|
|
| Pagina 259 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 257 258 259 260 261 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Transfers 2010-2011
davy1919 schreef: Bartos schreef: davy1919 schreef: 2 goede spelers degene die ik maar al te graag zie komen heeft dit weekend weer gescoord, en het is niet Schamp ![]() Messi ?lolbroek. Jesse Martens! (als ik hier nog namen mag posten tenminste Denk dat de meeste ploegen hem wel al kennen. Nuja, de betere spelers ga je volgens mij niet kunnen gaan halen in Oudenaarde. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 19 Mar 2012, 11:48 |
|
|
Nationale Ploeg
Ook al hebben de nieuwe aanwinsten nog geen seconde voor ons gespeeld, toch vind ik het soort spelers dat werd aangetrokken tot nu toe veelbelovend.
Veel liever dit dan transfers à la Franck en Van Mieghem, die dan direct een contract van 5 jaar onder hun neus geduwd kregen. |
| 19 Mar 2012, 11:54 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
davy1919 schreef: 2 goede spelers degene die ik maar al te graag zie komen heeft dit weekend weer gescoord, en het is niet Schamp ![]() Schockaert? ![]() |
| 19 Mar 2012, 12:37 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
misschien ne ker goan babellen mé LiOOOO Lord.
|
| 19 Mar 2012, 12:41 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
volgens de RAFC'ers hebben we met Martin een prima vleugelspeler binnengehaald, snel en technisch sterk, ze hebben hem te snel laten gaan volgens hun.
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 19 Mar 2012, 12:54 |
|
|
Scholier
Petrovic goede aankoop,is ervaren linksachter wat we kunnen gebruiken beetje vergelijkbaar met de castro hopelijk overtuigen ze die nog wat ik zeer betwijfel. 3 andere aankopen juich ik toe jong en talentvol en betaalbaar dus liever dat dan vedetten die komen uitbollen voor een dik loon. Die jonge gasten gaan zich willen bewijzen en hun truitje nat maken en dankbaar zijn om voor een grote aanhang te kunnen spelen
|
| 19 Mar 2012, 12:55 |
|
|
Duivelke
Denk dat het voor Aalst financieel niet haalbaar is om spelers als Schamp en Martens die nog onder contract liggen te gaan halen bij Oudenaarde
|
| 19 Mar 2012, 13:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bartos schreef: lolo4ever schreef: We spelen wel al een paar maand met 2 verdedigende middenvelders en een regulerende middenvelder:Van Damme,De Schutter en Verheyden. We speelden welgeteld 1 keer met Van Damme, De Schutter en Verheyden samen centraal op het middenveld en dat was thuis tegen Oostende, en dan nog zelfs maar één helft ook. Dus het klopt niet echt wat je zegt. Voor de rest speelden we steeds met Van Damme of De Schutter en daarnaast Verheyden, met Cousin hiervoor. Je hebt inderdaad een punt. Over die controlerende middenvelder kan je discussiëren maar feit is dat we altijd met twee verdedigende middenvelders spelen.Zelfs als Cousin voor Van Damme en Verheyden of De Schutter speelt verwacht BVR dat hij terugvalt wat hij dan meestal te weinig doet en wat gecompenseerd wordt door Depoitre die dan wel een heel ondankbare rol heeft. |
| 19 Mar 2012, 13:29 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
ajoin76 schreef: Petrovic goede aankoop,is ervaren linksachter wat we kunnen gebruiken beetje vergelijkbaar met de castro hopelijk overtuigen ze die nog wat ik zeer betwijfel. 3 andere aankopen juich ik toe jong en talentvol en betaalbaar dus liever dat dan vedetten die komen uitbollen voor een dik loon. Die jonge gasten gaan zich willen bewijzen en hun truitje nat maken en dankbaar zijn om voor een grote aanhang te kunnen spelen zou de invloed van Bossie al spelen ? ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 19 Mar 2012, 13:34 |
|
|
Nationale Ploeg
tis natuurlijk nog wat vroeg, maar ik heb de indruk dat dit tamelijk mooie vervangingen zijn tot nu toe.
van de Mich moet ik toch eerst bevestigd zien vooraleer ik het geloof en ook was hij steeds een van mijn favorieten, hij zal toch écht scherp moeten staan om basis te worden volgens mij. ik hoop dat Sammy nog zijn kansen krijgt dit seizoen. ne target man vinden in de plaats van Laurent zal zowieso niet evident zijn, en ik vind dat Sammy nog progressiemarge heeft. _________________ may the FORCE be with you. |
| 19 Mar 2012, 13:53 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
jowwan schreef: misschien ne ker goan babellen mé LiOOOO Lord. ik mag hopen dat dit om te lachen is? lord... iemand die voetbalt, of zelfs nog maar de verplaatsing naar 't stadion maakt, als zijn muts eens goe staat, ja dat soort spelers hebben we echt vandoen. 't was altijd wel iets met lord. |
| 19 Mar 2012, 13:53 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Still standing ! schreef: tis natuurlijk nog wat vroeg, maar ik heb de indruk dat dit tamelijk mooie vervangingen zijn tot nu toe. van de Mich moet ik toch eerst bevestigd zien vooraleer ik het geloof en ook was hij steeds een van mijn favorieten, hij zal toch écht scherp moeten staan om basis te worden volgens mij. ik hoop dat Sammy nog zijn kansen krijgt dit seizoen. ne target man vinden in de plaats van Laurent zal zowieso niet evident zijn, en ik vind dat Sammy nog progressiemarge heeft. dat mag er bij sammy dan toch stilaan eens gaan uitkomen. zijn laatste invalbeurt was alleszins maar poverkes. Michael Seminck was toen hij hier vertrok zeer goed. . destijds wou men er een standbeeld voor oprichten (het zoveelste al) , en nu zou het een ramp zijn dat hij terugkeert... indien hij dat niveau terug kan brengen, dan zou ik niet weten wat we'r tegen zouden kunnen hebben. dat laatste blijft natuurlijk een zeer belangrijke voorwaarde. los van het feit of het een ex-eendrachter is of niet (waarover volgens mij veel te 'statistisch' wordt over gedaan), lijkt het mij vooral belangrijk om spelers te strikken, die nu, op dit moment, goed presteren, en niet diegenen te kiezen 'die ooit eens dit of dat heeft gedaan'... |
| 19 Mar 2012, 13:58 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Davy schreef: Still standing ! schreef: tis natuurlijk nog wat vroeg, maar ik heb de indruk dat dit tamelijk mooie vervangingen zijn tot nu toe. van de Mich moet ik toch eerst bevestigd zien vooraleer ik het geloof en ook was hij steeds een van mijn favorieten, hij zal toch écht scherp moeten staan om basis te worden volgens mij. ik hoop dat Sammy nog zijn kansen krijgt dit seizoen. ne target man vinden in de plaats van Laurent zal zowieso niet evident zijn, en ik vind dat Sammy nog progressiemarge heeft. dat mag er bij sammy dan toch stilaan eens gaan uitkomen. zijn laatste invalbeurt was alleszins maar poverkes. Michael Seminck was toen hij hier vertrok zeer goed. . destijds wou men er een standbeeld voor oprichten (het zoveelste al) , en nu zou het een ramp zijn dat hij terugkeert... indien hij dat niveau terug kan brengen, dan zou ik niet weten wat we'r tegen zouden kunnen hebben. dat laatste blijft natuurlijk een zeer belangrijke voorwaarde. los van het feit of het een ex-eendrachter is of niet (waarover volgens mij veel te 'statistisch' wordt over gedaan), lijkt het mij vooral belangrijk om spelers te strikken, die nu, op dit moment, goed presteren, en niet diegenen te kiezen 'die ooit eens dit of dat heeft gedaan'... er is hier vermeld geweest dat hij zeker niet komt, zou bijgetekend hebben voor 1 jaar bij zijn huidige ploeg, dus ... ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 19 Mar 2012, 14:31 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51 Berichten: 180 Locatie: Zwijnaarde |
Still standing ! schreef: tis natuurlijk nog wat vroeg, maar ik heb de indruk dat dit tamelijk mooie vervangingen zijn tot nu toe. van de Mich moet ik toch eerst bevestigd zien vooraleer ik het geloof en ook was hij steeds een van mijn favorieten, hij zal toch écht scherp moeten staan om basis te worden volgens mij. ik hoop dat Sammy nog zijn kansen krijgt dit seizoen. ne target man vinden in de plaats van Laurent zal zowieso niet evident zijn, en ik vind dat Sammy nog progressiemarge heeft. Voor zover ik weet komt Seminck niet. Is nooit sprake van geweest bij mijn weten. |
| 19 Mar 2012, 15:11 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
scarfie schreef: Still standing ! schreef: tis natuurlijk nog wat vroeg, maar ik heb de indruk dat dit tamelijk mooie vervangingen zijn tot nu toe. van de Mich moet ik toch eerst bevestigd zien vooraleer ik het geloof en ook was hij steeds een van mijn favorieten, hij zal toch écht scherp moeten staan om basis te worden volgens mij. ik hoop dat Sammy nog zijn kansen krijgt dit seizoen. ne target man vinden in de plaats van Laurent zal zowieso niet evident zijn, en ik vind dat Sammy nog progressiemarge heeft. Voor zover ik weet komt Seminck niet. Is nooit sprake van geweest bij mijn weten. Van Hauwermeiren heeft bij mijn weten eens een droom gehad over Seminck en Van Renterghem die elkaar liefdevol in de armen vlogen. Daarmee dat die roddel over Seminck er gekomen is. |
| 19 Mar 2012, 15:16 |
|
| Pagina 259 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 257 258 259 260 261 … 345 Volgende |