Transfers 2010-2011 - Pagina 206 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 204 205 206 207 208 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: Transfers 2010-2011
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Bomber schreef:
Hoewl ik het Jens van harte gun, is nu ook de sportieve afakeling begonnen denk ik.

Ik vrees het ergste voor volgend seizoen...

Dat is toch voorbarig hoor ,maar indien een speler niet meer gemotiveerd is om te blijven laat je hem beter gaan.Dikke Van Den Eede zal zijn zakken ook wel vullen met deze transfer.

Het zal bij Jens nooit van motivatie afhangen (zag je afgelopen zondag trouwens nog) maar je zou in zijn plaats toch wel een groot rund moeten zijn om dergelijke kans te laten glippen zeker? Club met ambitie die het financieel inderdaad ook wel moeilijk heeft, maar wel degelijk gestructureerd is (nog niet zo heel lang Champions League speelde met Geert De Vlieger in doel) en bovenal in een competitie die Jens op het lijf is geschreven.

Ik walg dus - net zoals Bartos hierboven terecht opmerkt - van het bericht op de officiële site... Als iemand van uw spelers dergelijke kans krijgt, moet je dat als club kunnen toejuichen en niet afkomen met allerlei excuses waarom je hem niet kon houden. Nog maar eens een voorbeeld dat er nog veel werk voor de boeg is.

01 Feb 2012, 8:07
Freak

Leeftijd: 45
DT schreef:
El Corredor schreef:
allez, alle weken Tomas Van Renterghem moeten aanzien :wow:
het weze Podevijn gegund uiteraard.

als je weet dat een verandabouwer onze transfers gaat doen volgend jaar, hou ik mijn hart vast.

Als het op linksback is, vind ik dat geeneens zo erg moet ik zeggen. De directe kritiek op Thomas vind ik dus persoonlijk heel fel overdreven.

En BVR zal TVR heus niet als linksmidden laten opdraven...

En wat die verandabouwer betreft - slechter dan zijn voorganger de kiekenboer zal het wel niet zijn zeker?

Buiten de gasten die VDH absoluut moest hebben - en terecht zo bleek later -, zijn er toch maar bitter weinig toptransfers uitgekomen de laatste jaren...

Jens komt bij Willem II trouwens een andere Belg tegen want David Meul verdedigt daar het doel.

Kritiek op TVR is gewoon meer dan terecht. Kan geen pass geven van 10 meter, is traag en loopt vaak uit positie. Ik vind het een drama eerlijk gezegd als linksback.

Soit, ik zou het eerlijk gezegd vreemd vinden als men alle spelers die einde contract zijn, kan behouden. We zaten voor het seizoen al met een te hoog spelersbudget. (was trouwens de oorzaak van alle problemen tussen DDB en FDR) Ik vermoed niet dat iedereen KAN bijtekenen. Dat zou immers betekenen dat we een ezel ineens heeft gevonden, en die kans acht ik even groot als ik dit weekend de lotto win.

Bericht op off.site ivm transfer Podevijn, daar druipt toch ook weer het één en ander van af.

01 Feb 2012, 8:49
Ancien

El Corredor schreef:

Kritiek op TVR is gewoon meer dan terecht. Kan geen pass geven van 10 meter, is traag en loopt vaak uit positie. Ik vind het een drama eerlijk gezegd als linksback.

Mja, dan moet er toch ook wel even kritisch gekeken worden naar Niels op de linksback de laatste anderhalve match...

Aan positie kan geschaafd worden en heeft met name ook met ervaring te maken - ik pleit ervoor jongens de kans te geven om hun draai te vinden bijvoorbeeld bij een ploeg waar de druk hoog is, in een reeks die niet van de poes is en waar ze tot op heden nog nooit hebben in gespeeld... Trouwens, dat traag zijn en dat uit positie lopen, is vandaag de dag bijna meer regel dan uitzondering in onze kern, maar goed... Is een andere discussie... Cousin en De Castro hebben daar ook wel een handje van weg bijvoorbeeld maar toch blijven die heel vaak buiten schot...

Wat pleit voor TVR is dat je hem drie keer voorbij moet en dat hij echt wel nog jong is. Als ik dan zie wat een Cousin (met uitzondering van afgelopen zondag), Vervaeke en Gbarssin eigenlijk een heel seizoen lang lopen aan te modderen, dan zie ik persoonlijk toch wel grotere rampen dan TVR in onze kern hoor - zeker ook als je dan progressiemarge en loonkost ook nog eens in rekening neemt. Ik beschouw TVR voorlopig als een Glenn Coppens: niemand moest er iets van hebben/weten in zijn eerste jaar hier en eind vorig seizoen was het bijna een ramp toen hij geen contractverlenging kreeg...

Als je vrijdag op de beloftenwedstrijd was, kon je bovendien zien dat er niet meteen zomaar twintig klaar staan om als kracht in uw eerste ploeg in tweede klasse te opereren...

Zal volgend jaar een grote uitdaging zijn om met minder middelen in een veel moeilijker seizoen een competitieve ploeg samen te stellen... Dan heb ik liever iemand als TVR in mijn kern die altijd zijn match speelt, dan een vetbetaalde would-be voetballer in de tribune of iemand wiens tijd in tweede duidelijk voorbij is...

01 Feb 2012, 9:11
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
DT schreef:
El Corredor schreef:

Mja, dan moet er toch ook wel even kritisch gekeken worden naar Niels op de linksback de laatste anderhalve match...

Aan positie kan geschaafd worden en heeft met name ook met ervaring te maken - ik pleit ervoor jongens de kans te geven om hun draai te vinden bijvoorbeeld bij een ploeg waar de druk hoog is, in een reeks die niet van de poes is en waar ze tot op heden nog nooit hebben in gespeeld... Trouwens, dat traag zijn en dat uit positie lopen, is vandaag de dag bijna meer regel dan uitzondering in onze kern, maar goed... Is een andere discussie... Cousin en De Castro hebben daar ook wel een handje van weg bijvoorbeeld maar toch blijven die heel vaak buiten schot...

Wat pleit voor TVR is dat je hem drie keer voorbij moet en dat hij echt wel nog jong is. Als ik dan zie wat een Cousin (met uitzondering van afgelopen zondag), Vervaeke en Gbarssin eigenlijk een heel seizoen lang lopen aan te modderen, dan zie ik persoonlijk toch wel grotere rampen dan TVR in onze kern hoor - zeker ook als je dan progressiemarge en loonkost ook nog eens in rekening neemt. Ik beschouw TVR voorlopig als een Glenn Coppens: niemand moest er iets van hebben/weten in zijn eerste jaar hier en eind vorig seizoen was het bijna een ramp toen hij geen contractverlenging kreeg...

Als je vrijdag op de beloftenwedstrijd was, kon je bovendien zien dat er niet meteen zomaar twintig klaar staan om als kracht in uw eerste ploeg in tweede klasse te opereren...

Zal volgend jaar een grote uitdaging zijn om met minder middelen in een veel moeilijker seizoen een competitieve ploeg samen te stellen... Dan heb ik liever iemand als TVR in mijn kern die altijd zijn match speelt, dan een vetbetaalde would-be voetballer in de tribune of iemand wiens tijd in tweede duidelijk voorbij is...

Dat vind ik ook, nen speler met veel inzet en groeimarge... de automatismen komen wel.

01 Feb 2012, 9:45
Ancien

Leeftijd: 38
Proficiat een Jens met deze mooie transfer. (y)
Voor ons een ferme aderlating.

01 Feb 2012, 9:51
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Bartos schreef:
Ge moet het wel maar doen om in een bericht dat niet langer is ne keer of vijf duidelijk te vermelden dat hij zelf weg wou, einde contract was, niet wou bijtekenen, ...
Nog een chance dat er toch ook een lijntje is waar hij bedankt wordt voor wat hij hier gedaan heeft.

Ik maakte me onmiddellijk dezelfde bedenking.
Men verwachtte duidelijk zeer negatieve reacties van de supporters, en wil zich al op voorhand goed indekken.
Dat ze niet beseffen dat de supporters slim genoeg zijn om in te schatten dat Jens deze kans niet kan laten liggen, en de manier waarop ze er hun communicatie naar aanpassen, getuigt van bijzonder weinig respect tov. Jens en geeft aan dat de weg naar professionalisme nog zeer zeer zeer lang is.

01 Feb 2012, 9:59
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Stijn schreef:
Bartos schreef:
Ge moet het wel maar doen om in een bericht dat niet langer is ne keer of vijf duidelijk te vermelden dat hij zelf weg wou, einde contract was, niet wou bijtekenen, ...
Nog een chance dat er toch ook een lijntje is waar hij bedankt wordt voor wat hij hier gedaan heeft.

Ik maakte me onmiddellijk dezelfde bedenking.
Men verwachtte duidelijk zeer negatieve reacties van de supporters, en wil zich al op voorhand goed indekken.
Dat ze niet beseffen dat de supporters slim genoeg zijn om in te schatten dat Jens deze kans niet kan laten liggen, en de manier waarop ze er hun communicatie naar aanpassen, getuigt van bijzonder weinig respect tov. Jens en geeft aan dat de weg naar professionalisme nog zeer zeer zeer lang is.

In de voorlaatste zin hebben ze het dan nog eens specifiek over de einde contract-speler, daar waar het iets gepaster geweest zou zijn te verwijzen naar de speler uit de eigen jeugd die zich altijd volledig gegeven heeft voor onze club. Soit, als we op respect - al gelijk naar wie toe - zitten te wachten, vrees ik dat we bij het huidige beleid aan het verkeerde adres zitten zeker.

01 Feb 2012, 10:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Potjes, nen dikke proficiat! (y)

Khad u gistren middag al gestuurd dat we u niks kwalijk zouden pakken, en ge ziet, iedereen gunt het u!
Reactie van ons bestuur is dan weer overduidelijk! Amateurs, niets van voeling met wat er leeft bij de fans, tsjah wat kan je er nog meer op zeggen? :hmm:

Tot binnen enkele weken, want we komen zeker eens langs in Tilburg met wa volk van lee! Merci voor ons petjen te zijn, merci voor alles! :EA:

01 Feb 2012, 10:06
nieuw in de eerste ploeg

@DT:als je dan toch moet kiezen tussen TVR en Glenn Coppens geef mij maar deze laatste.Glenn is een veel betere voetballer .TVR heeft een goede inzet maar komt voetbaltechnisch veel te kort.

Als we nu ook nog Depoitre,Moreels en De Schutter gaan verliezen ziet het er echt niet goed uit als je ziet wat er na VDH werd bijgehaald.
Gelukkig heeft VDN bijgetekend omdat hij ook nog een goede job heeft naast het voetbal.Hij zal echter volgend jaar meer dan wonderen moeten verrichten.

01 Feb 2012, 10:09
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Zouden we eigenlijk nog iets gevangen hebben financieel? Ik verwacht geen belachelijke bedragen mor zelf maar enkele duizenden euro's zou de club wel al wat kunnen helpen natuurlijk :)

01 Feb 2012, 10:14
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Groot verlies voor ons, maar het is Jens van harte gegund.

Hopelijk zien we hem af en toe nog eens op een match van den Iendracht.

01 Feb 2012, 10:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Fanatix schreef:
Zouden we eigenlijk nog iets gevangen hebben financieel? Ik verwacht geen belachelijke bedragen mor zelf maar enkele duizenden euro's zou de club wel al wat kunnen helpen natuurlijk :)

Kheb toch gehoord dat we tijdens ons oefenprogramma van volgend jaar eens thuis tegen willem 2 zouden spelen... Of daar nog iets van geld aanhing daar heb ik niets van gehoord! Wel jammer dat ni ginder is, away naar Tilburg zag ik wel zitten :cool:

01 Feb 2012, 10:17
Ancien

lolo4ever schreef:
@DT:als je dan toch moet kiezen tussen TVR en Glenn Coppens geef mij maar deze laatste.Glenn is een veel betere voetballer .TVR heeft een goede inzet maar komt voetbaltechnisch veel te kort.

Als we nu ook nog Depoitre,Moreels en De Schutter gaan verliezen ziet het er echt niet goed uit als je ziet wat er na VDH werd bijgehaald.
Gelukkig heeft VDN bijgetekend omdat hij ook nog een goede job heeft naast het voetbal.Hij zal echter volgend jaar meer dan wonderen moeten verrichten.

Ik geef ook nergens aan dat ik TVR boven Glenn Coppens zou kiezen hé. Ik zeg gewoon dat Coppens in zijn eerste jaar hier bij ons ook voor niemand goed kon doen, kon het niveau niet aan, liep verkeerd, was technisch niet goed genoeg, te traag, enz. En eind vorig seizoen was het moord en brand dat hij niet mocht bijtekenen. Ook Coppens kwam trouwens voetbaltechnisch enorm veel tekort in zijn eerste jaar bij ons. In die zin schrijf ik TVR dus nog niet af, in tegenstelling tot anderen. TVR is op Balaj na de jongste speler van onze kern, dus waarom dan al meteen met de grond gelijk maken? Hij ligt toch nog vast zenne...

Ik vind het wel raar dat er nu pas paniek uitbreekt moet ik zeggen inzake mogelijke vertrekkers naar volgend jaar toe... Als je vorig seizoen kampioen speelt en je opteert er niet voor om uw kleppers voor langere tijd aan u te binden, ja dan moet je niet verschieten dat als je het boven verwachting doet een reeks hoger dat er interesse komt hé en dat de ambitieuze spelers wel oren hebben naar een vertrek...

Het openbreken van Wouter's contract is er bijvoorbeeld toch ook nooit gekomen of ben ik mis?

Laatst gewijzigd door DT op 01 Feb 2012, 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.

01 Feb 2012, 10:26
Junior

Knappe transfer voor een uitstekende speler. We zullen zijn rushes missen. Met zijn inzet en techniek zie ik het hem daar prima doen. Proficiat en bedankt voor de mooie jaren!!

01 Feb 2012, 10:28
Vaste Waarde

Bedankt Jens voor de mooie jaren, het is je meer dan gegund.

01 Feb 2012, 10:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 204 205 206 207 208 345