|
|
| Pagina 671 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 669 670 671 672 673 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Vermits topic van Ksk Heist gesloten is, post ik dit maar hier
Ik zag dat de druk van de ketel is na de 10 op 15 bij de start van het nieuwe seizoen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Sep 2011, 22:46 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: Vermits topic van Ksk Heist gesloten is, post ik dit maar hier Ik zag dat de druk van de ketel is na de 10 op 15 bij de start van het nieuwe seizoen ![]() Neem jij nu echt van ALLES een foto???_________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 21 Sep 2011, 15:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
een sjans dat van de veerenkant nie es
Dus ge wetj as ge na nor't wc gotj in de gebieren van't stadion : beware, den onderkroiper is there ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 21 Sep 2011, 15:44 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Vicky schreef: Neem jij nu echt van ALLES een foto???Pas maar op als ge u de volgende keer bukt achter e struiksken. ![]() |
| 21 Sep 2011, 16:57 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
ik vraag mij toch af of da geen schending van de privacy is ze, dat al die foto's zo op internet gezwierd worden
Misschien moet den onderkroiper iedereen een toestemmingsformulierke laten tekenen voor hij die foto post ![]() _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 21 Sep 2011, 17:48 |
|
|
Ancien
Vicky schreef: Onderkroiper schreef: Vermits topic van Ksk Heist gesloten is, post ik dit maar hier Ik zag dat de druk van de ketel is na de 10 op 15 bij de start van het nieuwe seizoen ![]() Neem jij nu echt van ALLES een foto??? Ja en nog een geluk dat ik het niet was of hij had alles op de gevoelige plaat(s) vastgelegd. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 21 Sep 2011, 18:15 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Vicky schreef: Onderkroiper schreef: Vermits topic van Ksk Heist gesloten is, post ik dit maar hier Ik zag dat de druk van de ketel is na de 10 op 15 bij de start van het nieuwe seizoen ![]() Neem jij nu echt van ALLES een foto??? De volgende keer maakt hij ne foto van zijne stront in de pot peizek ![]() |
| 21 Sep 2011, 18:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik vraag mij toch ook soms af of iedereen daar altijd mee gediend is om zo op foto te staan. Ik weet alleszins dat als ik ergens sta te pissen ik er geen behoefte aan heb om dat moment gedeeld te zien met iedereen die het wil zien.
Soit, ge moogt me natuurlijk altijd proberen te overtuigen van de toegevoegde waarde van dergelijke foto's. |
| 21 Sep 2011, 18:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Ik vraag mij toch ook soms af of iedereen daar altijd mee gediend is om zo op foto te staan. Ik weet alleszins dat als ik ergens sta te pissen ik er geen behoefte aan heb om dat moment gedeeld te zien met iedereen die het wil zien. Soit, ge moogt me natuurlijk altijd proberen te overtuigen van de toegevoegde waarde van dergelijke foto's. Ja voila, maar den onderkroiper "trekt" er rustig op los... Pas op, leuk dat hij elke match foto's maakt hé |
| 21 Sep 2011, 18:30 |
|
|
Ancien
Jan schreef: Bartos schreef: Ik vraag mij toch ook soms af of iedereen daar altijd mee gediend is om zo op foto te staan. Ik weet alleszins dat als ik ergens sta te pissen ik er geen behoefte aan heb om dat moment gedeeld te zien met iedereen die het wil zien. Soit, ge moogt me natuurlijk altijd proberen te overtuigen van de toegevoegde waarde van dergelijke foto's. Ja voila, maar den onderkroiper "trekt" er rustig op los... Pas op, leuk dat hij elke match foto's maakt hé Dat is zeker allemaal voor expo 100? ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 21 Sep 2011, 18:32 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Ach, op dienen leeftijd is er lustig op lostrekken zijn enig verzetje dat ne mens heeft... laat hem toch doen
![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 21 Sep 2011, 18:35 |
|
|
Freak
Bartos schreef: Ik vraag mij toch ook soms af of iedereen daar altijd mee gediend is om zo op foto te staan. Ik weet alleszins dat als ik ergens sta te pissen ik er geen behoefte aan heb om dat moment gedeeld te zien met iedereen die het wil zien. Soit, ge moogt me natuurlijk altijd proberen te overtuigen van de toegevoegde waarde van dergelijke foto's. gij kunt ook tegen nie veel zeg ![]() |
| 21 Sep 2011, 18:55 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bartos schreef: Ik vraag mij toch ook soms af of iedereen daar altijd mee gediend is om zo op foto te staan. Ik weet alleszins dat als ik ergens sta te pissen ik er geen behoefte aan heb om dat moment gedeeld te zien met iedereen die het wil zien. Soit, ge moogt me natuurlijk altijd proberen te overtuigen van de toegevoegde waarde van dergelijke foto's. Zo een klein pietje? ![]() |
| 21 Sep 2011, 19:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Gilles schreef: Bartos schreef: Ik vraag mij toch ook soms af of iedereen daar altijd mee gediend is om zo op foto te staan. Ik weet alleszins dat als ik ergens sta te pissen ik er geen behoefte aan heb om dat moment gedeeld te zien met iedereen die het wil zien. Soit, ge moogt me natuurlijk altijd proberen te overtuigen van de toegevoegde waarde van dergelijke foto's. Zo een klein pietje? ![]() Neen, geen goesting om met mijne foto boven den Onderkroiper zijn bed te belanden . |
| 21 Sep 2011, 19:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
SFEERFOTO'S
Ik dacht er enkel één iemand zichzelf kan herkennen met deze foto. Foto bleef diskreet wat de persoon betreft en ..... jawel er bestaan ergere toestanden waarvan ik dan GEEN foto's neem. Zulke foto's geven een meerwaarde, want .....JAWEL wekelijks meerdere positieve commentaren van supporters als er speciale exemplaren tussen zaten. Een bewijs voor mij dat de fotosite daadwerkelijk bekeken wordt. Het zou saai zijn hé enkel steeds dezelfde type foto's te maken elke week ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Sep 2011, 19:50 |
|
| Pagina 671 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 669 670 671 672 673 … 885 Volgende |