|
|
| Pagina 669 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 667 668 669 670 671 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Bericht Re: Nooit Off-topic
De afscheidsceremonie van de vermoorde kinderen is ontaard in een vechtpartij opt kerkhof.
Goe bezig http://www.aalst.tv/ _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 05 Sep 2011, 19:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Verbechio schreef: De afscheidsceremonie van de vermoorde kinderen is ontaard in een vechtpartij opt kerkhof. Goe bezig http://www.aalst.tv/ Respect? mijn kloten...ze hebben zelfs geen respect voor hun EIGEN familie!_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 05 Sep 2011, 19:13 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
|
| 06 Sep 2011, 19:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
DavidSeal schreef: Verbechio schreef: De afscheidsceremonie van de vermoorde kinderen is ontaard in een vechtpartij opt kerkhof. Goe bezig http://www.aalst.tv/ Respect? mijn kloten...ze hebben zelfs geen respect voor hun EIGEN familie!terug nor den afrik is de ienigste oplossing ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 06 Sep 2011, 19:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1315661/2011/09/07/Biggetje-met-twee-snuiten.dhtml
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 07 Sep 2011, 16:03 |
|
|
Freak
edit
Laatst gewijzigd door waly 2 op 08 Sep 2011, 18:19, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 08 Sep 2011, 18:18 |
|
|
Freak
Vechtersbaas schopt 18-jarig meisje dubbele open beenbreuk
GERAARDSBERGEN - Een avondje uit in het Oost-Vlaamse Geraardsbergen krijgt voor Maurien De Smeth (18) een wel heel pijnlijk vervolg, met name een operatie en een revalidatie van minstens acht maanden. ‘We werden belaagd door een twintigtal jongeren en ik vroeg vriendelijk om het vechten zo te laten. Als antwoord stampten ze mijn scheen- én kuitbeen over.' Deze week zou Maurien De Smeth aan haar stageperiode beginnen. Haar droom is namelijk om op het einde van dit schooljaar af te studeren als kinderverzorgster. Maar in tegenstelling tot haar vriendinnen zal ze de stages moeten missen. En dat allemaal omdat een brutale vechtersbaas het samen met zijn kompanen nodig vond haar een dubbele open beenbreuk te schoppen. Van op haar ziekenbed doet ze zichtbaar aangeslagen haar verhaal, dat vrijdagavond begon met kijken naar het vuurwerk. ‘Dat vuurwerk is een jaarlijkse traditie in Geraardsbergen. Telkens bij het begin van het schooljaar. Ik was met een groep vrienden op stap. Ook mijn vriend was erbij. Er liep veel bekend volk in Geraardsbergen en het plan was om na het vuurwerk nog met een grote bende uit te gaan. Plots, toen we op het Stationsplein stonden, werden we belaagd.' Volgens Maurien zijn er in het nachtleven van Geraardsbergen al veel langer spanningen tussen bepaalde groepen. ‘Het is erg om te zeggen maar het zijn vooral de Turkse, Marokkaanse en Tsjetsjeense jongeren die zich hier gedragen alsof ze de baas zijn. De laatste tijd is er wat over en weer gedreigd tussen enkele jongens die ik ken en een groep allochtonen die hier altijd rondhangt. Opeens doken ze rond 1 uur van alle kanten rond het Stationsplein op. Wij waren met acht, waaronder heel wat meisjes, zij met een twintigtal. Hun leider, een Turkse Belg, haalde een mes boven en bedreigde een vriend. Die trok zijn t-shirt uit, waarna ik hem overhaalde om net als de rest weg te lopen en de confrontatie te vermijden.' Vechtersbaas met verleden Maar dat was kennelijk niet naar de zin van vechtersbaas F.S. (25). De Turkse Belg heeft een vast abonnement bij de lokale politie. Voornamelijk drugsdelicten en slagen en verwondingen. Zo loopt in Geraardsbergen het gerucht dat hij amper een week geleden bij een vechtpartij iemands neus brak. Ook deze keer liet hij zich van zijn beste kant zien. Maurien: ‘Ik gaf een vriend een duw opdat we konden vertrekken en stond met mijn rug naar hem. Plots haalde hij uit en stampte pal op de onderkant van mijn been. Ik viel schreeuwend van de pijn op de grond, waarna hij en zijn vrienden mij doodleuk nog enkele stampen gaven. We konden niets doen.' Dat ze vreselijk was toegetakeld was meteen duidelijk: Op twee plaatsen was het bot van haar rechterbeen zichtbaar, kuit- én scheenbeen waren gebroken en ze verloor heel wat bloed. De hulpdiensten werden gealarmeerd en de groep allochtonen maakte zich na wat geduw en getrek uit de voeten. Een jonge agente kreeg zelfs nog enkele klappen en was twee dagen werkonbekwaam. Lange revalidatie Zaterdagochtend werd Maurien door een chirurg geopereerd. Ze kreeg drie grote pinnen in haar rechterbeen en wacht een revalidatie van minstens acht maanden. De ouders zijn kwaad omdat de politie relschopper F.S. op het ogenblik dat hun dochter op de operatietafel lag alweer vrijliet. ‘Die man, een vader van een jong kindje, heeft al een waslijst aan misdrijven gepleegd en mag zich ongestoord opwerpen als koning van de straat', aldus een geëmotioneerde vader Jean-Marie. ‘Wij zijn geen racisten, absoluut niet, maar wij willen dat politie en parket hun verantwoordelijkheid opnemen. Of een dader dan blank, bruin of zwart is maakt niet uit. Iemands been op twee plaatsen breken en de ochtend nadien fluitend de gevangenis verlaten. Kan iemand mij die logica verklaren? Ik stel vast dat de schurk die mijn dochter haar leven overhoop haalt, opnieuw rustig door de straat wandelt. Terwijl mijn dochter zich op dat vlak de komende maanden weinig illusies hoeft te maken.' wa peizde door van? ![]() |
| 08 Sep 2011, 18:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
waly 2 schreef: Vechtersbaas schopt 18-jarig meisje dubbele open beenbreuk GERAARDSBERGEN - Een avondje uit in het Oost-Vlaamse Geraardsbergen krijgt voor Maurien De Smeth (18) een wel heel pijnlijk vervolg, met name een operatie en een revalidatie van minstens acht maanden. ‘We werden belaagd door een twintigtal jongeren en ik vroeg vriendelijk om het vechten zo te laten. Als antwoord stampten ze mijn scheen- én kuitbeen over.' Deze week zou Maurien De Smeth aan haar stageperiode beginnen. Haar droom is namelijk om op het einde van dit schooljaar af te studeren als kinderverzorgster. Maar in tegenstelling tot haar vriendinnen zal ze de stages moeten missen. En dat allemaal omdat een brutale vechtersbaas het samen met zijn kompanen nodig vond haar een dubbele open beenbreuk te schoppen. Van op haar ziekenbed doet ze zichtbaar aangeslagen haar verhaal, dat vrijdagavond begon met kijken naar het vuurwerk. ‘Dat vuurwerk is een jaarlijkse traditie in Geraardsbergen. Telkens bij het begin van het schooljaar. Ik was met een groep vrienden op stap. Ook mijn vriend was erbij. Er liep veel bekend volk in Geraardsbergen en het plan was om na het vuurwerk nog met een grote bende uit te gaan. Plots, toen we op het Stationsplein stonden, werden we belaagd.' Volgens Maurien zijn er in het nachtleven van Geraardsbergen al veel langer spanningen tussen bepaalde groepen. ‘Het is erg om te zeggen maar het zijn vooral de Turkse, Marokkaanse en Tsjetsjeense jongeren die zich hier gedragen alsof ze de baas zijn. De laatste tijd is er wat over en weer gedreigd tussen enkele jongens die ik ken en een groep allochtonen die hier altijd rondhangt. Opeens doken ze rond 1 uur van alle kanten rond het Stationsplein op. Wij waren met acht, waaronder heel wat meisjes, zij met een twintigtal. Hun leider, een Turkse Belg, haalde een mes boven en bedreigde een vriend. Die trok zijn t-shirt uit, waarna ik hem overhaalde om net als de rest weg te lopen en de confrontatie te vermijden.' Vechtersbaas met verleden Maar dat was kennelijk niet naar de zin van vechtersbaas F.S. (25). De Turkse Belg heeft een vast abonnement bij de lokale politie. Voornamelijk drugsdelicten en slagen en verwondingen. Zo loopt in Geraardsbergen het gerucht dat hij amper een week geleden bij een vechtpartij iemands neus brak. Ook deze keer liet hij zich van zijn beste kant zien. Maurien: ‘Ik gaf een vriend een duw opdat we konden vertrekken en stond met mijn rug naar hem. Plots haalde hij uit en stampte pal op de onderkant van mijn been. Ik viel schreeuwend van de pijn op de grond, waarna hij en zijn vrienden mij doodleuk nog enkele stampen gaven. We konden niets doen.' Dat ze vreselijk was toegetakeld was meteen duidelijk: Op twee plaatsen was het bot van haar rechterbeen zichtbaar, kuit- én scheenbeen waren gebroken en ze verloor heel wat bloed. De hulpdiensten werden gealarmeerd en de groep allochtonen maakte zich na wat geduw en getrek uit de voeten. Een jonge agente kreeg zelfs nog enkele klappen en was twee dagen werkonbekwaam. Lange revalidatie Zaterdagochtend werd Maurien door een chirurg geopereerd. Ze kreeg drie grote pinnen in haar rechterbeen en wacht een revalidatie van minstens acht maanden. De ouders zijn kwaad omdat de politie relschopper F.S. op het ogenblik dat hun dochter op de operatietafel lag alweer vrijliet. ‘Die man, een vader van een jong kindje, heeft al een waslijst aan misdrijven gepleegd en mag zich ongestoord opwerpen als koning van de straat', aldus een geëmotioneerde vader Jean-Marie. ‘Wij zijn geen racisten, absoluut niet, maar wij willen dat politie en parket hun verantwoordelijkheid opnemen. Of een dader dan blank, bruin of zwart is maakt niet uit. Iemands been op twee plaatsen breken en de ochtend nadien fluitend de gevangenis verlaten. Kan iemand mij die logica verklaren? Ik stel vast dat de schurk die mijn dochter haar leven overhoop haalt, opnieuw rustig door de straat wandelt. Terwijl mijn dochter zich op dat vlak de komende maanden weinig illusies hoeft te maken.' wa peizde door van? ![]() hoe lang gaan wij dit nog tolereren _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 08 Sep 2011, 18:59 |
|
|
zwetzat schreef: waly 2 schreef: Vechtersbaas schopt 18-jarig meisje dubbele open beenbreuk GERAARDSBERGEN - Een avondje uit in het Oost-Vlaamse Geraardsbergen krijgt voor Maurien De Smeth (18) een wel heel pijnlijk vervolg, met name een operatie en een revalidatie van minstens acht maanden. ‘We werden belaagd door een twintigtal jongeren en ik vroeg vriendelijk om het vechten zo te laten. Als antwoord stampten ze mijn scheen- én kuitbeen over.' Deze week zou Maurien De Smeth aan haar stageperiode beginnen. Haar droom is namelijk om op het einde van dit schooljaar af te studeren als kinderverzorgster. Maar in tegenstelling tot haar vriendinnen zal ze de stages moeten missen. En dat allemaal omdat een brutale vechtersbaas het samen met zijn kompanen nodig vond haar een dubbele open beenbreuk te schoppen. Van op haar ziekenbed doet ze zichtbaar aangeslagen haar verhaal, dat vrijdagavond begon met kijken naar het vuurwerk. ‘Dat vuurwerk is een jaarlijkse traditie in Geraardsbergen. Telkens bij het begin van het schooljaar. Ik was met een groep vrienden op stap. Ook mijn vriend was erbij. Er liep veel bekend volk in Geraardsbergen en het plan was om na het vuurwerk nog met een grote bende uit te gaan. Plots, toen we op het Stationsplein stonden, werden we belaagd.' Volgens Maurien zijn er in het nachtleven van Geraardsbergen al veel langer spanningen tussen bepaalde groepen. ‘Het is erg om te zeggen maar het zijn vooral de Turkse, Marokkaanse en Tsjetsjeense jongeren die zich hier gedragen alsof ze de baas zijn. De laatste tijd is er wat over en weer gedreigd tussen enkele jongens die ik ken en een groep allochtonen die hier altijd rondhangt. Opeens doken ze rond 1 uur van alle kanten rond het Stationsplein op. Wij waren met acht, waaronder heel wat meisjes, zij met een twintigtal. Hun leider, een Turkse Belg, haalde een mes boven en bedreigde een vriend. Die trok zijn t-shirt uit, waarna ik hem overhaalde om net als de rest weg te lopen en de confrontatie te vermijden.' Vechtersbaas met verleden Maar dat was kennelijk niet naar de zin van vechtersbaas F.S. (25). De Turkse Belg heeft een vast abonnement bij de lokale politie. Voornamelijk drugsdelicten en slagen en verwondingen. Zo loopt in Geraardsbergen het gerucht dat hij amper een week geleden bij een vechtpartij iemands neus brak. Ook deze keer liet hij zich van zijn beste kant zien. Maurien: ‘Ik gaf een vriend een duw opdat we konden vertrekken en stond met mijn rug naar hem. Plots haalde hij uit en stampte pal op de onderkant van mijn been. Ik viel schreeuwend van de pijn op de grond, waarna hij en zijn vrienden mij doodleuk nog enkele stampen gaven. We konden niets doen.' Dat ze vreselijk was toegetakeld was meteen duidelijk: Op twee plaatsen was het bot van haar rechterbeen zichtbaar, kuit- én scheenbeen waren gebroken en ze verloor heel wat bloed. De hulpdiensten werden gealarmeerd en de groep allochtonen maakte zich na wat geduw en getrek uit de voeten. Een jonge agente kreeg zelfs nog enkele klappen en was twee dagen werkonbekwaam. Lange revalidatie Zaterdagochtend werd Maurien door een chirurg geopereerd. Ze kreeg drie grote pinnen in haar rechterbeen en wacht een revalidatie van minstens acht maanden. De ouders zijn kwaad omdat de politie relschopper F.S. op het ogenblik dat hun dochter op de operatietafel lag alweer vrijliet. ‘Die man, een vader van een jong kindje, heeft al een waslijst aan misdrijven gepleegd en mag zich ongestoord opwerpen als koning van de straat', aldus een geëmotioneerde vader Jean-Marie. ‘Wij zijn geen racisten, absoluut niet, maar wij willen dat politie en parket hun verantwoordelijkheid opnemen. Of een dader dan blank, bruin of zwart is maakt niet uit. Iemands been op twee plaatsen breken en de ochtend nadien fluitend de gevangenis verlaten. Kan iemand mij die logica verklaren? Ik stel vast dat de schurk die mijn dochter haar leven overhoop haalt, opnieuw rustig door de straat wandelt. Terwijl mijn dochter zich op dat vlak de komende maanden weinig illusies hoeft te maken.' wa peizde door van? ![]() hoe lang gaan wij dit nog tolereren klacht indienen en een advokaat nemen en binnen 5 jaar kan hij een veroordeling krijgen, meer zit er niet op spijtig genoeg in dit land, en ik spreek van ondervinding, wacht al 4 jaar op de uitspraak in beroep van een andere smeerlap, wel een belg ! _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 08 Sep 2011, 19:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
hebt gij eigenlijk door dat gij constant op uzelf zit te reageren?
![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 08 Sep 2011, 19:40 |
|
|
Gaskonijn schreef: hebt gij eigenlijk door dat gij constant op uzelf zit te reageren? ![]() voeg mijn 2 reakties samen tot 1, and so what ?, is dat dan belangrijker? _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 08 Sep 2011, 19:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Tis schandalig wa da er allemaal gebeurt! Moja wa veranderen we der aan?
![]() |
| 09 Sep 2011, 21:59 |
|
|
Ancien
Aalst heeft nu ook hockeyclub
Wie tot voor kort hockey wilde spelen moest daarvoor naar Gent of Brussel. Voortaan kan het ook in Aalst. Daar werd de Hockey Patria Club opgericht.'De club werd opgericht naar aanleiding van de aanleg van twee kunstgrasvelden in Aalst', legt Ludovic Creemers uit. 'Daardoor deed zich de mogelijkheid voor om de leegte tussen de hockeyclubs van Gent en Brussel op te vullen. Dit was een kans die wij met beide handen hebben gegrepen.' Hockey wordt al lang in België gespeeld op verschillende niveaus met als hoogtepunt de kwalificatie van België voor de Olympische Spelen 2008 in Beijing. 'We willen HCP Aalst uitbouwen tot een stabiele club met een sterk competitief en sociaal karakter. We zijn natuurlijk blij met deze kunstgrasvelden', zegt Creemers. Spelers gezocht De vereniging telt ondertussen al zestig leden maar er worden nog nieuwe spelers gezocht, onder meer zestienjarige jongens en meisjes. Het logo van de ploeg heeft een Aalsterse knipoog: het bestaat uit een combinatie van een zotskap en hockeysticks. De club kan gebruik maken van het veld op Osbroek of op Beukenhof. Die velden worden ook gebruikt door de korfbalploeg Ago Aalst en voetbalclub Eendracht Aalst. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Sep 2011, 9:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Hugo schreef: Aalst heeft nu ook hockeyclub Spelen die op zondag ? ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Sep 2011, 21:43 |
|
|
Freak
wie zit er in t bestuur?
![]() |
| 13 Sep 2011, 21:45 |
|
| Pagina 669 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 667 668 669 670 671 … 885 Volgende |