|
|
| Pagina 105 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 103 104 105 106 107 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Ex-spelers
El Corredor schreef: niet akkoord, een De Schutter achteraan, en een fitte Moreels vooraan zouden de laatste weken toch mooi meegenomen geweest zijn... Ik bekijk het hele seizoen tot nu toe, niet alleen de mindere weken... Als we in een match een niet te missen kans rateren, zou ik ook even de Gilles De Bilde van bij ons indertijd willen terugzien... Ik zeg alleen dat als onze ploeg op volle toeren draait zoals dit seizoen toch al een aantal keer is gebeurd, ik niemand mis omdat de huidige kern minstens evenveel kwaliteit heeft... Ook met De Schutter in de ploeg pakten we veel goals hoor vorig seizoen en een fitte Moreels is ook geen zekerheid... |
| 03 Dec 2012, 9:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
DT schreef: El Corredor schreef: niet akkoord, een De Schutter achteraan, en een fitte Moreels vooraan zouden de laatste weken toch mooi meegenomen geweest zijn... Ik bekijk het hele seizoen tot nu toe, niet alleen de mindere weken... Als we in een match een niet te missen kans rateren, zou ik ook even de Gilles De Bilde van bij ons indertijd willen terugzien... Ik zeg alleen dat als onze ploeg op volle toeren draait zoals dit seizoen toch al een aantal keer is gebeurd, ik niemand mis omdat de huidige kern minstens evenveel kwaliteit heeft... Ook met De Schutter in de ploeg pakten we veel goals hoor vorig seizoen en een fitte Moreels is ook geen zekerheid... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 03 Dec 2012, 9:36 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Onbegrijpelijk. Chunga komt en jullie liggen hier te melken over Schutter, Moreels en De Bilde. Kan alles efkes wijken nu ja?
|
| 03 Dec 2012, 9:44 |
|
|
Freak
elfahem schreef: Onbegrijpelijk. Chunga komt en jullie liggen hier te melken over Schutter, Moreels en De Bilde. Kan alles efkes wijken nu ja? Amai nog nie, hoeveel jeugdsentiment kan een kutmatch tegen Eupen krijgen zeg. tranen in de ogen zullen mijn deel zijn. Chunga komt terug, ongelooflijk. Aan de kerel die dit voor elkaar gekregen heeft! 1000 maal dank. |
| 03 Dec 2012, 9:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor schreef: elfahem schreef: Onbegrijpelijk. Chunga komt en jullie liggen hier te melken over Schutter, Moreels en De Bilde. Kan alles efkes wijken nu ja? Amai nog nie, hoeveel jeugdsentiment kan een kutmatch tegen Eupen krijgen zeg. tranen in de ogen zullen mijn deel zijn. Chunga komt terug, ongelooflijk. Aan de kerel die dit voor elkaar gekregen heeft! 1000 maal dank. Bedankjes kunnen worden overgemaakt aan de goed-heilige man, Sinterklaas, die momenteel in het land aan het vertoeven is... |
| 03 Dec 2012, 10:09 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
De meest talentvolle speler die ik in onze ploeg heb geweten in de dikke 30 jaar dat ik al naar den iendracht ga kijken. Speciaal karakter natuurlijk anders had hij ongetwijfeld nog hoger gespeeld maar dan hadden wij natuurlijk al dat plezier er niet aan gehad. Als hij de bal kreeg wist je altijd dat er iets ging gebeuren. Wat mij nog meest bijblijft is hoe hij uit stilstand ineens 2 man kon voorbijflitsen, maar ook met de bal aan de voet ijzersterk. Werd soms als traag omschreven maar elke tegenstander uit die tijd wist wel beter. God komt naar huis, geef hem zondag een truitje en een paar schoenen aub en laat hem nog eens een kwartiertje meedoen. Ik vraag me nog altijd af waar die kleine Mosesjes blijven op onze velden, want onze klasbak heeft hier indertijd ook naast het veld sterk gepresteerd
![]() |
| 03 Dec 2012, 10:42 |
|
|
Vaste Waarde
chunga schreef: De meest talentvolle speler die ik in onze ploeg heb geweten in de dikke 30 jaar dat ik al naar den iendracht ga kijken. Speciaal karakter natuurlijk anders had hij ongetwijfeld nog hoger gespeeld maar dan hadden wij natuurlijk al dat plezier er niet aan gehad. Als hij de bal kreeg wist je altijd dat er iets ging gebeuren. Wat mij nog meest bijblijft is hoe hij uit stilstand ineens 2 man kon voorbijflitsen, maar ook met de bal aan de voet ijzersterk. Werd soms als traag omschreven maar elke tegenstander uit die tijd wist wel beter. God komt naar huis, geef hem zondag een truitje en een paar schoenen aub en laat hem nog eens een kwartiertje meedoen. Ik vraag me nog altijd af waar die kleine Mosesjes blijven op onze velden, want onze klasbak heeft hier indertijd ook naast het veld sterk gepresteerd ![]() |
| 03 Dec 2012, 11:14 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
wittebolle schreef: chunga schreef: De meest talentvolle speler die ik in onze ploeg heb geweten in de dikke 30 jaar dat ik al naar den iendracht ga kijken. Speciaal karakter natuurlijk anders had hij ongetwijfeld nog hoger gespeeld maar dan hadden wij natuurlijk al dat plezier er niet aan gehad. Als hij de bal kreeg wist je altijd dat er iets ging gebeuren. Wat mij nog meest bijblijft is hoe hij uit stilstand ineens 2 man kon voorbijflitsen, maar ook met de bal aan de voet ijzersterk. Werd soms als traag omschreven maar elke tegenstander uit die tijd wist wel beter. God komt naar huis, geef hem zondag een truitje en een paar schoenen aub en laat hem nog eens een kwartiertje meedoen. Ik vraag me nog altijd af waar die kleine Mosesjes blijven op onze velden, want onze klasbak heeft hier indertijd ook naast het veld sterk gepresteerd ![]() Chunga, Salva, en voor mij mag je daar De Bilde bij zetten, mooi trio _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 03 Dec 2012, 11:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
http://www.youtube.com/watch?v=2OTNxkCXwc8
mooi verslag met schitterende dribbels van chunga, wor es den toid ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 03 Dec 2012, 13:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Ik herinner mij dat 4 matchen na elkaar de tegenspeler van Chunga ROOD kreeg
Kijk alook uit om deze levende legende opnieuw te ontmoeten ![]() Salva is de volgende in het rijtje die mijn hart sneller deed kloppen als hij aan de bal was, hij is er rechtstreeks de oorzaak van dat ik in 1979 supporter werd van Den Iendracht. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 03 Dec 2012, 13:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Mariner schreef: http://www.youtube.com/watch?v=2OTNxkCXwc8 mooi verslag met schitterende dribbels van chunga, wor es den toid ![]() Idd Maar zoals gezegd ook Salvador én Debilde niet vergeten. Ik herinner mij nog goed dat ze Chunga zijn schoen eens uittrapten en die schoen werdt nog enkele meters verder weggetrapt in dat duel, ipv hem te haasten en zijn schoen vlug aan te doen, kroop hij op zijn gemakske op handen en voeten richting zijne schoen . En ook naast het veld, was hij inderdaad een even grote vedette . Trouwens Oliveira De Matos was ook gene rotte._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 03 Dec 2012, 13:52 |
|
|
Knaap
Iendrachtzot schreef: Chunga comes back home! http://www.youtube.com/v/hqOM-9pjnW0&start=64&end=82&version=3 |
| 03 Dec 2012, 18:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Graag vernam ik hier reacties of er supporters geinteresseerd zijn in een meet & greet met Chunga
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 03 Dec 2012, 19:25 |
|
|
Freak
Onderkroiper schreef: Graag vernam ik hier reacties of er supporters geinteresseerd zijn in een meet & greet met Chunga ![]() ik absoluut!!!!! |
| 03 Dec 2012, 19:46 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
El Corredor schreef: Onderkroiper schreef: Graag vernam ik hier reacties of er supporters geinteresseerd zijn in een meet & greet met Chunga ![]() ik absoluut!!!!! +1 !!! |
| 03 Dec 2012, 19:46 |
|
| Pagina 105 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 103 104 105 106 107 … 215 Volgende |