|
|
| Pagina 672 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 670 671 672 673 674 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Onderkroiper schreef: SFEERFOTO'S Ik dacht er enkel één iemand zichzelf kan herkennen met deze foto. Foto bleef diskreet wat de persoon betreft en ..... jawel er bestaan ergere toestanden waarvan ik dan GEEN foto's neem. Zulke foto's geven een meerwaarde, want .....JAWEL wekelijks meerdere positieve commentaren van supporters als er speciale exemplaren tussen zaten. Een bewijs voor mij dat de fotosite daadwerkelijk bekeken wordt. Het zou saai zijn hé enkel steeds dezelfde type foto's te maken elke week ![]() Da's woar jong Yves'ken, ik em er al veil eirger en slechter opgestoan.... ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 21 Sep 2011, 20:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Schepper schreef: Onderkroiper schreef: SFEERFOTO'S Ik dacht er enkel één iemand zichzelf kan herkennen met deze foto. Foto bleef diskreet wat de persoon betreft en ..... jawel er bestaan ergere toestanden waarvan ik dan GEEN foto's neem. Zulke foto's geven een meerwaarde, want .....JAWEL wekelijks meerdere positieve commentaren van supporters als er speciale exemplaren tussen zaten. Een bewijs voor mij dat de fotosite daadwerkelijk bekeken wordt. Het zou saai zijn hé enkel steeds dezelfde type foto's te maken elke week ![]() Da's woar jong Yves'ken, ik em er al veil eirger en slechter opgestoan.... ![]() Ik zie dat dan op "Smoelenboek" dat ze interessant zijn ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Sep 2011, 20:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Onderkroiper schreef: Ik zie dat dan op "Smoelenboek" dat ze interessant zijn ![]() Das nog zo iets interessant. Altijd neig plezant als ge getagd wordt op ne foto waar ge overduidelijk een pint teveel op hebt en uw lief ook facebook heeft . |
| 21 Sep 2011, 20:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bartos schreef: Onderkroiper schreef: Ik zie dat dan op "Smoelenboek" dat ze interessant zijn ![]() Das nog zo iets interessant. Altijd neig plezant als ge getagd wordt op ne foto waar ge overduidelijk een pint teveel op hebt en uw lief ook facebook heeft .De vriendin meenemen naar Den Iendracht ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Sep 2011, 20:24 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
_________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 22 Sep 2011, 0:01 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
_________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 22 Sep 2011, 0:02 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Gio schreef: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lapwXaVOoGE Jepla de nieuwst hit van de Rinus! ![]() ieder zijn mening, wij leven in een democratie, de mijne : ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 22 Sep 2011, 0:19 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Onderkroiper schreef: Bartos schreef: Onderkroiper schreef: Ik zie dat dan op "Smoelenboek" dat ze interessant zijn ![]() Das nog zo iets interessant. Altijd neig plezant als ge getagd wordt op ne foto waar ge overduidelijk een pint teveel op hebt en uw lief ook facebook heeft .De vriendin meenemen naar Den Iendracht ![]() Lotj de vraa insj woar da z'es copaing. Oan onzen oek van natten toeig es doar giejn plosj veir. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 22 Sep 2011, 13:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Onderkroiper schreef: Schepper schreef: Onderkroiper schreef: SFEERFOTO'S Ik dacht er enkel één iemand zichzelf kan herkennen met deze foto. Foto bleef diskreet wat de persoon betreft en ..... jawel er bestaan ergere toestanden waarvan ik dan GEEN foto's neem. Zulke foto's geven een meerwaarde, want .....JAWEL wekelijks meerdere positieve commentaren van supporters als er speciale exemplaren tussen zaten. Een bewijs voor mij dat de fotosite daadwerkelijk bekeken wordt. Het zou saai zijn hé enkel steeds dezelfde type foto's te maken elke week ![]() Da's woar jong Yves'ken, ik em er al veil eirger en slechter opgestoan.... ![]() Ik zie dat dan op "Smoelenboek" dat ze interessant zijn ![]() Zou dat geen idee zijn voor Expo100? En grote wand vol met pasfoto's van de supporters, zo een doek van een paar vierkante meter groot. |
| 22 Sep 2011, 13:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Schepper schreef: Onderkroiper schreef: Bartos schreef: Das nog zo iets interessant. Altijd neig plezant als ge getagd wordt op ne foto waar ge overduidelijk een pint teveel op hebt en uw lief ook facebook heeft .De vriendin meenemen naar Den Iendracht ![]() Lotj de vraa insj woar da z'es copaing. Oan onzen oek van natten toeig es doar giejn plosj veir. ![]() B'alven mé de carnavalmatch, ein prot. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 22 Sep 2011, 15:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Schepper schreef: Onderkroiper schreef: Bartos schreef: Das nog zo iets interessant. Altijd neig plezant als ge getagd wordt op ne foto waar ge overduidelijk een pint teveel op hebt en uw lief ook facebook heeft .De vriendin meenemen naar Den Iendracht ![]() Lotj de vraa insj woar da z'es copaing. Oan onzen oek van natten toeig es doar giejn plosj veir. ![]() Kzal et tegen de moin zeggen, as we doar nog isj passeiren _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 22 Sep 2011, 20:51 |
|
|
Ancien
Aalst betaalt 50.000 euro voor tv met eigen gezicht
De stad betaalde de regionale zender TVOost 50.000 euro voor de zendtijd. Er komen twee uitzendingen per week en digitaal is het programma te herbekijken. Het stadbestuur zelf levert de presentator en de inhoud van het programma. Kim Van den Eeckhout zal het programma een gezicht geven. 'De stad wil hiermee herkenbaar worden. Ze wil iemand van Aalst in beeld laten. Het idee komt trouwens van ons diensthoofd Philippe Renders', zegt Kim Van den Eeckhout, die jaren geleden haar job als nieuwsanker bij de regionale tv-zender inruilde voor een baan als stadsambtenaar. 'We hopen zo goeie tv te kunnen maken. De stadsreportages komen in het magazine Kleurrijk Oost Vlaanderen, een verzameling van andere stadsreportages.' _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 23 Sep 2011, 8:48 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Hugo schreef: Aalst betaalt 50.000 euro voor tv met eigen gezicht De stad betaalde de regionale zender TVOost 50.000 euro voor de zendtijd. Er komen twee uitzendingen per week en digitaal is het programma te herbekijken. Het stadbestuur zelf levert de presentator en de inhoud van het programma. Kim Van den Eeckhout zal het programma een gezicht geven. 'De stad wil hiermee herkenbaar worden. Ze wil iemand van Aalst in beeld laten. Het idee komt trouwens van ons diensthoofd Philippe Renders', zegt Kim Van den Eeckhout, die jaren geleden haar job als nieuwsanker bij de regionale tv-zender inruilde voor een baan als stadsambtenaar. 'We hopen zo goeie tv te kunnen maken. De stadsreportages komen in het magazine Kleurrijk Oost Vlaanderen, een verzameling van andere stadsreportages.' als rijkste stad van oost-vlaanderen kan da er nog wel aan af zeker.... ![]() ik heb ook een gezicht , krijg ik dan ook 50000euro? want k em ne nieven bril vandoen... |
| 23 Sep 2011, 9:46 |
|
|
Ancien
'Eric Gerets gehuwd met Saoedische en tot islam bekeerd'
Volgens de Arabische media zou ex-Rode Duivel Eric Gerets, momenteel trainer van de Marokkaanse nationale voetbalploeg, onlangs gehuwd zijn met een Saoedische verpleegster én tot de islam zijn bekeerd. Dat meldt de krant Het Laatste Nieuws. Het bericht stond zaterdag in een Saoedische krant, maar blijkt niet echt betrouwbaar: Eric Gerets zelf ontkent de helft van het bericht (de bekering), maar weigert enige commentaar over een mogelijke amoureuze band met een Saoedische schone. 'Over zulke zaken spreek ik niet met de media', aldus Gerets. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 26 Sep 2011, 10:28 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Hugo schreef: 'Eric Gerets gehuwd met Saoedische en tot islam bekeerd' Volgens de Arabische media zou ex-Rode Duivel Eric Gerets, momenteel trainer van de Marokkaanse nationale voetbalploeg, onlangs gehuwd zijn met een Saoedische verpleegster én tot de islam zijn bekeerd. Dat meldt de krant Het Laatste Nieuws. Het bericht stond zaterdag in een Saoedische krant, maar blijkt niet echt betrouwbaar: Eric Gerets zelf ontkent de helft van het bericht (de bekering), maar weigert enige commentaar over een mogelijke amoureuze band met een Saoedische schone. 'Over zulke zaken spreek ik niet met de media', aldus Gerets. Als dat waar is. ![]() |
| 26 Sep 2011, 10:30 |
|
| Pagina 672 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 670 671 672 673 674 … 885 Volgende |