|
|
| Pagina 130 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 128 129 130 131 132 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Duivelke
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
bestekes, een echte soep om zot van te worden.
ik ga slapen ,maar me een wreed slecht gevoel als ik da hier allemaal lees. ps ik zal morgen ne keer op euromillions spelen(150 miljoen) en misschien ............. ![]() |
| 13 Sep 2011, 0:11 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
mamananeto schreef: Kom je hier voor de fun even de negatieve uithangen of zo ? Drie van die vier leiden hun bedrijf relatief goed- dat klopt.. Vraag is dus hoe ze erin geslaagd zijn - optie a : als't reeds slecht ging toen ze aankwamen, de boel niet te hebben rechtgetrokken- optie b : als alles onder controle was toen ze aangekomen zijn- hoe kunnen we da nu in zo'n rotzooi terechtgekomen zijn ? Ben zelf zelfstandige - en ik weet dus begot goed dat je als de dingen niet goed gaan er maar één ding is dat je niet doet ; de dingen op zijn beloop laten, en alles laten aanslepen... Moet jij me dus eens uitleggen hoe je bewierookte triumviraat daar dus wel in geslaagd is?- greetz! ![]() diegene die de communicatie verzorgt tussen bestuur en supporters mag da eens komen uitleggen. _________________ Iendracht 4ever. |
| 13 Sep 2011, 0:15 |
|
|
Vaste Waarde
gunther11 schreef: bestekes, een echte soep om zot van te worden. ik ga slapen ,maar me een wreed slecht gevoel als ik da hier allemaal lees. ps ik zal morgen ne keer op euromillions spelen(150 miljoen) en misschien ............. ![]() Goed idee- doe ik ook- slaap ze maat ![]() |
| 13 Sep 2011, 0:16 |
|
|
ik kan mij niet voorstellen dat de heer De Bruecker om maar iemand te noemen de zaken op zijn beloop gelaten heeft...ik kan mij wel voorstellen dat het in een duivekot zoals de bestuurskamer van ons bijna onmogelijk is de neuzen in dezelfde richting te krijgen. Een nuchtere niet-aalstenaar zoals onze (ex-) voorzitter krijgt nu de zwarte piet doorgeschoven omdat hij realisme predikt én niet opnieuw blind geld in de club wil steken.
|
| 13 Sep 2011, 0:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Iendrachter90 schreef: Bomber schreef: binnen enkele dagen? Morgen zal al goed zijn zeker, ben dat hier kotsbeu, anders moeten we morgen zelf maar eens om uitleg gaan vragen!! Da peisek er ook van! dat zal niet veel verhelpen denk ik, het fijne zullen we er nooit van weten, zal wel binnenskamers opgelost worden. Een nietszeggend bericht naar aalst tv en dan stop. Nog geen berichtje op de site van den iendracht. Die mannen vegen dus echt hun kloten aan de supporters hé. En wij maar blijven gaan en hopen (ik heb al eerder gezegd dat ik dat woord haat) dat het gaat verbeteren. Als diegenen die vertrokken zijn hun investeringen terugvorderen en als er geen noemenswaardige nieuwe sponsors op de proppen komen kunnen we het verder wel schudden met onzen Iendracht. Gisteren hebben die acteurs die op oostende aanwezig waren gedaan of er geen vuiltje aan de lucht was, en vandaag dit. een bende kloothummels zijn het. Als er echt bij zijn die hun zakken gevuld hebben moesten ze die gasten maar eens gaan vervolgen. ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 13 Sep 2011, 0:19 |
|
|
Vaste Waarde
Mmm.....Begin een aantal dingen leuk te vinden..
aiaiai - weet niet wie je bent- maar je commentaar heeft een "accent" dat me eigenaardig lijkt in deze context.. Let's hope i'm wrong.... ![]() |
| 13 Sep 2011, 0:29 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Bomber schreef: kreezie nonkeltje schreef: mamananeto schreef: Kom je hier voor de fun even de negatieve uithangen of zo ? Drie van die vier leiden hun bedrijf relatief goed- dat klopt.. Vraag is dus hoe ze erin geslaagd zijn - optie a : als't reeds slecht ging toen ze aankwamen, de boel niet te hebben rechtgetrokken- optie b : als alles onder controle was toen ze aangekomen zijn- hoe kunnen we da nu in zo'n rotzooi terechtgekomen zijn ? Ben zelf zelfstandige - en ik weet dus begot goed dat je als de dingen niet goed gaan er maar één ding is dat je niet doet ; de dingen op zijn beloop laten, en alles laten aanslepen... Moet jij me dus eens uitleggen hoe je bewierookte triumviraat daar dus wel in geslaagd is?- greetz! ![]() diegene die de communicatie verzorgt tussen bestuur en supporters mag da eens komen uitleggen. Hij heeft hiernet alles eens komen lezen en is dan weer offline gegaan, tis blijkbaar weer ni vandoen da we van iet weten... ze verdienen niet beter dat we de club de rug toekeren, maar dat gaan wij niet doen : wij zijn echte Iendrachters. Mensen die zich jarenlang met lijf en ziel ingezet hebben voor de club zijn er niet goed van, ge zou voor minder. Zelfs voor dergelijke mensen hebben ze geen respect. _________________ Iendracht 4ever. |
| 13 Sep 2011, 0:40 |
|
|
mijn familienaam is Dierickx..geboren én getogen in aalst als je het wil weten..misschien doet mijn familienaam u een belleke rinkelen als ge u eendracht klassiekers kent waar ik overigens niet aan twijfel. Wel jammer dat je omwille van mijn beschaafde schrijfstijl twijfelt aan mijn afkomst..er zijn ook Aalstenaars die hun accent kunnen wegsteken én dat heeft behalve in Aalst zelf niets dan voordelen.
|
| 13 Sep 2011, 0:41 |
|
|
Vaste Waarde
Bomber schreef: kreezie nonkeltje schreef: mamananeto schreef: Kom je hier voor de fun even de negatieve uithangen of zo ? Drie van die vier leiden hun bedrijf relatief goed- dat klopt.. Vraag is dus hoe ze erin geslaagd zijn - optie a : als't reeds slecht ging toen ze aankwamen, de boel niet te hebben rechtgetrokken- optie b : als alles onder controle was toen ze aangekomen zijn- hoe kunnen we da nu in zo'n rotzooi terechtgekomen zijn ? Ben zelf zelfstandige - en ik weet dus begot goed dat je als de dingen niet goed gaan er maar één ding is dat je niet doet ; de dingen op zijn beloop laten, en alles laten aanslepen... Moet jij me dus eens uitleggen hoe je bewierookte triumviraat daar dus wel in geslaagd is?- greetz! ![]() diegene die de communicatie verzorgt tussen bestuur en supporters mag da eens komen uitleggen. Hij heeft hiernet alles eens komen lezen en is dan weer offline gegaan, tis blijkbaar weer ni vandoen da we van iet weten... Mijn internet was uitgevallen toen ik wou antwoorden. Ik begrijp de negatieve reacties niet. Eindelijk hebben we een eendrachtig bestuur die krachtdadig de zaken zal aanpakken. We gaan vanaf morgen tot de actie over. De gestegen inkomsten van entrees en kantines van de eerste 2 thuismatchen, bewijzen dat de nieuwe controlemaatregelen van de manager,gesteund door de nieuwe bestuurders resultaat opleveren. We hebben vanavond al samen gezeten met de trainersstaf en volledig hun vertrouwen gekregen. We zijn echte iendrachters die er alles voor over hebben om onze club in goede banen te leiden. Iedereen die me kent als hevige supporter die al veel spaargeld in de club heeft gestoken, weet dit. |
| 13 Sep 2011, 1:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
AALST.TV heeft enkel de officiële persmededeling van het bestuur gepubliceerd.
Hier lees je dus wat er morgen ook in de kranten zal verschijnen. De enige nuance met het vorige bericht is dat Luc Ledegen wel aan boord blijft. |
| 13 Sep 2011, 1:05 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
parol schreef: Bomber schreef: kreezie nonkeltje schreef: diegene die de communicatie verzorgt tussen bestuur en supporters mag da eens komen uitleggen. Hij heeft hiernet alles eens komen lezen en is dan weer offline gegaan, tis blijkbaar weer ni vandoen da we van iet weten... Mijn internet was uitgevallen toen ik wou antwoorden. Ik begrijp de negatieve reacties niet. Eindelijk hebben we een eendrachtig bestuur die krachtdadig de zaken zal aanpakken. We gaan vanaf morgen tot de actie over. De gestegen inkomsten van entrees en kantines van de eerste 2 thuismatchen, bewijzen dat de nieuwe controlemaatregelen van de manager,gesteund door de nieuwe bestuurders resultaat opleveren. We hebben vanavond al samen gezeten met de trainersstaf en volledig hun vertrouwen gekregen. We zijn echte iendrachters die er alles voor over hebben om onze club in goede banen te leiden. Iedereen die me kent als hevige supporter die al veel spaargeld in de club heeft gestoken, weet dit. _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 13 Sep 2011, 1:19 |
|
|
Nationale Ploeg
parol schreef: Bomber schreef: kreezie nonkeltje schreef: diegene die de communicatie verzorgt tussen bestuur en supporters mag da eens komen uitleggen. Hij heeft hiernet alles eens komen lezen en is dan weer offline gegaan, tis blijkbaar weer ni vandoen da we van iet weten... Mijn internet was uitgevallen toen ik wou antwoorden. Ik begrijp de negatieve reacties niet. Eindelijk hebben we een eendrachtig bestuur die krachtdadig de zaken zal aanpakken. We gaan vanaf morgen tot de actie over. De gestegen inkomsten van entrees en kantines van de eerste 2 thuismatchen, bewijzen dat de nieuwe controlemaatregelen van de manager,gesteund door de nieuwe bestuurders resultaat opleveren. We hebben vanavond al samen gezeten met de trainersstaf en volledig hun vertrouwen gekregen. We zijn echte iendrachters die er alles voor over hebben om onze club in goede banen te leiden. Iedereen die me kent als hevige supporter die al veel spaargeld in de club heeft gestoken, weet dit. Dat dit nieuw niet op gejuich zou onthaald worden kon je toch zien aankomen Michel? In het nieuwe bestuur zitten amper mensen met voldoende kapitaal om een tweede klasse club te ondersteunen. Dan is er nog niet gesproken over het gebrek aan "know-how". Met De Roose, DDB (en VDS) zijn er mensen aan kant gezet die toch ook veel voor den iendracht gedaan hebben, die er waarschijnlijk ook veel geld ingepompt hebben. Ik ben eens benieuwd naar de uitleg waarom deze mensen aan kant zijn geschoven. Is het trouwens niet wat respectloos dat mensen die zich nog maar net hebben "ingekocht" zomaar mensen opzijschuiven die er al jaren aan werken om de club er bovenop te helpen? DDB, VDS en De Roose brengen de club naar tweede, er kopen zich wat nieuwe mensen in om dan enkele maanden later deze mensen zomaar opzij te schuiven. Ik ga hier van dit triumviraat, zoals iemand ze hier noemde, geen heilige maken. Er zijn fouten gemaakt waarschijnlijk ook door deze personen en iemand moet ze op de vingers tikken, maar dat nieuwe leden deze mensen zomaar opzijschuiven op basis van een audit is enorm jah arrogant eigenlijk. Waar waren deze mensen enkele jaren terug? Toen er moeilijke beslissingen gemaakt moesten worden, toen er ook veel geld in de club is gepompt. Deze seizoenen worden gewoon overgeslagen en op een ervaring van ocharme drie maand tijd en een audit wordt beslist deze mensen te ontslaan. Zoek naar een oplossing met deze mensen wijs deze -ervaren- bedrijfleiders op hun fouten (als er al personen zijn onder die nieuwe bestuursleden die weten hoe het er in een voetbalclub aan toe gaat). Als je dan ziet wat Herbert hier schrijft (iemand die al bijzonder veel voor EA heeft gedaan), dan vrees ik het ergste. Ik hoop dat u en de nieuwe bestuursleden beseffen dat Herbert en De Greve (en vele anderen) de zandberg overeind houden/hielden. Trouwens klopt het dat Steven De Cock terugkomt? Indien ja, hoe kan je dit rijmen met wat er tijdens zijn vorige passage allemaal gebeurd is? Ik hoop dat u en de nieuwe bestuursleden is goed nadenken over wat jullie net gedaan hebben. Waar jullie al dat geld gaan halen om onze gigantische put weg te werken (alvast niet binnen de nieuwe bestuurskamer denk ik zo). Ik hoop dat jullie in jullie opzet slagen, maar ik persoonlijk zie het zeer somber in. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 13 Sep 2011, 1:28 |
|
|
als we als club afhankelijk zijn van bestuurders die hun spaargeld investeren zou ik het woord professioneel niet in de mond durven nemen..zo run je geen club met een dergelijke achterban én traditie...misschien voor 1 keer openlijk communiceren over de financiële toestand van onze club én wat er nu allemaal toe geleid heeft dat de zoveelste bestuurscoup vanavond moest plaatsvinden. Jammer voor de supporters én de stille onbezoldigde werkers achter de schermen. Dit zal supporters én sponsors kosten vrees ik. COMMUNICEER eerlijk én duidelijk én stop met lucht te verkopen. Deze club verdient beter!
|
| 13 Sep 2011, 1:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
parol schreef: Mijn internet was uitgevallen toen ik wou antwoorden. Ik begrijp de negatieve reacties niet. Eindelijk hebben we een eendrachtig bestuur die krachtdadig de zaken zal aanpakken. We gaan vanaf morgen tot de actie over. De gestegen inkomsten van entrees en kantines van de eerste 2 thuismatchen, bewijzen dat de nieuwe controlemaatregelen van de manager,gesteund door de nieuwe bestuurders resultaat opleveren. We hebben vanavond al samen gezeten met de trainersstaf en volledig hun vertrouwen gekregen. We zijn echte iendrachters die er alles voor over hebben om onze club in goede banen te leiden. Iedereen die me kent als hevige supporter die al veel spaargeld in de club heeft gestoken, weet dit. Ik hoop dat jullie het redden Michel, maar zeg nu zelf: na al wat we heer al meegemaakt hebben is het moeilijk te geloven dat we deze keer wel uit de shit zullen/kunnen geraken. De vorige keren was het ook altijd van: nieuw bestuur, eindelijk een goed bestuur... Wat nu weer blijkt niet te kloppen. Soit, we zien wel. Succes zou ik zeggen! |
| 13 Sep 2011, 6:25 |
|
|
forumlegende
kreezie nonkeltje schreef: Jean schreef: kreezie nonkeltje schreef: we kunnen die zeikerds misschien bij onze volgende thuiswedstrijd nekeer laten merken dat we hiermee niet akkoord gaan. We blijven allemaal buiten het stadion. De ganse match. Ze gaan dan misschien nekeer nadenken en hun gezond verstand gebruiken. Nou ja, gezond verstand. waarom, omdat ze diegenen die de put nog groter gemaakt hebben weg stemden? proficiat, rekening houdend met jouw leeftijd is da ne wijze post. Jij zou beter eens wat nadenken of lukt dat niet, is opruien en roepen jouw cultuur? |
| 13 Sep 2011, 6:53 |
|
| Pagina 130 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 128 129 130 131 132 … 289 Volgende |