|
|
| Pagina 185 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 183 184 185 186 187 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Bericht Re: Artikels
Jules Destrooper schreef: kreezie nonkeltje schreef: waarom moeten sommigen trouwens als ze naar 't voetbal gaan beginnen zuipen tot ze niet meer op hun benen kunnen staan ? Waar is da in feite goed voor ? Kan iemand mij daar het nut van uitleggen ? Ik ga naar 't voetbal om voetbal te zien Dat zijn venten die thuis niks te zeggen hebben en die wel naar de voetbal mogen gaan van hun madam maar ni op café. Dus zuipen ze op de voetbal voor 2. ![]() Ik vrees dat dienen enen die naast ons zat zat toch moeilijk gaat kunnen verbergen dat 'em een pintjen op had. Zijnen asem rook zeker niet naar vlierbessen, eerder naar de ketels van Inbev... Uiteindelijk heeft zijn vrouwken wel een punt, hij is niet op café geweest... Begrijp trouwens niet dat Inbev (of beter Interbrew) naar Brazilië is getrokken, ik heb de indruk dat er bij ons toch wel wat potentieel ligt. |
| 13 Sep 2012, 15:12 |
|
|
Nationale Ploeg
elfahem schreef: Jules Destrooper schreef: kreezie nonkeltje schreef: waarom moeten sommigen trouwens als ze naar 't voetbal gaan beginnen zuipen tot ze niet meer op hun benen kunnen staan ? Waar is da in feite goed voor ? Kan iemand mij daar het nut van uitleggen ? Ik ga naar 't voetbal om voetbal te zien Dat zijn venten die thuis niks te zeggen hebben en die wel naar de voetbal mogen gaan van hun madam maar ni op café. Dus zuipen ze op de voetbal voor 2. ![]() Ik vrees dat dienen enen die naast ons zat zat toch moeilijk gaat kunnen verbergen dat 'em een pintjen op had. Zijnen asem rook zeker niet naar vlierbessen, eerder naar de ketels van Inbev... Uiteindelijk heeft zijn vrouwken wel een punt, hij is niet op café geweest... Begrijp trouwens niet dat Inbev (of beter Interbrew) naar Brazilië is getrokken, ik heb de indruk dat er bij ons toch wel wat potentieel ligt. bwa, vergelijk nu eens het maracena-stadion met 't kuipke .... |
| 13 Sep 2012, 15:33 |
|
|
forumlegende
Van mij mag iedereen hem te pletter zuipen, zelfs op de voetbal. Maar laat de mensen dan gerust!
|
| 13 Sep 2012, 16:37 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
tympanum2 schreef: Van mij mag iedereen hem te pletter zuipen, zelfs op de voetbal. Maar laat de mensen dan gerust! Voetbal, pinten en plezier!! En de rest is dikken bullshit!! ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 13 Sep 2012, 16:44 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
het enige dat ik richting die auto zien vliegen heb was een beetje bier.
ik ga dat niet goedkeuren (bier dient om te drinken niet te smijten) maar doet da toch niet want ze blazen het op en maken er een drama van! het ergste is dat weinigen weten hoe de vork daar aan de steel zat maar toch dit 'voorval' aangrijpen om mekaar hier de grond zitten in te boren, niemand heeft iets gezien maar toch zijn er die het nodig vinden om eigen supporters zwart te maken op basis van een artikel waarin dingen staan waar niemand iets van zag (raar want volk genoeg nochtans) we gaan er vaak prat op een geweldige supportersclan te zijn ... ipv van dat artikel zomaar voor waar aan te nemen zouden we beter wat meer aan het zelfde zeel trekken of op zijn minst wat minder op elkaars kap zitten eerlijk gezegd heb ik liever iemand naast mij die een pint drinkt en luid supportert dan een droogstoppel die altijd staat te zagen, is het niet op de spelers of op de trainer dan is het op de eigen supporters ... maar bon dat is elk zijn keuze en btw op onzen bus stapt zelden iemand nuchter af ... maar toch nooit ambras |
| 13 Sep 2012, 16:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Michaël schreef: het enige dat ik richting die auto zien vliegen heb was een beetje bier. ik ga dat niet goedkeuren (bier dient om te drinken niet te smijten) maar doet da toch niet want ze blazen het op en maken er een drama van! het ergste is dat weinigen weten hoe de vork daar aan de steel zat maar toch dit 'voorval' aangrijpen om mekaar hier de grond zitten in te boren, niemand heeft iets gezien maar toch zijn er die het nodig vinden om eigen supporters zwart te maken op basis van een artikel waarin dingen staan waar niemand iets van zag (raar want volk genoeg nochtans) we gaan er vaak prat op een geweldige supportersclan te zijn ... ipv van dat artikel zomaar voor waar aan te nemen zouden we beter wat meer aan het zelfde zeel trekken of op zijn minst wat minder op elkaars kap zitten eerlijk gezegd heb ik liever iemand naast mij die een pint drinkt en luid supportert dan een droogstoppel die altijd staat te zagen, is het niet op de spelers of op de trainer dan is het op de eigen supporters ... maar bon dat is elk zijn keuze en btw op onzen bus stapt zelden iemand nuchter af ... maar toch nooit ambras ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 13 Sep 2012, 16:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Michaël schreef: het enige dat ik richting die auto zien vliegen heb was een beetje bier. ik ga dat niet goedkeuren (bier dient om te drinken niet te smijten) maar doet da toch niet want ze blazen het op en maken er een drama van! het ergste is dat weinigen weten hoe de vork daar aan de steel zat maar toch dit 'voorval' aangrijpen om mekaar hier de grond zitten in te boren, niemand heeft iets gezien maar toch zijn er die het nodig vinden om eigen supporters zwart te maken op basis van een artikel waarin dingen staan waar niemand iets van zag (raar want volk genoeg nochtans) we gaan er vaak prat op een geweldige supportersclan te zijn ... ipv van dat artikel zomaar voor waar aan te nemen zouden we beter wat meer aan het zelfde zeel trekken of op zijn minst wat minder op elkaars kap zitten eerlijk gezegd heb ik liever iemand naast mij die een pint drinkt en luid supportert dan een droogstoppel die altijd staat te zagen, is het niet op de spelers of op de trainer dan is het op de eigen supporters ... maar bon dat is elk zijn keuze en btw op onzen bus stapt zelden iemand nuchter af ... maar toch nooit ambras Ik boor hier niemand de grond in en baseer mij niet alleen op dit artikel. Maar feit is dat er rotte appels tussen zitten die niet voor het voetbal komen. En die moeten er uit. Je vind die "supporters" bij elke ploeg, jammergenoeg dus ook bij ons.... _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 13 Sep 2012, 17:26 |
|
|
Freak
Michaël schreef: het enige dat ik richting die auto zien vliegen heb was een beetje bier. ik ga dat niet goedkeuren (bier dient om te drinken niet te smijten) maar doet da toch niet want ze blazen het op en maken er een drama van! het ergste is dat weinigen weten hoe de vork daar aan de steel zat maar toch dit 'voorval' aangrijpen om mekaar hier de grond zitten in te boren, niemand heeft iets gezien maar toch zijn er die het nodig vinden om eigen supporters zwart te maken op basis van een artikel waarin dingen staan waar niemand iets van zag (raar want volk genoeg nochtans) we gaan er vaak prat op een geweldige supportersclan te zijn ... ipv van dat artikel zomaar voor waar aan te nemen zouden we beter wat meer aan het zelfde zeel trekken of op zijn minst wat minder op elkaars kap zitten eerlijk gezegd heb ik liever iemand naast mij die een pint drinkt en luid supportert dan een droogstoppel die altijd staat te zagen, is het niet op de spelers of op de trainer dan is het op de eigen supporters ... maar bon dat is elk zijn keuze en btw op onzen bus stapt zelden iemand nuchter af ... maar toch nooit ambras tussen een pint drinken en luid supporteren en marginalen die stijf van de coke en den alcool staan is een groot verschil. dat je dit allemaal minimaliseert begrijp ik niet. Er is wel degelijk met het een en ander gegooid. en wat aan het zelfde zeel trekken betreft, dat heb ik hier al gemerkt met die boycot dat dat onbestaande is!! sorry hé, maar het soort dat ladderzat van de bussen stapt, is toch redelijk omvangrijk. Maar wil iedereen ook niet over dezelfde kam scheren natuurlijk. |
| 13 Sep 2012, 17:33 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Stel u voor dat hier een artikel wordt geplaatst met soortgelijke feiten maar gepleegd door Ibrahim en zijn vrienden. Wedden dat het dan wel geloofwaardig zou gevonden worden?
Er is een probleem, punt. |
| 13 Sep 2012, 17:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
malder schreef: Stel u voor dat hier een artikel wordt geplaatst met soortgelijke feiten maar gepleegd door Ibrahim en zijn vrienden. Wedden dat het dan wel geloofwaardig zou gevonden worden? Er is een probleem, punt. Ben jij van CGKR ? _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 13 Sep 2012, 17:41 |
|
|
Freak
DavidSeal schreef: malder schreef: Stel u voor dat hier een artikel wordt geplaatst met soortgelijke feiten maar gepleegd door Ibrahim en zijn vrienden. Wedden dat het dan wel geloofwaardig zou gevonden worden? Er is een probleem, punt. Ben jij van CGKR ? van wie hij is interesseert mij niet, maar Malder heeft wel een punt dacht ik toch. ![]() |
| 13 Sep 2012, 17:43 |
|
|
Ancien
El Corredor schreef: DavidSeal schreef: malder schreef: Stel u voor dat hier een artikel wordt geplaatst met soortgelijke feiten maar gepleegd door Ibrahim en zijn vrienden. Wedden dat het dan wel geloofwaardig zou gevonden worden? Er is een probleem, punt. Ben jij van CGKR ? van wie hij is interesseert mij niet, maar Malder heeft wel een punt dacht ik toch. ![]() Van mij kan hij de pot op met zijne Ibrahim!!! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 13 Sep 2012, 17:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Sinds vorig seizoen zien ze mij niet meer in de K omdat ik door een paar dronken supporters werd lastiggevallen. Ik zette mij altijd net naast de sfeermakers, niet ertussen, om de eenvoudige reden dat ik enorm van de sfeer van Eendracht Aalst kan genieten, maar daarbuiten ben ik iemand die ook wil genieten van de wedstrijd zelf. Toch kwamen er 2 onnozelaars mij erop wijzen dat ik niet in de K thuishoorde als ik niet meezong en meesprong. Toen ik hen dan hoorde praten over de match zelf, bleek dat ze hun eigen spelers niet bij naam kenden. Ze bleven mij gedurende een kwartier tijdens de match ambeteren tot ik hen beleefd vroeg ermee op te houden. Het resultaat? Twee pinten over mijn hoofd.
Ik kan mij voorstellen dat voor zulke mannen een flik als een rode lap op een stier werkt, terwijl 98% van de supporters zich wel kunnen gedragen. Het is echter die overige 2% die voor het slechte imago van de club zorgen en de andere 98% meesleuren in die perceptie. |
| 13 Sep 2012, 17:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Jowwan kan dit misschien eens aankaarten op AV.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat ons bestuur amused is met deze negatieve berichtgeving. Een vergadering tussen supportersclubs onderling en ev. met het bestuur kan misschien ook al een stap in de goede richting zijn. _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 13 Sep 2012, 17:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Citeer: "Om erger te voorkomen zijn we ingestapt en wilden we doorrijden. Inderdaad, maar dat een tussenstop werd voorzien en 2 (of 3) chauffeurs tegen 1 persoon begon te discussiëren was overbodige informatie vermoed ik ? In dat artikel staat ook dat er gesmeten werd met -en ik citeer- "flessen, stenen en alles wat maar los lag".. Ik heb alleen een flesje bier zien vliegen, en dat vloog er nog naast ook.. Hoe ze aan die 3000 euro schade komen weet ik ook niet ? Misschien opgelopen toen em bijna -expres- tegen een paar supporters reed ? Citeer: Dan liep een groep van zeker zestig man naar ons. Ze stampten tegen onze limousines en er vielen klappen. We hadden het moeilijk om weg te geraken, maar uiteindelijk zijn we daar toch in geslaagd." Al helemaal belachelijk. Ze zijn verder gereden, gestopt en uitgestapt, da's juist, maar ze zaten rapper terug in hun limo dan dat ze eruit kwamen.. Klappen vielen er al helemaal niet.. |
| 13 Sep 2012, 18:06 |
|
| Pagina 185 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 183 184 185 186 187 … 497 Volgende |