|
|
| Pagina 393 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 391 392 393 394 395 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bericht Re: Eerste klasse
acrid schreef: Jules Destrooper schreef: chunga schreef: In Biglia zijnen toptransfer komt er precies ook niet echt schot in ![]() Mja vorig seizoen was niet zijn beste seizoen, dan is het sowieso al niet ideaal om een stap hogerop te zetten. Zou beter nog een goed seizoen spelen bij Anderlecht om dan te denken aan een transfer. denk gewoon dat de stap naar een echte topclub nooit zal komen voor hem zit al jaren bij A'lecht,veel beter zal hij niet meer worden en heb hem altijd wat te traag gevonden(in alles) Bij Anderlecht spelen is het hoogst haalbare voor die kerel, hij moet zich niet te veel illusies maken. _________________ www.spionkoplede.com |
| 04 Jul 2012, 11:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Mariner schreef: Bij Anderlecht spelen is het hoogst haalbare voor die kerel, hij moet zich niet te veel illusies maken. Mja, ik heb wel gehoord dat Cristiano Ronaldo ontgoocheld is ... ze gaan iemand anders moeten zoeken nu voor zijn schoenen te kuisen. |
| 04 Jul 2012, 13:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bartos schreef: Mariner schreef: Bij Anderlecht spelen is het hoogst haalbare voor die kerel, hij moet zich niet te veel illusies maken. Mja, ik heb wel gehoord dat Cristiano Ronaldo ontgoocheld is ... ze gaan iemand anders moeten zoeken nu voor zijn schoenen te kuisen. ik weet nog eenen in den B-kern van Chelsea zitten die da kan doen _________________ www.spionkoplede.com |
| 04 Jul 2012, 13:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Jul 2012, 6:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Een stap in de goede richting.
|
| 05 Jul 2012, 9:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De Jean schreef: Een stap in de goede richting. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 05 Jul 2012, 15:59 |
|
|
Nationale Ploeg
Hebt gij dan liever een stadionverbod misschien?
|
| 05 Jul 2012, 16:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De Jean schreef: Hebt gij dan liever een stadionverbod misschien? Als ge niets uitsteekt dan heb je geen stadionverbod,eens zien hoe lang deze dwaze maatregel zal duren. Ik denk tot de stewards hetzelfde gaan voorhebben als op het EK. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 05 Jul 2012, 17:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Ik vind het ook geen slechte maatregel. Ik denk dat het meer indruk maakt op supporters als ze op de vingers getikt worden door hun club dan door de politie.
|
| 06 Jul 2012, 14:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Alleen is de vraag welke ploeg zijn supporters correct op de vingers gaat tikken...
Qua rechtsongelijkheid kan het waarschijnlijk ook nogal tellen. Daarenboven is de club tegelijk rechter en partij en ook nog eens "genieter" van het resultaat van de werkstraf. In een stadion als het onze en met een clubkas als de onze zou het zeer verleidelijk zijn om streng op te treden om zo goedkoop aan werkkrachten te geraken om te helpen bij klussen... Kortom,in mijn ogen een maatregel die langs alle kanten rammelt... Ik weet het, ik ben van de oude stempel maar dingen als rechtswaarbrgen, rechtsgelijkheid, respect voor de verschillende rollen in het rechtssysteem, onafhankelijkheid van rechters, geen straf zonder rechter, dat heeft allemaal zijn redenen hé... En in ons systeem bestaat er al zoiets als "bemiddeling" met een neutrale bemiddelaar tussen dader en slachtoffer (in dit geval "hooligan" en meestal club) en daarbinnen kunnen dergelijke dingen desgevallend geregeld worden. |
| 06 Jul 2012, 20:10 |
|
|
Iendracht.be - beheer
salvador schreef: Alleen is de vraag welke ploeg zijn supporters correct op de vingers gaat tikken... Qua rechtsongelijkheid kan het waarschijnlijk ook nogal tellen. Daarenboven is de club tegelijk rechter en partij en ook nog eens "genieter" van het resultaat van de werkstraf. In een stadion als het onze en met een clubkas als de onze zou het zeer verleidelijk zijn om streng op te treden om zo goedkoop aan werkkrachten te geraken om te helpen bij klussen... Kortom,in mijn ogen een maatregel die langs alle kanten rammelt... Ik weet het, ik ben van de oude stempel maar dingen als rechtswaarbrgen, rechtsgelijkheid, respect voor de verschillende rollen in het rechtssysteem, onafhankelijkheid van rechters, geen straf zonder rechter, dat heeft allemaal zijn redenen hé... En in ons systeem bestaat er al zoiets als "bemiddeling" met een neutrale bemiddelaar tussen dader en slachtoffer (in dit geval "hooligan" en meestal club) en daarbinnen kunnen dergelijke dingen desgevallend geregeld worden. Ik vind dat je gelijk hebt. "Veroordeelden" gaan sowieso een aversie naar de club / het clubbestuur hebben. En wie gaat die werkstraf bepalen? De veiligheidsverantwoordelijke? Op basis van welke feiten? Wat als je niet akkoord bent? ... |
| 06 Jul 2012, 22:01 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Jeroen schreef: salvador schreef: Alleen is de vraag welke ploeg zijn supporters correct op de vingers gaat tikken... Qua rechtsongelijkheid kan het waarschijnlijk ook nogal tellen. Daarenboven is de club tegelijk rechter en partij en ook nog eens "genieter" van het resultaat van de werkstraf. In een stadion als het onze en met een clubkas als de onze zou het zeer verleidelijk zijn om streng op te treden om zo goedkoop aan werkkrachten te geraken om te helpen bij klussen... Kortom,in mijn ogen een maatregel die langs alle kanten rammelt... Ik weet het, ik ben van de oude stempel maar dingen als rechtswaarbrgen, rechtsgelijkheid, respect voor de verschillende rollen in het rechtssysteem, onafhankelijkheid van rechters, geen straf zonder rechter, dat heeft allemaal zijn redenen hé... En in ons systeem bestaat er al zoiets als "bemiddeling" met een neutrale bemiddelaar tussen dader en slachtoffer (in dit geval "hooligan" en meestal club) en daarbinnen kunnen dergelijke dingen desgevallend geregeld worden. Ik vind dat je gelijk hebt. "Veroordeelden" gaan sowieso een aversie naar de club / het clubbestuur hebben. En wie gaat die werkstraf bepalen? De veiligheidsverantwoordelijke? Op basis van welke feiten? Wat als je niet akkoord bent? ... idem... alweer zo'n achterlijke maatregel waar alleen maar hopen miserie kan van komen. ik zie de clubs al hun supporters veroordelen. waar zijn we mee bezig zeg... wie vindt dat in godsnaam allemaal uit. |
| 08 Jul 2012, 18:27 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Een van die maatregelen zal wss meehelpen met de opkuis van het stadion zijn of een wedstrijd meelopen met de stewards om te laten zien wat voor werk de club allemaal achter de schermen doet om alles voor de supporters in goede banen te leiden. Liever dat toch dan meelopen met de vuilkar na een pv van de flikken?
![]() |
| 09 Jul 2012, 18:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Het één sluit het andere niet uit hé, als ge iets serieus uitsteekt zullen't nog steeds de flikken zijn die u zullen hebben zé..
|
| 09 Jul 2012, 18:15 |
|
|
Nationale Ploeg
Het moet echt niet gekker meer worden!
Tot 3 vervangingen voor het begin van de wedstrijd. http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cn ... 120719_049 _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 19 Jul 2012, 12:49 |
|
| Pagina 393 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 391 392 393 394 395 … 500 Volgende |