Eerste klasse - Pagina 377 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 375 376 377 378 379 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Bericht Re: Eerste klasse
ajoin76 schreef:
Bruhhe en hun soepsups staan ook weer met de voetjes op de grond

3 - 1 verlies in Kortrijk dat had ik nu ook niet verwacht :wow:

08 Apr 2012, 20:56
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Onderkroiper schreef:
ajoin76 schreef:

:juij: me happy !

08 Apr 2012, 21:02
Scholier

Onderkroiper schreef:
ajoin76 schreef:

Na het dubbele verlies tegen ons spionkopgirls weer een ontgoochelingske :banana:

08 Apr 2012, 21:27

Leeftijd: 68
Afbeelding

08 Apr 2012, 21:53

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Gearresteerde dronkenlap Wasilewski mag EK op zijn buik schrijven.

Marcin Wasilewski werd dit weekend in Duitsland gearresteerd nadat hij in dronken toestand een taxi-chauffeur lastig viel. Pools bondscoach Franciszek Smuda kon niet lachen met de escapade en weert Wasyl uit zijn EK-selectie.

Volgens de Franse krant L"Equipe werden Wasilewski en zijn ploegmakker Slawomir Peszko (FC Koln) opgepakt toen ze in dronken toestand een taxi-chauffeur lastig vielen. Die arrestatie heeft zware gevolgen voor het duo, want Smuda, de bondscoach van Polen, heeft meteen te kennen gegeven dat het duo niet in de selectie zal zitten voor het EK 2012 in (jawel) Polen en Oekraïne.

Smuda, die bijzonder veel belang hecht aan de voorbeeldfunctie die zijn manschappen hebben voor de Poolse maatschappij is kort en bondig over het voorval. "Voor dit soort van feiten kan ik de ogen natuurlijk niet sluiten. Wasilewski en Peszko kunnen een EK-selectie op hun buik schrijven Er is geen enkele kans dat ik ze opneem in mijn 23-koppige selectie."

09 Apr 2012, 8:22
Rode kaart
Rode kaart

Leeftijd: 48
Zielig,en dan ben k nog 'soft' qua commentaar.

09 Apr 2012, 9:46
Scholier

Seventy seven schreef:
Zielig,en dan ben k nog 'soft' qua commentaar.

Niet te vlug oordelen,ondertussen al gebleken dat wasyl niet dronken was en niks te maken heeft met agressieve gedrag van zijn poolse makker

12 Apr 2012, 15:28
Rode kaart
Rode kaart

Na gisteren is het duidelijk wie kampioen wordt,of denken jullie dat brugge wint op standard en 2keer tegen paars-wit? :lol:

12 Apr 2012, 16:55
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Seventy seven schreef:
Na gisteren is het duidelijk wie kampioen wordt,of denken jullie dat brugge wint op standard en 2keer tegen paars-wit? :lol:
Mij is na gisteren vooral duidelijk dat Gent bijzonder zwak presteert in de play offs en Anderlecht alesbehalve op kampioenenniveau acteert. Met de krappe voorsprong en nog een dubbele confrontatie tegen Brugge in het vooruitzicht durf ik nog geen geld zetten op een nieuwe titel voor paarswit.

12 Apr 2012, 17:19
nieuw in de eerste ploeg

Instituut Ethiek en Morele Normen en Waarden (aka RSC Anderlecht) gaat in beroep tegen de schorsing van Wasilewski.

Ronduit schandalig vind ik dit. Als het hun goed uitkomt voor de camera's zitten blèten dat Anderlecht een grote club is omdat ze een rijke historie combineren met morele normen en waarden, maar nu het slecht gaat er alles aan doen om een speler die een grote fout heeft gemaakt, te steunen :nieje:

12 Apr 2012, 17:36
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Nog maar eens om duidelijk te maken wat voor een club om van te kotsen dat is. Hem eerst wel zelf een boete geven, maar als er een schorsing volgt, gaan ze in beroep (terwijl hij er zelf nog licht vanaf kwam met zijn schorsing). En dan tussendoor die megabelachelijke persstop, gevolgd door hun kapitein die al een jaar of vijf in België zit, maar zijn verklaring in het Spaans geeft (geen landstalen genoeg hier?). Zoiets zie je toch nergens anders.
Ik vind het trouwens een schande hoe debielen (geen verwijt, maar een vaststelling) als pakweg Mbokani en Wasilewski na elke match de journalisten voorbijlopen als hebben die de pest. Bij mijn weten hebben die toch nooit te klagen gehad van de pers. Ik vind trouwens dat de pers te woord staan een deel van hun job is en dat ze voldoende betaald worden om daar hun verantwoordelijkheid in te nemen. Jovanovic trapt dan wel geen deuk meer in een pak boter, maar die slaagt er tenminste nog in normaal te doen naar de pers toe.

12 Apr 2012, 17:56
nieuw in de eerste ploeg

Bartos schreef:
Nog maar eens om duidelijk te maken wat voor een club om van te kotsen dat is. Hem eerst wel zelf een boete geven, maar als er een schorsing volgt, gaan ze in beroep (terwijl hij er zelf nog licht vanaf kwam met zijn schorsing). En dan tussendoor die megabelachelijke persstop, gevolgd door hun kapitein die al een jaar of vijf in België zit, maar zijn verklaring in het Spaans geeft (geen landstalen genoeg hier?). Zoiets zie je toch nergens anders.
Ik vind het trouwens een schande hoe debielen (geen verwijt, maar een vaststelling) als pakweg Mbokani en Wasilewski na elke match de journalisten voorbijlopen als hebben die de pest. Bij mijn weten hebben die toch nooit te klagen gehad van de pers. Ik vind trouwens dat de pers te woord staan een deel van hun job is en dat ze voldoende betaald worden om daar hun verantwoordelijkheid in te nemen. Jovanovic trapt dan wel geen deuk meer in een pak boter, maar die slaagt er tenminste nog in normaal te doen naar de pers toe.

²
En over de reden van die persstop liegen ze dan nog eens. Ze hebben dat besloten op het veld na de match en dan komen ze af met "we wilden Wasilewski verdedigen".
1. Hij kreeg toen al een paar dagen zijn schorsingsvoorstel, dus de reden was overduidelijk "Lap we hebben 2/6, wij als overbetaalde pseudovedetten hebben geen zin om daar in de pers nog eens aan herinnerd te worden dus we gaan zwijgen"
2. Als je als club daar achter durft staan dat speler A tot speler Y (speler Z, Jovanovic, deed gelukkig niet mee aan dat circus, chapeau voor hem) vindt dat het gedrag van Wasilewski geoorloofd is en moet vrijgesproken worden, dan moet je echt gaan ophouden met in de pers te pas en te onpas verkondigen dat Anderlecht ethiek hoog in het vaandel draagt. Het was trouwens diezelfde Jovanovic die ze om die reden op de vingers tikten in het begin van het seizoen. Ik denk dat het was omdat hij na zijn goal op Club Brugge een beweging deed naar de supporters. Nu heb ik wel sympathie voor Club Brugge, maar zulke dingen moeten wel kunnen vind ik. Dat van Wasilewski daarentegen...
3. Die boete van Wasilewski was 1/3 van zijn maandloon dat hij moest afgeven. Nu grosso modo verdient een speler op Anderlecht rond de 500 000 euro per jaar. Dat maakt 40 000 euro per maand en daarvan heeft hij er 15 000 van moeten afstaan. Hij heeft dus een maand van het schamele leefloon van 25 000 euro moeten leven (en dan zitten de winstpremies er nog niet eens bij). Peter Delorge had maanden out kunnen zijn. Die jongen vecht tegen degradatie, is niet meer van de jongsten en was einde contract. Gelukkig viel het allemaal nog wel mee, want anders zat hij waarschijnlijk als werkloze voetballer thuis volgend seizoen en was hij het zwaarste slachtoffer.

12 Apr 2012, 18:19
Nationale Ploeg

Om van te kotsen.

12 Apr 2012, 18:43
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Bartos schreef:

(y) (y)
Biglia die klaagt over een gebrek aan respect in de pers, maar wel zelf Spaans spreekt in een land waar men geen Spaans spreekt en er al 5 a 6 jaar verblijft. Daar is allicht wel veel respect aan. Je maakt je toch onsterfelijk belachelijk. Klagen over iets waar je zelf vlot aan meedoet in de overtreffende trap. Wat een leeghoofd!

12 Apr 2012, 19:00
Rode kaart
Rode kaart

Ik dacht dat het aan t beteren was maar nu is de maat vol:ik zeg eerste klasse voorgoed vaarwel.Altyd die boskakkers die lastig doen en zogezegd nooit in de fout gaan.Geef ze rap de titel kado of ze spannen trug n proces in tegen de echte kampioen. :lol:

13 Apr 2012, 7:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 375 376 377 378 379 500