|
|
| Pagina 608 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 606 607 608 609 610 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Bericht Re: de Dendertopic
Klodde schreef: davy1919 schreef: Dani schreef: Ik stel voor om deze topic zondag om 16u45 definitief af te sluiten want eens gedegradeerd zal Dender nooit meer terugkomen !! ![]() how how, wij zij indertijd ook meteen van 3e naar 4e gezakt... laat dat hier dus nog maar wat open. ![]() Ik vraag mij af hoe ze binnenkort of binnen x aantal jaar gaan heten FCV Dender EHSKTW Football Club Verbroedering Dender Eendracht Hekelgem Sportkring Terjoden-Welle FCVDEHDHTMTJWELLEKES ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 Laatst gewijzigd door ajoin54 op 23 Apr 2012, 9:00, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 23 Apr 2012, 8:59 |
|
|
Freak
vital borkelmans heeft een kopstoot gehad van een "supporter".waar zitten de marginalen nu?
|
| 23 Apr 2012, 8:59 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
waly 2 schreef: vital borkelmans heeft een kopstoot gehad van een "supporter".waar zitten de marginalen nu? ze hadden hem beter een streep op zèn bakkes verkocht ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 23 Apr 2012, 9:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Wa dest verschil tisschen de smurfen en FC Azerty ?
Bé de smurfen emmen ze mor iejne klungel _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 23 Apr 2012, 9:43 |
|
|
[quote="waly 2"]vital borkelmans heeft een kopstoot gehad van een "supporter".waar zitten de marginalen nu?
Aangezien dat Vitalleken nog just zoine stomme kop eijt kennen wegtrekken loijten et incident azoei: "hij laat het blauw/blauw en dient geen klacht in", ik peis dat em anders è koppel blaa oeijgen at gat ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 23 Apr 2012, 12:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Twas niet enkel een kopstoot, maar ook nog stampen als hij neerlag... En twas ni ene supporter, maar een tiental...
Azekken soert! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 23 Apr 2012, 13:34 |
|
|
Reserve
ajoin54 schreef: waly 2 schreef: vital borkelmans heeft een kopstoot gehad van een "supporter".waar zitten de marginalen nu? Aangezien dat Vitalleken nog just zoine stomme kop eijt kennen wegtrekken loijten et incident azoei: "hij laat het blauw/blauw en dient geen klacht in", ik peis dat em anders è koppel blaa oeijgen at gat ![]() Jantje Spier is al in vorm! |
| 23 Apr 2012, 13:35 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
hansken schreef: Twas niet enkel een kopstoot, maar ook nog stampen als hij neerlag... En twas ni ene supporter, maar een tiental... Azekken soert! da geloeif ik na isj nie ze _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 23 Apr 2012, 13:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
davy1919 schreef: hansken schreef: Twas niet enkel een kopstoot, maar ook nog stampen als hij neerlag... En twas ni ene supporter, maar een tiental... Azekken soert! da geloeif ik na isj nie ze Awel ik geloeif doar oeik gien floit van, een tiental supporters? Komoan ein zeg, serjeis bloiven ein.... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 23 Apr 2012, 13:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
jammen schreef: davy1919 schreef: hansken schreef: Twas niet enkel een kopstoot, maar ook nog stampen als hij neerlag... En twas ni ene supporter, maar een tiental... Azekken soert! da geloeif ik na isj nie ze Awel ik geloeif doar oeik gien floit van, een tiental supporters? Komoan ein zeg, serjeis bloiven ein.... ![]() Ik dacht net hetzelfde... |
| 23 Apr 2012, 14:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
davy1919 schreef: hansken schreef: Twas niet enkel een kopstoot, maar ook nog stampen als hij neerlag... En twas ni ene supporter, maar een tiental... Azekken soert! da geloeif ik na isj nie ze Kben er nochtans zeker van =) Kost et oeik eerst ni geloeiven! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 23 Apr 2012, 16:06 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
hansken schreef: davy1919 schreef: hansken schreef: Twas niet enkel een kopstoot, maar ook nog stampen als hij neerlag... En twas ni ene supporter, maar een tiental... Azekken soert! da geloeif ik na isj nie ze Kben er nochtans zeker van =) Kost et oeik eerst ni geloeiven! tssss... de amokmakers, marginalen, leeghoofden,... _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 23 Apr 2012, 16:21 |
|
|
forumlegende
davy1919 schreef: hansken schreef: davy1919 schreef: da geloeif ik na isj nie ze Kben er nochtans zeker van =) Kost et oeik eerst ni geloeiven! tssss... de amokmakers, marginalen, leeghoofden,... Voor die mannen is hun ergste nachtmerrie wel stilaan werkelijkheid aan het worden hé. Stel u eens in de plaats ... dé concurrent heeft zomaar even vrij spel om je de dieperik in te duwen op de allerlaatste speeldag, op eigen veld. Dit maken we de komende decennia niet meer mee hé ... Die mannen verliezen op één match : plaats in tweede klasse, hun titel van club van de Denderstreek én tegelijkertijd ook nog hun huizenhoog ego en trots. Ge zou voor minder beginnen flippen.. Er zal volgend jaar veel volk in hun stadion zitten als bv. Racing Waregem op bezoek komt. Ze komen niet meer in de buurt van 250 man ! ![]() |
| 23 Apr 2012, 16:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Dani schreef: davy1919 schreef: hansken schreef: Kben er nochtans zeker van =) Kost et oeik eerst ni geloeiven! tssss... de amokmakers, marginalen, leeghoofden,... Voor die mannen is hun ergste nachtmerrie wel stilaan werkelijkheid aan het worden hé. Stel u eens in de plaats ... dé concurrent heeft zomaar even vrij spel om je de dieperik in te duwen op de allerlaatste speeldag, op eigen veld. Dit maken we de komende decennia niet meer mee hé ... Die mannen verliezen op één match : plaats in tweede klasse, hun titel van club van de Denderstreek én tegelijkertijd ook nog hun huizenhoog ego en trots. Ge zou voor minder beginnen flippen.. Er zal volgend jaar veel volk in hun stadion zitten als bv. Racing Waregem op bezoek komt. Ze komen niet meer in de buurt van 250 man ! ![]() Ge zou den topderby tegen Wetteren nog vergeten _________________ www.spionkoplede.com |
| 23 Apr 2012, 16:36 |
|
|
forumlegende
Mariner schreef: Dani schreef: davy1919 schreef: tssss... de amokmakers, marginalen, leeghoofden,... Voor die mannen is hun ergste nachtmerrie wel stilaan werkelijkheid aan het worden hé. Stel u eens in de plaats ... dé concurrent heeft zomaar even vrij spel om je de dieperik in te duwen op de allerlaatste speeldag, op eigen veld. Dit maken we de komende decennia niet meer mee hé ... Die mannen verliezen op één match : plaats in tweede klasse, hun titel van club van de Denderstreek én tegelijkertijd ook nog hun huizenhoog ego en trots. Ge zou voor minder beginnen flippen.. Er zal volgend jaar veel volk in hun stadion zitten als bv. Racing Waregem op bezoek komt. Ze komen niet meer in de buurt van 250 man ! ![]() Ge zou den topderby tegen Wetteren nog vergeten Zeker 50 man meer dan !! |
| 23 Apr 2012, 17:11 |
|
| Pagina 608 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 606 607 608 609 610 … 711 Volgende |