|
|
| Pagina 225 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 223 224 225 226 227 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
gweninho schreef: El Corredor schreef: gweninho schreef: Het oud-bestuur heeft de put wel alleen maar veel groter gemaakt en veel gelogen. Niet terughalen zouk zeggen. men zou het overnamecontract van Garré aan De Cock , De Ridder eens moeten tonen, en nadien het overnamecontract van GDR,SDC aan De Bruecker en De Roose. dan ga je meteen zien wie de grootste putten heeft gemaakt. Ik heb nie het recht om dat te zien ze. En of ge het draait of keert ; het is wel het oudbestuur met De Bruecker die op vsupportersvergadering met de brede glimlach kwam vertellen : de schuld vermindert, we zetten stappen voorwaarts. Uiteindelijk allemaal leugens! Wie waster verantwoordelijk vert financiële? ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 28 Okt 2011, 22:09 |
|
|
Freak
Verbechio schreef: gweninho schreef: El Corredor schreef: men zou het overnamecontract van Garré aan De Cock , De Ridder eens moeten tonen, en nadien het overnamecontract van GDR,SDC aan De Bruecker en De Roose. dan ga je meteen zien wie de grootste putten heeft gemaakt. Ik heb nie het recht om dat te zien ze. En of ge het draait of keert ; het is wel het oudbestuur met De Bruecker die op vsupportersvergadering met de brede glimlach kwam vertellen : de schuld vermindert, we zetten stappen voorwaarts. Uiteindelijk allemaal leugens! Wie waster verantwoordelijk vert financiële? ![]() @gewinho/verbechio: jullie hebben allebei zeker een punt, maar wie is er nu verantwoordelijk voor het financiële? |
| 28 Okt 2011, 22:14 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
El Corredor schreef: Verbechio schreef: gweninho schreef: Ik heb nie het recht om dat te zien ze. En of ge het draait of keert ; het is wel het oudbestuur met De Bruecker die op vsupportersvergadering met de brede glimlach kwam vertellen : de schuld vermindert, we zetten stappen voorwaarts. Uiteindelijk allemaal leugens! Wie waster verantwoordelijk vert financiële? ![]() @gewinho/verbechio: jullie hebben allebei zeker een punt, maar wie is er nu verantwoordelijk voor het financiële? Daar gaat gij wss meer duidelijkheid in brengen? Edit: bij nader inzicht, laat maar zitten, weet meer dan genoeg ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 28 Okt 2011, 22:15 |
|
|
Scholier
Waarom naast de vzw geen NV zoals in Oostende ,Antwerp,Anderlecht en Dender etc oprichten ,een tweede klasser is volgens de voorzitter van Oostende anderhalf miljoen euro waard (heeft zelf de meest aandelen in handen)Bedoeling is als er iemand opstapt de andere de aandelen overnemen of nieuwe geinteresseerden ze kopen vb 1000 aandelen van 1000 euro,iedereen zoals bedrijfsleiders,zelfstandigen zelfs supporters kunnen er kopen en zitten ook automatisch in de vzw en kiezen elk jaar hun bestuur.Voor in anderlecht in de nv te raken moet je minimaal één miljoen euro leggenDus 1000 euro moet toch niet onoverbrugbaar zijn.Activiteiten van die NV kunnen de merchandising en de catering zijn bvb.
|
| 28 Okt 2011, 22:19 |
|
|
Ancien
Voetbalclub zoekt 300.000 euro voor licentie
Supportersacties moeten Eendracht redden! Michel Markey stelde de steuncampagne voor die onder de Oilsjterse slogan 'Me maan en macht ver den Iëndracht' gelanceerd werd. Over de financiële toestand speelde hij open kaart. 'Eendracht zoekt 300.000 euro voor het behalen van de licentie eind februari. We zullen moeten snoeien in de uitgaven door te besparen via een meer efficiënte aanpak. Tevens zullen we nieuwe initiatieven ontplooien om nieuwe inkomsten aan te boren. Onze grote sterkte ligt in onze grote achterban, waar zelfs in eerste klasse vele clubs jaloers op zijn. Zelfs in vierde klasse maakten we ooit verplaatsingen met 1.500 supporters.' Strafschoppentornooi Markey rekent op de steun van de supporters. 'Er worden plannen gesmeed om een strafschoppentornooi te organiseren voor supporters. Er zullen clubtruitjes verkocht worden waar de fans hun eigen naam kunnen laten op zetten. Oud materiaal van Eendracht Aalst zal worden geveild en voor het stadion zal op de parking bij elke thuismatch een steunactiedorp opgericht worden. De supporters zullen een pronostiek lanceren waarbij de wedstrijdbal gewonnen kan worden terwijl er in de kantines ambiance-activiteiten worden georganiseerd. Zo komt er ook een 'nacht van 'den Iëndracht' met optredens.' Markey beseft dat Eendracht ook van uit de bedrijfswereld zal moeten geholpen worden. 'De boarding rond het hoofdterrein zal eerstdaags verder aangevuld worden. De voorbije weken werden tal van nieuwe contracten getekend.' Eendracht wil ook de jeugdwerking opnieuw organiseren terwijl de droom van eerste klasse nog leeft. 'Met stabiliteit als basis moet Eendracht ooit opnieuw kunnen terugkeren naar eerste klasse, maar nu staat het overleven van de club centraal. Een nieuw jeugdbestuur wordt opgericht en zal zorgen voor een kwaliteitsvolle opleiding. Met het stadsbestuur werd al gepraat over de verfraaiing van het jeugdcomplex op de Zandberg.' _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 29 Okt 2011, 8:15 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
300.000 euro dat is het bedrag dat Eendracht Aalst moet vinden om de licentie te behouden. Het nieuwe bestuur is optimistisch en hoopt dit te vinden via enkele acties. Er zijn ook nieuwe sponsors, maar een lijst hiervan werd niet gegeven, uit voorzorg om er geen enkele te vergeten. Eendracht probeert zich financieel te redden, maar de weg is nog lang. Wanbeleid en fraude van de voorbije jaren leidde de club naar de afgrond. Momenteel zijn er gesprekken met enkele ex-bestuursleden, zo zou Frank De Roose (Derowood) een reddingsplan aan het uitwerken zijn. Bij de jeugd werd ondertussen de crisis bezworen, alle wedstrijden van komend weekend vinden plaats.
bron aalst tv |
| 29 Okt 2011, 9:12 |
|
|
witteken schreef: 300.000 euro dat is het bedrag dat Eendracht Aalst moet vinden om de licentie te behouden. Het nieuwe bestuur is optimistisch en hoopt dit te vinden via enkele acties. Er zijn ook nieuwe sponsors, maar een lijst hiervan werd niet gegeven, uit voorzorg om er geen enkele te vergeten. Eendracht probeert zich financieel te redden, maar de weg is nog lang. Wanbeleid en fraude van de voorbije jaren leidde de club naar de afgrond. Momenteel zijn er gesprekken met enkele ex-bestuursleden, zo zou Frank De Roose (Derowood) een reddingsplan aan het uitwerken zijn. Bij de jeugd werd ondertussen de crisis bezworen, alle wedstrijden van komend weekend vinden plaats. bron aalst tv Das pas de nieuwe sponsors soigneren Of zijn er gewoon geen nieuwe? Of enkel e paar voor een scheet in een fles? ![]() Het stuk over FDR is toch ook in orde. De zin daarvoor spreken ze over wanbeleid en fraude _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 29 Okt 2011, 9:24 |
|
|
Nationale Ploeg
off topic maar: is dat bij iedereen dat als je een pb verstuurd dat die meerdere dagen in postvak 'uit' blijft staan en dus niet verzonden wordt ? wat is daar de bedoeling van ?
_________________ may the FORCE be with you. |
| 29 Okt 2011, 10:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Still standing ! schreef: off topic maar: is dat bij iedereen dat als je een pb verstuurd dat die meerdere dagen in postvak 'uit' blijft staan en dus niet verzonden wordt ? wat is daar de bedoeling van ? dat is het teken dat de pb nog niet gelezen is door de ontvanger. _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Okt 2011, 10:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Hugo schreef: Voetbalclub zoekt 300.000 euro voor licentie Supportersacties moeten Eendracht redden! het nieuwsblad? _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Okt 2011, 10:24 |
|
|
Nationale Ploeg
ik kan er niet aan doen, maar dit is toch echt flauw en getuigt (na vijf weken nieuw beleid) toch van bijzonder weinig daadkracht en visie.
De nieuwe sponsors worden niet genoemd omdat het er te veel zijn en we bang zijn iemand te vergeten? Wat is dat nu voor iets? Men neme een papiertje en schrijve op: de namen van de nieuwe sponsors. Er moet 300.000 euro gevonden worden voor nieuwjaar om de nieuwe licentie te halen. Hoe? Door een penalty-tornooi, de kantines aangenamer te maken doordat er meer volk blijft plakken, een mosselfestijn en een halloweenfuifje na een wedstrijd op verplaatsing. Drie-honderd-duizend-euro! Heeft al iemand dat eens bij mekaar gezien? En dat ga je halen met enkele aktiviteiten waar de gemiddelde kleine carnavalgroep al eens moet mee lachen als het over het binnen halen van een jaarbudget gaat. Als je met die supportersacties op twee maanden tijd vijftigduizend euro bij mekaar haalt, realiseer je al een stunt van jewelste. Ik ben een groot positivo en kijk de toekomst dus altijd met de glimlach tegemoet. Ook al bots je zowel thuis als professioneel regelmatig eens tegen een muur. Maar je moet daar toch door en de problemen aanpakken als het nodig is. Maar dit is toch echt veel te weinig, hé. Ja we willen een gezonde club in tweede en later misschien in eerste zijn, ja we gaan de jeugd verder uitbouwen en werken aan meer doorstroming naar de eerste ploeg, ja we kunnen de fans gebruiken om onze actie mee te ondersteunen. Maar waar is de centrale figuur in gans deze operatie? Wat is de visie? Wat is de rode draad? Wat met de cijfers? Hoeveel nieuwe sponsors? Over welk budget hebben we het dan? Hoeveel van die 300.000 is al ingedekt met die nieuwe sponsors? Wat zijn de kernpunten uit het saneringsplan? Ik wil zeker, voor zo ver ik kan, mee werken aan acties die opgezet worden. Maar we zijn aan het dweilen met de kraan open. Als wat hier staat de inhoud van de persconferentie was en het bestuur vandaag niet nog veel meer in zijn hoed zitten heeft om er binnenkort uit te toveren (pun not intented Mr. Markey), dan zijn we ten dode opgeschreven. Alle goeie ideeën ten spijt, alle goeie wil van die geweldige supporters ook, maar als dat alles is wat na vijf weken keihard werken - met nefaste gevolgen voor de eigen gezondheid - dan zie ik de toekomst van 'n eindracht pikzwart. |
| 29 Okt 2011, 10:59 |
|
|
Freak
Fillou schreef: ik kan er niet aan doen, maar dit is toch echt flauw en getuigt (na vijf weken nieuw beleid) toch van bijzonder weinig daadkracht en visie. De nieuwe sponsors worden niet genoemd omdat het er te veel zijn en we bang zijn iemand te vergeten? Wat is dat nu voor iets? Men neme een papiertje en schrijve op: de namen van de nieuwe sponsors. Er moet 300.000 euro gevonden worden voor nieuwjaar om de nieuwe licentie te halen. Hoe? Door een penalty-tornooi, de kantines aangenamer te maken doordat er meer volk blijft plakken, een mosselfestijn en een halloweenfuifje na een wedstrijd op verplaatsing. Drie-honderd-duizend-euro! Heeft al iemand dat eens bij mekaar gezien? En dat ga je halen met enkele aktiviteiten waar de gemiddelde kleine carnavalgroep al eens moet mee lachen als het over het binnen halen van een jaarbudget gaat. Als je met die supportersacties op twee maanden tijd vijftigduizend euro bij mekaar haalt, realiseer je al een stunt van jewelste. Ik ben een groot positivo en kijk de toekomst dus altijd met de glimlach tegemoet. Ook al bots je zowel thuis als professioneel regelmatig eens tegen een muur. Maar je moet daar toch door en de problemen aanpakken als het nodig is. Maar dit is toch echt veel te weinig, hé. Ja we willen een gezonde club in tweede en later misschien in eerste zijn, ja we gaan de jeugd verder uitbouwen en werken aan meer doorstroming naar de eerste ploeg, ja we kunnen de fans gebruiken om onze actie mee te ondersteunen. Maar waar is de centrale figuur in gans deze operatie? Wat is de visie? Wat is de rode draad? Wat met de cijfers? Hoeveel nieuwe sponsors? Over welk budget hebben we het dan? Hoeveel van die 300.000 is al ingedekt met die nieuwe sponsors? Wat zijn de kernpunten uit het saneringsplan? Ik wil zeker, voor zo ver ik kan, mee werken aan acties die opgezet worden. Maar we zijn aan het dweilen met de kraan open. Als wat hier staat de inhoud van de persconferentie was en het bestuur vandaag niet nog veel meer in zijn hoed zitten heeft om er binnenkort uit te toveren (pun not intented Mr. Markey), dan zijn we ten dode opgeschreven. Alle goeie ideeën ten spijt, alle goeie wil van die geweldige supporters ook, maar als dat alles is wat na vijf weken keihard werken - met nefaste gevolgen voor de eigen gezondheid - dan zie ik de toekomst van 'n eindracht pikzwart. je slaat nagels met koppen ![]() |
| 29 Okt 2011, 11:42 |
|
|
Nationale Ploeg
Bram schreef: Still standing ! schreef: off topic maar: is dat bij iedereen dat als je een pb verstuurd dat die meerdere dagen in postvak 'uit' blijft staan en dus niet verzonden wordt ? wat is daar de bedoeling van ? dat is het teken dat de pb nog niet gelezen is door de ontvanger. dank u wel. _________________ may the FORCE be with you. |
| 29 Okt 2011, 11:55 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
witteken schreef: 300.000 euro dat is het bedrag dat Eendracht Aalst moet vinden om de licentie te behouden. Het nieuwe bestuur is optimistisch en hoopt dit te vinden via enkele acties. Er zijn ook nieuwe sponsors, maar een lijst hiervan werd niet gegeven, uit voorzorg om er geen enkele te vergeten. Eendracht probeert zich financieel te redden, maar de weg is nog lang. Wanbeleid en fraude van de voorbije jaren leidde de club naar de afgrond. Momenteel zijn er gesprekken met enkele ex-bestuursleden, zo zou Frank De Roose (Derowood) een reddingsplan aan het uitwerken zijn. Bij de jeugd werd ondertussen de crisis bezworen, alle wedstrijden van komend weekend vinden plaats. bron aalst tv hoe goed de bedoelingen van de initiatieven van de supportersclubs ook mogen zijn, iedereen weet dat dit bijlange niet genoeg gaat zijn om tegen februari die 300.000 euro bij elkaar te sprokkelen. Het bestuur beweert dat er een groot aantal nieuwe sponsors zijn, maar kan of wil ze niet noemen. Dat men mij eens een goede reden geeft waarom? Wat een flauwekul is dat nu weer? Eens te meer worden de supporters voor dommeriken gehouden en weeral ne keer gesust tot de volgende vergadering, en wat gaan ze dan weer uitvinden om ons kalm te houden? Alle acties samen, plus de illustere nieuwe sponsors, plus al de nieuwe reclamepanelen samen gaan nog bijlange niet genoeg zijn voor deze 300.000 euro samen te brengen. Wat er nodig is, is 1, of als het effe kan meerdere, grote sponsor/mecenas, en daarmee basta! Al de rest tot hiertoe uitgekraamd tijdens al de voorbije vergaderingen is dikke flauwekul en loze beloften en we gaan er met zen allen tegenaan, er wordt meer wat verteld (en ik hou het hier nog bij deftige taal hé), maar tot hiertoe geen enkel concreet resultaat. Eens eind december er aan komt en we zitten dan nog steeds in hetzelfde schuitje als vandaag, zal er maar 1 zaak meer overblijven om te doen: spelers van de hand doen, en juist daarom is het nu belangrijk van zoveel als mogelijk punten te pakken, wat we dus de voorbije 3 matchen op schromelijke wijze hebben nagelaten, en dit voor een groot gedeelte te wijten aan onzen trainer. Je ziet ook de reactie van de spelers de laatste matchen, die spreekt boekdelen. Wat ik, en samen met mij vele anderen, niet kan begrijpen, is dat ons bestuur er maar niet in slaagt de huidige negatieve spiraal om te buigen in een positieve weg naar de redding, de meeste andere ploegen in tweede, derde, vierde slagen daar uiteindelijk wel in, alleen op den iendracht lukt dat blijkbaar niet de laatste 10 jaar. En af en toe heb je dan ploegen die na een tijd aanmodderen en alles op zijn beloop laten , zie Charleroi derde klasse, uiteindelijk de handdoek moeten gooien. Maar zelfs dan, als je met 250 supporters bent zoals die failliete ploeg in derde, hoe kan je dan in hemelsnaam naar de buitenwereld toe uitleggen hoe je met onze supporterschare van zegge pakweg 3500 thuis er nog niet in slaagt om het hoofd boven water te houden? Tot zolang er daar geen echte sterke man, of vrouw voor mijn part; you never know hé; aan het roer komt van ons zinkend schip vrees ik het ergste. Aangezien dit een forum is waar je je mening kwijt kan, wou ik mijn mening hierover ook even posten. Je kan er anders over denken of hetzelfde denken, 't es geen kwestie van frustratie. Supporter van den iendracht ben ik, en zal ik blijven, ook in 4de klas voor mijn part, maar dan hebben we weer een 10 jaar aan ons broek om uit dat moeras te kruipen, en ik ga liever naar stadions in tweede dan naar patattenvelden in derde en vierde." Hope for the best" zekers, alhoewel ik dat woord "hoop" hier niet meer kan horen of zien, dat brengt niks op. _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 29 Okt 2011, 12:16 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
't is te hopen dat het bestuur nog het achterste van hun tong niet hebben laten zien
(lees : nieuwe sponsors - ook al liggen die niet voor het grijpen). Met een mosselfestijn en wat folklore rijdt je inderdaad geen 300.000 euro toe. Laat staan dat we ook nog tot de weergoden moeten bidden , zodat er geen afgelastingen in december op ons afkomen (tegen den Antweirp , ).Voor de rest hoopvol zijn , doen wat we als EA-er kunnen doen, en de nog overblijvende bestuursleden danken dat ze nog op de EA- kar willen springen . Want anders worden we toch sowieso verpletterd. |
| 29 Okt 2011, 12:42 |
|
| Pagina 225 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 223 224 225 226 227 … 289 Volgende |