|
|
| Pagina 158 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 156 157 158 159 160 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Re: Rode Duivels
Jeroen schreef: Correctie, tegen Hoogstraten ![]() Just ![]() |
| 04 Okt 2011, 10:02 |
|
|
Sjors heeft de slechtste van Brugge opgeroepen als vervanger van Alderweireld. Carl Hoefkens.
|
| 04 Okt 2011, 10:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dani schreef: We spelen tegen Kazachstan thuis, dat moet Ciman toch aankunnen hé .. Euhm, we spelen tegen Duitsland uit ook hé. En trouwens, ik ben daar redelijk zeker van dat Ciman dat niet aankan tegen Kazachstan. |
| 04 Okt 2011, 10:10 |
|
|
Ook Odoi komt bij de selectie.
|
| 04 Okt 2011, 11:05 |
|
|
forumlegende
Bartos schreef: Dani schreef: We spelen tegen Kazachstan thuis, dat moet Ciman toch aankunnen hé .. Euhm, we spelen tegen Duitsland uit ook hé. En trouwens, ik ben daar redelijk zeker van dat Ciman dat niet aankan tegen Kazachstan. Ben zeker geen aanhanger van Ciman maar als die met z'n grote inzet speelt zoals zijn vorige interlands, dan moet dit toch voldoende zijn tegen een bescheiden tegenstander zoals Kazachstan. Het is niet omdat je nauwelijks op nationaal gebied niveau haalt dat je daarom ook door de mand valt op internationaal niveau. Het zal moeilijker verdedigen zijn tegen Cercle Brugge dan tegen Kazachstan. Uiteraard heb ik het niet over de wedstrijd tegen Duitsland. |
| 04 Okt 2011, 15:26 |
|
|
Dani schreef: Bartos schreef: Dani schreef: We spelen tegen Kazachstan thuis, dat moet Ciman toch aankunnen hé .. Euhm, we spelen tegen Duitsland uit ook hé. En trouwens, ik ben daar redelijk zeker van dat Ciman dat niet aankan tegen Kazachstan. Ben zeker geen aanhanger van Ciman maar als die met z'n grote inzet speelt zoals zijn vorige interlands, dan moet dit toch voldoende zijn tegen een bescheiden tegenstander zoals Kazachstan. Het is niet omdat je nauwelijks op nationaal gebied niveau haalt dat je daarom ook door de mand valt op internationaal niveau. Het zal moeilijker verdedigen zijn tegen Cercle Brugge dan tegen Kazachstan. Uiteraard heb ik het niet over de wedstrijd tegen Duitsland. Rare logica ze man. |
| 04 Okt 2011, 15:36 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Gilles schreef: Dani schreef: Bartos schreef: Euhm, we spelen tegen Duitsland uit ook hé. En trouwens, ik ben daar redelijk zeker van dat Ciman dat niet aankan tegen Kazachstan. Ben zeker geen aanhanger van Ciman maar als die met z'n grote inzet speelt zoals zijn vorige interlands, dan moet dit toch voldoende zijn tegen een bescheiden tegenstander zoals Kazachstan. Het is niet omdat je nauwelijks op nationaal gebied niveau haalt dat je daarom ook door de mand valt op internationaal niveau. Het zal moeilijker verdedigen zijn tegen Cercle Brugge dan tegen Kazachstan. Uiteraard heb ik het niet over de wedstrijd tegen Duitsland. Rare logica ze man. Ge moet eerst bewijzen dat ge op internationaal niveau meekunt alvorens ge op nationaal niveau uw kans krijgt . |
| 04 Okt 2011, 15:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bartos schreef: Gilles schreef: Dani schreef: Ben zeker geen aanhanger van Ciman maar als die met z'n grote inzet speelt zoals zijn vorige interlands, dan moet dit toch voldoende zijn tegen een bescheiden tegenstander zoals Kazachstan. Het is niet omdat je nauwelijks op nationaal gebied niveau haalt dat je daarom ook door de mand valt op internationaal niveau. Het zal moeilijker verdedigen zijn tegen Cercle Brugge dan tegen Kazachstan. Uiteraard heb ik het niet over de wedstrijd tegen Duitsland. Rare logica ze man. Ge moet eerst bewijzen dat ge op internationaal niveau meekunt alvorens ge op nationaal niveau uw kans krijgt .Zeker in die straffe competitie van ons ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 04 Okt 2011, 15:53 |
|
|
forumlegende
DavidSeal schreef: Bartos schreef: Gilles schreef: Rare logica ze man. Ge moet eerst bewijzen dat ge op internationaal niveau meekunt alvorens ge op nationaal niveau uw kans krijgt .Zeker in die straffe competitie van ons ![]() Ze zal straffer zijn dan de competitie waar de jongens van Kazachstan spelen. En -euhm- de term "internationaal niveau" mag je ook wel relativeren hé. Een wedstrijd Liechtenstein-Luxemburg is ook een internationale wedstrijd. |
| 04 Okt 2011, 16:07 |
|
|
Dani schreef: Ze zal straffer zijn dan de competitie waar de jongens van Kazachstan spelen. En -euhm- de term "internationaal niveau" mag je ook wel relativeren hé. Een wedstrijd Liechtenstein-Luxemburg is ook een internationale wedstrijd. Ja Georges, Ciman is goed. ![]() |
| 04 Okt 2011, 16:24 |
|
|
forumlegende
Gilles schreef: Dani schreef: Ze zal straffer zijn dan de competitie waar de jongens van Kazachstan spelen. En -euhm- de term "internationaal niveau" mag je ook wel relativeren hé. Een wedstrijd Liechtenstein-Luxemburg is ook een internationale wedstrijd. Ja Georges, Ciman is goed. ![]() Dienen ene speler zal er niet voor zorgen dat we zullen verliezen hoor.. |
| 04 Okt 2011, 17:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Ik zal ier mor ni te veil kakken op de selectie van de roeie truffels of de verwoiten vliegen ier weer nor mènne kop..
Komoan Ciman!! Komoan Carl!! Komoan Georges!! Desalniettemin 5-1!! _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 04 Okt 2011, 19:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Schepper schreef: Ik zal ier mor ni te veil kakken op de selectie van de roeie truffels of de verwoiten vliegen ier weer nor mènne kop.. Komoan Ciman!! Komoan Carl!! Komoan Georges!! Desalniettemin 5-1!! ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 04 Okt 2011, 19:25 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Sors heeft ook gezegd dat we zeker moeten winnen tegen Kazachstan
is em daar helemaal alleen op gekomen Volgens mij heeft hij ook gewoon geen goesting om gekwalificeerd te geraken, vandaar Ciman in de basis ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 05 Okt 2011, 12:17 |
|
|
forumlegende
Och, tis algemeen geweten da Ciman dé favoriet van Leekens is...hemeltergend eigenlijk dat zo een speler de nationale ploeg moet komen 'versterken'. En dan spreek ik nog niet over Hoefkens.
Maar kom, tis toch allemaal praat voor de vaak want uitgeschakeld zijn we sowieso. En met Georges aan het roer zal het in 2014 ook njet zijn... |
| 05 Okt 2011, 13:21 |
|
| Pagina 158 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 156 157 158 159 160 … 242 Volgende |