Eerste klasse - Pagina 417 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 415 416 417 418 419 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Rode kaart
Rode kaart

Bericht Re: Eerste klasse
Biglia staat in mijn top 5 hatelijkste Jupiler Pro League voetballers

samen met Proto, Bolat, Mbokani en Evens

20 Nov 2012, 1:28
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
El Corredor schreef:
De Boeck kiest voor het "project" in Beveren :plat: :plat:

Koen Meulenaere heeft onlangs in Voetbalmagazine nog een mooi stukje geschreven over het belachelijke gebruik van het woord 'project' in de voetballerij...

20 Nov 2012, 9:20
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
legkip schreef:

waarom Evens?
Mijn lijstjen is alleszins nen top 100.:-)

20 Nov 2012, 10:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Sven KSK Opwijk schreef:
Stijn schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Ola, ik was hier nen tijd niet en ik zie hier een ware anti-Biglia hetze.

Nu over zijn kwaliteiten discuteren we hier al lang en iedereen weet wat mijn mening daarover is :D .

Het gebaar na zijn doelpunt tegen Waasland-Beveren was erover. Een reactie na het leugenachtig stuk van die journalist mocht wel, maar doe dit anders. De reactie na zijn Brugse goal was er gekomen door een weddingschap met zijn maat Pablo over een doelpunt van Lucas tegen Club. En Biglia geeft al lang franstalige interviews, maar enkel op de franstalige zenders omdat hij het Nederlands niet machtig is.

Bij deze mijn argumenten over de persoon Biglia :D

De meerderheid vindt hem gewoon een zeer middelmatige voetballer met een triestige persoonlijkheid. Ik denk niet dat je van een hetze kan spreken. Het is gewoon een mening die door velen gedeeld wordt.
De uitleg van die brugse goal maakt helemaal niet uit. Dat doet niets ter zake. Je maakt je gewoon gigantisch belachelijk om bij de 4-1 zo te vieren. Een strafschop zonder druk, waaw.
Welbesteed dat hij dit weekend miste. Waarschijnlijk zat hij al in zijn hoofd met welk zegegebaar hij nu weeral uit de hoed moest toveren :-)

Zijn persconferentie na die persboycot vorig jaar (die trouwens al even belachelijk was) was trouwens wel degelijk in het Spaans. Na 6 à 7 jaar in België zou je toch iets beter mogen geïntegreerd zijn. Het getuigt van bijzonder weinig respect voor België.

Een meerderheid? Mmmm, zelfs kameraden van mij die voor Club en Standard zijn vinden hem goed. De mensen die hem niet moeten hebben, zijn zwaar anti-Anderlecht, dat is zeker en vast het geval. En een triestige persoonlijkheid is zeker zwaar overdreven. Over die penalty's heb je ook gelijk, ik lach daar zelf mee dat die reeks zo dramatisch is. Is zijn vierde strafschop denk ik en heeft er nu twee gemist. Ik hoop dat hij er mee stopt...

Was inderdaad in het Spaans, omdat hij denk ik niet veel fouten wou maken in zijn uitleg. Geloof mij, ik werk nog steeds voor TV in het weekend en dit al enkele jaren en die uitleg van de Franstalige interviews klopt. Ik kan zelfs zeggen dat ik met hem al een aantal gesprekken heb gehad en die zijn Frans is zeer goed (natuurlijk hoor je die Spaanse tongval). Mensen die sympathieker overkomen op TV en waar ik ook al mee gesproken heb komen veel erger over in het echt...

die zullen gewoon vriendelijk willen zijn ;)

20 Nov 2012, 10:39
Rode kaart
Rode kaart

davy1919 schreef:
legkip schreef:

waarom Evens?
Mijn lijstjen is alleszins nen top 100.:-)

waarom Evens? Wat een vraag. :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

20 Nov 2012, 10:55
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Da's inderdaad een zeer goeie reden :?

20 Nov 2012, 11:29
Rode kaart
Rode kaart

Leeftijd: 48
Is zeer handige speler voor Cercle,ik ken wel andere vervelende spelers,zoals Hoefkens die altyd de schuld op n ander zoekt. :D

20 Nov 2012, 13:31
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Mariner schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Stijn schreef:

De meerderheid vindt hem gewoon een zeer middelmatige voetballer met een triestige persoonlijkheid. Ik denk niet dat je van een hetze kan spreken. Het is gewoon een mening die door velen gedeeld wordt.
De uitleg van die brugse goal maakt helemaal niet uit. Dat doet niets ter zake. Je maakt je gewoon gigantisch belachelijk om bij de 4-1 zo te vieren. Een strafschop zonder druk, waaw.
Welbesteed dat hij dit weekend miste. Waarschijnlijk zat hij al in zijn hoofd met welk zegegebaar hij nu weeral uit de hoed moest toveren :-)

Zijn persconferentie na die persboycot vorig jaar (die trouwens al even belachelijk was) was trouwens wel degelijk in het Spaans. Na 6 à 7 jaar in België zou je toch iets beter mogen geïntegreerd zijn. Het getuigt van bijzonder weinig respect voor België.

Een meerderheid? Mmmm, zelfs kameraden van mij die voor Club en Standard zijn vinden hem goed. De mensen die hem niet moeten hebben, zijn zwaar anti-Anderlecht, dat is zeker en vast het geval. En een triestige persoonlijkheid is zeker zwaar overdreven. Over die penalty's heb je ook gelijk, ik lach daar zelf mee dat die reeks zo dramatisch is. Is zijn vierde strafschop denk ik en heeft er nu twee gemist. Ik hoop dat hij er mee stopt...

Was inderdaad in het Spaans, omdat hij denk ik niet veel fouten wou maken in zijn uitleg. Geloof mij, ik werk nog steeds voor TV in het weekend en dit al enkele jaren en die uitleg van de Franstalige interviews klopt. Ik kan zelfs zeggen dat ik met hem al een aantal gesprekken heb gehad en die zijn Frans is zeer goed (natuurlijk hoor je die Spaanse tongval). Mensen die sympathieker overkomen op TV en waar ik ook al mee gesproken heb komen veel erger over in het echt...

die zullen gewoon vriendelijk willen zijn ;)

Bwa nee, mensen met verstand gewoon die niet automatisch iets afbreken van andere ploegen.

legkip schreef:

Mja, de beste doelman in eerste klasse (Proto) en de tweede beste doelman in België (Bolat), de beste spits van België (Mbokani), de beste middenvelder van België (Biglia) in een lijstje... Is dus gewoon een geval van hoge bomen vangen veel wind. Ge geeft Evens veel krediet voor in dit lijstje...

Top 5 is Carl Hoefkens, Guillaume Gillet, Kanu (die van RSCA), Bjorn Vleminckx en Jelle Van Damme voor mij. En ja, ik was al absoluut tegen Van Damme toen hij bij RSCA speelde net zoals dat het geval was bij Boussoufa :D

20 Nov 2012, 13:31
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Sven KSK Opwijk schreef:
Bwa nee, mensen met verstand gewoon die niet automatisch iets afbreken van andere ploegen.

De voetbalkwaliteiten en het gedrag van Biglia werden de voorbije weken en maanden ook geregeld op de korrel genomen door verschillende analisten zoals Gert Verheyen, Peter vandenbempt en Marc Degryse (al vind ik die de naam analist niet waard). Dat zijn mensen die er toch iets van kennen en die niet ‘zomaar iets afbreken van andere ploegen’. Een reactie op een forum kan wel iets minder genuanceerd zijn, maar in essentie zeggen zij hetzelfde als wat hier gezegd werd.

20 Nov 2012, 13:56
Rode kaart
Rode kaart

Citeer:
legkip schreef:

Mja, de beste doelman in eerste klasse (Proto) en de tweede beste doelman in België (Bolat), de beste spits van België (Mbokani), de beste middenvelder van België (Biglia) in een lijstje... Is dus gewoon een geval van hoge bomen vangen veel wind. Ge geeft Evens veel krediet voor in dit lijstje...

:crazy: :crazy: :crazy:

Proto en Bolat zijn gewoon de twee provocerende idioten. (Proto nog de grootste)

Mbokani roept om de zoveel maanden dat hij te weinig respect krijgt in België en hier weg wil. Doe het dan hé idioot.

Biglia (en Anderlecht, en zijn manager) roept al jaren aan een stuk dat Madrid, Arsenal enzo hem wil maar toch blijft hij altijd maar bij Anderlecht. Lijken mij dus fabeltjes anders was hij al lang weg.

en Evens vind k maar ne lul

20 Nov 2012, 14:28
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
legkip schreef:
Citeer:
legkip schreef:

:crazy: :crazy: :crazy:

Proto en Bolat zijn gewoon de twee provocerende idioten. (Proto nog de grootste)

Mbokani roept om de zoveel maanden dat hij te weinig respect krijgt in België en hier weg wil. Doe het dan hé idioot.

Biglia (en Anderlecht, en zijn manager) roept al jaren aan een stuk dat Madrid, Arsenal enzo hem wil maar toch blijft hij altijd maar bij Anderlecht. Lijken mij dus fabeltjes anders was hij al lang weg.

en Evens vind k maar ne lul

In iejne post azelven omschroiven. Knap !!
Ne provocerende idioot die giejn respect kroigt :plat:

20 Nov 2012, 14:48
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Diejen Evens eit wel precies 't stapken van een legkiek....

20 Nov 2012, 14:56
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Stijn schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

De voetbalkwaliteiten en het gedrag van Biglia werden de voorbije weken en maanden ook geregeld op de korrel genomen door verschillende analisten zoals Gert Verheyen, Peter vandenbempt en Marc Degryse (al vind ik die de naam analist niet waard). Dat zijn mensen die er toch iets van kennen en die niet ‘zomaar iets afbreken van andere ploegen’. Een reactie op een forum kan wel iets minder genuanceerd zijn, maar in essentie zeggen zij hetzelfde als wat hier gezegd werd.

Degryse, Joos en Keygnaert vooral. Verheyen en Vandenbempt zijn wel degelijk fan van de voetballer Biglia. Kritiek geven is normaal, geen enkele voetballer in België is perfect. Maar bij de eerste drie is het wel degelijk afbreken :)

20 Nov 2012, 19:52
Freak

Leeftijd: 45
Vandebempt fan van Biglia, kan moeilijk anders, hij is van zijn 12 jaar al fan van RSCA dus objectief kan je VDB niet noemen inzake RSCA...

20 Nov 2012, 20:18
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
El Corredor schreef:
Vandebempt fan van Biglia, kan moeilijk anders, hij is van zijn 12 jaar al fan van RSCA dus objectief kan je VDB niet noemen inzake RSCA...

Al maakte Vandenbempt op de radio Biglia wel volledig met de grond gelijk toen die zich tegen Waasland Beveren volledig belachelijk maakte.

Zijn er trouwens nog mensen die vinden dat Biglia precies elke week nog meer op een paard begint te gelijken :wow: ?

22 Nov 2012, 10:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 415 416 417 418 419 500