|
|
| Pagina 740 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 738 739 740 741 742 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Nooit Off-topic
http://www.hln.be/hln/nl/13816/Verkiezi ... alst.dhtml
Hopelijk nieuwe tribune voor ons stadion nu ?! Of hielden die hun ook afzijdig in die kwestie?_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 16 Okt 2012, 11:00 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
DavidSeal schreef: http://www.hln.be/hln/nl/13816/Verkiezingen-2012/article/detail/1517958/2012/10/16/Christoph-D-Haese-N-VA-nieuwe-burgemeester-Aalst.dhtml Hopelijk nieuwe tribune voor ons stadion nu ?! Of hielden die hun ook afzijdig in die kwestie?Afzijdig (wat NVA was) of niet... Het moet wel. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 16 Okt 2012, 11:03 |
|
|
Freak
davy1919 schreef: DavidSeal schreef: http://www.hln.be/hln/nl/13816/Verkiezingen-2012/article/detail/1517958/2012/10/16/Christoph-D-Haese-N-VA-nieuwe-burgemeester-Aalst.dhtml Hopelijk nieuwe tribune voor ons stadion nu ?! Of hielden die hun ook afzijdig in die kwestie?Afzijdig (wat NVA was) of niet... Het moet wel. ik had toch uit dat kopstukkendebat begrepen dat onze staantribune definitief is afgekeurd, en dat er na dit seizoen een oplossing moet komen. Laatste wedstrijd is eind april, begin competitie half augustus, dat zijn 3,5 maand. Te weinig voor een deftige tribune af te breken en te bouwen. voor een mobiele tribune tijd zat... maar FDR had toch eens enige tijd geleden gezegd dat er al een plan en maquette was, of ben ik zo verkeerd? |
| 16 Okt 2012, 11:14 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
El Corredor schreef: davy1919 schreef: DavidSeal schreef: http://www.hln.be/hln/nl/13816/Verkiezingen-2012/article/detail/1517958/2012/10/16/Christoph-D-Haese-N-VA-nieuwe-burgemeester-Aalst.dhtml Hopelijk nieuwe tribune voor ons stadion nu ?! Of hielden die hun ook afzijdig in die kwestie?Afzijdig (wat NVA was) of niet... Het moet wel. ik had toch uit dat kopstukkendebat begrepen dat onze staantribune definitief is afgekeurd, en dat er na dit seizoen een oplossing moet komen. Laatste wedstrijd is eind april, begin competitie half augustus, dat zijn 3,5 maand. Te weinig voor een deftige tribune af te breken en te bouwen. voor een mobiele tribune tijd zat... maar FDR had toch eens enige tijd geleden gezegd dat er al een plan en maquette was, of ben ik zo verkeerd? Edit... Schepen van sport zou ofwel Ilse of Iwein De Koninck worden... Voor EA is Ilse dan toch mss de betere keuze. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 16 Okt 2012, 11:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
davy1919 schreef: El Corredor schreef: davy1919 schreef: Afzijdig (wat NVA was) of niet... Het moet wel. ik had toch uit dat kopstukkendebat begrepen dat onze staantribune definitief is afgekeurd, en dat er na dit seizoen een oplossing moet komen. Laatste wedstrijd is eind april, begin competitie half augustus, dat zijn 3,5 maand. Te weinig voor een deftige tribune af te breken en te bouwen. voor een mobiele tribune tijd zat... maar FDR had toch eens enige tijd geleden gezegd dat er al een plan en maquette was, of ben ik zo verkeerd? Edit... Schepen van sport zou ofwel Ilse of Iwein De Koninck worden... Voor EA is Ilse dan toch mss de betere keuze. Ilse staat voor alles open....... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 16 Okt 2012, 11:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
El Corredor schreef: davy1919 schreef: DavidSeal schreef: http://www.hln.be/hln/nl/13816/Verkiezingen-2012/article/detail/1517958/2012/10/16/Christoph-D-Haese-N-VA-nieuwe-burgemeester-Aalst.dhtml Hopelijk nieuwe tribune voor ons stadion nu ?! Of hielden die hun ook afzijdig in die kwestie?Afzijdig (wat NVA was) of niet... Het moet wel. ik had toch uit dat kopstukkendebat begrepen dat onze staantribune definitief is afgekeurd, en dat er na dit seizoen een oplossing moet komen. Laatste wedstrijd is eind april, begin competitie half augustus, dat zijn 3,5 maand. Te weinig voor een deftige tribune af te breken en te bouwen. voor een mobiele tribune tijd zat... maar FDR had toch eens enige tijd geleden gezegd dat er al een plan en maquette was, of ben ik zo verkeerd? Ik heb ooit een krantenknipsel (uit krant van jaren 90) doorgestuurd naar Onderkroiper, en dat ging over nieuwe staantribune en dat was met een foto van maquette. Let op dat was nog een plan van toen ze in 1ste zaten en van het toenmalige bestuur. Maar die tribune was zowel staantribune als zittribune. Zag er wel ferm uit en als ik me niet vergis zaten ze daarmee nu ook nog goed qua antal nodige zit en staanplaatsen. Ik dacht dat ze destijds ook de vergunning zouden krijgen voor zulke tribune.Onderkroiper, snor dat artikel eens op!! ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 16 Okt 2012, 11:46 |
|
|
De schepenen (onder voorbehoud)...
Iwein De Koninck : Jeugd en Sport en Cultuur Ilse Uyttersprot : Economie en horeca en feestelijkheden en communicatie en PR Paul Stockman : Leefmilieu en landbouw Mia De Brouwer : Middenstand, markten en toerisme Ann Van De Steen : Openbare Werken, Patrimonium, Mobiliteit, Energie Patrick De Smedt : Personeel, Sociale Zaken Sarah Smeyers : OCMW Christoph D'Haese : Burgemeester, voorzitter gemeenteraad? Karim Van Overmeire : Financiën? Bij N-VA zit ook nog Ruimtelijke Ordening en Onderwijs _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 16 Okt 2012, 12:02 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 03 Okt 2012, 15:58 Berichten: 254 |
Mijn vriendin heeft op de binnenkant van haar linkerdijbeen een schelpje laten tatoeëren. Als ik mijn oor daarop leg, ruik ik de zee.
|
| 16 Okt 2012, 13:22 |
|
|
Freak
legkip schreef: Mijn vriendin heeft op de binnenkant van haar linkerdijbeen een schelpje laten tatoeëren. Als ik mijn oor daarop leg, ruik ik de zee. en zij riekt vantiennegen ne aangespoelde walvis... |
| 16 Okt 2012, 13:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
legkip schreef: Mijn vriendin heeft op de binnenkant van haar linkerdijbeen een schelpje laten tatoeëren. Als ik mijn oor daarop leg, ruik ik de zee. ook naar de Slimste mens ter wereld gekeken? _________________ www.spionkoplede.com |
| 16 Okt 2012, 13:37 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 03 Okt 2012, 15:58 Berichten: 254 |
Mariner schreef: legkip schreef: Mijn vriendin heeft op de binnenkant van haar linkerdijbeen een schelpje laten tatoeëren. Als ik mijn oor daarop leg, ruik ik de zee. ook naar de Slimste mens ter wereld gekeken? Zeker zeker ![]() |
| 16 Okt 2012, 14:17 |
|
|
Freak
AALST - In Aalst wordt N-VA-lijsttrekker Christoph D’Haese de nieuwe burgemeester. De N-VA gaat er een coalitie vormen met de CD&V van ontslagnemend burgemeeser Ilse Uyttersprot en met de SP.A. De Open VLD van Jean-Jaques De Gucht zat nu nog in het stadsbestuur, maar belandt nu dus in de oppositie.
Uyttersprot leidde de afgelopen zes jaar een coalitie met Open VLD en SP.A. Die laatste twee kregen zondag klappen, terwijl de CD&V pas de tweede partij werd, met bijna de helft minder stemmen dan voormalige kartelpartner N-VA. |
| 16 Okt 2012, 14:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
legkip schreef: Mijn vriendin heeft op de binnenkant van haar linkerdijbeen een schelpje laten tatoeëren. Als ik mijn oor daarop leg, ruik ik de zee. Is het haar beerputje niet dage ruikt? _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 16 Okt 2012, 16:41 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Bakkie schreef: legkip schreef: Mijn vriendin heeft op de binnenkant van haar linkerdijbeen een schelpje laten tatoeëren. Als ik mijn oor daarop leg, ruik ik de zee. Is het haar beerputje niet dage ruikt? het niveau op ons forum gaat duidelijk naar omhoog ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 16 Okt 2012, 17:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Ik vind dat we hier tevreden mee mogen zijn.
Citeer: De bevoegdheden werden als volgt over de politieke families verdeeld: N-VA 1. Burgemeester / Veiligheid / Drugs / PR Communicatie / Juridische Zaken / Algemene administratie en coördinatie / Informatica 2. OCMW (Sociale Zaken) + Wonen 3. Ruimtelijke Ordening / Gebiedsgerichte werking 4. Onderwijs / Burgerlijke Stand / Bevolking Niet-Belgen / Integratie / Emancipatie (= Inburgering), Internationale Samenwerking, Vlaams Karakter, Bibliotheek 5. Middenstand, Markten, Senioren, Toerisme, Erfgoed 6. Financiën CD&V 1. Sport (incl. Eendracht, Okapi, Zwembad, Schotte, AG Sport) 2. Jeugd 3. Vrije Tijd, Cultuur, Evenementen 4. Leefmilieu, Landbouw 5. Locale economie en sociale economie, facility. 6. Kerkfabrieken 7. Kinderopvang SP.A 1. Openbare Werken en stadsvernieuwing, mobiliteit 2. Energie / BEA, 3. Welzijn / Gezin 4. Regie der Gebouwen (Patrimonium) 5. Personeel |
| 16 Okt 2012, 17:58 |
|
| Pagina 740 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 738 739 740 741 742 … 885 Volgende |