Tweede Klasse (2011-2012) - Pagina 141 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2772 berichten ]  Ga naar pagina 1 139 140 141 142 143 185
 Tweede Klasse (2011-2012) 
Auteur Bericht
Duivelke

Bericht Re: Tweede Klasse (2011-2012)
Opvliegend manneken me dunkt! ^^

http://www.tvl.be/nl/2011-12-04/tumult-na-lommel-eupen/#content_top_l

05 Dec 2011, 22:30
Freak

dikke nek,stadionverbod geven.

06 Dec 2011, 9:49
Nationale Ploeg

Johan Vermeersch stopt er na dit seizoen echt mee bij FC Brussels. "Niemand kan me nog overtuigen om toch nog door te gaan", zegt de flamboyante voorzitter. "Ik ben enorm ontgoocheld in de sport, de politiek en de maatschappij."

Het is niet nieuw dat Johan Vermeersch de alarmbel luidt, maar deze keer is het hem blijkbaar menens. "Als er na dit seizoen niemand is om me op te volgen, moeten we deuren hier sluiten."

"Er is geen leven in tweede klasse en dus heeft het geen enkele zin om nog door te gaan. Elke club heeft jaarlijks een exploitatieverlies van 250.000 tot een half miljoen euro. Je kunt niet blijven bijpassen."

"De KBVB luistert naar mijn opmerkingen, maar doet er niets mee. Wie nu nog niet weet dat je profvoetbal van amateurvoetbal moet scheiden, blijft beter bij moeder de vrouw."

Vermeersch heeft al vaker aangekondigd dat hij het voor bekeken houdt, maar nu houdt hij het been stijf. "Er is geen respect meer, er zijn geen regels meer en niemand kijkt nog om naar een ander."

"Niemand kan me nog overtuigen om na dit seizoen door te gaan. Het is genoeg geweest, er moeten nieuwe mensen opstaan. Ik ben 60 en heb dubbel geleefd, voor het voetbal en mijn werk. Er komt sleet op mij, alles wordt zwaarder."

"Ik ben wel nog van plan om ooit een boek te schrijven. Er moet veel van mijn hart. Ik ben enorm ontgoocheld in de sport, de politiek en de maatschappij."

06 Dec 2011, 13:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
De Jean schreef:
Johan Vermeersch stopt er na dit seizoen echt mee bij FC Brussels. "Niemand kan me nog overtuigen om toch nog door te gaan", zegt de flamboyante voorzitter. "Ik ben enorm ontgoocheld in de sport, de politiek en de maatschappij."

Het is niet nieuw dat Johan Vermeersch de alarmbel luidt, maar deze keer is het hem blijkbaar menens. "Als er na dit seizoen niemand is om me op te volgen, moeten we deuren hier sluiten."

"Er is geen leven in tweede klasse en dus heeft het geen enkele zin om nog door te gaan. Elke club heeft jaarlijks een exploitatieverlies van 250.000 tot een half miljoen euro. Je kunt niet blijven bijpassen."

"De KBVB luistert naar mijn opmerkingen, maar doet er niets mee. Wie nu nog niet weet dat je profvoetbal van amateurvoetbal moet scheiden, blijft beter bij moeder de vrouw."

Vermeersch heeft al vaker aangekondigd dat hij het voor bekeken houdt, maar nu houdt hij het been stijf. "Er is geen respect meer, er zijn geen regels meer en niemand kijkt nog om naar een ander."

"Niemand kan me nog overtuigen om na dit seizoen door te gaan. Het is genoeg geweest, er moeten nieuwe mensen opstaan. Ik ben 60 en heb dubbel geleefd, voor het voetbal en mijn werk. Er komt sleet op mij, alles wordt zwaarder."

"Ik ben wel nog van plan om ooit een boek te schrijven. Er moet veel van mijn hart. Ik ben enorm ontgoocheld in de sport, de politiek en de maatschappij."

Ik kan hem géén ongelijk geven.

06 Dec 2011, 13:26
Ancien

Leeftijd: 56
Plekker schreef:

Weeral ne matteklopper!

06 Dec 2011, 17:25
Scholier

Leeftijd: 37
Weet er iemand hoe we er voor staan in de tweede periode?
Ondertussen toch een 12 op 18, komende 3 matchen zijn ook tegen ploegen die achter ons geklasseerd staan.
Ik weet, dat zijn vaak onze moeilijkste matchen, maar toch...

Stel u voor dat we de eindronde spelen, 3 thuismatchen erbij met een massa volk. :rolandjen:
Da's meer geld in de kas dan da ge ooit kunt bijeenhalen met eender welke actie.

Ik ben luidop aan het dromen, hé. ;)

06 Dec 2011, 18:04
Nationale Ploeg

Banano schreef:

Ik bevestig :)

06 Dec 2011, 18:06
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
Banano schreef:
Ondertussen toch een 12 op 18, komende 3 matchen zijn ook tegen ploegen die achter ons geklasseerd staan.

Stel u voor dat we de eindronde spelen, 3 thuismatchen erbij met een massa volk. :rolandjen:
Da's meer geld in de kas dan da ge ooit kunt bijeenhalen met eender welke actie.

4e op 1pt van lommel, charleroi en oostende ;)

06 Dec 2011, 18:07
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Banano schreef:

Moet ge voor de eindronde te spelen geen licentie voor 1ste klasse hebben? En brengt dit dan geen extra financiële kosten met zich mee of ben ik nu zo mis?

06 Dec 2011, 20:55
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
De topschutterslijst van tweede klasse na 16 speeldagen:

14 doelpunten

Moussa Gueye (Charleroi)

10 doelpunten

Janis Coppin (Dender)

9 doelpunten

Anthony Di Lallo (Roeselare)

8 doelpunten

Bart Webers (Heist)

7 doelpunten

Sébastien Siani, Samy Houri (FC Brussels), Jamaique Van Damme (KV Oostende), Stavros Glouftsis (SK Sint-Niklaas), Mickael Seoudi (Waasland Beveren), Raphaël Lecomte (Wezet), Daniel Rodrigo De Oliveira (WS Woluwe)

6 doelpunten

Wouter Moreels (Eendracht Aalst), Kevin Oris (Antwerp), Kevin Koffi Jean Romaric (Boussu Dour Borinage), Gunther Thiebaut (Dender), Ioannis Masmanidis, Christian Santos (Eupen), Mahamadou Dissa (KV Oostende), Alexandre Di Gregorio, Diangi Matusiwa (Tienen), Emmanuel Françoise (Wezet)

5 doelpunten

Enes Saglik (Eupen), Hans Vanaken, Davy Brouwers (Lommel), Papa Sene (Roeselare), Arnaud Biatour (Tienen), Hervé Onana (Waasland Beveren), Matteo Prandelli (Wezet)

4 doelpunten

Ewen Verheyden (Eendracht Aalst), Kurt Weuts (Heist), Alessandro Cerigioni, Jarno Molenberghs (Lommel), Sébastien Didier (Waasland Beveren), Steve Dessart (Wezet)

3 doelpunten

Predrag Filipovic, Laurent Depoitre, Olivier De Castro, Damien Gallucci (Eendracht Aalst), Tosin Dosunmu (Antwerp), Anthony Delplace (Boussu Dour Borinage), Mohammed Aoulad (FC Brussels), Harlem-Eddy Gnohere (Charleroi), Roméo Debefve, Valentin Goffin, José Espinal (Eupen), Yusuf Ozcan, Jeroen Vanderputte (Heist), Roy Meeus (Lommel), Frédéric Brillant, Gert-Jan Martens, Xavier Luissint, Yohan Brouckaert (KV Oostende), Sven De Rechter (Roeselare), Jonas Vandemarliere (SK Sint-Niklaas), John Tshibumbu (Tubeke), Yannick Gaby Loemba, Sébastien Dufoor, Julien Guerenne, Sylvain Macé (WS Woluwe)

2 doelpunten

Bas Vervaeke (Eendracht Aalst), Guy Dufour, Benjamin Lambot, Karel De Smet (Antwerp), Mehdi Hadraoui, Devann Yao (Boussu Dour Borinage), Matija Smrekar, Onur Kaya, Mijusko Bojovic (Charleroi), Amick Ciani (Eupen), Bram Criel (Heist), Christoph Delande, Ken Van Mierlo (Lommel), Cédric Guiro, Frederik Declercq (Roeselare), Olivier Claessens (SK Sint-Niklaas), Siegerd Degeling (Tienen), Benoit Ladrière (Tubeke), Joachim Van Damme, Jean-Paul Kielo-Lezi (Waasland Beveren), Jan De Langhe (Wetteren), Lanfia Camara (WS Woluwe)

1 doelpunt

Bob Cousin, Kristof Kestens, Jens Podevijn (Eendracht Aalst), Thomas Phibel, Antun Dunkovic, Andrei Ionescu, Denis Viane (Antwerp), Anthony Savigny, Rachid El Barkaoui, Samuel Robail, Chemcedine El Araichi, Hicham El Morabit (Boussu Dour Borinage), Umut Gundogan, Patiyo Tambwe, Davide Grassi, Bruno Baras, Alain Mendy (FC Brussels), Abraham Kudemor, Ivan Yagan, Danijel Milicevic, Hervé Kage, Ederson (Charleroi), Jorgo Waeghe, Joren Dom, Daan Vaesen (Dender), Fazli Kocabas, Flavien Le Postollec (Eupen), Jorn Rijmenams (Heist), Lars Wallaeys, Terence Pinto, Michiel Jonckheere, Achraf Essikal, Daby Gueye (KV Oostende), Benjamin Lutun, Bram Vandenbussche (Roeselare), Tim Verstraeten, Tim De Meersman, Yannick Put (SK Sint-Niklaas), Lennert Vanherberghen, Gilles Colin (Tienen), Vittorio Villano, Norman Sylla (Tubeke), Mike Da Silva, Augusto Da Silva, Laurens Paulussen, Kassim Doumbia (Waasland Beveren), Daan Depever, Ewout Denijs, Sander Maertens (Wetteren), Fabio Caracciolo, Massimo Moia (Wezet), Alexandre Bryssinck, Steve Hercor, Denis Dessaer, Henri Munyaneza, Maxime Chanot (WS Woluwe)

08 Dec 2011, 15:44
Nationale Ploeg

ajoin_bart schreef:
Banano schreef:

Moet ge voor de eindronde te spelen geen licentie voor 1ste klasse hebben? En brengt dit dan geen extra financiële kosten met zich mee of ben ik nu zo mis?

Michel regelt dat wel!

09 Dec 2011, 12:24
nieuw in de eerste ploeg

SK Sint-Niklaas zet Belgacom en Eupen een serieuze hak
http://www.nr10.be/tweedeklasse/nieuws/ ... om-een-hak

09 Dec 2011, 16:12
Ancien

Leeftijd: 47
ajaxboy schreef:
SK Sint-Niklaas zet Belgacom en Eupen een serieuze hak
http://www.nr10.be/tweedeklasse/nieuws/ ... om-een-hak

Bravo!! St.Niklaas voert uit wat ik enige tijd geleden insinueerde dat ook den iendracht moet doen, gewoon weigeren. En dat moet Aalst ook doen als het zover is!

09 Dec 2011, 17:40
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
Banano schreef:

http://www.vbal4.be/p010121.htm

09 Dec 2011, 18:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
nog 4 keer winnen !

11 Dec 2011, 13:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2772 berichten ]  Ga naar pagina 1 139 140 141 142 143 185