|
|
| Pagina 213 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 211 212 213 214 215 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Stijn schreef: Smetje schreef: * Met Moreels was er op een klein detail na een akkoord, maar toen besliste hij dat hij ergens anders een nieuwe uitdaging wil aangaan. Van Hauwermieren begrijpt niet waarom hij eerst wel met hen onderhandelt en dan plots een nieuwe uidaging wil Hij begrijpt het niet goed? Welkom in het voetbalwereldje. tja heel terechte opmerking ivm VH moet ik zeggen. en nogmaals, vorig jaar zaten we 150.000 euro BOVEN ons loonbudget toen de competitie begon. Nu zijn er meer dan tien einde contract, dan zou het voor mij onbegrijpelijk zijn dat iedereen kan blijven eerlijk gezegd. hoe je dat kan rijmen met "de tering naar de nering zetten" begrijp ik niet goed. er gaan kleppers uit eerste en tweede komen, allez vooruit. ik ben heel benieuwd, is het daarom dat er een griekse en hongaarse tester genoemd worden als mogelijke versterking? Maar die quote past wel perfect bij de huidige goednieuwspolitiek. scouting bij onze club is 0,0 en over dat ooit zo geroemde schaduwelftal kan ik hetzelfde zeggen als over het monster van Loch Ness... Iedereen praat erover maar niemand heeft er ooit veel van gezien. ![]() |
| 11 Feb 2012, 16:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
VH is dan ook de vleesgeworden arrogantie wat betreft sterke uitspraken.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 11 Feb 2012, 16:57 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
DavidSeal schreef: VH is dan ook de vleesgeworden arrogantie wat betreft sterke uitspraken. Vraag eens aan zijn klanten of hij zijn uitspraken kan waarmaken. |
| 11 Feb 2012, 18:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Urzua schreef: DavidSeal schreef: VH is dan ook de vleesgeworden arrogantie wat betreft sterke uitspraken. Vraag eens aan zijn klanten of hij zijn uitspraken kan waarmaken. Hoe hij naar zijn klanten toe handelt, intresseert me niet. Mij gaat hem om zijn reactie's zoals bv. nà de transfer van Jens P. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 12 Feb 2012, 10:21 |
|
|
Junior
Depoitre naar Roeselare... een echte verbetering kan je dat niet noemen, tenzij in de portemonnee.
|
| 12 Feb 2012, 12:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
bron?
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 12 Feb 2012, 12:51 |
|
|
Junior
Misschien misbegrepen ik bedoel: mocht Laurent kiezen voor Roeselare.
|
| 12 Feb 2012, 12:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Gohja, voor 't zelfde geld kan hij daar het dubbele verdienen en spelen die gasten volgend jaar voor de promotie, altijd moeilijk in te schatten.
Als je als Aalstenaar bij Charleroi zou spelen en bv. Eupen wilt een pak meer betalen, er zouden er ook veel niet twijfelen hoor. |
| 12 Feb 2012, 14:31 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Ik ga mijn verwachtingen alvast niet te hoog leggen, en kga de komende maanden met de nodige schrik dezen topic in 't oog houden. ik krijg toch wel weer tsch.. van uitspraken da ze bezig zijn met kleppers uit 1e en 2e. Met welk geld doen ze dat? kleppers uit 2e en eerste? wat wil dat ook zeggen, eigenlijk? tis ook niet de eerste keer dat ze met zulke beloften op te proppen komen, en dan plots komen aandraven met Thompson, de man met evenveel ploegen als goeie matchen op zijn palmares .
in tijden van besparingen zou 'k kiezen voor een huurovereenkomst met een sterke eersteklasser, om een aantal (liefst jonge) gasten die ni aan spelen toekomen een kans te geven om zich te bewijzen en 2 à 3 jonge kleppers uit derde (of zelfs vierde). Ik besef wel dat, ongeacht de transferpolitiek die men uiteindelijk volgt, dat men kennis van zaken moet hebben... ik ben dus ten zeerste benieuwd. De slimmen die de transfers vorig jaar heeft geregeld is alvast met grote onderscheiding gebuisd. voor de rest lijkt het me zwaar tegennatuurlijk dat we met dezelfde kern zouden verder doen. dat is tegen mijn eigen hart spreken, want dit was toch wel ne groep waar we later nog vaak met de nodige nostalgie aan gaan terugdenken. maar een tiental contracten (vaak voor een 2e keer) verlengen, als het water u aan de lippen staat, dat doet ge volgens mij niet ongestraft. bovendien zal voor sommigen er misschien inderdaad een moment van saturatie aangebroken zijn. een beetje gewenning en nood aan een nieuwe uitdaging. uiteraard zal ik al lang blij zijn als we er tenminste een aantal kunnen houden. mijn voorlopig lijstje met spelers waar ze voor mij écht een inspanning mogen voor doen, in de mate van het 'haalbare', uiteraard: de castro, de schutter, gallucci, depoitre. (Puur op basis van zijn sportieve waarde uiteraard ook Moreels, maar of het mentaal de juiste beslissing is, weet ik ni zo goe). de waarde van een de castro en een gallucci binnen het collectief wordt nog altijd onderschat vind ik persoonlijk. cousin is te wisselvallig, bij momenten heel goed, maar te weinig. de rest lijkt me makkelijker vervangbaar (ik spreek niet over de spelers die al hebben bijgetekend, en waar ik dus ervan uitga dat ze volgend jaar gewoon bij ons het seizoen beginnen). als ze willen gaan voor een aantal toppers uit eerste en tweede (ik ga voort op de uitspraken die blijkbaar in de krant zijn gedaan, en die hierboven geciteerd zijn) dan is er mijns inziens ook ruimte om een paar ambitieuze jonge kleppers uit de top uit derde / vierde met de nodige succeshonger te halen... alli 't is maar ne gedachtegang he. |
| 12 Feb 2012, 19:01 |
|
|
al eens aan douglas roeland van meldert gedacht en enkele van de belofden of jeugd die verloren loopt in aalst kom eens bij mij zal er je enkele aanwijzen .en eentje van 13j die bij waregem zit dat word sterspeler .maar ja je moet rondlopen en kijken naar spelers hoor in je zetel zie je niks
|
| 12 Feb 2012, 20:00 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
besten schreef: al eens aan douglas roeland van meldert gedacht en enkele van de belofden of jeugd die verloren loopt in aalst kom eens bij mij zal er je enkele aanwijzen .en eentje van 13j die bij waregem zit dat word sterspeler .maar ja je moet rondlopen en kijken naar spelers hoor in je zetel zie je niks dat is niet de taak van Luc VH toch? De betere jeugdspelers van de ploegen in de buurt wegplukken is meer iets voor het jeugdbestuur of niet? _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 12 Feb 2012, 20:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
besten schreef: al eens aan douglas roeland van meldert gedacht en enkele van de belofden of jeugd die verloren loopt in aalst kom eens bij mij zal er je enkele aanwijzen .en eentje van 13j die bij waregem zit dat word sterspeler .maar ja je moet rondlopen en kijken naar spelers hoor in je zetel zie je niks Als een eersteklasser al een dertienjarige stelspeler bezit, gaan ze die zeker niet laten vertrekken naar een tweedeklasser. De tijd dat eersteklassers zelf ook geen zicht meer hebben op wat er bij hun rondloopt, ligt ver achter ons. Zeker bij Waregem waar goeie jeugd altijd behouden blijft, denk maar aan Bossut (was altijd al een sterke doelman) en nu Naessens... Ga ook eens kijken bij Lokeren - nochtans altijd de ploeg die overal - behalve in België - witte merels ging zoeken. Hun grootste talenten daar liggen al van op hun zestiende vast met contracten van 5 jaar... En dat zijn er geen 1 of 2, maar een tiental ondertussen... Trouwens - vooraleer een speler van 13 een meerwaarde kan betekenen, kan hij opnieuw vertrokken zijn... Realistisch blijven, is de boodschap en weten wie of wat je binnenhaalt. Ipv kleppers binnen te halen, ben je beter met mannen die nu spelen bij ploegen die er niet bijster goed voorstaan... Een De Greef bij Westerlo, een Christ, een Buyssens, een Iandoli bij Sint-Truiden... Ik denk dat er momenteel al 1 belofte een contract heeft (Gert-Jan Verhoeven) en dat De Block, Aster en Gigli mogen meetrainen met de eerste ploeg... Dan denk ik niet dat er veel te klagen valt over "verloren lopen" in onze jeugd. Als je de wedstrijden van de beloften volgt, weet je genoeg dat er nog een hemelsbreed verschil is tussen beloften tweede klasse (en heel jonge kerels tout court) en de eerste ploeg van een tweedeklasser die een rustig seizoen wil draaien. De mensen die pakweg de beloftenwedstrijd EA - Waasland Beveren hebben gezien, zullen wel begrijpen wat ik bedoel. |
| 13 Feb 2012, 8:03 |
|
|
ik spreek over de jeugd die op straat loopt
stuur eens mensen naar pleintjes en kijk daar eens rond |
| 13 Feb 2012, 11:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
besten schreef: ik spreek over de jeugd die op straat loopt stuur eens mensen naar pleintjes en kijk daar eens rond Gij denkt zeker dat we hier in Rio de Janeiro zitten . |
| 13 Feb 2012, 11:34 |
|
|
en jullie denken aan geld uitgeven dat er niet is
![]() |
| 13 Feb 2012, 11:43 |
|
| Pagina 213 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 211 212 213 214 215 … 345 Volgende |