|
|
| Pagina 82 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 80 81 82 83 84 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Wielrennen
Man, dat doet vies !
_________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Jul 2012, 13:08 |
|
|
Nationale Ploeg
davy1919 schreef: Gisteren nog in 'vive le velo' op één en nu plotseling... RIP! http://www.sporza.be/cm/sporza/wielrenn ... _overleden http://www.inmemoriam.be/nl/2012-07-05/rob-goris/ _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 05 Jul 2012, 13:13 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Miljaar daar ben ik echt ni goed van, dat koppel kwam zo sympathiek over, heb er geen woorden voor... Heel veel sterkte aan de nabestaande familie, vrienden en collega's en vooral heel veel sterkte Katrien...
![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 05 Jul 2012, 13:44 |
|
|
Freak
onze sponsor zal er ook niet goed van zijn.
|
| 05 Jul 2012, 15:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Is heel erg natuurlijk dit wens je niemand toe.
Maar laat ons eerlijk zijn, had hij gisteren niet op tv geweest er had geen haan naar gekraaid... Ik denk niet dat er heel veel mensen hem voor gisteren kende. |
| 05 Jul 2012, 15:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Romario schreef: Is heel erg natuurlijk dit wens je niemand toe. Maar laat ons eerlijk zijn, had hij gisteren niet op tv geweest er had geen haan naar gekraaid... Ik denk niet dat er heel veel mensen hem voor gisteren kende. Was ooit ook te gast in De Laatste Show. Ik kende hem in elk geval wel. Eerst had ik erg veel respect voor hoe hij van Ijshockeyspeler naar vluchter in de driedaagse De Panne-Koksijde evolueerde, maar nu... Nogmaals een testament voor het feit dat een lichaam zijn grenzen heeft. Neemt niet weg dat iets dergelijks uiteraard een drama is voor familie en vrienden, die hem waarschijnlijk 100% steunden bij al wat hij deed. |
| 06 Jul 2012, 12:40 |
|
|
Nationale Ploeg
Marianne Vos won voor het 2de jaar op rij de Giro Donne (Ronde van Italië) en dat mocht gevierd worden.
http://www.rabosport.nl/wielrennen/vide ... de_vrouwen_________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 08 Jul 2012, 10:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Steirk van Van Endert en Van den Broeck.
Geeft gewoein de kritikasters lik op stuk, wie twoifelt der na nog oan of dat em gisteren zonder pech derboi zou geweest zoin ? _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 08 Jul 2012, 20:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Eindelijk is de tour echt begonnen! Na gisteren ook vandaag een toffe rit om te volgen!
VDB is sterk! Jammer dat hij in het tijdrijden geenen echten topper is, anders kon hij hem gerust nevest wiggins/evans gaan zetten... _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 08 Jul 2012, 20:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Van den Broeck heeft vandaag laten zien dat hij goed is, maar ik verwacht me nog aan een zwakke dag van hem. Het moet ook gezegd worden dat hij niet zo'n sterke ploeg rond hem heeft in de bergen als enkele andere toppers. Zijn ploeggenoten hebben ook al veel energie gestoken in de voorbereiding van de massaspurts van Greipel.
Vanavond ook maar eens naar het Tourprogramma "Avondetappe" van de NOS kijken. Marianne Vos en huidig Nederlands kampioene Annemiek van Vleuten zijn er vanavond te gast. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 08 Jul 2012, 20:51 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
ben met vakantie in de Franse Alpen en heb vandaag gefietst op de col de la Madeleine. De Tour passeert daar komende donderdag.De eerste campers staan er al, stel u voor.
_________________ Iendracht 4ever. |
| 08 Jul 2012, 21:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Gruunwit schreef: Van den Broeck heeft vandaag laten zien dat hij goed is, maar ik verwacht me nog aan een zwakke dag van hem. Het moet ook gezegd worden dat hij niet zo'n sterke ploeg rond hem heeft in de bergen als enkele andere toppers. Zijn ploeggenoten hebben ook al veel energie gestoken in de voorbereiding van de massaspurts van Greipel. Vanavond ook maar eens naar het Tourprogramma "Avondetappe" van de NOS kijken. Marianne Vos en huidig Nederlands kampioene Annemiek van Vleuten zijn er vanavond te gast. Wat VDB betreft: hij heeft idd geen sterke ploeg rond zich om hem in het hooggebergte te begeleiden maar als hij slim koerst kan hij profijt halen uit de sterke blokken zoals Sky, BMC en Radioshack. Het is niet aan hem om de Ronde te winnen maar een top 5 moet er toch inzitten. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 08 Jul 2012, 21:57 |
|
|
Nationale Ploeg
kreezie nonkeltje schreef: ben met vakantie in de Franse Alpen en heb vandaag gefietst op de col de la Madeleine. De Tour passeert daar komende donderdag.De eerste campers staan er al, stel u voor. Dat verbaast me niets, als je bij de Tour een mooie plaats wil hebben, kan je er niet vroeg genoeg bij zijn. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 08 Jul 2012, 22:39 |
|
|
Nationale Ploeg
jammen schreef: Gruunwit schreef: Van den Broeck heeft vandaag laten zien dat hij goed is, maar ik verwacht me nog aan een zwakke dag van hem. Het moet ook gezegd worden dat hij niet zo'n sterke ploeg rond hem heeft in de bergen als enkele andere toppers. Zijn ploeggenoten hebben ook al veel energie gestoken in de voorbereiding van de massaspurts van Greipel. Vanavond ook maar eens naar het Tourprogramma "Avondetappe" van de NOS kijken. Marianne Vos en huidig Nederlands kampioene Annemiek van Vleuten zijn er vanavond te gast. Wat VDB betreft: hij heeft idd geen sterke ploeg rond zich om hem in het hooggebergte te begeleiden maar als hij slim koerst kan hij profijt halen uit de sterke blokken zoals Sky, BMC en Radioshack. Het is niet aan hem om de Ronde te winnen maar een top 5 moet er toch inzitten. Van den Broeck is een te matig tijdrijder om de ambitie te hebben om de Tour te winnen, maar ik vind als je in de top 10 staat, dat je je wel af en toe eens mag tonen in plaats van enkel maar te volgen. Vandaag was een goed begin, hij heeft het initiatief genomen om de tegenstanders onder druk te zetten. Maar om van een geslaagde Tour te spreken, zou hij dat nog enkele keren moeten herhalen deze Tour. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 08 Jul 2012, 22:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Gruunwit schreef: jammen schreef: Gruunwit schreef: Van den Broeck heeft vandaag laten zien dat hij goed is, maar ik verwacht me nog aan een zwakke dag van hem. Het moet ook gezegd worden dat hij niet zo'n sterke ploeg rond hem heeft in de bergen als enkele andere toppers. Zijn ploeggenoten hebben ook al veel energie gestoken in de voorbereiding van de massaspurts van Greipel. Vanavond ook maar eens naar het Tourprogramma "Avondetappe" van de NOS kijken. Marianne Vos en huidig Nederlands kampioene Annemiek van Vleuten zijn er vanavond te gast. Wat VDB betreft: hij heeft idd geen sterke ploeg rond zich om hem in het hooggebergte te begeleiden maar als hij slim koerst kan hij profijt halen uit de sterke blokken zoals Sky, BMC en Radioshack. Het is niet aan hem om de Ronde te winnen maar een top 5 moet er toch inzitten. Van den Broeck is een te matig tijdrijder om de ambitie te hebben om de Tour te winnen, maar ik vind als je in de top 10 staat, dat je je wel af en toe eens mag tonen in plaats van enkel maar te volgen. Vandaag was een goed begin, hij heeft het initiatief genomen om de tegenstanders onder druk te zetten. Maar om van een geslaagde Tour te spreken, zou hij dat nog enkele keren moeten herhalen deze Tour. Op deze twee quote's kan je één et hetzelfde antwoord geven. Wat dan met Cadel Evans ? BMC is een sterk blok om een vlakke koers te controleren, in het gebergte zit Evans ook al vlug alleen. Er zijn maar twee ploegen die echt er bovenuit steken, SKY en Radioshack. Van Garderen moest al vlug lossen de laatste twee dagen, Morabito, Hincapie, Burghardt e.d. zijn dan ook al geen hoogvliegers in het gebergte. Zet daarentegen dan Sky met Froome, Wiggins en neem er Rogers ook maar bij die mannen kunnen bergop. Hetzelfde met Radioshack : Schleck (niet in echt goeie doen, maar toch) Zubeldia, Galopin, Klöden (momenteel ook niet goed bezig) en een ijzersterke Monfort. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 09 Jul 2012, 6:19 |
|
| Pagina 82 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 80 81 82 83 84 … 113 Volgende |