|
|
| Pagina 118 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 116 117 118 119 120 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Ace schreef: Uiteraard zijn onze financiële cijfers niet goed en uiteraard blijft er overal wel wat geld plakken. ? ni goe snik zeker ? Om daar nu dramatisch over te doen... Ok we moeten niet blind zijn en zeggen er is niets aan de hand maar we moeten ook niet extreem overdrijven. Uiteraard is het erg ALS stewards geen geld krijgen, uiteraard is het erg dat de put gestegen is ipv gedaald. Maar elke thuismatch zal de put een beetje gedicht worden. Door ons huidig bestuur buiten te gooien, lossen we niets op want wie gaat er dan borg staan voor de schulden? We hebben hier al besturen genoeg zien passeren dus ik maak me daar niet erg zorgen in. Eendracht Aalst heeft altijd problemen gehad in bestuurskring zelfs als het goed ging ten tijde van ons Europees avontuur. Alleen zagen we dan allemaal door een roze bril en kon het niet op met de huidige toestand als gevolg. Acties naar het bestuur toe? Ik zou zeggen (nog) niet. Laat ons op het sportieve focussen en hopen op het behoud in 2de. Denk als je alle clubs in 2de eens afgaat dat het daar financieel niet beter is (lees slechter). Denk maar aan Antwerp, Charleroi, Dender, Eupen, Wetteren. Ook daar staat het water aan de lippen. _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 04 Sep 2011, 11:30 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
Uiteraard keur ik dat niet goed dat de supportersaantallen opeens gehalveerd zijn volgens de 'oficiele cijfers' en dat er op die manier dus 100K weg is (vanwaar komen deze bedragen trouwens, ik heb nog geen auditverslag gezien... .zie mijn anders posts over de supportersaantallen en dat ik er ook niet bij kan waar dit geld naartoe is).
Wat ik wel zeggen met overal blijft wat geld hangen is vb een steward die zijn gratis tickets verkoopt op de parking, mensen die achter den toog een vriend een gratis pint geven, stewards die gratis binnen laten, etc etc Kleinere zaken waar uiteraard moet geprobeerd worden om deze tegen te gaan maar die niet opwegen in het totaal budgettaire plaatje. Ik wil gewoon op de gehele situatie zeggen dat we het niet moeten over dramatiseren. Vorig bestuur, zelfde verhaal, ten tijde van Garré zelfde verhaal, ten tijde van Schots zelfde verhaal. Elke keer waren er financiële problemen en strubbelingen in het bestuur. Moeten we dit zo maar laten dan? Neen uiteraard niet maar we moeten het dan ook niet naar de andere kant van de balans trekken. De laatste tijd kunnen er hier veel op het forum (en ook in de echte wereld) enkel witzwart denken. Ofwel spelen we kampioen ofwel zijn we morgen failliet. Iets duidelijker zo of ben ik nog steeds niet goed snik? Over de rest van mijn post wordt blijkbaar niets geschreven of lezen jullie enkel de dingen waar je iemand kan op pakken??? Steeds bereid tot dialoog op een deftige manier... |
| 04 Sep 2011, 11:44 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Ace, van een ticketje of pintje meer of minder gaan we inderdaad niet failliet.
Wat mij mateloos stoort, is dat er 3 jaar lang een goed nieuws show wordt opgevoerd, maar nu blijkt dat er dringend een financiele audit nodig is want de put is zelfs dieper geworden. Mijn angst is gewoon dat we op een gegeven moment weer voor een voldongen feit gezet zullen worden. Tweede klasse is financieel al zwaar om rond te komen, en wij gaan al zwaar ziek in deze reeks beginnen... Dat baart mij zorgen. En dat andere ploegen quasi failliet zijn, interesseert mij niet en maakt onze situatie niet positiever. Als mijn zoontje met slechte punten nasr huis zou komen, moet hij ook niet afkomen met te zeggen dat de helft van de klas ook slecht was. Ik waardeer je positivisme en zeker geen persoonlijke verwijten uit mijn richting. En ik hoop van harte dat ik je ( en Still Standing ook) later mag gelijk geven dat ik het te negatief zag. Maar sinds 2000 trauma ben ik de naiviteit kwijt. Het water staat niet tot aan onze lippen, maar al tot boven ons hoofd. En het oorverdovende stilzwijgen van het bestuur cfr. audit en reddingsplan voorspelt ook niet veel goeds. En wat je argument betreffende jaren 90 ging: het ging niet goed he... Ons failissement is niet plots gekomen, maar de basis werd al gelegd in1994. Maar het was toen ook 5 jaar goed nieuws show, tot Orlans plots wou fusioneren met Lokeren ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 04 Sep 2011, 13:10 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
eintracht frankfurt schreef: Ace, van een ticketje of pintje meer of minder gaan we inderdaad niet failliet. Wat mij mateloos stoort, is dat er 3 jaar lang een goed nieuws show wordt opgevoerd, maar nu blijkt dat er dringend een financiele audit nodig is want de put is zelfs dieper geworden. Mijn angst is gewoon dat we op een gegeven moment weer voor een voldongen feit gezet zullen worden. Tweede klasse is financieel al zwaar om rond te komen, en wij gaan al zwaar ziek in deze reeks beginnen... Dat baart mij zorgen. En dat andere ploegen quasi failliet zijn, interesseert mij niet en maakt onze situatie niet positiever. Als mijn zoontje met slechte punten nasr huis zou komen, moet hij ook niet afkomen met te zeggen dat de helft van de klas ook slecht was. Ik waardeer je positivisme en zeker geen persoonlijke verwijten uit mijn richting. En ik hoop van harte dat ik je ( en Still Standing ook) later mag gelijk geven dat ik het te negatief zag. Maar sinds 2000 trauma ben ik de naiviteit kwijt. Het water staat niet tot aan onze lippen, maar al tot boven ons hoofd. En het oorverdovende stilzwijgen van het bestuur cfr. audit en reddingsplan voorspelt ook niet veel goeds. En wat je argument betreffende jaren 90 ging: het ging niet goed he... Ons failissement is niet plots gekomen, maar de basis werd al gelegd in1994. Maar het was toen ook 5 jaar goed nieuws show, tot Orlans plots wou fusioneren met Lokeren ![]() Je ziet het zeker niet te negatief, het gaat niet goed, dat staat vast maar Rome is ook niet op 1 dag gebouwd (hou ik mij voor |
| 04 Sep 2011, 18:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Ace schreef: Uiteraard keur ik dat niet goed dat de supportersaantallen opeens gehalveerd zijn volgens de 'oficiele cijfers' en dat er op die manier dus 100K weg is (vanwaar komen deze bedragen trouwens, ik heb nog geen auditverslag gezien... .zie mijn anders posts over de supportersaantallen en dat ik er ook niet bij kan waar dit geld naartoe is). Wat ik wel zeggen met overal blijft wat geld hangen is vb een steward die zijn gratis tickets verkoopt op de parking, mensen die achter den toog een vriend een gratis pint geven, stewards die gratis binnen laten, etc etc Kleinere zaken waar uiteraard moet geprobeerd worden om deze tegen te gaan maar die niet opwegen in het totaal budgettaire plaatje. Ik wil gewoon op de gehele situatie zeggen dat we het niet moeten over dramatiseren. Vorig bestuur, zelfde verhaal, ten tijde van Garré zelfde verhaal, ten tijde van Schots zelfde verhaal. Elke keer waren er financiële problemen en strubbelingen in het bestuur. Moeten we dit zo maar laten dan? Neen uiteraard niet maar we moeten het dan ook niet naar de andere kant van de balans trekken. De laatste tijd kunnen er hier veel op het forum (en ook in de echte wereld) enkel witzwart denken. Ofwel spelen we kampioen ofwel zijn we morgen failliet. Iets duidelijker zo of ben ik nog steeds niet goed snik? Over de rest van mijn post wordt blijkbaar niets geschreven of lezen jullie enkel de dingen waar je iemand kan op pakken??? Steeds bereid tot dialoog op een deftige manier... Zoals al eerder aangehaald Ace - dit zijn de "klein-bier" zaken - uw eerste voorbeeld in deze paragraaf kost de club eigenlijk zelfs niks: de steward krijgt sowieso dat ticket van de club, akkoord je mist misschien 12 EUR van degene aan wie hij dat verkoopt, maar de steward zelf consumeert dat geld misschien weer in de kantines, waardoor er misschien zelfs winst wordt gemaakt. De andere zaken zijn elementen die niet kunnen, maar zijn volgens mij niet de structurele problemen en dat zijn de zaken waar het merendeel van de "negatievelingen" hier het moeilijk mee hebben. |
| 05 Sep 2011, 8:06 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
idd , dat men blijkbaar een heel seizoen nodig heeft om erachter te komen dat de inkomsten niet stroken met de aantallen... dàt zijn tekenen/signalen om heeeeeel erg ongerust over te worden.
|
| 05 Sep 2011, 8:37 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Wat vorig seizoen is mislopen weten we ondertussen, maar we weten nog altijd niet waar dat geld naar toe is?
Het enige wat wij als supp kunnen hopen is dat ze het nu wel goed opvolgen. En zien we hopelijk tegen nieuwjaar een vorm van herstel. ![]() |
| 05 Sep 2011, 10:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Stabiliteit zou al 90% van de problemen kunnen oplossen hoor
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Sep 2011, 11:16 |
|
|
Freak
Bram schreef: Stabiliteit zou al 90% van de problemen kunnen oplossen hoor ![]() goh 90% is ruim overschat denk ik. bekwame mensen en structuur zijn nog eens zo belangrijk. |
| 05 Sep 2011, 18:18 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Feb 2006, 19:53 Berichten: 202 Locatie: haaltert |
er krijgt geen enkele steward tickets van het bestuur. dus als er ene tickets verkoopt mag u dat gerust komen melden aan één van de divisiechefs.
![]() |
| 05 Sep 2011, 18:48 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 29 Mei 2006, 13:02 Berichten: 172 Locatie: 400 m van de PC tempel |
boer touch schreef: Wat vorig seizoen is mislopen weten we ondertussen, maar we weten nog altijd niet waar dat geld naar toe is? ![]() Laatst gewijzigd door De Segers op 05 Sep 2011, 23:16, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 05 Sep 2011, 22:56 |
|
|
Vaste Waarde
heel slim om dit op eeen forum te plaatsen
Anders gewoon een uitnodiging sturen naar belastingsinspectie? Waar het geld naartoe is zullen wij nooit weten. We kunnen alleen hopen dat ze eindelijk hun les geleerd hebben. Ook kaai 17 heb ik serieus mijn twijfels bij, naar tschijnty heeft het restaurant geen winst gemaakt vorig jaar? Buiten gooien die handel en zelf doen met eigen personeel zou ik zeggen. |
| 05 Sep 2011, 23:02 |
|
|
Freak
Neutralboy schreef: heel slim om dit op eeen forum te plaatsen Anders gewoon een uitnodiging sturen naar belastingsinspectie? Waar het geld naartoe is zullen wij nooit weten. We kunnen alleen hopen dat ze eindelijk hun les geleerd hebben. Ook kaai 17 heb ik serieus mijn twijfels bij, naar tschijnty heeft het restaurant geen winst gemaakt vorig jaar? Buiten gooien die handel en zelf doen met eigen personeel zou ik zeggen. een restaurant dat geen winst maakt is eerder regel dan uitzondering de dag van vandaag... |
| 06 Sep 2011, 7:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Neutralboy schreef: heel slim om dit op eeen forum te plaatsen Anders gewoon een uitnodiging sturen naar belastingsinspectie? Waar het geld naartoe is zullen wij nooit weten. We kunnen alleen hopen dat ze eindelijk hun les geleerd hebben. Ook kaai 17 heb ik serieus mijn twijfels bij, naar tschijnty heeft het restaurant geen winst gemaakt vorig jaar? Buiten gooien die handel en zelf doen met eigen personeel zou ik zeggen. Wat denk ge da ze hier van de belastingen alle dagen zitten mee te kijken, en dan nog als ge geen winst maakt kunt ge ook geen belastingen betalen ![]() |
| 06 Sep 2011, 8:29 |
|
|
Scholier
De enige van het bestuur die zich kan permitteren om er een smak geld tegen aan te gooien is Frans Krauch,eigenaar van Rendapart en Viano,twee bedrijven gevestigd te Aalst.Bestuurder bij Rendac en nog aandeelhouder in verschillende binnenlandse en buitenlandse ondernemingen.Of hij het zal doen is een andere zaak,is ook niet akkoord met het wanbeleid van de afgelopen jaren.Is de enige in de VZW die er al een tiental jaren inzit(Garre,Schots ,DDB).Is onlangs ook bestuurder geworden ,wou zich de afgelopen jaren nooit moeien met het beleid,maar kon het waarschijnlijk ook niet meer aanzien.
|
| 06 Sep 2011, 9:08 |
|
| Pagina 118 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 116 117 118 119 120 … 289 Volgende |