|
|
| Pagina 128 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 126 127 128 129 130 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Gaskonijn schreef: BVW schreef: waly 2 schreef: JAWATTE. MVDS is buiten, en dat wou het merendeel hier toch? In dit geval aangenaam verrast, over de anderen spreek ik me (nog) niet uit. Die audit zal er alleszins voor iet tussen zitten, da kan bijna nie anders. Uw uitspraak liet toch uitschijnen dat je iets anders had verwacht? of was het u enkel om MVDS te doen? ![]() Zal wel zijn, om wie anders? Ne zakkenvuller pur sang! Weet al langer als vandaag dat ge hier maar een half woord moet posten om wa later een gans epistel te lezen ivm dat half woord. Ik lig er nie (meer) wakker van, heb ik daarjust in pb ook aan el corredor gezegd. We hebben al veel zwaarder waterkes doorzwommen, dit kan er nog wel bij zeker? Laat ons hopen dat den hemel nu eindelijk (en voor wa langer dan paar maand) opklaart boven de bredestraat. Veranderen is niet altijd verbeteren, maar ge hebt het dan toch geprobeerd. Schuldenberg vergroot ondanks sportieve hoogvlieger... Geef toe, er moet toch iets zijn? Zullen komende dagen wel bijleren zeker? _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 12 Sep 2011, 22:29 |
|
|
Nationale Ploeg
Davy schreef: die nieuwe manager da gaat vrees ik direct de "manager van het jaar" moeten zijn, vrezek. gezocht: iemand met veel geld, die er ook nog eens op een degelijke manier kan mee omgaan. ik weet het... gezien de sector (in combinatie met de regio) nogal een zeldzaam profiel. alli... 2 jaar achter één praktisch alleen maar pos nieuws t.e.m. juni... 't was allemaal weeral te schoon om waar te zijn. hopelijk komt er rap eens wa duidelijkheid. over de financiën bijvoorbeeld, over waar de toekomst van de club ligt (moet de kern worden uitgedund?). wat er precies allemaal verkeerd is gegaan (geld verdwenen? te hoge loonlast? foute investeringen?), m.a.w: de reden waarom de put nog dieper is. en meteen ook de maatregelen om de put te vullen (nieuwe sponsors, initiatieven om meer geld binnen te krijgen, kosten afbouwen) ... Ik zou niet te veel geloven van wat er hier door de nieuwe bestuurders gepost gaat worden. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 12 Sep 2011, 22:30 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 04 Okt 2010, 21:27 Berichten: 61 Leeftijd: 51 Locatie: Opwijk |
Een Interne audit is verplicht en dient ter controle van het goed en betrouwbaar functioneren van de interne organisatie, inclusief de administratieve organisatie ! Eens deze gedaan krijgen alle bestuursleden zowel deze die een functie hebben binnen EA als diegenen die lid zijn van de VZW een copij van het rapport met ganse bloemlezing aan punten en opmerkingen en daarna een eindconclusie !
Indien deze eindconclusie ervoor zorgt dat 4 bestuursleden van het dagelijks bestuur ontslag nemen dan denk ik dat de mensen die het nu overnemen alle steun kunnen gebruiken , want zij hebben het wanbeleid van de laatste jaren niet op hun geweten.... maar zij zullen het wel mogen oplossen ! Wij als supporters moeten achter de ploeg staan . Ik verwacht eerdaags dat het nieuwe bestuur met de nodige info naar de supporters zal komen maar laat hen eerst ook even de tijd om met een volledig plan naar buiten te komen... ![]() |
| 12 Sep 2011, 22:35 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Titus schreef: Davy schreef: die nieuwe manager da gaat vrees ik direct de "manager van het jaar" moeten zijn, vrezek. gezocht: iemand met veel geld, die er ook nog eens op een degelijke manier kan mee omgaan. ik weet het... gezien de sector (in combinatie met de regio) nogal een zeldzaam profiel. alli... 2 jaar achter één praktisch alleen maar pos nieuws t.e.m. juni... 't was allemaal weeral te schoon om waar te zijn. hopelijk komt er rap eens wa duidelijkheid. over de financiën bijvoorbeeld, over waar de toekomst van de club ligt (moet de kern worden uitgedund?). wat er precies allemaal verkeerd is gegaan (geld verdwenen? te hoge loonlast? foute investeringen?), m.a.w: de reden waarom de put nog dieper is. en meteen ook de maatregelen om de put te vullen (nieuwe sponsors, initiatieven om meer geld binnen te krijgen, kosten afbouwen) ... Ik zou niet te veel geloven van wat er hier door de nieuwe bestuurders gepost gaat worden. mja dat maandenlang doodzwijgen heeft er nu niet meteen voor gezorgd dat er momenteel nog iémand is die zeer geloofwaardig overkomt in dat bestuur he. bang afwachten is het lot van zoveel mensen met een groot supportershart. die voetbalerij is vaak zowat een karikaturale afspiegeling van 't leven zelf... en de spreuk "'t leven IS niet eerlijk" is hier op zijn plaats. maar allez, ik ga voort van mijn fles Porto drinken... ik hoop van jullie allemaal 't zelfde (ik geef het toe, ik kan slecht tegen porto) |
| 12 Sep 2011, 22:37 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
De Rosse schreef: Een Interne audit is verplicht en dient ter controle van het goed en betrouwbaar functioneren van de interne organisatie, inclusief de administratieve organisatie ! Eens deze gedaan krijgen alle bestuursleden zowel deze die een functie hebben binnen EA als diegenen die lid zijn van de VZW een copij van het rapport met ganse bloemlezing aan punten en opmerkingen en daarna een eindconclusie ! Indien deze eindconclusie ervoor zorgt dat 4 bestuursleden van het dagelijks bestuur ontslag nemen dan denk ik dat de mensen die het nu overnemen alle steun kunnen gebruiken , want zij hebben het wanbeleid van de laatste jaren niet op hun geweten.... maar zij zullen het wel mogen oplossen ! Wij als supporters moeten achter de ploeg staan . Ik verwacht eerdaags dat het nieuwe bestuur met de nodige info naar de supporters zal komen maar laat hen eerst ook even de tijd om met een volledig plan naar buiten te komen... ![]() de supporters zullen het moeten oplossen zeker ? _________________ Iendracht 4ever. |
| 12 Sep 2011, 22:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
kreezie nonkeltje schreef: de supporters zullen het moeten oplossen zeker ? Door extra te zuipen tijdens de match zullen we al niet kunnen helpen |
| 12 Sep 2011, 22:39 |
|
|
Freak
De Rosse schreef: Een Interne audit is verplicht en dient ter controle van het goed en betrouwbaar functioneren van de interne organisatie, inclusief de administratieve organisatie ! Eens deze gedaan krijgen alle bestuursleden zowel deze die een functie hebben binnen EA als diegenen die lid zijn van de VZW een copij van het rapport met ganse bloemlezing aan punten en opmerkingen en daarna een eindconclusie ! Indien deze eindconclusie ervoor zorgt dat 4 bestuursleden van het dagelijks bestuur ontslag nemen dan denk ik dat de mensen die het nu overnemen alle steun kunnen gebruiken , want zij hebben het wanbeleid van de laatste jaren niet op hun geweten.... maar zij zullen het wel mogen oplossen ! Wij als supporters moeten achter de ploeg staan . Ik verwacht eerdaags dat het nieuwe bestuur met de nodige info naar de supporters zal komen maar laat hen eerst ook even de tijd om met een volledig plan naar buiten te komen... ![]() ik heb hier ne zware déjà vu moet ik zeggen.vorige keer moesten de cock en de ridder weg voor DDB, FDR ... Markey was toendertijd ook even voorzitter, nu zit hij er weer tussen. allez de nieuwe zijn weer de messias... Laatst gewijzigd door El Corredor op 12 Sep 2011, 22:42, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 12 Sep 2011, 22:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
panoleon schreef: Ik heb kennis genomen van het feit dat 3 van onze belangrijkste sponsers en vooral 4 mensen met een iendracht-hart hun ontslag hebben genomen. Gedurende een hele tijd heb ik weinig tot niets gezegd omdat tussen deze heren de zee zeer diep was. Ondanks een zeer emotionele oproep woensdag op het jeugdbestuur waar deze heren aanwezig waren, hebben ze zich door een meester tacticus om de tuin laten leiden. Je zal het maar tegenkomen, een brief in de bus krijgen waarin wordt gevraagd om X aantal euro's op tafel te leggen of anders ontslag te pakken en dit getekend door 7 mensen van de AV. Eigenlijk hebben ze door onderling gekrakeel zichzelf een beetje de das omgedaan. Aan de andere kant was het zeer slim gespeeld, zoals in de tijd van het oude Rome, verdeel en heers. Waarbij de ene van de andere dacht dat hij er achter zat en vice versa. Voor mij is in dit geval het verhaal zo goed als over. Bijna 10 jaar werkzaam op den iendracht, bijna elke dag, ook in de moeilijke momenten. Diegenen die mij kennen, weten waarover ik spreek. Ik hoop van niet, want mijn iendracht is mij alles, maar ik vrees het ergste. Er rollen op dit moment bittere tranen langs mijn kaak, een stukje van mijn leven is zo goed als voorbij. kop op herbie ik leef met je mee.ik draag eendracht ook nog altijd in mijn hart ook al ben ik nu heel gelukkig in dilbeek _________________ stinkord |
| 12 Sep 2011, 22:42 |
|
|
Vaste Waarde
Ja man , wa ne cinema...
Effekes gewoon een paar feiten : -Buiten Antwerp - en misschien Charleroi hebben we veruit de grootste aanhang in 2e... We hebben zelfs meer fans dan sommige clubs in 1e !!- maar blijkbaar volstaat dat voor dit bestuur dus niet om een club ( zelfs in 3e - want die schuldenlast is niet plots ontstaan..) te runnen - als Beveren, Eupen, of Lommel ( 1,2 en 3 op't moment) - dorpkes of steden x keer kleiner dan aalst er wel in slagen om een deftig bestuur & deftige sponsors te ronselen, maar de 2e stad in oost-vl niet, awel, dan is er echt serieus iets mis !! - En tertio : tenzij ons geweldig bestuur erin geslaagd is om de boel de laatste 3 jaar totaal fout te managen, dan kan ik het me echt niet voorstellen dat een club met dit toeschouwers/mkt/sponsor potentieel niet een buitenkansje is voor een van de bedrijven in de aalsterse regio- die- net als wij willen scoren. PS 1 :aan die nieuwe bestuursleden : jongens plse take this serious _ - in't frans zeggen ze "quand on aime, on ne compte pas" - PS 2 : In mijn business merk ik dat je pas resultaten haalt als je medewerkers rond je verzamelt die EN gemotiveerd EN bekwaam zijn....Denk daar als nieuw bestuur wat mij betreft even over na! Vriendelijke groeten van een "die-hard" ajoinen uit de walen! ![]() |
| 12 Sep 2011, 22:42 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Jason schreef: Citeer: Van: Michel Markey Datum: 12 september 2011 21:20 Onderwerp: persbericht Beste, Bij de promotie naar tweede klasse werd in juli 2011 de Raad van Bestuur uitgebreid met vijf nieuwe bestuurders.(Frans Krauch,Patrick d'Haeseleer,Patrick Van Wesemael,Ronny De Smedt,Michel Markey) De algemene vergadering heeft een doorlichting laten uitvoeren van de situatie van de club. De AV neemt kennis van het verslag van de Interne Audit en het navolgend ontslag op datum van heden van volgende bestuurders (Dirk De Breucker,Frank De Roose,Marcel van den Steen,Luc Ledegen) De vijf nieuwe bestuurders zullen samen met de manager de continuiteit van de club,op sportief en financieel vlak,nastreven. De Raad van Bestuur heeft de heer Ronny De Smedt aangesteld als nieuwe voorzitter. De nieuwe bestuurders rekenen op de volledige steun en medewerking van supporters,spelers,medewerkers en sponsors. In de loop van volgende week zal er een vergadering met de supporters worden vastgelegd om verdere acties uit de werken. Met sportieve groeten, Michel Markey Bestuurslid - persverantwoordelijke EA Bron: Aalst.tv op Facebook Op het einde van vorig seizoen, bij de titelviering, leek er geen vuiltje aan de lucht. Blijkt nu dat er enkelen niet thuishoorden op de Algemene Vergaderingen. De vijf nieuwe bestuurders zullen, samen met de manager, de continuiteit nastreven. ---> het zou godverdomme nog spijtig zijn moest het morgen met den Iendracht gedaan zijn. ---> de nieuwe bestuurders mogen nekeer iets doen voor de club en voor ons, supporters, in plaats van altijd maar te herhalen dat ze op ons rekenen. Ze verdienen het miljaarde niet. _________________ Iendracht 4ever. |
| 12 Sep 2011, 22:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: De Rosse schreef: Een Interne audit is verplicht en dient ter controle van het goed en betrouwbaar functioneren van de interne organisatie, inclusief de administratieve organisatie ! Eens deze gedaan krijgen alle bestuursleden zowel deze die een functie hebben binnen EA als diegenen die lid zijn van de VZW een copij van het rapport met ganse bloemlezing aan punten en opmerkingen en daarna een eindconclusie ! Indien deze eindconclusie ervoor zorgt dat 4 bestuursleden van het dagelijks bestuur ontslag nemen dan denk ik dat de mensen die het nu overnemen alle steun kunnen gebruiken , want zij hebben het wanbeleid van de laatste jaren niet op hun geweten.... maar zij zullen het wel mogen oplossen ! Wij als supporters moeten achter de ploeg staan . Ik verwacht eerdaags dat het nieuwe bestuur met de nodige info naar de supporters zal komen maar laat hen eerst ook even de tijd om met een volledig plan naar buiten te komen... ![]() ik heb hier ne zware déjà vu moet ik zeggen.toen moesten de cock en de ridder weg voor DDB, FDR ... Markey was toendertijd ook even voorzitter, nu zit hij er weer tussen. allez de nieuwe zijn weer de messias... De nieuwe zullen idd alle steun kunnen gebruiken maar na wat we hier allemaal al hebben meegemaakt de laatste 15 jaar heb ik ook de moed niet meer om er deze keer nóg maar eens in te geloven. Soit we zullen wel meer duidelijkheid krijgen binnen enkele dagen zeker? |
| 12 Sep 2011, 22:44 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
Mss da Duchatelet nog een satelietploeg zoekt in 2de
Het lijkt een verhaal zonder eind (en hopelijk moeten we dit niet letterlijk gaan nemen) te worden die de supps nu echt wel grondig beu zijn. Waarom komt dit nu pas met deze audit naar boven?? de boekhouding van een bedrijf wordt toch elk jaar opnieuw geauditeerd. Of geldt dit niet voor derdeklassers? |
| 12 Sep 2011, 22:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Misschien moeten we eens "Geen woorden maar daden zingen" voor ons bestuur...?
|
| 12 Sep 2011, 22:53 |
|
|
Bomber schreef: binnen enkele dagen? Morgen zal al goed zijn zeker, ben dat hier kotsbeu, anders moeten we morgen zelf maar eens om uitleg gaan vragen!! edit _________________ Iendracht 4ever. |
| 12 Sep 2011, 22:56 |
|
|
Ancien
We zullen weer met positieve reklame in de media verschijnen, als er sponsors waren die eventueel geld in onze club wilden steken zullen deze nu wijselijk afhaken.
Deze gang van zaken kan onze doodsteek betekenen, wie hier achter steekt zullen we eerstdaags wel te weten komen. De architecten van dit complot kunnen maar zien dat ze over het nodige kapitaal beschikken om onze club verder te besturen of de stoppen zullen doorslaan bij de meeste onder ons. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 12 Sep 2011, 22:57 |
|
| Pagina 128 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 126 127 128 129 130 … 289 Volgende |