|
|
| Pagina 758 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 756 757 758 759 760 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Dit is jammergenoeg wél waar....:
http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... _overleden _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 03 Dec 2012, 19:41 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Pfff jawatte...
kgeraak ook rap gefrustreerd op arbiters... Ma al die agressie gaat er wel gralijk over... tzijn en blijven ook maar mensen uiteindelijk ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 03 Dec 2012, 19:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Iendrachtzot schreef: Pfff jawatte... kgeraak ook rap gefrustreerd op arbiters... Ma al die agressie gaat er wel gralijk over... tzijn en blijven ook maar mensen uiteindelijk ![]() ... mensen die zoals alle mensen fouten maken, waarvan ik overtuigd ben dat 99% echt "ongelukken" zijn oznder enige intentie om opzettelijk de één of de andere te benadelen en waar inderdaad geweldig op gekeken wordt. En ik zal voor mezelf spreken: vaak denk ik "Wat fluit die nu (niet)" en als ik de beelden herbelijk blijkt de scheidsrechter het bij het rechte eind te hebben... Daarom: ik probeer elke vorm van agressie naar scheidsrechters te vermijden. Nog afgezien van het feit dat ik ze wil respecteren omdat ze voor een kleine vergoeding mijn favoriete hobby mogelijk maken en daarenboven nog een hoop "shit" opde koop toe moeten nemen brengt het ook niks op: je kan er de club mee op kosten jagen, en als de scheidsrechter al zou beïnvloed worden dan ben je vaak nog verder van huis... |
| 03 Dec 2012, 21:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
In Nederland hebben ze ook last,van die nieuwe Hollanders
De 41-jarige hobbygrensrechter Richard Nieuwenhuizen die gistermiddag in het ziekenhuis stierf, nadat minstens drie jongeren van 15 en 16 jaar hem half dood hadden geschopt, heeft zijn laatste woorden uitgesproken tegen de voorzitter van zijn club Buiten Boys, Marcel Oost. Oost kwam op bezoek in het ziekenhuis, waar de zwaargewonde Nieuwenhuizen lag. Volgens De Telegraaf herkende Nieuwenhuyzen zijn voorzitter. "Hé Marcel, alles goed? Wat een kutvoetbal, hè", zei hij. "Hij sprak wel wat warrig, maar maakte niettemin een positieve indruk en dacht dat hij wel weer zou herstellen. Het is de laatste keer geweest dat ik deze gouden voetbalvriend heb mogen spreken", zegt de aangeslagen Oost in de ochtendkrant. "Marokkaanse spelers" Nieuwenhuizen is waarschijnlijk overleden als gevolg van hersenschade, die hij opliep door de schoppen tegen zijn hoofd en nek die hij direct na de wedstrijd van Buiten Boys B3 opliep. Marcel Oost: "Na het laatste fluitsignaal gaven vrijwel alle spelers de scheidsrechter een hand om hem te bedanken voor de leiding. Alleen de drie Marokkaanse spelers van Nieuw Sloten liepen naar onze grensrechter, trokken hem naar de grond en begonnen op zijn hoofd en nek in te trappen." Zou de Marokkaanse gemeenschap,dit leed ook vergoeden?? _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Dec 2012, 18:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bakkie schreef: In Nederland hebben ze ook last,van die nieuwe Hollanders De 41-jarige hobbygrensrechter Richard Nieuwenhuizen die gistermiddag in het ziekenhuis stierf, nadat minstens drie jongeren van 15 en 16 jaar hem half dood hadden geschopt, heeft zijn laatste woorden uitgesproken tegen de voorzitter van zijn club Buiten Boys, Marcel Oost. Oost kwam op bezoek in het ziekenhuis, waar de zwaargewonde Nieuwenhuizen lag. Volgens De Telegraaf herkende Nieuwenhuyzen zijn voorzitter. "Hé Marcel, alles goed? Wat een kutvoetbal, hè", zei hij. "Hij sprak wel wat warrig, maar maakte niettemin een positieve indruk en dacht dat hij wel weer zou herstellen. Het is de laatste keer geweest dat ik deze gouden voetbalvriend heb mogen spreken", zegt de aangeslagen Oost in de ochtendkrant. "Marokkaanse spelers" Nieuwenhuizen is waarschijnlijk overleden als gevolg van hersenschade, die hij opliep door de schoppen tegen zijn hoofd en nek die hij direct na de wedstrijd van Buiten Boys B3 opliep. Marcel Oost: "Na het laatste fluitsignaal gaven vrijwel alle spelers de scheidsrechter een hand om hem te bedanken voor de leiding. Alleen de drie Marokkaanse spelers van Nieuw Sloten liepen naar onze grensrechter, trokken hem naar de grond en begonnen op zijn hoofd en nek in te trappen." Zou de Marokkaanse gemeenschap,dit leed ook vergoeden?? De Hollanders moeten ook verdraagzaam zijn. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 04 Dec 2012, 18:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
DavidSeal schreef: Bakkie schreef: In Nederland hebben ze ook last,van die nieuwe Hollanders De 41-jarige hobbygrensrechter Richard Nieuwenhuizen die gistermiddag in het ziekenhuis stierf, nadat minstens drie jongeren van 15 en 16 jaar hem half dood hadden geschopt, heeft zijn laatste woorden uitgesproken tegen de voorzitter van zijn club Buiten Boys, Marcel Oost. Oost kwam op bezoek in het ziekenhuis, waar de zwaargewonde Nieuwenhuizen lag. Volgens De Telegraaf herkende Nieuwenhuyzen zijn voorzitter. "Hé Marcel, alles goed? Wat een kutvoetbal, hè", zei hij. "Hij sprak wel wat warrig, maar maakte niettemin een positieve indruk en dacht dat hij wel weer zou herstellen. Het is de laatste keer geweest dat ik deze gouden voetbalvriend heb mogen spreken", zegt de aangeslagen Oost in de ochtendkrant. "Marokkaanse spelers" Nieuwenhuizen is waarschijnlijk overleden als gevolg van hersenschade, die hij opliep door de schoppen tegen zijn hoofd en nek die hij direct na de wedstrijd van Buiten Boys B3 opliep. Marcel Oost: "Na het laatste fluitsignaal gaven vrijwel alle spelers de scheidsrechter een hand om hem te bedanken voor de leiding. Alleen de drie Marokkaanse spelers van Nieuw Sloten liepen naar onze grensrechter, trokken hem naar de grond en begonnen op zijn hoofd en nek in te trappen." Zou de Marokkaanse gemeenschap,dit leed ook vergoeden?? De Hollanders moeten ook verdraagzaam zijn. En opvallend in hoeveel artikels er met geen woord gerept wordt dat het andergekleurde geregulariseerden waren ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 05 Dec 2012, 13:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
CGKR zou er toch meteeeeen opspringen met een proces etc
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 05 Dec 2012, 13:21 |
|
|
Freak
Frank De Boosere roept op om morgenvroeg thuis te blijven wegens sneeuwbuien.
Dik tegen mijn goesting dus morgen niet gaan werken. |
| 06 Dec 2012, 20:56 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
In Egypte beseffen Christenen en liberalen ook plots wat een moslim-president met zich meebrengt. Hij is nog slechter als Moebarak. Lang leve de sharia!!
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 06 Dec 2012, 21:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
14 december komt er een tof filmken uit naar 't schijnt.....
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 07 Dec 2012, 16:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
jammen schreef: 14 december komt er een tof filmken uit naar 't schijnt..... 't Kot zal ier vedrom te klein zén, letj op mèn woerden. _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 07 Dec 2012, 16:46 |
|
|
Nationale Ploeg
Geweljeg toch?
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 121207_045 _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 07 Dec 2012, 17:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 07 Dec 2012, 17:15 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bakkie schreef: Vèr droilings van te werren, mor wel sjapoo. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 07 Dec 2012, 17:22 |
|
|
Nationale Ploeg
Mijn vader, een paar vrienden en ik hebben al enkele jaren een "mini-museum".
En voor de 2de keer organiseren wij een kerstnocturne. Voor wie graag de kerstsfeer eens wil opsnuiven op een andere manier: http://www.belg.be/20632/nieuws/kerstno ... ussenzele/ Ik zal er ook zijn. Zondag uiteraard ietske later.. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 10 Dec 2012, 11:03 |
|
| Pagina 758 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 756 757 758 759 760 … 885 Volgende |