatst, maar het feit blijft dat die problemen er wel degelijk zijn. just my 2 cents... daar spreek ik me niet over uit, want ik woon er niet. Maar wat ik bv niet begrijp is de reactie die ik hoorde van iemand toen het net op het nieuws was: journaal: twee kindjes vermoord X: oei oei! journaal: moeder congolese, vader nigeriaan X: aaaaaah, tzijn vreemde... Dat kan er bij mij ni in, en dan maakt het voor mij echt geen barst uit waar je woont ze! Ik mag nog de meest hatelijke buurman hebben (ongeacht huidskleur), maar als mijn buurkindjes sterven, zal ik toch een andere reactie hebben!!! _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 27 Aug 2011, 14:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Vicky schreef: Bomber schreef: 't gaat er hier vooral over dat de mensen die daar wonen hun frustraties uiten omtrent de problemen die daar zijn, dat het nu net naar aanleiding is van een geval dat in feite losstaat van al deze problemen is mss een beetje jammerlijk of zelfs misplaatst, maar het feit blijft dat die problemen er wel degelijk zijn. just my 2 cents... daar spreek ik me niet over uit, want ik woon er niet. Maar wat ik bv niet begrijp is de reactie die ik hoorde van iemand toen het net op het nieuws was: journaal: twee kindjes vermoord X: oei oei! journaal: moeder congolese, vader nigeriaan X: aaaaaah, tzijn vreemde... Dat kan er bij mij ni in, en dan maakt het voor mij echt geen barst uit waar je woont ze! Ik mag nog de meest hatelijke buurman hebben (ongeacht huidskleur), maar als mijn buurkindjes sterven, zal ik toch een andere reactie hebben!!! Menselijk leed, ongeacht de huidskleur, grijpt elke normale mens aan. Maar ik stel voor om je mening over samenleven met onze donkergekleurde medemens hier nog eens te posten, nadat je een jaartje in de buurt van mijn ouders gewoond hebt, of erger nog, een jaartje tussen de "nieuwe" Belgen in Brussel vertoeft hebt. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 27 Aug 2011, 14:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Vicky schreef: daar spreek ik me niet over uit, want ik woon er niet. Maar wat ik bv niet begrijp is de reactie die ik hoorde van iemand toen het net op het nieuws was: journaal: twee kindjes vermoord X: oei oei! journaal: moeder congolese, vader nigeriaan X: aaaaaah, tzijn vreemde... Mijn buurman trouwens ook deze ochtend "alé da zen er toch weer twee minder". De vraag is misschien waarom de mensen zo reageren? Zeg nu niet dat iedereen aangeboren racist is e. |
| 27 Aug 2011, 15:03 |
|
|
Freak
edit
|
| 27 Aug 2011, 15:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Kamiel Sergant is eindelijk in zijn stad.
Kamiel Sergant is eindelijk weer thuis. De familie vraagt echter om hem nog met rust te laten. Zijn gezondheid is nog niet super en de hersenbloeding verzwakte hem wel degelijk. Vandaag werd het gerucht verspreid dat de keizer overleden was. Waar dit vandaan kwam, is niet te begrijpen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Aug 2011, 17:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Ik kreeg daarnet een sms dat hij overleden zou geweest zijn, al een geluk dat ik hier lees dat dit slechts een gerucht was.
|
| 27 Aug 2011, 17:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Zienaa schreef: Ik kreeg daarnet een sms dat hij overleden zou geweest zijn, al een geluk dat ik hier lees dat dit slechts een gerucht was. Wie zulke berichten de wereld in stuurt Deze morgen één van zijn dochters gesproken en Kamiel is pas thuis. RUST is het enige dat Kamiel nodig heeft ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Aug 2011, 17:49 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 19 Mei 2009, 15:45 Berichten: 297 Leeftijd: 54 Locatie: Oilsjt |
|
| 30 Aug 2011, 12:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer
En geen énen kan een deftig woord nederlands klappen... Goed bezig |
| 31 Aug 2011, 11:14 |
|
|
Jeroen schreef: http://vimeo.com/28388592 En geen énen kan een deftig woord nederlands klappen... Goed bezig Hopelijk komen er geen rellen van |
| 31 Aug 2011, 11:19 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Zienaa schreef: Jeroen schreef: http://vimeo.com/28388592 En geen énen kan een deftig woord nederlands klappen... Goed bezig Hopelijk komen er geen rellen van Just wel zeker _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 31 Aug 2011, 14:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bomber schreef: Toen wij daar indertijd gingen protesteren ivm den iendracht kwamen de flikken direkt af met matrakken en schilden, tis precies veel minder nu... Fuck 'em all! Poliesje in Oilsjt? ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 31 Aug 2011, 15:00 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
DavidSeal schreef: Bomber schreef: Toen wij daar indertijd gingen protesteren ivm den iendracht kwamen de flikken direkt af met matrakken en schilden, tis precies veel minder nu... Fuck 'em all! Poliesje in Oilsjt? ![]() . . . . . . . . /¯/) . . . . . . . ./¯ ./ . . . . . . . /. . / ALL . . . . /¯`/'. .'/¯¯/ COPS . . . /'/. /. . /. . /. /¯\ ARE . . .('(. . . . . .¯/'. . ')BASTARDS _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 31 Aug 2011, 16:53 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Iendrachtzot schreef: DavidSeal schreef: Bomber schreef: Toen wij daar indertijd gingen protesteren ivm den iendracht kwamen de flikken direkt af met matrakken en schilden, tis precies veel minder nu... Fuck 'em all! Poliesje in Oilsjt? ![]() . . . . . . . . /¯/) . . . . . . . ./¯ ./ . . . . . . . /. . / ALL . . . . /¯`/'. .'/¯¯/ COPS . . . /'/. /. . /. . /. /¯\ ARE . . .('(. . . . . .¯/'. . ')BASTARDS _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 31 Aug 2011, 16:55 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Als de flikken iet doen, zent racisten. Nu doen ze nit en zent uk racisten
En dor Uyttersprot nog es bij me eure zjiever Alst al zo lank bezig was, had diene pa zen gasten moeten meepakken en op een ander gaan wonen ... _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 31 Aug 2011, 19:09 |
|
| Pagina 666 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 664 665 666 667 668 … 885 Volgende |