|
|
| Pagina 156 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 154 155 156 157 158 … 185 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Tweede Klasse (2011-2012)
DavidSeal schreef: ajoin54 schreef: Bakkie schreef: Denderbrol zou een slechte zaak doen,als Sint-Niklaas de 3,punten pakt bij ons ![]() idd, een dubbel gevoel bij deze match ![]() Al sinds vorige week, heb ik gezegd dat ik het me niet zou aantrekken mochten we deze match verliezen en daardoor Den jer beginnen naar 3de duwen.Weir goan winnen vandoag, poentj andere loin, wa da denjerbrol doet intresseirt moi gienen rotten baal as ze mor zakken ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 11 Mar 2012, 11:56 |
|
|
Junior Lid geworden op: 11 Feb 2007, 13:01 Berichten: 242 Locatie: Aalst |
jammen schreef: DavidSeal schreef: ajoin54 schreef: idd, een dubbel gevoel bij deze match ![]() Al sinds vorige week, heb ik gezegd dat ik het me niet zou aantrekken mochten we deze match verliezen en daardoor Den jer beginnen naar 3de duwen.Weir goan winnen vandoag, poentj andere loin, wa da denjerbrol doet intresseirt moi gienen rotten baal as ze mor zakken ![]() Jammer genoeg niet... _________________ eendrachter ben je niet voor even, maar voor heel je leven!! Forza Iejndracht Oilsjt |
| 11 Mar 2012, 19:01 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Van damme(W-B)-verkast naar kv mechelen.
|
| 12 Mar 2012, 17:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De topschutterslijst van tweede klasse na 26 speeldagen:
17 doelpunten Moussa Gueye (Charleroi) 13 doelpunten Anthony Di Lallo (Roeselare) 12 doelpunten Samy Houri (FC Brussels), Harlem-Eddy Gnohere (Charleroi), Christian Santos (Eupen), Stavros Glouftsis (SK Sint-Niklaas), Mickael Seoudi (Waasland Beveren) 11 doelpunten Janis Coppin (Dender), Daniel Rodrigo De Oliveira (WS Woluwe) 10 doelpunten Ioannis Masmanidis (Eupen), Davy Brouwers (Lommel), Emmanuel Françoise (Wezet) 9 doelpunten Kevin Oris (Antwerp), Kevin Koffi Jean Romaric (Boussu Dour Borinage), Bart Webers (Heist), Raphaël Lecomte (Wezet) 8 doelpunten Gunther Thiebaut (Dender), Hans Vanaken, Alessandro Cerigioni (Lommel), Mahamadou Dissa, Yohan Brouckaert (KV Oostende), Papa Sene (Roeselare), Alexandre Di Gregorio (Tienen) 7 doelpunten Sébastien Siani (FC Brussels), Enes Saglik (Eupen), Bram Criel (Heist), Jamaique Van Damme (KV Oostende), Diangi Matusiwa, Arnaud Biatour (Tienen), Hervé Onana (Waasland Beveren), Steve Dessart (Wezet) 6 doelpunten Wouter Moreels (Eendracht Aalst), Xavier Luissint, Frédéric Brillant (KV Oostende), Jonas Vandemarliere (SK Sint-Niklaas), Benoit Ladrière (Tubeke) 5 doelpunten Ewen Verheyden, Laurent Depoitre, Damien Gallucci (Eendracht Aalst), Mohammed Aoulad (FC Brussels), Yusuf Ozcan, Jorn Rijmenams (Heist), Sven De Rechter (Roeselare), John Tshibumbu (Tubeke), Matteo Prandelli (Wezet) 4 doelpunten Predrag Filipovic, Jens Podevijn (Eendracht Aalst), Benjamin Lambot (Antwerp), Devann Yao, Mehdi Hadraoui (Boussu Dour Borinage), Patiyo Tambwe (FC Brussels), Hervé Kage (Charleroi), Valentin Goffin (Eupen), Kurt Weuts (Heist), Jarno Molenberghs (Lommel), Gert-Jan Martens (KV Oostende), Cédric Guiro (Roeselare), Sébastien Didier, Jurgen Cavens (Waasland Beveren), Julien Guerenne (WS Woluwe) 3 doelpunten Olivier De Castro, Bas Vervaeke (Eendracht Aalst), Tosin Dosunmu, Karel De Smet (Antwerp), Anthony Delplace, Chemcedine El Araichi, Marko Obradovic (Boussu Dour Borinage), Mijusko Bojovic, Abraham Kumedor, Danijel Milicevic (Charleroi), Roméo Debefve, José Espinal (Eupen), Jeroen Vanderputte (Heist), Roy Meeus, Christophe Delande (Lommel), Benjamin Lutun, Frederik Declercq (Roeselare), Norman Sylla, Gary Ambroise (Tubeke), Joachim Van Damme, Tomasz Radzinski (Waasland Beveren), Gideon Boateng (Wezet), Yannick Gaby Loemba, Sébastien Dufoor, Sylvain Macé, Patrick Amoah, Gregory Bilstein (WS Woluwe) 2 doelpunten Guy Dufour, Denis Viane, Freddy Mombongo (Antwerp), Rachid El Barkaoui, Hicham El Morabit, Samuel Robail, Jean Fassin (Boussu Dour Borinage), Christophe Nahimana (FC Brussels), Matija Smrekar, Onur Kaya (Charleroi), Joren Dom, Daan Vaesen, Cor Gillis (Dender), Amick Ciani (Eupen), Ken Van Mierlo (Lommel), Michiel Jonckheere, Lars Wallaeys, Terence Pinto (KV Oostende), Bram Vandenbussche, Tristan Bowen (Roeselare), Olivier Claessens, Nicky Melkert, Pan Pierre Koulibaly (SK Sint-Niklaas), Henri Munyaneza (WS Woluwe / SK Sint-Niklaas), Siegerd Degeling (Tienen), Vittorio Villano (Tubeke), Jean-Paul Kielo-Lezi, Augusto Da Silva (Waasland Beveren), Jan De Langhe, Davy Claessens (Wetteren), Lanfia Camara (WS Woluwe) 1 doelpunt Bob Cousin, Kristof Kestens, Jonathan Yombo, Niels De Schutter (Eendracht Aalst), Thomas Phibel, Antun Dunkovic, Andrei Ionescu, John Cofie (Antwerp), Anthony Savigny (Boussu Dour Borinage), Umut Gundogan, Davide Grassi, Bruno Baras, Alain Mendy, Bafodé Diakhaby (FC Brussels), Ivan Yagan, Ederson, Jean-Christophe Vergerolle, Elvedin Dzinic (Charleroi), Jorgo Waeghe, Laurens Vandenheede (Dender), Fazli Kocabas, Flavien Le Postollec, Michael Lallemand (Eupen), Thomas Stevens, Pieter Crabeels (Heist), Achraf Essikal, Daby Gueye, Sam De Munter, Niels Coussement (KV Oostende), Tim Verstraeten, Tim De Meersman, Yannick Put, Roel Engelen, Enzo Neve, Lode Vertonghen, Gertjan Martens, Malick Gaye (SK Sint-Niklaas), Lennert Vanherberghen, Gilles Colin, Yannis Papassarantis, Nadjim Haroun, Alex Fisher (Tienen), Jeremy Steens, Aurélien Coppin, Samba Diawara, Grégoire Neels (Tubeke), Mike Da Silva, Laurens Paulussen, Kassim Doumbia, Kristof Snelders (Waasland Beveren), Daan Depever, Ewout Denijs, Sander Maertens, Bruno Camacho, Bart Goossens (Wetteren), Fabio Caracciolo, Massimo Moia, Alfin Tuasalamony, Frederico Conti (Wezet), Alexandre Bryssinck, Steve Hercor, Denis Dessaer, Maxime Chanot, Tracy Mpati Bibuangu (WS Woluwe) |
| 14 Mar 2012, 10:48 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Charleroi-Eupen 3-0
Woluwe-Dender1-0 Wetteren-sint niklaas 1-2 Brussels-Antwerp 1-1 Gisterenavond: Waasland beveren -tienen 4-0 |
| 17 Mar 2012, 23:06 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Iendrachter90 schreef: Charleroi-Eupen 3-0 Woluwe-Dender1-0 Wetteren-sint niklaas 1-2 Brussels-Antwerp 1-1 Gisterenavond: Waasland beveren -tienen 4-0 die van hier ietsken verder krijgen het gralijk benauwd. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 17 Mar 2012, 23:09 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
davy1919 schreef: Iendrachter90 schreef: Charleroi-Eupen 3-0 Woluwe-Dender1-0 Wetteren-sint niklaas 1-2 Brussels-Antwerp 1-1 Gisterenavond: Waasland beveren -tienen 4-0 die van hier ietsken verder krijgen het gralijk benauwd. Proficiat Eendracht Hekelgem, jullie zijn een toffe ploeg, wij zien jullie heel graag, in 3deklas ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 17 Mar 2012, 23:11 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
davy1919 schreef: Iendrachter90 schreef: Charleroi-Eupen 3-0 Woluwe-Dender1-0 Wetteren-sint niklaas 1-2 Brussels-Antwerp 1-1 Gisterenavond: Waasland beveren -tienen 4-0 die van hier ietsken verder krijgen het gralijk benauwd. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 17 Mar 2012, 23:37 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 25 Mei 2010, 18:03 Berichten: 133 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
bye bye kadavers
![]() |
| 18 Mar 2012, 9:47 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Terjoden-Welle zal al gereed staan me hun stamnummer
29/04 zou wel es nen heel schonen dag kunnen worden ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 18 Mar 2012, 9:54 |
|
|
Scholier
Volgend jaar in 3e de nieuwe fusieploeg FCVDEHSKTJW. Denderleeuw,denderhoutem,hekelgem,terjoden,welle,.. zouden er nog ploegen bij kunnen...
|
| 18 Mar 2012, 13:31 |
|
|
Vaste Waarde
Ik zou er niet van verschieten moest onzen naam in de nabije toekomst daar ook tussen staan.
Tenzij de paasklokken een bestuur met geld en een nieuw stadion brengen . Klinkt heel pessimistisch maar ook heel realistisch me dunkt. |
| 18 Mar 2012, 14:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Neutralboy schreef: Ik zou er niet van verschieten moest onzen naam in de nabije toekomst daar ook tussen staan.Tenzij de paasklokken een bestuur met geld en een nieuw stadion brengen . Klinkt heel pessimistisch maar ook heel realistisch me dunkt. Mij zien ze dan niet meer,dan kan evengoed naar Gent gaan zien. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Mar 2012, 14:49 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Neutralboy schreef: Ik zou er niet van verschieten moest onzen naam in de nabije toekomst daar ook tussen staan. Tenzij de paasklokken een bestuur met geld en een nieuw stadion brengen . Klinkt heel pessimistisch maar ook heel realistisch me dunkt. het wordt tijd dat het stadsbestuur eens iets doet voor de echte aalstenaars, ipv van overal ocmw huizen te zetten voor die zwartzakken die heel aalst kapot maken. ik vind ook dat wij als supporter ook eens meer druk moeten zetten naar het stadsbestuur , al was het samen met de supporters van okapi .de verkiezingen komen eraan . kan misschien ook eens gevraagd worden op de volgende supportersvergadering wat de stad aalst met ons stadion van plan is als bvb ons staantribune wordt afgekeurd. |
| 18 Mar 2012, 15:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
ajoin76 schreef: Volgend jaar in 3e de nieuwe fusieploeg FCVDEHSKTJW. Denderleeuw,denderhoutem,hekelgem,terjoden,welle,.. zouden er nog ploegen bij kunnen... Panters Okegem _________________ www.spionkoplede.com |
| 18 Mar 2012, 15:26 |
|
| Pagina 156 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 154 155 156 157 158 … 185 Volgende |