|
|
| Pagina 215 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 213 214 215 216 217 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Aan mij zal zeker niet liggen vandaag is de "soort" thuis gebleven bij vrouw en kind en zal dit int vervolg nog doen! U zaait wat u oogst KUT- bestuur. Nog 7 weken....
|
| 16 Okt 2011, 20:38 |
|
|
Vaste Waarde
Neutralboy schreef: Aan mij zal zeker niet liggen vandaag is de "soort" thuis gebleven bij vrouw en kind en zal dit int vervolg nog doen! U zaait wat u oogst KUT- bestuur. Nog 7 weken.... U oogst wat U zaait natuurlijk, maar ja van ne marginaal kunt ge onmogelijk een correcte spelling verwachten é ![]() |
| 16 Okt 2011, 20:42 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 01 Jun 2008, 21:59 Berichten: 56 |
Neutralboy schreef: Aan mij zal zeker niet liggen vandaag is de "soort" thuis gebleven bij vrouw en kind en zal dit int vervolg nog doen! U zaait wat u oogst KUT- bestuur. Nog 7 weken.... Tois gebleven? |
| 16 Okt 2011, 20:46 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Neutralboy schreef: Neutralboy schreef: Aan mij zal zeker niet liggen vandaag is de "soort" thuis gebleven bij vrouw en kind en zal dit int vervolg nog doen! U zaait wat u oogst KUT- bestuur. Nog 7 weken.... U oogst wat U zaait natuurlijk, maar ja van ne marginaal kunt ge onmogelijk een correcte spelling verwachten é ![]() feitelijk komt het op hetzelfde neer,als ge 1st zaait oogst ge wat ge zaait maar als ge 1st oogst zaait ge met uw oogst |
| 16 Okt 2011, 20:55 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Gilles schreef: El Corredor schreef: onze manager Gerd Van Eetvelde heeft expliciet aan OPC gevraagd om mij thuis te laten van hun vergadering. een manager die schrik heeft van het gewone plebs. Durft zelfs de confrontatie niet aan te gaan... ![]() Belachelijk. Gewoon gaan man. Sukkelaars van een bestuur. ![]() ik heb niet lang moeten nadenken : voor mij is het maatje meer dan vol. Ik zal hier niet meer komen piepen, hopende op een positieve post, als die er ooit nog zal komen. Ik zal alleen nog posts doen in de topic pronostiek. Indien er toch nog eens goed nieuws is, stuur mij dan een pb aub. Ik kan hier niet meer tegen. En als naar volgend seizoen toe verlengen van het abonnement ter sprake komt ( als er nog sprake zal zijn van een volgend seizoen) dan zal ik eens goed lachen. Galabal, mosselfestijn enz...., no way, over and out, van mij gaan ze ni veel eurokes meer oprapen. Ik weet dat ik hiermee de club niet help, doch, de eersten die de club vooruit moeten helpen zijn de nobele heren van het bestuur, en die vegen er vierkant hun kloten aan. @El Corredor : trek er u niets van aan man, laat het niet aan uw hart komen. Bye Bye everyone. _________________ Iendracht 4ever. |
| 16 Okt 2011, 21:07 |
|
|
Ancien
kreezie nonkeltje schreef: Gilles schreef: El Corredor schreef: onze manager Gerd Van Eetvelde heeft expliciet aan OPC gevraagd om mij thuis te laten van hun vergadering. een manager die schrik heeft van het gewone plebs. Durft zelfs de confrontatie niet aan te gaan... ![]() Belachelijk. Gewoon gaan man. Sukkelaars van een bestuur. ![]() ik heb niet lang moeten nadenken : voor mij is het maatje meer dan vol. Ik zal hier niet meer komen piepen, hopende op een positieve post, als die er ooit nog zal komen. Ik zal alleen nog posts doen in de topic pronostiek. Indien er toch nog eens goed nieuws is, stuur mij dan een pb aub. Ik kan hier niet meer tegen. En als naar volgend seizoen toe verlengen van het abonnement ter sprake komt ( als er nog sprake zal zijn van een volgend seizoen) dan zal ik eens goed lachen. Galabal, mosselfestijn enz...., no way, over and out, van mij gaan ze ni veel eurokes meer oprapen. Ik weet dat ik hiermee de club niet help, doch, de eersten die de club vooruit moeten helpen zijn de nobele heren van het bestuur, en die vegen er vierkant hun kloten aan. @El Corredor : trek er u niets van aan man, laat het niet aan uw hart komen. Bye Bye everyone. Hella besteken, ik heb mijn vechtlust nog niet verloren zenne, integendeel. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" Laatst gewijzigd door Hugo op 16 Okt 2011, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 16 Okt 2011, 21:54 |
|
|
Miniem
aan coredor,neutralboy en anderen
ik vindt dat jullie alles dat jullie weten op het forum moeten gooien geen respect meer ze hebben dat ook met ons niet aan parol ik ben ontgocheld in u en u bestuur jullie gingen toch open kaart spellen doe het dan als jullie leef hebben of durft er niemand ons zeggen dat het gedaan is met den iendracht Laatst gewijzigd door dalton op 16 Okt 2011, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 16 Okt 2011, 21:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Dit is gewoon te belachelijk voor woorden, en wij, supporters, laten ons afslachten als makke lammetjes...
Vandaag ook, niets van protest uit de tribune, niet één spandoek, het is ooit anders geweest voor veel minder. Ik bevind mij niet in de positie om veel volk te mobiliseren, weet ook niet de details van achter de schermen, maar weet één ding: Er moet dringend actie komen voor het te laat is!!!! ![]() _________________ MCMXIX |
| 16 Okt 2011, 22:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Als wij (opc) niet over alle of de juiste info beschikken, tegen wie moeten we dan in godsnaam protesteren?? Allemaal makelijk gezegt hier toch ze!
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 16 Okt 2011, 22:21 |
|
|
Vaste Waarde
Ja en die juiste info gaat onze manager u ZEKER en vast geven. Daarom da El corredor er niet bij mag zijn, Ah nee want die weet waarover hij praat. Tis stillekes aan tijd voor om van u Droomwolkje te komen, iik ben er vorige week ook af gevallen.
|
| 16 Okt 2011, 22:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
ik ben nuchter genoeg om te weten dat ze ook aan ons niet alles gaan zeggen.. Ik ga daar trouwens ni bij zijn, ik weet van mezelf da ik over zulke dingen te weinig weet om daar naartoe te gaan..
Ik wil gewoon reageren op tfeit da ze hier zeggen dat we nix van protest doen, of geen spandoeken maken, ... _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 16 Okt 2011, 22:26 |
|
|
Ancien
Misschien effkes afwachten op het resultaat van het onderhoud van onze vrienden van het OPC met het huidige bestuur.
Daarna kunnen we nog gezamelijk overleg plegen om indien nodig acties te ondernemen. Iendrachters, het is onze morele plicht om voor onze geliefde club op te komen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 16 Okt 2011, 22:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
hansken schreef: ik ben nuchter genoeg om te weten dat ze ook aan ons niet alles gaan zeggen.. Ik ga daar trouwens ni bij zijn, ik weet van mezelf da ik over zulke dingen te weinig weet om daar naartoe te gaan.. Ik wil gewoon reageren op tfeit da ze hier zeggen dat we nix van protest doen, of geen spandoeken maken, ... Hansken, ik viseer hiermee niet het opc, integendeel zelfs, chapeau wat jullie allemaal doen. Maar ik stel gewoon vast dat er heel wat gelatenheid overheerst in de tribunes. Ikzelf ben ook maar enen 'zonder diplom' en heb bijgevolg ook weinig te zoeken op die vergaderingen... _________________ MCMXIX |
| 16 Okt 2011, 22:31 |
|
|
Vaste Waarde
Hugo schreef: Misschien effkes afwachten op het resultaat van het onderhoud van onze vrienden van het OPC met het huidige bestuur. Daarna kunnen we nog gezamelijk overleg plegen om indien nodig acties te ondernemen. Iendrachters, het is onze morele plicht om voor onze geliefde club op te komen. ![]() Het is aan de mannen met de diploms hun morele plicht om ons marginale werksoort ,(die elke week zijn ticket en bonnekes BETAALD), de waarheid te vertellen ! Niet meer , Niet Minder! Tot zo lang dit niet gebeurd en men zich openlijk excuseerd hoeft het voor mij niet meer ! En ik Hoop Dat iedereen zijn ogen hier open gaan! |
| 16 Okt 2011, 22:34 |
|
|
Ancien
hansken schreef: ik ben nuchter genoeg om te weten dat ze ook aan ons niet alles gaan zeggen.. Ik ga daar trouwens ni bij zijn, ik weet van mezelf da ik over zulke dingen te weinig weet om daar naartoe te gaan.. Ik wil gewoon reageren op tfeit da ze hier zeggen dat we nix van protest doen, of geen spandoeken maken, ... Hansken, je moet dat hier niet persoonlijk opnemen hoor, jullie zijn evenzeer begaan met de malaise binnen het clubbestuur en hebben daarom dit moedig initiatief genomen. Het OPC gaat eens gaan luisteren en hopelijk kunnen jullie de gepaste vragen stellen, waaruit achteraf de nodige conclusies kunnen getrokken worden. Daarna besteken, kunnen we met alle supportersverenigingen een vergadering houden om onze strategie te bepalen, het is zeker niet de bedoeling dat jullie alleen de kar moeten spannen zelfs de gepensioneerden doen mee. Aal tesoamen Hansken. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 16 Okt 2011, 22:44 |
|
| Pagina 215 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 213 214 215 216 217 … 289 Volgende |