|
|
| Pagina 673 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 671 672 673 674 675 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Volgens mij komt diene SA nooit meer buiten.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Sep 2011, 12:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Waar moet ik me wenden om eens mijn beklag te doen over de parkeerproblematiek in Aalst?
Ik woon in de Dokter André Goffaertstraat, blauwe zone dus. Ik betaal jaarlijks 25 euro voor een bewonerskaart en dan verwacht ik toch dat ik elke dag binnen een straal van 100m (liefst 50m of minder) van mijn deur kan staan. De laatste maanden zijn hier redelijk wat nieuwe mensen komen wonen, met als gevolg dat ik elke avond 15 minuten of langer mag rondrijden om me vervolgens uit noodzaak op de Osbroek te moeten gaan parkeren omdat er nergens plaats is. Rondjes rijden is hier ook al niet evident met al die éénrichtingsstraten. Hier in het begin van mijn straat zijn er 3(!) parkeerplaatsen voor zeker 10 gezinnen, waarvan 1 van die 3 plaatsen al voorbehouden is voor gehandicapten, alhoewel er hier niemand in de buurt woont die in een rolwagen zit. Om de 20m staat er wel een mooi boompje in de straat, waardoor er over de gehele lengte zeker tientallen parkeerplaatsen verloren gaan. Op de koop toe zijn ze hier op drie plaatsen in de straat met verbouwingen bezig waarbij een container buiten staat en er dus ook al een stuk of 8 plaatsen verloren gaan. |
| 27 Sep 2011, 8:06 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Zienaa schreef: Waar moet ik me wenden om eens mijn beklag te doen over de parkeerproblematiek in Aalst?Ik woon in de Dokter André Goffaertstraat, blauwe zone dus. Ik betaal jaarlijks 25 euro voor een bewonerskaart en dan verwacht ik toch dat ik elke dag binnen een straal van 100m (liefst 50m of minder) van mijn deur kan staan. De laatste maanden zijn hier redelijk wat nieuwe mensen komen wonen, met als gevolg dat ik elke avond 15 minuten of langer mag rondrijden om me vervolgens uit noodzaak op de Osbroek te moeten gaan parkeren omdat er nergens plaats is. Rondjes rijden is hier ook al niet evident met al die éénrichtingsstraten. Hier in het begin van mijn straat zijn er 3(!) parkeerplaatsen voor zeker 10 gezinnen, waarvan 1 van die 3 plaatsen al voorbehouden is voor gehandicapten, alhoewel er hier niemand in de buurt woont die in een rolwagen zit. Om de 20m staat er wel een mooi boompje in de straat, waardoor er over de gehele lengte zeker tientallen parkeerplaatsen verloren gaan. Op de koop toe zijn ze hier op drie plaatsen in de straat met verbouwingen bezig waarbij een container buiten staat en er dus ook al een stuk of 8 plaatsen verloren gaan. Bij de groenen. ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 27 Sep 2011, 10:35 |
|
|
Ancien
Op weg naar de nultolerantie?
't zal gedaan zen me jupilerkes voor en na de match. Europees Parlement wil alcoholverbod voor onervaren autobestuurders Voor professionele chauffeurs en onervaren autobestuurders moet in de hele Europese Unie een totaalverbod op het gebruik van alcohol gelden. Dat is één van de ruim honderd maatregelen die het Europees Parlement voorstelt om het aantal verkeersdoden terug te dringen. Volgens de niet-bindende resolutie die dinsdag in Straatsburg met ruime meerderheid is goedgekeurd, zou achter het stuur nultoleratie moeten gelden voor professionele chauffeurs en voor bestuurders met minder dan twee jaar ervaring op de weg. De installatie van alcoholsloten in bussen, vrachtwagens, bestelwagens en taxi’s zou de regel afdwingbaar moeten maken. Het Europees Parlement bepleit voorts om de toegelaten snelheid in woongebieden en op eenvaksbanen zonder fietspad te begrenzen op 30 kilometer per uur. Daarnaast willen de Europarlementsleden dat elke chauffeur om de tien jaar een oogtest laat uitvoeren en dat oudere bestuurders een medische controle ondergaan. Het halfrond breekt ook een lans voor de invoering van een systeem met strafpunten voor de zwaarste overtredingen. Met de resolutie wil het parlement wegen op de Europese Commissie, die de komende jaren concrete initiatieven moet nemen. De Europese Unie heeft zich tot doel gesteld het aantal verkeersslachtoffers tegen 2020 te halveren. In 2009 lieten 35.000 mensen het leven op de Europese wegen. De maatschappelijke kost van verkeersongevallen wordt geschat op 130 miljard euro per jaar. Het Europees parlement schoof ook extra doelstellingen naar voren. "Het aantal ongevallen bij jongeren jonger dan veertien jaar moet met 60 procent teruggedrongen worden, het aantal kritieke verwondingen moet met 40 procent dalen en het aantal voetgangers en fietsers die in het verkeer omkomen moet gehalveerd worden", licht Saïd El Khadraoui (SP.A) toe. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 27 Sep 2011, 19:21 |
|
|
Ancien
Minister wil creatieve straffen zoals het bannen van mannen!Turtelboom tikt voetbalbond op de vingers dinsdag 27 september 2011, 03u00 Minister van Binnenlandse Zaken Annemie Turtelboom (Open VLD) heeft bij de voetbalbond gepleit voor creatievere straffen tegen kwetsende en racistische spreekkoren in voetbalstadions. Dat deed ze tijdens de lancering van de campagne 'Respect United'. 'De Turkse bond gaf een duidelijk signaal door als straf enkel vrouwen en kinderen toe te laten in het stadion', zegt ze. De lancering van Respect United, een campagne die pleit voor meer respect op en rond het voetbalveld, kwam in het teken te staan van de problematiek rond kwetsende en racistische spreekkoren. Die was de voorbije weken niet weg te slaan uit de actualiteit. De pers met haar vraagstelling, maar vooral minister van Binnenlandse Zaken Annemie Turtelboom, bracht het probleem nadrukkelijk onder de aandacht. Ze tikte de voetbalbond op de vingers en drong aan op andere, creatievere straffen. Germinal Beerschot kreeg een boete van 16.500 euro voor de Fukushimagezangen richting de Japanse Liersedoelman Eiji Kawashima, maar ging in beroep. Racing Genk kreeg 600 euro boete voor het recidive 'les Wallons c'est du caca' tijdens Genk-Standard (3-0) ruim een week geleden. Creatieve oplossing 'Vergeleken met de lonen die voetballers krijgen, is 600 euro boete weinig', zegt minister van Binnenlandse Zaken Annemie Turtelboom. 'Met de Voetbalcel kunnen we individuen straffen met een stadionverbod en geldboete, maar voor het overige zit de bestraffing net als in de andere Europese landen bij de bonden. De beelden van vorige week (Genk-Standard, ndvr.) zijn opgevraagd, maar ik doe een oproep aan de voetbalbond om clubs meer voor hun verantwoordelijkheid te plaatsen. Het maatschappelijk signaal moet duidelijker en luider.' De minister pleit voor meer creativiteit en verwees verschillende keren naar Turkije. 'De Turkse voetbalbond besliste om een wedstrijd niet achter gesloten deuren te laten spelen, maar enkel vrouwen en kinderen binnen te laten. Dat is een creatieve oplossing en een duidelijk signaal dat de maatschappij bepaalde zaken niet accepteert', zegt ze. Met het bannen van mannen wil de Turkse voetbalbond het supportersgeweld aanpakken. Dit seizoen werd de 'straf' al opgelegd aan Fenerbahçe nadat supporters de oefenwedstrijd tegen Shakhtar Donetsk hadden verstoord. 'Ik wil ertoe komen dat het voetbal vergelijkbaar wordt met naar de film of het theater gaan. Dat je geen angst moet hebben dat er iets wordt geroepen dat niet thuishoort in een moderne maatschappij', aldus Turtelboom. 'De fysieke veiligheid in het voetbal hebben we bereikt, nu moeten we de stap zetten naar sociale veiligheid.' Loket voor diversiteit De bondsstructuren, met een onafhankelijke rechterlijke macht, zitten bonds-CEO Steven Martens in de weg om de oproep van Turtelboom zomaar in de praktijk om te zetten. 'Maar ik denk wel dat we kunnen beginnen met anders te communiceren over de straffen die we uitspreken', zegt hij. 'Ik sta open voor de oproep van mevrouw Turtelboom, maar eerst moeten we mensen hebben die daar creatief mee bezig kunnen zijn. Dat past in mijn idee om een foundation, zeg maar een loket, voor diversiteit op te richten. Mensen met eender welk probleem rond diversiteit in het voetbal zouden zich tot dat loket kunnen richten.' Voor Martens zijn alle initiatieven bespreekbaar, zelfs een verbod op alcohol in de stadions. Er zitten al tal van initiatieven in de pijplijn die de verdraagzaamheid in het voetbal moeten verhogen, zoals een evaluatie en mogelijk aanpassing van de voetbalwet en een bestaande omzendbrief uit 2006 over spreekkoren. 'Tegen eind dit jaar willen we de voetbalwet volledig evalueren', aldus Jo Vanhecke van de Voetbalcel Binnenlandse Zaken. 'De voetbalwet is tot stand gekomen toen geweld een probleem was, terwijl de aandacht verschoven is naar service en de vraag of supporters veilig en comfortabel in het stadion zitten. Vrijdag zitten we daarover voor het eerst met de supporters samen', zegt Vanhecke. Miljaarde miljaarde als de vrouwen zich gaan moeien met het voetbal. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 27 Sep 2011, 19:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Hugo schreef: Op weg naar de nultolerantie? 't zal gedaan zen me jupilerkes voor en na de match. Voor alle duidelijkheid, der bestaat nu ook al ne limiet op alcohol als ge per auto rijdt hé . |
| 27 Sep 2011, 19:29 |
|
|
Ancien
Bartos schreef: Hugo schreef: Op weg naar de nultolerantie? 't zal gedaan zen me jupilerkes voor en na de match. Voor alle duidelijkheid, der bestaat nu ook al ne limiet op alcohol als ge per auto rijdt hé .Allé jong, da wist ik ni. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 27 Sep 2011, 19:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Ik kom sinds dit weekend met de velo naar den Iendracht, ze mogen trouwens eens een deftige fietsenstalling voorzien ze.
|
| 27 Sep 2011, 19:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Zienaa schreef: Ik kom sinds dit weekend met de velo naar den Iendracht, ze mogen trouwens eens een deftige fietsenstalling voorzien ze. Anne velo vastleggen oan die baaren oan de loketten, der zèn der ier nog die da doeng. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 27 Sep 2011, 19:41 |
|
|
Ancien
Zienaa schreef: Ik kom sinds dit weekend met de velo naar den Iendracht, ze mogen trouwens eens een deftige fietsenstalling voorzien ze. Het is de bedoeling om als supporter de kas te spijzen, en zeker niet door extra kosten de put nog wat dieper te maken. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 27 Sep 2011, 19:43 |
|
|
Ancien
jammen schreef: Zienaa schreef: Ik kom sinds dit weekend met de velo naar den Iendracht, ze mogen trouwens eens een deftige fietsenstalling voorzien ze. Anne velo vastleggen oan die baaren oan de loketten, der zèn der ier nog die da doeng. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 27 Sep 2011, 19:52 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Bartos schreef: Hugo schreef: Op weg naar de nultolerantie? 't zal gedaan zen me jupilerkes voor en na de match. Voor alle duidelijkheid, der bestaat nu ook al ne limiet op alcohol als ge per auto rijdt hé .hugo , zijde gij ook nog altijd nen onervaren chauffeur misschien? ![]() |
| 27 Sep 2011, 21:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
jammen schreef: Zienaa schreef: Ik kom sinds dit weekend met de velo naar den Iendracht, ze mogen trouwens eens een deftige fietsenstalling voorzien ze. Anne velo vastleggen oan die baaren oan de loketten, der zèn der ier nog die da doeng. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Sep 2011, 0:32 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: jammen schreef: Zienaa schreef: Ik kom sinds dit weekend met de velo naar den Iendracht, ze mogen trouwens eens een deftige fietsenstalling voorzien ze. Anne velo vastleggen oan die baaren oan de loketten, der zèn der ier nog die da doeng. ![]() Liever de fiets dan de auto, milieubewuste fans hebben we of is het voor..... . ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Sep 2011, 8:31 |
|
|
Ancien
'Minstens 400 mensen ontslagen bij Bpost wegens te vaak ziek'
Vorig jaar werden meer dan 400 mensen onslagen bij Bpost omdat ze te vaak afwezig waren wegens ziekte. Dat stelt André Blaise van de christelijke vakbond CSC Transcom woensdag in de kranten van de groep Sud Presse en in L'Echo. 'Dagelijks wordt minstens een persoon ontslagen die ziek geweest is', zegt Blaise in een reactie aan persagentschap Belga. 'In 2010 telden we er iets meer dan 400. En voor 2011 lijken de cijfers nog hoger uit te vallen. Slechts twee à drie procent van de werknemers wordt ontslagen wegens incompetentie, de anderen om medische reden.' Heel wat slachtoffers van een arbeidsongeval viel volgens Blaise hetzelfde lot te beurt. De vakbondsman haalt een geval aan van een postbode die ontslagen werd nadat hij zijn been brak toen hij viel met zijn brommertje. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Sep 2011, 8:47 |
|
| Pagina 673 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 671 672 673 674 675 … 885 Volgende |