|
|
| Pagina 748 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 746 747 748 749 750 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Nooit Off-topic
legkip schreef: - In Antwerpen en Brussel zijn er van de lagere schoolkinderen nu al meer dan 50 % moslims. (en Arabisch is daar een keuzevak die veel, heel veel moslims volgen) Toch even de puntjes op de i zetten. Arabisch is geen keuzevak in het lager onderwijs. Wel hebben ze in gemeentelijke basisscholen godsdienstkeuze. Waar er vroeger enkel de keuze voor catechese of zedenleer bestond, mag men nu ook kiezen voor islam of pakweg orthodoxe godsdienst. Als ge ergens tegen zijt, wat ik kan begrijpen, zorg er dan tenminste voor dat ge weet waarover ge spreekt. |
| 27 Okt 2012, 19:50 |
|
|
Nationale Ploeg
Zienaa schreef: De Jean schreef: Mariner schreef: democratie? nu zijde er mee aan 't lachen. Ik heb zo het gevoel dat voor die zandstuivers héél ander wetten gelden. Trouwens als ge kijkt naar afgelopen verkiezingen (heksenjacht op NVA, cordon sanitaire voor Vlaamse Belang) kunt ge moeilijk spreken over democratie. In een democratie maakt het volk een keuze en wordt deze gerespecteerd. Niet waar, mijnheer Bruno Tobback?Wat gij niet begrijpt, is dat als er 30% kiest voor NVA en 10% voor VB, er nog altijd 60% stemt voor iemand anders. Het is dan net in een democratie dat die 60% de baas is als ze kiezen om samen te werken. Is het belachelijk dat ze samenwerken? Eigenlijk wel. Maar het is wel democratisch. Maar er is dan nog altijd een groter percentage dat één van die andere partijen niet in de coalitie wil, straatje zonder einde dus. Dat is inderdaad een van de redenen waarom democratie eigenlijk enkel 'werkt' in een systeem met twee partijen. Maar dat is een andere discussie. Waar het hier over ging is dat NVA of VB buitenspel zetten niet democratisch zou zijn, maar dat is het dus net wel. Dat de democratie niet werkt, dat is iets anders. |
| 27 Okt 2012, 19:54 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 03 Okt 2012, 15:58 Berichten: 254 |
Arabisch is een keuzevak op het middelbaar en niet in de lagere school, ok was verkeerd geformuleerd van mij!
|
| 27 Okt 2012, 20:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
legkip schreef: Arabisch is een keuzevak op het middelbaar en niet in de lagere school, ok was verkeerd geformuleerd van mij! Er is een discussie aan de gang om Arabisch als keuzevak te organiseren in het middelbaar en in Limburg was er een voorstel om vanaf dit schooljaar dat in het laatste jaar middelbaar mogelijk te maken Arabisch als keuzevak te geven mits toestemming (ik veronderstel van het ministerie van onderwijs). Maar ik weet van geen enkele school in onze regio die dat al doet, als jij er kent, laat me het weten. |
| 28 Okt 2012, 10:36 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
salvador schreef: legkip schreef: Arabisch is een keuzevak op het middelbaar en niet in de lagere school, ok was verkeerd geformuleerd van mij! Er is een discussie aan de gang om Arabisch als keuzevak te organiseren in het middelbaar en in Limburg was er een voorstel om vanaf dit schooljaar dat in het laatste jaar middelbaar mogelijk te maken Arabisch als keuzevak te geven mits toestemming (ik veronderstel van het ministerie van onderwijs). Maar ik weet van geen enkele school in onze regio die dat al doet, als jij er kent, laat me het weten. dit geval bewijst duidelijk dat wij belgen ons stilaan aan het aanpassen zijn aan hen, en niet andesom. Dat ze zo maar voortdoen, eerst moskeeen bouwen, dan hun taal aanleren, binnenkort wa nog è ? ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 28 Okt 2012, 11:28 |
|
|
ajoin54 schreef: salvador schreef: legkip schreef: Arabisch is een keuzevak op het middelbaar en niet in de lagere school, ok was verkeerd geformuleerd van mij! Er is een discussie aan de gang om Arabisch als keuzevak te organiseren in het middelbaar en in Limburg was er een voorstel om vanaf dit schooljaar dat in het laatste jaar middelbaar mogelijk te maken Arabisch als keuzevak te geven mits toestemming (ik veronderstel van het ministerie van onderwijs). Maar ik weet van geen enkele school in onze regio die dat al doet, als jij er kent, laat me het weten. dit geval bewijst duidelijk dat wij belgen ons stilaan aan het aanpassen zijn aan hen, en niet andesom. Dat ze zo maar voortdoen, eerst moskeeen bouwen, dan hun taal aanleren, binnenkort wa nog è ? ![]() Vrouwen in Brussel met hoofddoek worden met rust gelaten, vrouwen zonder hoofddoek (vooral in Molenbeek en Anderlecht) daar denken ze dat ze alles naar mogen roepen en mogen behandelen als hoeren. Zelfs al heb je daar als vrouw een gewone jeansbroek aan met een pull tot de nek, maar als uw haren bloot zijn, word je daar als hoer aanzien |
| 28 Okt 2012, 11:33 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 05 Nov 2009, 14:15 Berichten: 454 |
awel voor 2655 spelen wij in eerste! [/quote]
Pessimist ! Technisch gezien heb je natuurlijk gelijk want onze kampioenstitel in eerste klasse en onze overwinning in de finale van de Champions League van 2038 tegen Shaktar Donetsk met 6-4 is inderdaad VOOR 2655.... ![]() _________________ Winnaar Pronostiek seizoen 2013-2014 en hier terecht heel fier op !!! |
| 28 Okt 2012, 11:36 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
legkip schreef: ajoin54 schreef: salvador schreef: Er is een discussie aan de gang om Arabisch als keuzevak te organiseren in het middelbaar en in Limburg was er een voorstel om vanaf dit schooljaar dat in het laatste jaar middelbaar mogelijk te maken Arabisch als keuzevak te geven mits toestemming (ik veronderstel van het ministerie van onderwijs). Maar ik weet van geen enkele school in onze regio die dat al doet, als jij er kent, laat me het weten. dit geval bewijst duidelijk dat wij belgen ons stilaan aan het aanpassen zijn aan hen, en niet andesom. Dat ze zo maar voortdoen, eerst moskeeen bouwen, dan hun taal aanleren, binnenkort wa nog è ? ![]() Vrouwen in Brussel met hoofddoek worden met rust gelaten, vrouwen zonder hoofddoek (vooral in Molenbeek en Anderlecht) daar denken ze dat ze alles naar mogen roepen en mogen behandelen als hoeren. Zelfs al heb je daar als vrouw een gewone jeansbroek aan met een pull tot de nek, maar als uw haren bloot zijn, word je daar als hoer aanzien Ik zal zeker de problemen in Molenbeek niet ontkennen want ik werk al bijna tien jaar in de Maritieme wijk in Molenbeek dus het ergste stukske BXL ongeveer maar ge moet hier nu ook ni overdrijven e met die jeansbroek en nen trui tot aan de nek... Ja kerel zo overdrijven ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 28 Okt 2012, 12:52 |
|
|
De zondagavond uwen afwas van een heel weekend moeten doen.
![]() |
| 28 Okt 2012, 21:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Kameroad, ge moetj hulp zoeken zelle.
![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 28 Okt 2012, 21:40 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
@onderkroiper: hebt ge geen fotoke kunnen maken van ons befaamd kieken vandaug? (wie weet zonder dat ge het zelf weet)...
_________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 28 Okt 2012, 22:02 |
|
|
Voila daar zijn we van af.
Normaal doen snoes en ik dat samen maar die is vanochtend met haar ouders vertrokken naar de ardennen (tot woensdag) dus heb ik dat k(r)ot hier voor mij alleen. Tis te zeggen, samen met onze kersverse kitten van amper 16 weken. ![]() |
| 28 Okt 2012, 22:16 |
|
|
Freak
legkip schreef: Voila daar zijn we van af. Normaal doen snoes en ik dat samen maar die is vanochtend met haar ouders vertrokken naar de ardennen (tot woensdag) dus heb ik dat k(r)ot hier voor mij alleen. Tis te zeggen, samen met onze kersverse kitten van amper 16 weken. ![]() ok laten we open kaart spelen, door wie ben je hier ingehuurd en hoeveel euro krijg je ervoor? ![]() |
| 28 Okt 2012, 22:20 |
|
|
El Corredor schreef: legkip schreef: Voila daar zijn we van af. Normaal doen snoes en ik dat samen maar die is vanochtend met haar ouders vertrokken naar de ardennen (tot woensdag) dus heb ik dat k(r)ot hier voor mij alleen. Tis te zeggen, samen met onze kersverse kitten van amper 16 weken. ![]() ok laten we open kaart spelen, door wie ben je hier ingehuurd en hoeveel euro krijg je ervoor? ![]() ![]() |
| 28 Okt 2012, 22:34 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
legkip schreef: El Corredor schreef: legkip schreef: Voila daar zijn we van af. Normaal doen snoes en ik dat samen maar die is vanochtend met haar ouders vertrokken naar de ardennen (tot woensdag) dus heb ik dat k(r)ot hier voor mij alleen. Tis te zeggen, samen met onze kersverse kitten van amper 16 weken. ![]() ok laten we open kaart spelen, door wie ben je hier ingehuurd en hoeveel euro krijg je ervoor? ![]() ![]() Ah we mogen het ni weten?Gaje het ooit bekend maken of moeten we der zelf achter komen? ![]() |
| 28 Okt 2012, 22:39 |
|
| Pagina 748 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 746 747 748 749 750 … 885 Volgende |