|
|
| Pagina 667 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 665 666 667 668 669 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bericht Re: Nooit Off-topic
De flikken van Aalst zitten in vieze papieren. Na de moord op de twee kinderen, hadden diverse buren reeds gebeld van een abnormaal en hels lawaai. Doch wimpelden de flikken het af, het was niet nodig om langs te komen. Er is een onderzoek gestart.
![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 31 Aug 2011, 23:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Ilse heeft het al mogen uitleggen hoor deze week...
|
| 01 Sep 2011, 8:33 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Jeroen schreef: http://vimeo.com/28388592 En geen énen kan een deftig woord nederlands klappen... Goed bezig |
| 01 Sep 2011, 9:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
chunga schreef: Jeroen schreef: http://vimeo.com/28388592 En geen énen kan een deftig woord nederlands klappen... Goed bezig Ik wil ze nog nor Zaventem doen ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 01 Sep 2011, 10:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
chunga schreef: Jeroen schreef: http://vimeo.com/28388592 En geen énen kan een deftig woord nederlands klappen... Goed bezig Ola chunga,is de anders gekleurde medemens je vriend niet meer,ik heb het anders geweten maar ben te lui om je post op te zoeken ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Sep 2011, 12:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Er zijn 2 kinderen gestorven, en het dient serieus onderzocht te worden of politie en hulpverlening niet in gebreke gebleven zijn en dat hadden kunnen voorkomen. Of die mensen nu wit, zwart, groen of blauw zijn doet hier niets terzake.
Mij lijkt een beetje respect hier op zijn plaats. En ja, 2 mensen die sterven en vooral de vraag of instanties wel de goede procedures hebben om dit te voorkomen zodat er minder kans is dat dit zich in de toekomst herhaalt, dat is belangrijker dan de problemen van een voetbalploeg. |
| 01 Sep 2011, 20:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
salvador schreef: Er zijn 2 kinderen gestorven, en het dient serieus onderzocht te worden of politie en hulpverlening niet in gebreke gebleven zijn en dat hadden kunnen voorkomen. Of die mensen nu wit, zwart, groen of blauw zijn doet hier niets terzake. Mij lijkt een beetje respect hier op zijn plaats. En ja, 2 mensen die sterven en vooral de vraag of instanties wel de goede procedures hebben om dit te voorkomen zodat er minder kans is dat dit zich in de toekomst herhaalt, dat is belangrijker dan de problemen van een voetbalploeg. Ik ben teruggegaan maar ze deed de deur niet meer open, verklaart hij ook nog, de gesloten deur op 't stadhuis heeft hem nochtans niet tegengehouden. |
| 01 Sep 2011, 21:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
chunga schreef: salvador schreef: Er zijn 2 kinderen gestorven, en het dient serieus onderzocht te worden of politie en hulpverlening niet in gebreke gebleven zijn en dat hadden kunnen voorkomen. Of die mensen nu wit, zwart, groen of blauw zijn doet hier niets terzake. Mij lijkt een beetje respect hier op zijn plaats. En ja, 2 mensen die sterven en vooral de vraag of instanties wel de goede procedures hebben om dit te voorkomen zodat er minder kans is dat dit zich in de toekomst herhaalt, dat is belangrijker dan de problemen van een voetbalploeg. Ik ben teruggegaan maar ze deed de deur niet meer open, verklaart hij ook nog, de gesloten deur op 't stadhuis heeft hem nochtans niet tegengehouden.Een bedenking die ik me ook gemaakt heb. Ik vind het een verschrikkelijk drama, niet te vatten dat kinderen op zo een gruwelijke manier het leven zo ontrukt wordt. En echt met alle respect voor zijn verdriet, maar de vader laat wel zelf zijn kinderen achter bij een vrouw die hijzelf als krankzinnig beschouwt, om nog te zwijgen van de manier waarop ze de gemeenteraad binnenstormen. Ik denk niet dat wij dat ginder in Afrika moeten gaan proberen. |
| 01 Sep 2011, 21:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Stijn schreef: chunga schreef: salvador schreef: Er zijn 2 kinderen gestorven, en het dient serieus onderzocht te worden of politie en hulpverlening niet in gebreke gebleven zijn en dat hadden kunnen voorkomen. Of die mensen nu wit, zwart, groen of blauw zijn doet hier niets terzake. Mij lijkt een beetje respect hier op zijn plaats. En ja, 2 mensen die sterven en vooral de vraag of instanties wel de goede procedures hebben om dit te voorkomen zodat er minder kans is dat dit zich in de toekomst herhaalt, dat is belangrijker dan de problemen van een voetbalploeg. Ik ben teruggegaan maar ze deed de deur niet meer open, verklaart hij ook nog, de gesloten deur op 't stadhuis heeft hem nochtans niet tegengehouden.Een bedenking die ik me ook gemaakt heb. Ik vind het een verschrikkelijk drama, niet te vatten dat kinderen op zo een gruwelijke manier het leven zo ontrukt wordt. En echt met alle respect voor zijn verdriet, maar de vader laat wel zelf zijn kinderen achter bij een vrouw die hijzelf als krankzinnig beschouwt, om nog te zwijgen van de manier waarop ze de gemeenteraad binnenstormen. Ik denk niet dat wij dat ginder in Afrika moeten gaan proberen. da kan ook ni hé: er is daar geen OCMW, geen gemeenteraad, geen politie, geen begeleiding voor blanken met kinderen die ginder gaan wonen, en als je daar de dorpsvergadering onder de dorpsboom zou binnenstormen was je al lang een kopje keiner gemaakt, je zou denken dat je ginder niet welkom bent, niet zoals hier dus ... _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 01 Sep 2011, 23:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Stijn schreef: chunga schreef: salvador schreef: Er zijn 2 kinderen gestorven, en het dient serieus onderzocht te worden of politie en hulpverlening niet in gebreke gebleven zijn en dat hadden kunnen voorkomen. Of die mensen nu wit, zwart, groen of blauw zijn doet hier niets terzake. Mij lijkt een beetje respect hier op zijn plaats. En ja, 2 mensen die sterven en vooral de vraag of instanties wel de goede procedures hebben om dit te voorkomen zodat er minder kans is dat dit zich in de toekomst herhaalt, dat is belangrijker dan de problemen van een voetbalploeg. Ik ben teruggegaan maar ze deed de deur niet meer open, verklaart hij ook nog, de gesloten deur op 't stadhuis heeft hem nochtans niet tegengehouden.Een bedenking die ik me ook gemaakt heb. Ik vind het een verschrikkelijk drama, niet te vatten dat kinderen op zo een gruwelijke manier het leven zo ontrukt wordt. En echt met alle respect voor zijn verdriet, maar de vader laat wel zelf zijn kinderen achter bij een vrouw die hijzelf als krankzinnig beschouwt, om nog te zwijgen van de manier waarop ze de gemeenteraad binnenstormen. Ik denk niet dat wij dat ginder in Afrika moeten gaan proberen. da kan ook ni hé: er is daar geen OCMW, geen gemeenteraad, geen politie, geen begeleiding voor blanken met kinderen die ginder gaan wonen, en als je daar de dorpsvergadering onder de dorpsboom zou binnenstormen was je al lang een kopje keiner gemaakt, je zou denken dat je ginder niet welkom bent, niet zoals hier dus ... _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 01 Sep 2011, 23:05 |
|
|
Freak
Antwerps procureur-generaal neemt asielbeleid op de korrel
Yves Liégois legt de eed af bij Koning Albert. Yves Liégeois, procureur-generaal bij het arbeidshof in Antwerpen, haalde in zijn mercuriale zwaar uit naar het politiek immobilisme waardoor bepaalde maatschappelijke problemen volkomen onbeheersbaar dreigen te worden. Hij focuste daarbij vooral op het migratie- en asielbeleid en de weerslag ervan op de sociale zekerheid. "Duizend-en-een achterpoorten en zwarte gaten in de wetgeving maken het mogelijk de staat leeg te zuigen ten nadele van elke burger." Het huidige migratie- en asielbeleid zet de sociale zekerheid zwaar onder druk. Liégeois gaf tijdens zijn toespraak het woord aan advocaat-generaal Piet Van Den Bon die daar dieper op in ging. "Binnen de huidige wettelijke context is het voor een vreemde burger perfect mogelijk om na één dag werken of, erger nog, tegen betaling voor een fictieve inschrijving, aanspraak te maken op arbeidsongeschiktheidsuitkeringen of werkloosheidsuitkeringen", zei Van Den Bon. Magneet Dat België het land van melk en honing is, is volgens hem geen mythe maar een gevaarlijke realiteit. "Het spreekt vanzelf dat deze realiteit als een magneet werkt op buitenlanders die op zoek zijn naar een beter bestaan. De onaangepaste reglementering woekert als vochtig metaalroest aan onze alom geprezen sociale zekerheid." hocus-pocuseffect Hij noemde de afschaffing van de snel-Belgwet en de verstrenging van de gezinshereniging een positief signaal, maar het is volgens hem een illusie om te veronderstellen dat die maatregelen een hocus-pocuseffect zullen hebben op de ontoereikende wetgeving uit het verleden. "De onbedachtzaamheid waarmee deze problematiek structureel werd verwaarloosd, heeft geleid tot een enorme verspilling van vervangingsinkomens en sociale bijstand", aldus Piet Van Den Bon. (belga/tma) |
| 02 Sep 2011, 8:47 |
|
|
Nationale Ploeg
Bakkie schreef: chunga schreef: Jeroen schreef: http://vimeo.com/28388592 En geen énen kan een deftig woord nederlands klappen... Goed bezig Ola chunga,is de anders gekleurde medemens je vriend niet meer,ik heb het anders geweten maar ben te lui om je post op te zoeken ![]() Hij heeft verdomme 200% gelijk waarom mag hij dat dan niet zeggen. Omdat, nu volgens ons groot licht van justitie, De Clerk de rechterlijke macht zich niet moet moeien met de politiek. Kan zijn maar als deze laatste zo flagrant in gebreke blijft ben ik toch blij dat eindelijk eens iemand het ongenoegen van elke werkende burger met verstand verwoord. Leg de criminelen straffen op die straffen zijn en voer deze ook effectief uit(dat daarvoor dan een paar gevangenissen moeten worden bijgebouwd is een kost die ik graag zou maken) en ons sociaal systeem moet niet worden afgeschaft maar gewoon grondig bijgestuurd sluit de achterpoortjes en geef hulp aan degenen die het echt nodig hebben. Ik heb hier wel wat ideeën over maar dan gaan we hier te ver uitweiden. ![]() |
| 02 Sep 2011, 9:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
chunga schreef: Bakkie schreef: chunga schreef: En als ze zo malcontent zijn over de gang van zaken hier kunnen ze het natuurlijk ook nog altijd afbollen Ola chunga,is de anders gekleurde medemens je vriend niet meer,ik heb het anders geweten maar ben te lui om je post op te zoeken ![]() Hij heeft verdomme 200% gelijk waarom mag hij dat dan niet zeggen. Omdat, nu volgens ons groot licht van justitie, De Clerk de rechterlijke macht zich niet moet moeien met de politiek. Kan zijn maar als deze laatste zo flagrant in gebreke blijft ben ik toch blij dat eindelijk eens iemand het ongenoegen van elke werkende burger met verstand verwoord. Leg de criminelen straffen op die straffen zijn en voer deze ook effectief uit(dat daarvoor dan een paar gevangenissen moeten worden bijgebouwd is een kost die ik graag zou maken) en ons sociaal systeem moet niet worden afgeschaft maar gewoon grondig bijgestuurd sluit de achterpoortjes en geef hulp aan degenen die het echt nodig hebben. Ik heb hier wel wat ideeën over maar dan gaan we hier te ver uitweiden. ![]() Tja, Luc Van Der Kelen ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 02 Sep 2011, 11:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
chunga schreef: Bakkie schreef: chunga schreef: En als ze zo malcontent zijn over de gang van zaken hier kunnen ze het natuurlijk ook nog altijd afbollen Ola chunga,is de anders gekleurde medemens je vriend niet meer,ik heb het anders geweten maar ben te lui om je post op te zoeken ![]() Hij heeft verdomme 200% gelijk waarom mag hij dat dan niet zeggen. Omdat, nu volgens ons groot licht van justitie, De Clerk de rechterlijke macht zich niet moet moeien met de politiek. Kan zijn maar als deze laatste zo flagrant in gebreke blijft ben ik toch blij dat eindelijk eens iemand het ongenoegen van elke werkende burger met verstand verwoord. Leg de criminelen straffen op die straffen zijn en voer deze ook effectief uit(dat daarvoor dan een paar gevangenissen moeten worden bijgebouwd is een kost die ik graag zou maken) en ons sociaal systeem moet niet worden afgeschaft maar gewoon grondig bijgestuurd sluit de achterpoortjes en geef hulp aan degenen die het echt nodig hebben. Ik heb hier wel wat ideeën over maar dan gaan we hier te ver uitweiden. ![]() Tja, Luc Van Der Kelen ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 02 Sep 2011, 11:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Toni Corsari overleden
84 jaar geworden !Mooie herinneringen aan ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Sep 2011, 13:19 |
|
| Pagina 667 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 665 666 667 668 669 … 885 Volgende |