|
|
| Pagina 179 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 177 178 179 180 181 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bericht Re: Artikels
ajoin54 schreef: Onderkroiper schreef: witteken schreef: mensen vergeten snel Uit het oog, uit het hart ![]() en 2 seizoenen geleden stonden ze nog aan de zijkant te roepen dat het eigenlijk een speler was voor 1ste klasse, je ziet, het tij kan snel keren ![]() Hij is inderdaad laag gevallen, eerst worden vanalle eerste klassers genoemd en dan tekent hij bij de kwallen ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 30 Jul 2012, 9:00 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Ze leren de nieuwe spelers dat EA een fantastische club is waarbij de supporters de spelers die zich inzetten op handen dragen. Ze vergeten wel te vermelden dat wanneer je na x seizoenen ergens anders tekent, nen hoop stront en zever over uwe nek krijgt...
Ik had Lolo ook graag ergens anders gezien, maar we moeten nu toch ook niet vergeten hoe belangrijk hij was. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 30 Jul 2012, 9:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Verbechio schreef: Ze leren de nieuwe spelers dat EA een fantastische club is waarbij de supporters de spelers die zich inzetten op handen dragen. Ze vergeten wel te vermelden dat wanneer je na x seizoenen ergens anders tekent, nen hoop stront en zever over uwe nek krijgt... Ik had Lolo ook graag ergens anders gezien, maar we moeten nu toch ook niet vergeten hoe belangrijk hij was. Blijvend respect voor Lolo na het plezier dat wij aan hem beleefden ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 30 Jul 2012, 10:03 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Verbechio schreef: Ze leren de nieuwe spelers dat EA een fantastische club is waarbij de supporters de spelers die zich inzetten op handen dragen. Ze vergeten wel te vermelden dat wanneer je na x seizoenen ergens anders tekent, nen hoop stront en zever over uwe nek krijgt... Ik had Lolo ook graag ergens anders gezien, maar we moeten nu toch ook niet vergeten hoe belangrijk hij was. ² Standbeelden oprichten moeten we nu ook niet doen voor elke speler die hier vertrekt, maar dat de verdiensten van ex-spelers vrijwel altijd meteen teniet gedaan worden, vind ik er dan ook weer lichtjes over... _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 30 Jul 2012, 11:44 |
|
|
Nationale Ploeg
zeg ik nu zoiets raars ? ik vind eerder dat er hier een paar precies aan een lichte vorm van afgoderij doen zenne. als de Lolo of de Wouter naar 1ste gekund hadden of naar ne goeien 2de-klasser met een profcontract (zoals Potjes) dan heeft niemand daar een probleem mee. maar als ge naar die zoutwaterzeikers gaat en dan nog in de krant laat zetten dat ge kv oostende een 'grote sprong voorwaarts' vind in vergelijking met EA (Schutterken), tja dan moogt ge als EA-supp daar toch een andere mening over hebben zeker ? aub seg.
![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 30 Jul 2012, 12:13 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Still standing ! schreef: zeg ik nu zoiets raars ? ik vind eerder dat er hier een paar precies aan een lichte vorm van afgoderij doen zenne. als de Lolo of de Wouter naar 1ste gekund hadden of naar ne goeien 2de-klasser met een profcontract (zoals Potjes) dan heeft niemand daar een probleem mee. maar als ge naar die zoutwaterzeikers gaat en dan nog in de krant laat zetten dat ge kv oostende een 'grote sprong voorwaarts' vind in vergelijking met EA (Schutterken), tja dan moogt ge als EA-supp daar toch een andere mening over hebben zeker ? aub seg. ![]() ik vind dat ge zwaar overdrijft over die "afgoderij" en voorts ben ik ook volledig akkoord met de post van verbechio. mensen vergeten snel. kestens en filipovic hebben ook nog bij dender gespeeld hé, destijds... maar dat is iets anders, zeker, nu ze terug hier staan.... We kunnen nu toch moeilijk ook nog eens gaan verwachten dat de spelers die vertrekken rekening houden met de voorkeur van de supporters om uit te maken voor welke ploeg ze mogen gaan spelen... |
| 30 Jul 2012, 12:44 |
|
|
Freak
edit
Laatst gewijzigd door El Corredor op 30 Jul 2012, 13:33, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 30 Jul 2012, 12:44 |
|
|
forumlegende
Ik had graag gezien, dat Depoitre en co gebleven waren. maar spelers zijn gewoon huurlingen, die strijden voor de meest biedende. En in dat opzicht zal het 'beter' zijn bij Oostende. Wiens brood men eet, diens woord men spreekt...
|
| 30 Jul 2012, 12:50 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Still standing ! schreef: zeg ik nu zoiets raars ? ik vind eerder dat er hier een paar precies aan een lichte vorm van afgoderij doen zenne. als de Lolo of de Wouter naar 1ste gekund hadden of naar ne goeien 2de-klasser met een profcontract (zoals Potjes) dan heeft niemand daar een probleem mee. maar als ge naar die zoutwaterzeikers gaat en dan nog in de krant laat zetten dat ge kv oostende een 'grote sprong voorwaarts' vind in vergelijking met EA (Schutterken), tja dan moogt ge als EA-supp daar toch een andere mening over hebben zeker ? aub seg. ![]() dan _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 30 Jul 2012, 13:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
ajoin54 schreef: Still standing ! schreef: zeg ik nu zoiets raars ? ik vind eerder dat er hier een paar precies aan een lichte vorm van afgoderij doen zenne. als de Lolo of de Wouter naar 1ste gekund hadden of naar ne goeien 2de-klasser met een profcontract (zoals Potjes) dan heeft niemand daar een probleem mee. maar als ge naar die zoutwaterzeikers gaat en dan nog in de krant laat zetten dat ge kv oostende een 'grote sprong voorwaarts' vind in vergelijking met EA (Schutterken), tja dan moogt ge als EA-supp daar toch een andere mening over hebben zeker ? aub seg. ![]() dan Ik geloof nooit dat Niels dat gezegd, laat staan, bedoeld heeft. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 30 Jul 2012, 14:13 |
|
|
Nationale Ploeg
Oostende gaat vol voor promotie naar eerste, Aalst niet. Waarom is Oostende sportief gezien dan geen stap vooruit?
Ik had ze alledrie graag dit seizoen nog voor ons in actie gezien, maar dat is nu eenmaal voetbal. Ik gun hen nog een mooie carrière, wie weet komen ze ooit in eerste klasse terecht. |
| 30 Jul 2012, 14:19 |
|
|
forumlegende
De Jean schreef: Oostende gaat vol voor promotie naar eerste, Aalst niet. Waarom is Oostende sportief gezien dan geen stap vooruit? Ik had ze alledrie graag dit seizoen nog voor ons in actie gezien, maar dat is nu eenmaal voetbal. Ik gun hen nog een mooie carrière, wie weet komen ze ooit in eerste klasse terecht. hahahaha Oostende voor promotie naar eerste ![]() |
| 30 Jul 2012, 16:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Dat Oostende een gooi doet naar eerste klasse is al enige tijd bekend. Zij hopen dit te doen met aanschaf van enkele van onze beste spelers van vorig seizoen, en gooien hen een smak geld extra toe. Onze 3 ex-spelers geloven in hun niveau en in de sprong naar eredivisie; en happen enkel toe op het geld. Zonder sensibiliteit voor de club waarvoor zij spelen of speelden.
Wij Eendracht doen het op een andere manier : met goede voetballers die financieel niet zo veeleisend zijn. In mei worden de prijzen verdeeld en zullen we zien hoever Eendracht en Oostende staan. Met respect voor wat onze-3 verwezenlijkt hebben bij Aalst, hoop ik echt dat het voor hen misloopt bij Oostende. Dat zij achetraf maar niet komen meimeren, dat ze liever bij Aalst speelden en hun tofste club was... Of er later willen terugkeren... Van mij krijgen zij geen 'ahoe' geroep, (uit respect voor het verwezenlijkte) maar ook zeker ook geen applaus !! Als het voor hen geen eerste klasse wordt, kunnen zij op de tweedeklasseblaren gaan zitten! _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 30 Jul 2012, 16:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
De Jean schreef: Oostende gaat vol voor promotie naar eerste, Aalst niet. Waarom is Oostende sportief gezien dan geen stap vooruit? Ik had ze alledrie graag dit seizoen nog voor ons in actie gezien, maar dat is nu eenmaal voetbal. Ik gun hen nog een mooie carrière, wie weet komen ze ooit in eerste klasse terecht. Ik ga ook wel eens piepen op het forum van Oostende.Het woord promotie kom je daar niet echt tegen.Ze zijn eerder bescheiden en zouden al blij zijn met een herhaling van hun vorig seizoen. Ik moet zeggen dat er hier grotere optimisten rondlopen. |
| 30 Jul 2012, 16:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
lolo4ever schreef: De Jean schreef: Oostende gaat vol voor promotie naar eerste, Aalst niet. Waarom is Oostende sportief gezien dan geen stap vooruit? Ik had ze alledrie graag dit seizoen nog voor ons in actie gezien, maar dat is nu eenmaal voetbal. Ik gun hen nog een mooie carrière, wie weet komen ze ooit in eerste klasse terecht. Ik ga ook wel eens piepen op het forum van Oostende.Het woord promotie kom je daar niet echt tegen.Ze zijn eerder bescheiden en zouden al blij zijn met een herhaling van hun vorig seizoen. Ik moet zeggen dat er hier grotere optimisten rondlopen. Kan het nu stoppen met dat gezaag over EX!!!!!-spelers!!!! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 30 Jul 2012, 17:11 |
|
| Pagina 179 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 177 178 179 180 181 … 497 Volgende |