|
|
| Pagina 116 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 114 115 116 117 118 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Ex-spelers
luque schreef: jammen schreef: Jan Poortvliet had hier ook een kortstondige passage. Juist. Finalist WK "78 in Argentinië Ik kan niet meteen nen 2den ex-Iendrachter opnoemen die zoiets kan zeggen... Balaj? |
| 05 Dec 2012, 22:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Stijn schreef: Heeft die bij Standard gespeeld? En was dat een Belg? Of heb jij het nu op Luis Oliveira? ![]() Nu wordt het helemaal ingewikkeld, want hij heeft het zelfs op Meyssen .ja nu zie ik het ook. Mijn fout. Het leek wel alsof er daarnet enkele woorden uit zijn post ontbraken op mijn scherm. Ik moet er serieus over gelezen hebben. |
| 05 Dec 2012, 22:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
luque schreef: jammen schreef: Jan Poortvliet had hier ook een kortstondige passage. Juist. Finalist WK "78 in Argentinië Ik kan niet meteen nen 2den ex-Iendrachter opnoemen die zoiets kan zeggen... Allez, nog ne keer , Benedict Akwegbu speelde met Nationale ploeg van Nigeria ook WK._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 05 Dec 2012, 22:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
finale
_________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Dec 2012, 22:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik denk dat er wel nog waren hoor die WK gespeeld hebben (zeker Okpara ook), maar finale, da zullen er inderdaad zoveel nie geweest zijn, en al zeker niet met Nigeria
. |
| 05 Dec 2012, 22:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Wie kent er Kingambo en Yanghara nog?
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 05 Dec 2012, 22:41 |
|
|
forumlegende
DavidSeal schreef: Wie kent er Kingambo en Yanghara nog? Die mochten bijna niet meedoen tot Ivic overnam en onder hem speelden ze alles en nog goed ook! |
| 05 Dec 2012, 23:26 |
|
|
forumlegende
DavidSeal schreef: Jean schreef: Bakkie schreef: Er staan daar wel veel ex spelers niet tussen,op diene Duitse site. Inderdaad, zelfs Geert Van Roy en de broers Dierickx staan er niet bij! Ik ben zowat gaan denken aan mijn eerste seizoen op den Eendracht maar kan me nog weinig herinneren. Wat ik wel nog weet : Van Den Eynde op libero, ene met lang haar en zo een haarband. Kan iemand helpen om dat elftal terug samen te stellen? Moet denk ik seizoen 75-76 geweest zijn. Van Kemzeke, Sergeant, Arnolis,Lockefeer? Lockefeer was vroeger, die heb ik niet meer zien spelen. Van Kemzeke, Sergeant en Arnolis waren later. De namen waar ik aan denk zijn De Potter, Mees, de broers Dierickx, lange Roeland? |
| 05 Dec 2012, 23:38 |
|
|
Ancien
Jean schreef: DavidSeal schreef: Jean schreef: Inderdaad, zelfs Geert Van Roy en de broers Dierickx staan er niet bij! Ik ben zowat gaan denken aan mijn eerste seizoen op den Eendracht maar kan me nog weinig herinneren. Wat ik wel nog weet : Van Den Eynde op libero, ene met lang haar en zo een haarband. Kan iemand helpen om dat elftal terug samen te stellen? Moet denk ik seizoen 75-76 geweest zijn. Van Kemzeke, Sergeant, Arnolis,Lockefeer? Lockefeer was vroeger, die heb ik niet meer zien spelen. Van Kemzeke, Sergeant en Arnolis waren later. De namen waar ik aan denk zijn De Potter, Mees, de broers Dierickx, lange Roeland? Lockefeer, zal ik dan ook niet weten spelen hebben, mar over horen vertellen van mijne pa. Hij is er nu 77 en komt al van zijn prille jeugd zien. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 06 Dec 2012, 10:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Jean schreef: DavidSeal schreef: Jean schreef: Inderdaad, zelfs Geert Van Roy en de broers Dierickx staan er niet bij! Ik ben zowat gaan denken aan mijn eerste seizoen op den Eendracht maar kan me nog weinig herinneren. Wat ik wel nog weet : Van Den Eynde op libero, ene met lang haar en zo een haarband. Kan iemand helpen om dat elftal terug samen te stellen? Moet denk ik seizoen 75-76 geweest zijn. Van Kemzeke, Sergeant, Arnolis,Lockefeer? Lockefeer was vroeger, die heb ik niet meer zien spelen. Van Kemzeke, Sergeant en Arnolis waren later. De namen waar ik aan denk zijn De Potter, Mees, de broers Dierickx, lange Roeland? En Aldo Maturo, knotsgekke aanvaller, dribbelde alles op een hoopje in de grote rechthoek en was een meester in het uitlokken van strafschoppen. Was volgens mij de uitvinder van de argentijnse schwalbe ![]() _________________ geer'n bè |
| 06 Dec 2012, 10:26 |
|
|
Ancien
Wij hebben hier ooit een Glaszer of zoiets gehad, een verdediger zo bleek, want ze dachten een aanvaller gekocht te hebben maar dat was zijn broer
. Ik dacht begin jaren 80?_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 06 Dec 2012, 10:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
DT schreef: Stijn schreef: Dani schreef: Weet iemand wat er van Alexandre De Oliveira geworden is? Was toch ook een fantastische voetballer... In die tijd speelde er ook een zeer jonge spanjaard bij ons, Dani dacht ik. Ik herinner mij nog een carnavalsmatch tegen Genk, Dani links vooraan, Alexandre De Oliveira rechts vooraan, en Tiebaut centraal in de spits. Fantastische sfeer, heel goeie match, maar ik dacht 0-2. 2 afstandschoten of vrije trappen van Strupar. Ik denk dat dat ook de periode was van Van Hoyweghen, Johny Hansen (was één van mijn favoriete spelers), Meyssen, ... Was eind jaren negentig inderdaad - met Davy Cooreman, Jean-Claude Mukanya, Peter Van der Heyden, Temmerman, Lauwers, Van de Walle, Urban, enz. Was ook een beest in de verdediging _________________ www.spionkoplede.com |
| 06 Dec 2012, 10:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
DavidSeal schreef: Wij hebben hier ooit een Glaszer of zoiets gehad, een verdediger zo bleek, want ze dachten een aanvaller gekocht te hebben maar dat was zijn broer . Ik dacht begin jaren 80?Mijne pa zie altijd, diene met zijn glazen oeig, dus da moet oeik ne vrie goeie geweest zen ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 06 Dec 2012, 10:50 |
|
|
Ancien
Mariner schreef: DT schreef: Stijn schreef: In die tijd speelde er ook een zeer jonge spanjaard bij ons, Dani dacht ik. Ik herinner mij nog een carnavalsmatch tegen Genk, Dani links vooraan, Alexandre De Oliveira rechts vooraan, en Tiebaut centraal in de spits. Fantastische sfeer, heel goeie match, maar ik dacht 0-2. 2 afstandschoten of vrije trappen van Strupar. Ik denk dat dat ook de periode was van Van Hoyweghen, Johny Hansen (was één van mijn favoriete spelers), Meyssen, ... Was eind jaren negentig inderdaad - met Davy Cooreman, Jean-Claude Mukanya, Peter Van der Heyden, Temmerman, Lauwers, Van de Walle, Urban, enz. Was ook een beest in de verdediging Juist, kwam van Lommel dacht ik. Speelde die ook niet bij de Nat. -18? _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 06 Dec 2012, 10:52 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bartos schreef: Ik denk dat er wel nog waren hoor die WK gespeeld hebben (zeker Okpara ook), maar finale, da zullen er inderdaad zoveel nie geweest zijn, en al zeker niet met Nigeria .Kingsly Amunike? Ik kan mij juist nie herinneren of die hier deftig gespeeld heeft. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 06 Dec 2012, 10:52 |
|
| Pagina 116 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 114 115 116 117 118 … 215 Volgende |