|
|
| Pagina 197 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 195 196 197 198 199 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Als je mensen de dag van vandaag wil belonen komen er altijd € tekens in hun ogen. Cru maar werkelijkheid volgens mij.
|
| 31 Aug 2011, 23:02 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Standaard trok nog een nieuwe speler aan. Van SK Lierse wordt de 25-jarige Braziliaan Bruno Leone Camacho da Silva, kortweg Bruno Camacho, overgenomen.
|
| 01 Sep 2011, 7:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Duchatelet wilt daar in geen tijd een grijze middenmoter van maken zeker??
|
| 01 Sep 2011, 9:44 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Neutralboy schreef: Laat u niks wijs maken! mij ma is steward en verdient al jaren 0.0 euro ! enkel darnkbonnetjesen sandwich! Ms hebben ze belooft om te betalen om aan volk te geraken, maar geloof mij er wordt niets betaald vvor stewards! Enkel in 1 klasse vroeger werd er betaald met de gekende gevolgen. Ook het bericht van Van Aken is een lachertje denk ik wegvallen sponsoring? Is er dan hoegenaamd bijkomende sponsoring? denk het ni e! Midden jaren '90 ben ik een jaar of 2 steward geweest in vak J. Dat waren onze hoogdagen in 1ste klasse. Wij kregen 500 frank per match en 2 drankbonnekes. (enkel voor frisdrank.. )Maar ik kan u verzekeren dat er toen moest gewerkt worden!! 2 uur vóór de match aanwezig voor de briefing. En dan met enkele stewards trachten te voorkomen dat er tickets doorgegeven werden. Want in die tijd was het een sport om langs de hekkens aan het toilet tickets door te geven. Ik kan u verzekeren dat we er 10-tallen gesnapt hebben!! Maar het ergste moest nog komen: Vroeger stonden de Iendracht -en "neutrale" supporters uit vak J en de bezoekers uit vak I vlak naast elkaar. Je kan al raden wat daar allemaal gebeurde.... Dat ze u verwijten, tot daar aan toe, maar als ge bier, ne vettige rochel en ja, zelfs zeik over uwe kop gekapt krijgt, dan is uw goesting rap over.. En bij topmatchen werd het "neutrale" vak J een mengeling van Iendrachters en bezoekers. Wat ik daar meegemaakt heb,.. Man man man. Elke keer ruzie, ambras, vechten.... En wij als steward moesten telkens tussenkomen. (Ik geloof dat er in vak J een 6-7-tal stewards waren) Wanneer we dan de politie opriepen, waren die uiteraard in de verste verte niet te bespeuren. (ondanks het grote machtsvertoon vóór en na de wedstrijd..) Enfin, na 2 jaar de brui aangegeven en opnieuw mijn vertrouwde plekje in de K opgenomen alwaar ik nog steeds iedere thuismatch mijn Palmkes consummeer.. (als er is.. )_________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 01 Sep 2011, 10:01 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Jeroen schreef: Duchatelet wilt daar in geen tijd een grijze middenmoter van maken zeker?? Ik denk dat het over Standaard Wetteren gaat die Camacho heeft aangetrokken. Duchatelet heeft er niks mee te maken ![]() |
| 01 Sep 2011, 10:12 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
zwawi schreef: Jeroen schreef: Duchatelet wilt daar in geen tijd een grijze middenmoter van maken zeker?? Ik denk dat het over Standaard Wetteren gaat die Camacho heeft aangetrokken. Duchatelet heeft er niks mee te maken ![]() Inderdaad Camacho gaat naar Wetteren. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 01 Sep 2011, 10:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
supersossis schreef: en waarom zouden die stewards dan betaalt moeten worden? als ge als supporter uw club wil helpen door als steward rond te lopen tijdens de match dan moet ge da gratis kunnen en willen doen , al ist maar om uw club op da gebied te steunen. just , ge moet 1000 ogen hebben en op alles letten maar ge moogt al gratis binnen en ge ziet toch ook de match he... toegegeven , t is niks voor mij maar wie het wel doet of wil doen verdient het nodige respect van iedereen , maar van de stewards hun kant moet ook de eerlijkheid en het respect naar de club primeren ( zoals ik hier lees dat er vorig seizoen problemen waren met sommigen die mensen gratis binnen lieten...das ter oever en brengt de club op termijn e pak financiel verlies toe... ze moeten eens de inkomsten die ze hun club op da seizoen niet laten verdienen bij elkaar tellen... ) Ik ken niemand van de stewards persoonlijk, maar sorry hoor, den tijd dat voor niks werken normaal was, die ligt al lang achter ons. Stewards lijken misschien niet nuttig als alles peis en vree is (en er loopt wat tussen ook ok), maar als Dender of Antwerp gaan langskomen, zou ik toch niet in hun plaats willen zijn hoor. En dan aangeven dat je dat gratis moet en willen doen, dan vrees ik dat je bitter weinig volk gaat hebben. Je volgt niet de hele match op uw gemaksken zenne dus "blij zijn dat je al gratis binnen mag" is er wat over... Het zal ook wel niet zo zijn dat alle stewards mensen gratis binnen lieten hé... Zou me trouwens ook niet verwonderen, moesten sommigen het onder druk van aggressie, enz. hebben gedaan... Als je een bewakingsfirma zou moeten optrommelen ipv 20 eur per match aan een steward te geven, de rekening zou nog veeeel duurder uitvallen... Voor er uitspraken volgen als dat zou moeten, enz. moet je eerst bij jezelf te rade gaan of je dat ten eerste zelf zou willen doen en als je het zou willen doen, of je het gratis zou doen... Indien dat twee keer een negatief antwoord oplevert, zou ik de straffe uitspraken achterwege laten. Want is een mooi scenario hé - het moet gebeuren, degenen die het moeten doen moeten het gratis doen maar ik zou het zelf niet doen... Moeilijk hard te maken toch... En wat dat verlies betreft - dat kost inderdaad inkomsten ja gratis entrees, maar er zullen wel andere pipo's zijn zeker die ervoor gezorgd hebben dat we qua inkomsten maar aan 1500 toeschouwers per match kwamen vorig seizoen... Ik peis niet dat de stewards ervoor zorgden dat er 1000 man gratis binnen kon - dat zou iets teveel opgevallen zijn... Net zo min dat het de stewards waren die niet meer weten aan wie er facturen moeten worden gestuurd... Dat beleidsprobleem vind ik alvast een pak erger en zal veel nefaster zijn voor de club dan nu op de stewards te schieten... De 20 EUR per match voor een steward is blijkbaar een schande, maar waar die EUR 150.000 of hoeveel was het van vorig seizoen naartoe is gevlogen, daar worden geen vragen meer over gesteld... Rare logica zenne... Nochtans kan je met die EUR 150.000 ter vergelijking al 7.500 stewards betalen... Daar kom je toch mee toe zeker voor 17 matchen? |
| 01 Sep 2011, 17:12 |
|
|
Freak
De 20 EUR per match voor een steward is blijkbaar een schande, maar waar die EUR 150.000 of hoeveel was het van vorig seizoen naartoe is gevlogen, daar worden geen vragen meer over gesteld...
ik heb dat hier ook al gepost,maar geen antwoord gekregen. ![]() |
| 01 Sep 2011, 17:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Maar in hoeverre is dat eigenlijk bevestigd van die 150K ?
|
| 01 Sep 2011, 17:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Zienaa schreef: Maar in hoeverre is dat eigenlijk bevestigd van die 150K ? Is moeilijk hé als ge niet kunt zeggen wat uw inkomsten zijn en wat uw uitgaven... Neen genoeg cynisme --> is hier ergens op het forum eens een rekensommetje gemaakt op basis van wat er op de supportersvergaderingen werd gezegd dacht ik... |
| 01 Sep 2011, 17:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
DT schreef: Zienaa schreef: Maar in hoeverre is dat eigenlijk bevestigd van die 150K ? Is moeilijk hé als ge niet kunt zeggen wat uw inkomsten zijn en wat uw uitgaven... Neen genoeg cynisme --> is hier ergens op het forum eens een rekensommetje gemaakt op basis van wat er op de supportersvergaderingen werd gezegd dacht ik... wij moeten geen rekensommetjes maken, het bestuur moet de resultaten van de rekensommetjes meededelen; maar zij durven ni ! ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 01 Sep 2011, 18:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
DT schreef: Zienaa schreef: Maar in hoeverre is dat eigenlijk bevestigd van die 150K ? Is moeilijk hé als ge niet kunt zeggen wat uw inkomsten zijn en wat uw uitgaven... Neen genoeg cynisme --> is hier ergens op het forum eens een rekensommetje gemaakt op basis van wat er op de supportersvergaderingen werd gezegd dacht ik... Mja, op wat is die berekening van die 1500 supporters gemiddeld gebaseerd eigenlijk ? Allé ja, geteld per match hebben ze het niet gedaan hé, zoveel is duidelijk. Het is in ieder geval een cijfer en een feit waarop velen zich hier willen vastpinnen om de hete patat door te geven aan de stewards. Maar dat kan/mag toch absoluut geen uitleg zijn. Over dat bedrag: in één van de eerste vergaderingen werd gesteld dat de totaalschuld bij overname circa 650.000 was. Na 1 vergadering bleek dat al maar 450.000 te zijn en zou er per jaar circa 60.000 tot zelfs 100.000 per jaar moeten kunnen weggewerkt worden. Alleen bleek tijdens de laatste 3-4 vergaderingen de schuld onveranderd te zijn (of herhaalde men de cijfers van de keer voordoen). _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Sep 2011, 20:04 |
|
|
Ancien
'Real Madrid gaat voor Eden Hazard'
Volgens de Britse krant Mirror is de kans dat Eden Hazard volgend jaar voor Arsenal uitkomt helemaal verkeken nu Real Madrid voetbaldirecteur Zinedine Zidane carte blanche heeft gekregen om de speler koste wat kost binnen te halen. Zidane liet zich immers al meermaals lovend uit over Hazard. Real lijkt echter niet van plan al tijdens de winterstop nog een move te doen maar wil de 20-jarige Belg volgende zomer definitief binnenhalen. Verschillende bronnen melden dat Zidane afgelopen zomer al contact zou gehad hebben met OSC Lille om hen te overtuigen op geen enkel bod in te gaan tot op het ogenblik dat Real zich in de strijd werpt. Hazard zou zo'n slordige 30 miljoen euro moeten kosten. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 29 Sep 2011, 12:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Hugo schreef: 'Real Madrid gaat voor Eden Hazard' Volgens de Britse krant Mirror is de kans dat Eden Hazard volgend jaar voor Arsenal uitkomt helemaal verkeken nu Real Madrid voetbaldirecteur Zinedine Zidane carte blanche heeft gekregen om de speler koste wat kost binnen te halen. Zidane liet zich immers al meermaals lovend uit over Hazard. Real lijkt echter niet van plan al tijdens de winterstop nog een move te doen maar wil de 20-jarige Belg volgende zomer definitief binnenhalen. Verschillende bronnen melden dat Zidane afgelopen zomer al contact zou gehad hebben met OSC Lille om hen te overtuigen op geen enkel bod in te gaan tot op het ogenblik dat Real zich in de strijd werpt. Hazard zou zo'n slordige 30 miljoen euro moeten kosten. Wat zou Leekens hier van vinden? |
| 29 Sep 2011, 14:16 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Deef schreef: Hugo schreef: 'Real Madrid gaat voor Eden Hazard' Volgens de Britse krant Mirror is de kans dat Eden Hazard volgend jaar voor Arsenal uitkomt helemaal verkeken nu Real Madrid voetbaldirecteur Zinedine Zidane carte blanche heeft gekregen om de speler koste wat kost binnen te halen. Zidane liet zich immers al meermaals lovend uit over Hazard. Real lijkt echter niet van plan al tijdens de winterstop nog een move te doen maar wil de 20-jarige Belg volgende zomer definitief binnenhalen. Verschillende bronnen melden dat Zidane afgelopen zomer al contact zou gehad hebben met OSC Lille om hen te overtuigen op geen enkel bod in te gaan tot op het ogenblik dat Real zich in de strijd werpt. Hazard zou zo'n slordige 30 miljoen euro moeten kosten. Wat zou Leekens hier van vinden? Dé hamvraag voor Eden is: staat er een hamburgerkraam neffens Bernabeu ? |
| 29 Sep 2011, 16:39 |
|
| Pagina 197 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 195 196 197 198 199 … 345 Volgende |