|
|
| Pagina 219 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 217 218 219 220 221 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
parol schreef: We willen inderdaad zaterdag een soort van supportersraad oprichten met wie we open willen communiceren en overleg plegen. Het is onmogelijk voor mij om, zoals de laatste weken het geval was, permanent uitleg te moeten geven aan tientallen individuele supporters. Ik wil dit echter wel blijven doen op de wedstrijden zelf waar ik mij steeds toegankelijk heb opgesteld. Die supportersraad zou een beetje kunnen vergeleken worden met het ESV van vroeger en zou best ook een woordvoerder aanduiden. Ik verwacht van die supportersvertegenwoordigers ook dat ze de info zullen doen doorstromen naar het geheel van de supporters. Dit wil niet zeggen dat er geen grote supportersvergaderingen meer zullen komen, maar ik wil eerst die supportersraad oprichten om de communicatie wat efficiënter te doen verlopen. Iedereen die de beste bedoelingen heeft met onze club, is bij mij welkom,ook El Corredor, want ik weet dat hij oprecht bezorgd is om het welzijn van onze club. Ik ben ook tot de overtuiging gekomen dat het niet gezond is, dat ik als bestuurder nog op het Forum berichten post om te reageren. Ik zal dit dan ook niet meer doen. ps: Om de valse geruchten de kop in te drukken wil ik jullie uitdrukkelijk meedelen dat er geen fusie komt met Dender. Dat zal over mijn lijk zijn. Dit ik heb ook deze morgen aan de journalist van Het Laatste Nieuws meegedeeld. Groot gelijk,FDR en DDB deden dit ook niet en ik denk dat een bestuurslid andere dingen heeft te doen,dan op sommigen hun gezever te antwoorden. Met alle respect voor El Corredor en dat hij het goed meent met de club dat weten we,maar als hij van onze manager niet welkom is op die vergadering,daar zal wel een reden voor zijn,als El Corredor ballen aan zijn lijf heeft dat hij dan naar onze manager gaat en het persoonlijk gaat vragen,maar hier op het forum met bloemen gooien waar de pot nog aanhangt,daarmee ga je het ook niet weten waarom je niet mag gaan. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Okt 2011, 13:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: Stadionspeaker schreef: Ajoin54 en Iendrachter90...nog twee "ronkende" namen op het iendracht forum.. El Corredor ..nee, je zal nooit mijn beste maat worden. Ik kan gerust tegen kritiek, ben niet zo perfect zoals jij...je toont nog eens wie je eigenlijk bent, een bericht over Jan Van Lijsebeth posten, en nadien uitwissen, zodat je een ander "te kakken" zet. Trouwens, toen ik je op Brussels wou aanspreken, stuurde je zelf je maatje naar mij toe... Ik ben echt fier dat je jezelf een echte "eendracht" supporter kan/wil noemen...als je alles toch zo goed weet, waarom zoek je dan zelf geen oplossing voor de financiële toestand van je club ? Gij moogt kevin zeggen ![]() Gij zijt toch dienen Kevin niet van de verrassingsfilm die in Cannes getoond werd, "We need to talk about Kevin " Zie filmfestival van Gent ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Okt 2011, 13:35 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Onderkroiper schreef: Iendrachter90 schreef: Stadionspeaker schreef: Ajoin54 en Iendrachter90...nog twee "ronkende" namen op het iendracht forum.. El Corredor ..nee, je zal nooit mijn beste maat worden. Ik kan gerust tegen kritiek, ben niet zo perfect zoals jij...je toont nog eens wie je eigenlijk bent, een bericht over Jan Van Lijsebeth posten, en nadien uitwissen, zodat je een ander "te kakken" zet. Trouwens, toen ik je op Brussels wou aanspreken, stuurde je zelf je maatje naar mij toe... Ik ben echt fier dat je jezelf een echte "eendracht" supporter kan/wil noemen...als je alles toch zo goed weet, waarom zoek je dan zelf geen oplossing voor de financiële toestand van je club ? Gij moogt kevin zeggen ![]() Gij zijt toch dienen Kevin niet van de verrassingsfilm die in Cannes getoond werd, "We need to talk about Kevin " Zie filmfestival van Gent ![]() Da betwijfelek , Ik ben dieje kevin daje gij bekan is omveir gereden hebt me a brommerke,wegpiraat ![]() |
| 19 Okt 2011, 13:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: Onderkroiper schreef: Iendrachter90 schreef: Gij moogt kevin zeggen ![]() Gij zijt toch dienen Kevin niet van de verrassingsfilm die in Cannes getoond werd, "We need to talk about Kevin " Zie filmfestival van Gent ![]() Da betwijfelek , Ik ben dieje kevin daje gij bekan is omveir gereden hebt me a brommerke,wegpiraat ![]() 'k Zen goe verzeikerd Btw, in 35 joar dak me een brommeken rij, nog nooit accident g'had ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Okt 2011, 13:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Onderkroiper schreef: Iendrachter90 schreef: Onderkroiper schreef: Gij zijt toch dienen Kevin niet van de verrassingsfilm die in Cannes getoond werd, "We need to talk about Kevin " Zie filmfestival van Gent ![]() Da betwijfelek , Ik ben dieje kevin daje gij bekan is omveir gereden hebt me a brommerke,wegpiraat ![]() 'k Zen goe verzeikerd Btw, in 35 joar dak me een brommeken rij, nog nooit accident g'had ![]() omdat de mensjen nor alle kanten wegdoiken as ze aa zieng kommen mé aa kodakken rond aanen nek, oeik.... |
| 19 Okt 2011, 13:49 |
|
|
Fillou schreef: Onderkroiper schreef: Iendrachter90 schreef: Da betwijfelek , Ik ben dieje kevin daje gij bekan is omveir gereden hebt me a brommerke,wegpiraat ![]() 'k Zen goe verzeikerd Btw, in 35 joar dak me een brommeken rij, nog nooit accident g'had ![]() omdat de mensjen nor alle kanten wegdoiken as ze aa zieng kommen mé aa kodakken rond aanen nek, oeik.... Tuut-tuut, oit de weg Den Onderkroiper komt af ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Okt 2011, 13:51 |
|
|
Ancien
Fillou schreef: Onderkroiper schreef: Iendrachter90 schreef: Da betwijfelek , Ik ben dieje kevin daje gij bekan is omveir gereden hebt me a brommerke,wegpiraat ![]() 'k Zen goe verzeikerd Btw, in 35 joar dak me een brommeken rij, nog nooit accident g'had ![]() omdat de mensjen nor alle kanten wegdoiken as ze aa zieng kommen mé aa kodakken rond aanen nek, oeik.... ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Okt 2011, 15:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Still standing ! schreef: op deze topic wordt al gans het seizoen perfect bewezen waarom onze club staat waar ze staat: tweedracht, achterklap, gestook en complotten. Ik vrees dat wij, als Ajoinen, gewoon zullen oogsten wat we zelf gezaaid hebben. Als je alleen het gestook op alle vlak, sportief en bestuurlijk, hier las AL VAN IN DE VOORBEREIDING, dan wist je al genoeg. hoe meer ze hun eigen nen 'echten' eendrachter noemden, hoe erger het was... en is. ik blijf er bij: diejen 'putch' is ondoordacht en veel te voorbarig gebeurd. als je zoiets doet, moet je wel wat achter de hand hebben. goed mogelijk dat straks veel échte eendrachters op hun kniëen ne DDB zullen mogen gaan smeken om terug te komen. en de situatie zal er NIET op verbeterd zijn in de tussentijd. Ik ga niet roepen(of smeken terug te komen) op ene dat op alle vergaderingen de "goed nieuws"-show opvoerde, dat ons voorloog, valse beloftes aansmeerde enz...._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 19 Okt 2011, 15:34 |
|
|
Ancien
DavidSeal schreef: Still standing ! schreef: op deze topic wordt al gans het seizoen perfect bewezen waarom onze club staat waar ze staat: tweedracht, achterklap, gestook en complotten. Ik vrees dat wij, als Ajoinen, gewoon zullen oogsten wat we zelf gezaaid hebben. Als je alleen het gestook op alle vlak, sportief en bestuurlijk, hier las AL VAN IN DE VOORBEREIDING, dan wist je al genoeg. hoe meer ze hun eigen nen 'echten' eendrachter noemden, hoe erger het was... en is. ik blijf er bij: diejen 'putch' is ondoordacht en veel te voorbarig gebeurd. als je zoiets doet, moet je wel wat achter de hand hebben. goed mogelijk dat straks veel échte eendrachters op hun kniëen ne DDB zullen mogen gaan smeken om terug te komen. en de situatie zal er NIET op verbeterd zijn in de tussentijd. Ik ga niet roepen(of smeken terug te komen) op ene dat op alle vergaderingen de "goed nieuws"-show opvoerde, dat ons voorloog, valse beloftes aansmeerde enz....Waren ze er niet geweest, dan was er van den Iendracht al lang geen sprake meer geweest, hopelijk krijg je zaterdag (de waarheid) te horen wat de toekomst betreft. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Okt 2011, 19:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Hugo schreef: DavidSeal schreef: Still standing ! schreef: op deze topic wordt al gans het seizoen perfect bewezen waarom onze club staat waar ze staat: tweedracht, achterklap, gestook en complotten. Ik vrees dat wij, als Ajoinen, gewoon zullen oogsten wat we zelf gezaaid hebben. Als je alleen het gestook op alle vlak, sportief en bestuurlijk, hier las AL VAN IN DE VOORBEREIDING, dan wist je al genoeg. hoe meer ze hun eigen nen 'echten' eendrachter noemden, hoe erger het was... en is. ik blijf er bij: diejen 'putch' is ondoordacht en veel te voorbarig gebeurd. als je zoiets doet, moet je wel wat achter de hand hebben. goed mogelijk dat straks veel échte eendrachters op hun kniëen ne DDB zullen mogen gaan smeken om terug te komen. en de situatie zal er NIET op verbeterd zijn in de tussentijd. Ik ga niet roepen(of smeken terug te komen) op ene dat op alle vergaderingen de "goed nieuws"-show opvoerde, dat ons voorloog, valse beloftes aansmeerde enz....Waren ze er niet geweest, dan was er van den Iendracht al lang geen sprake meer geweest, hopelijk krijg je zaterdag (de waarheid) te horen wat de toekomst betreft. ![]() Zucht... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 19 Okt 2011, 20:30 |
|
|
Knaap
juiste analyse, zonder die mensen zaten we misschien nog in 4de.
De bestuurswissel is eerder een scenario voor een sterke drama film, dat dit in 2011 nog mogelijk is. Als DDB & FDR uberhaupt nog willen terugkeren, dat is de grote vraag natuurlijk, iniden ja dan best direct de juiste mensen rond hen scharen en de rest steward maken |
| 20 Okt 2011, 16:08 |
|
|
Ancien
jamie schreef: juiste analyse, zonder die mensen zaten we misschien nog in 4de. De bestuurswissel is eerder een scenario voor een sterke drama film, dat dit in 2011 nog mogelijk is. Als DDB & FDR uberhaupt nog willen terugkeren, dat is de grote vraag natuurlijk, iniden ja dan best direct de juiste mensen rond hen scharen en de rest steward maken Tja zonder Garre destijds waren we ook anders verdwenen he, wakker worden he. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 20 Okt 2011, 16:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
jamie schreef: juiste analyse, zonder die mensen zaten we misschien nog in 4de. De bestuurswissel is eerder een scenario voor een sterke drama film, dat dit in 2011 nog mogelijk is. Als DDB & FDR uberhaupt nog willen terugkeren, dat is de grote vraag natuurlijk, iniden ja dan best direct de juiste mensen rond hen scharen en de rest steward maken Nu sla je wel de bal even mis hé Jamie... Onder Schots waren we al gepromoveerd naar derde hé, van 3 naar 2 klopt, maar niet naar 4 naar 2... Bovendien zal het allemaal zo simpel niet in elkaar zitten zeker? Toch even aan herinneren dat de ruzie tussen ons triumviraat van vorig seizoen een van de aanleidingen is geweest tot de uiteindelijke bestuurswissel... Als het allemaal peis en vree had geweest binnen het oude bestuur hadden we ondertussen geen 60 pagina's extra aan dit onderwerp moeten wijden ook... |
| 20 Okt 2011, 17:02 |
|
|
Miniem
FDR wil zeker iendracht niet laten vallen heeft hij tegen mij gezegd na de match tegen waasland-beveren
|
| 20 Okt 2011, 22:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
dalton schreef: FDR wil zeker iendracht niet laten vallen heeft hij tegen mij gezegd na de match tegen waasland-beveren Ja dat zal wel hé, hij zal zo eens gaan zeggen van wel... |
| 21 Okt 2011, 8:53 |
|
| Pagina 219 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 217 218 219 220 221 … 289 Volgende |