|
|
| Pagina 52 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 50 51 52 53 54 … 103 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
En als da ni lukt kan em nog ne goeie linksen directen zetten ook! :grijns:
|
| 19 Mar 2006, 19:19 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Pfff... nog een jaar langer op zijn gezicht zien! :dom:
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 19 Mar 2006, 19:50 |
|
|
|
Ik hoop dak op z'n gezicht niet meer moet zien volgend seizoen, maar we zijn het de laatste 2 weken wel serieus aan het weggeven...op 2 weken minstens 10 open kansen gemist en 4 punten voorsprong ingeboet. Mij lijkt het dat zowel bij FCD als Cappellen het vat af is en dat de grootste dreiging nog uit Sint-Niklaas zal komen.
|
| 19 Mar 2006, 20:34 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
poipeplekker schreef: Ik hoop dak op z'n gezicht niet meer moet zien volgend seizoen, maar we zijn het de laatste 2 weken wel serieus aan het weggeven...op 2 weken minstens 10 open kansen gemist en 4 punten voorsprong ingeboet. Mij lijkt het dat zowel bij FCD als Cappellen het vat af is en dat de grootste dreiging nog uit Sint-Niklaas zal komen. Hopelijk is tegen ons het vat ook af :grijns: _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 19 Mar 2006, 20:38 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
inderdaad, fcn lijkt DE ploeg in vorm!
het zou toch nog spannend kunnen worden bovenin _________________ es da ier e fistjen... |
| 19 Mar 2006, 20:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Engeland schreef: poipeplekker schreef: Ik hoop dak op z'n gezicht niet meer moet zien volgend seizoen, maar we zijn het de laatste 2 weken wel serieus aan het weggeven...op 2 weken minstens 10 open kansen gemist en 4 punten voorsprong ingeboet. Mij lijkt het dat zowel bij FCD als Cappellen het vat af is en dat de grootste dreiging nog uit Sint-Niklaas zal komen. Hopelijk is tegen ons het vat ook af ![]() OP het veld weliswaar, niet ernaast :grijns: _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 19 Mar 2006, 20:45 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
BVW schreef: Engeland schreef: poipeplekker schreef: Ik hoop dak op z'n gezicht niet meer moet zien volgend seizoen, maar we zijn het de laatste 2 weken wel serieus aan het weggeven...op 2 weken minstens 10 open kansen gemist en 4 punten voorsprong ingeboet. Mij lijkt het dat zowel bij FCD als Cappellen het vat af is en dat de grootste dreiging nog uit Sint-Niklaas zal komen. Hopelijk is tegen ons het vat ook af ![]() OP het veld weliswaar, niet ernaast ![]() aja 'k zou 't peizen ik kreeg hier al vapeurkes.... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 19 Mar 2006, 20:47 |
|
|
|
Naast het veld mogen ze een paar extra vaten steken. :zat: :grijns:
|
| 19 Mar 2006, 20:50 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 04 Jun 2005, 14:36 Berichten: 65 Locatie: Maldegem Website: http://www.KSKMaldegem.be |
boris clitoris schreef: inderdaad, fcn lijkt DE ploeg in vorm! het zou toch nog spannend kunnen worden bovenin Vooral die Abdelhakim Laref ... wat een techniek :ooo: Is een speler met een besproken blad bij KAA Gent ... En zeggen dat wij hem mochten bewonderen bij de beloften ... maar bij één of andere redenen mocht hij niet spelen bij het 1ste team ... _________________ Mijn thuis is waar m'n SK'tje speelt. |
| 19 Mar 2006, 21:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Als ik mij niet vergis, heeft dienen Laref 2 of 3 seizoenen geleden in de voorbereiding ook eens 45 minuten getest bij den Eendracht. Dan was hij echt nergens, maar natuurlijk kunt ge nen speler niet op 45 minuten en enen test beoordelen hé.
|
| 19 Mar 2006, 22:04 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Diene Laref, das da stuk onbenul die het nodig vond na zijn goal even de Aalsterse fans te komen uitdagen.
|
| 20 Mar 2006, 10:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
weet ge wat ik nie verstaan. FC Dender wil per se over gaan, maar verkopen wel Begeyn, Henri, en mss Franck zoals ik hier heb gelezen. Da zijn toch spelers die ge probeert te houden als ge promoveert. Hebben die geldproblemen of zo?
_________________ www.spionkoplede.com |
| 29 Mar 2006, 9:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Mariner schreef: weet ge wat ik nie verstaan. FC Dender wil per se over gaan, maar verkopen wel Begeyn, Henri, en mss Franck zoals ik hier heb gelezen. Da zijn toch spelers die ge probeert te houden als ge promoveert. Hebben die geldproblemen of zo? Mja, ik denk dat het sowieso gewoon erg moeilijk is Henri te houden. Eens er nen hoop eerste klassers op uw spelers beginnen te jagen, moet ge als tweede of derdeklasser toch passen hoor. En Begeyn hebben ze maar geleend van Cercle, daar kunnen ze dus al zeker weinig aan doen. |
| 29 Mar 2006, 9:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bartos schreef: Mariner schreef: weet ge wat ik nie verstaan. FC Dender wil per se over gaan, maar verkopen wel Begeyn, Henri, en mss Franck zoals ik hier heb gelezen. Da zijn toch spelers die ge probeert te houden als ge promoveert. Hebben die geldproblemen of zo? Mja, ik denk dat het sowieso gewoon erg moeilijk is Henri te houden. Eens er nen hoop eerste klassers op uw spelers beginnen te jagen, moet ge als tweede of derdeklasser toch passen hoor. En Begeyn hebben ze maar geleend van Cercle, daar kunnen ze dus al zeker weinig aan doen. ah, ik dacht dat ze begeyn gekocht hadden _________________ www.spionkoplede.com |
| 29 Mar 2006, 9:43 |
|
|
|
Het is heel leuk om een gans seizoen de top te spelen en in de picture te staan, nadeel is dat ook je spelers in de belangstelling staan en dat andere ploegen erop gebrand zijn om je beste spelers weg te halen.
-Begeyn huurden we idd van Cercle. Hij wou een ambitieuze club dichter bij huis, Oostende kan hem die ambitie (eerste klasse) bieden, wij niet. Z'n seizoens was trouwens tot dusver één van uitersten. -Wat Henri betreft: een jongen met enorm veel potentieel, ongetwijfeld één van de grootste talenten van de reeks, al lijkt me de stap naar 1ste nog te vroeg. Mochten we promoveren, kan hij misschien best nog een jaartje bij ons blijven, maar aan de financiële lokroep uit 1ste klasse kunnen er maar weinig weerstaan, al heeft hij met Kielo-Lesi een voorbeeld van hoe het niet moet. In principe kunnen we hem niet houden. -Kevin Franck is een randgeval, in die zin dat z'n contract afloopt en er twijfels zijn over z'n rendement in 2de klasse. Technisch erg sterk, maar beperkt loopvermogen en kleine motor. Zoals hij de laatste weken echter speelt, biedt hij zeker een meerwaarde bij eventuele promotie. Er zijn trouwens nog andere spelers die in de belangstelling staan van 1steklassers, ik hoop dat we bij een eventuele promotie geen halve ploeg gaan moeten vervangen. |
| 29 Mar 2006, 12:00 |
|
| Pagina 52 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 50 51 52 53 54 … 103 Volgende |